Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:54 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Maar of je maag al die chemische rotzooi lekker vindt is een 2e :P

Moedig me nou niet aan om te gaan snuiveng! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:06 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat het een stuk gezonder is voor m'n neus die bij Red Bull drinken onaangetast blijft :D

Ik weet het ook niet :P Ik denk dat beide niet heel gezond zijn, toch niet in de mate dat ik Red Bull zou moeten drinken voor een energie level te benaderen van hetgene ik van pep krijg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:11 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat het een stuk gezonder is voor m'n neus die bij Red Bull drinken onaangetast blijft :D

Ik weet het ook niet :P Ik denk dat beide niet heel gezond zijn, toch niet in de mate dat ik Red Bull zou moeten drinken voor een energie level te benaderen van hetgene ik van pep krijg

Ik heb gemerkt dat ik met de juiste dosis energy drink harder los kan gaan dan met pep op. Echter kan ik het met pep op langer volhouden. Maar inclusief het feit dat ik gewoon nog kan eten, me de dagen erna minder leeg voel, geef ik toch de voorkeur aan energy drink. En dan vooral die energy shots, zoals 5-Hours Energy Shot. Is dat eigenlijk wél gezonder? Want dan die shotdrinks heb ik er maar 3-4 nodig op een feest, terwijl ik met gewone Energy Drinks wel aan een stuk of 10 kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:42 

Hardtraxx Addict

Moet maar eens 2cb gaan proberen! :)
Hoor er veel vette verhalen over, en schijnt minder gevaarlijk te zijn als mdma..

en daar krijg ik laatste tijd een beetje te veel van..
om de 2 weken sowieso 1 / 1.5 (180mg)

maat van me heeft wat liggen in pilvorm.
dit blijken hele platte dingetjes te zijn (als je eekhoorns/speakers gewend bent) :P

iemand tips, waar ik om moet denken oid, vette verhalen :D ?
ik gok Chukkels/olijfboompje wel xD

ik blow overal bij.. kan dat hierbij ook ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:42 

Gewoon doen xd Is kei vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Gewoon doen xd Is kei vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

2c-b is idd baas :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:47 

Hoofdcoach schreef:

Ik heb wel weer zin in een tripje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

Ik ook. Ik wil nog een keer zo'n gruwelijke avond/nacht als toen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:50 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ik heb wel weer zin in een tripje :whistle:

Wel met meerdere nu, moet wel sowieso bijgehaald worden :P jouw beurt nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

iSenSe` schreef:
Moet maar eens 2cb gaan proberen! :)
Hoor er veel vette verhalen over, en schijnt minder gevaarlijk te zijn als mdma..

en daar krijg ik laatste tijd een beetje te veel van..
om de 2 weken sowieso 1 / 1.5 (180mg)

maat van me heeft wat liggen in pilvorm.
dit blijken hele platte dingetjes te zijn (als je eekhoorns/speakers gewend bent) :P

iemand tips, waar ik om moet denken oid, vette verhalen :D ?
ik gok Chukkels/olijfboompje wel xD

ik blow overal bij.. kan dat hierbij ook ?

Weet je ook hoeveel mg in de pilletjes zitten?

Verder is 2C-B echt een super gaaf middel om bekent mee te raken in de wereld van trippen.
Zorg ervoor dat je de eerste keer een goede setting hebt, bijvoorbeeld bij iemand thuis in een niet te grote kring (ik zou voor niet meer dan 4-5 personen gaan) en zorg ervoor dat er sowieso 1 iemand is die met je meetript. Alleen aan de 2C-B gaan is niet echt super, zeker niet omdat er dan kans is dat je je niet op je gemak voelt en anderen de hele tijd aan je kop kunnen gaan zeuren.
Verder moet je de trip gewoon over je heen laten gaan en positief ingesteld zijn. Laat je meeslepen door de trip en denk niet te veel aan dingen die fout kunnen gaan.
Het voordeel van 2C-B is dat je er in een lage dosering behoorlijk helder bij blijft, waardoor het dus eigenlijk wel een ideaal beginnend tripmiddel is.
Zet chille muziek op, die je kan waarderen en eventueel ook leuke visuals op de TV, bijvoorbeeld de visuals van de X-Box of G-Force van Windows Media Player (kun je downloaden).
Als je eenmaal naar buiten wilt gaat, zorg dan dat je ergens heen gaat waar het niet al te druk is. Het park of een bos is een absolute aanrader, evenals een plek waar in het donker veel verlichting is.
Over het blowen, het zou kunnen, maar het versterkt de trip gigantisch. Dat moet je niet onderschatten. Mijn advies is daarom ook om de eerste keer nog niet erbij te blowen. Als de trip in sterkte afneemt en je lang en breed over de piek heen bent, zou het wel kunnen, maar weet dan wel dat de kans groot is dat de trip terugkomt, wellicht nog sterker dan de piek. De visuals komen terug en worden dan enorm versterkt en het heldere gevoel wat je eerst had, heb je nu niet meer. Tenminste, zo heb ik dat ervaren.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 17:19 

Donateur

Voor m'n dieet zou pep iig gezonder zijn op dit moment xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Voor m'n dieet zou pep iig gezonder zijn op dit moment xd

Haha, ik merk het ook wel. Ben de laatste tijd meer aangekomen dan afgevallen. Zit nu zelfs boven m'n streefgewicht, terwijl in de zomer tijden waren dat ik er 5 kilo onder zat. Maar dat had ik er dan binnen 4 dagen er wel weer aan gekregen, om het er in het weekend weer vanaf te laten gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:32 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
En dan vooral die energy shots, zoals 5-Hours Energy Shot. Is dat eigenlijk wél gezonder?

