Wat voor dingetjes?wrote:Zie wel uit naar QLimax weer is snoepenNeem er 5 mee, moet genoeg zijn
Ik ga sowieso de eerste paar uur trippen. Moet nog ff kijken waarop, het zou wellicht LSD kunnen zijn
Wat voor dingetjes?wrote:Zie wel uit naar QLimax weer is snoepenNeem er 5 mee, moet genoeg zijn
Als ik speakers heb speakers anders olifanten.wrote:Wat voor dingetjes?wrote:Zie wel uit naar QLimax weer is snoepenNeem er 5 mee, moet genoeg zijn
Ik ga sowieso de eerste paar uur trippen. Moet nog ff kijken waarop, het zou wellicht LSD kunnen zijn
5 speakers?wrote:Als ik speakers heb speakers anders olifanten.wrote:Wat voor dingetjes?wrote:Zie wel uit naar QLimax weer is snoepenNeem er 5 mee, moet genoeg zijn
En natuurlijk meph en 2-cb om de lasers beter uit te laten komen
Maar goed dat je die pauze heb gedaan he ff alles inhalenwrote:Zie wel uit naar QLimax weer is snoepenNeem er 5 mee, moet genoeg zijn
True, en met 5 speakers naar binnen werken op Qlimax na een pauze van 3 maand, is het idd de laatste dag dat je leeft!wrote:Tsja je hebt een gezegde..
Als je het doet, moet je het goed doen.
Hier hou ik me ook aan, is me levensmotto. Net zoals;
Je leeft maar 1 keer.
En het belangrijkste !!!
Geniet van het leven zolang het nog kan! Daar kunnen nog veel mensen wat aan doen
wrote:Jammer dat ik letterlijk 10 minuten geleden mn qlimax kaartje verkocht heb nu moet ik dit missen :')
Ja ! en wattan?wrote:Zullen we dan voor qlimax nog maar keertje smoken? Daarna zit het er misschien niet meer in
Nee jo :p Dat is nikswrote:Smoken, pffff... Doe dan GHB ofzo!
Nee duidelijk niet bedank jamie maar voor de komst van mijn nieuwe liefdewrote:Smoken, pffff... Doe dan GHB ofzo!
Sjeemiej is taking control! Hij probeert mij ook al te hypnotiseren met z'n house. En het lukt hem aardigwrote:Nee duidelijk niet bedank jamie maar voor de komst van mijn nieuwe liefdewrote:Smoken, pffff... Doe dan GHB ofzo!
Nee, wel 11/11/11.wrote:Is het al 31/12?
Heb ze alvast in huis gehaaldwrote:Haha ik ga hier maar niet meer te vaak kijken, jullie maken me een beetje te gek. Net te horen gekregen dat ik die Witte Speakers ook kan halen... man man man té verleidelijk
Ik ben serieus aan het overwegen om op Qlimax 4-FA+2C-I te doenwrote:Ik ga sowieso de eerste paar uur trippen. Moet nog ff kijken waarop, het zou wellicht LSD kunnen zijn
Nice, dat moet ook geweldig zijn. Voor mij staat al vast dat ik ga trippen of Qlimax, weet alleen nog niet op welk middel. LSD lijkt me wel gaaf met de show erbij, maar ik weet niet of het de perfecte setting ervoor is. Voel me echter wel klaar om op een feest te trippen op acid, dus dat is wel een vereiste. Ik denk er nog ff over na en ga me er nog ff in verdiepen.wrote:Ik ben serieus aan het overwegen om op Qlimax 4-FA+2C-I te doenwrote:Ik ga sowieso de eerste paar uur trippen. Moet nog ff kijken waarop, het zou wellicht LSD kunnen zijn