Ik heb ze ook eens geprobeerd, echt 4 weg gekapt van en werkte voor geen meter bij mij :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:36 

Hardtraxx Elite

Net zoals het fabeltje dat Redbull zou helpen :lol:

Al tik ik 5 halve liters RedBull weg voordat ik naar bed ga, ik val zo in slaap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
En dan vooral die energy shots, zoals 5-Hours Energy Shot. Is dat eigenlijk wél gezonder?

Ik heb ze ook eens geprobeerd, echt 4 weg gekapt van en werkte voor geen meter bij mij :mad:

Misschien ben ik er meer gevoeliger voor. Bijvoorbeeld op Dreamfields ging ik als een raket en op Inception stuiterde ik zelfs de hele zaal door. Al kwam dat meer omdat ik er 2 in 10 minuten op had, omdat ik ze niet mee naar binnen mocht nemen xd

Overigens gebruik ik ze soms ook wel doordeweeks, al is dat de laatste tijd niet meer. Maar met 1 bak koffie ben ik ook al goed wakker.

Jeff3rd schreef:
Net zoals het fabeltje dat Redbull zou helpen :lol:

Al tik ik 5 halve liters RedBull weg voordat ik naar bed ga, ik val zo in slaap xd

Toen ik moest bobben naar de Matrixx met carnaval, had ik er een stuk of 12 op. Nou, ik had dus nog erger plafonddienst dan van een gram 70% pep. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 18:49 

Hardtraxx Elite

Koffie? Helpt bij mij ook niet.. Redbull... Ik geloof dat ik er met Sunday Raw een stuk of 10 gehaald heb.
Ik sliep als een roosje... hahah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Koffie? Helpt bij mij ook niet.. Redbull... Ik geloof dat ik er met Sunday Raw een stuk of 10 gehaald heb.
Ik sliep als een roosje... hahah!

Heb ik ook kan makkelijk slapen na rooiestier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 20:07 

Donateur

Moet je eens een goeie espresso nemen. Wondermiddel eerste klas!

Slapen na een redbull is voor mij onmogelijk. Kan haast niet in slaap komen en als het eenmaal zo ver is, is t maar zo'n half-diepe slaap. Ben ook altijd veel te vroeg wakker dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:06 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Moet je eens een goeie espresso nemen. Wondermiddel eerste klas!

Slapen na een redbull is voor mij onmogelijk. Kan haast niet in slaap komen en als het eenmaal zo ver is, is t maar zo'n half-diepe slaap. Ben ook altijd veel te vroeg wakker dan...

Op mn werk zuip ik espresso's voor t leven... Helpt geen ruk... Ben gewoon niet gevoelig voor die meuk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 21:47 

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik moet die krengen hebben voor Qountdown.
In halfjes doseren is nog steeds mijn grote pillendroom.

:thumbsup:
Misschien heb ik ze vrijdag wel :woot:

zijn ze omg. Den Haag te hale?? ben ook echt benieuwd en krijg zoveel zin :drool:
hoorde dat er rond Delft ook 200+ ware, waren mss die speakers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Morgen weer 2c-i omdat het glow is. Lekker vieren dat m'n tentamens over zijn :)
En dan de dag erna nog een keer glowen, maar dan nuchter of met alleen wiet. Word een beetje junkerig de laatste tijd, maar binnenkort is dat weer over. Gewoon te veel te goede gelegenheden de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

Witte Speakers binnen. Ik zou ze natuurlijk vrijdag al stiekem kunnen uittesten op TBYD. :$ Maar 3 weken pauze neem ik nog geen genoegen mee. Mocht ik naar Qlimax gaan, dan is dat feest waarschijnlijk de gelukkige. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Witte Speakers binnen. Ik zou ze natuurlijk vrijdag al stiekem kunnen uittesten op TBYD. :$ Maar 3 weken pauze neem ik nog geen genoegen mee. Mocht ik naar Qlimax gaan, dan is dat feest waarschijnlijk de gelukkige. :P

Ach joh, een keertje niet de waarde-pauze aanhouden kan wel :P
6 weken is de richtlijn. Maar je gaat ook niet dood als je 2 keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid Ice Tea drinkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:

Ach joh, een keertje niet de waarde-pauze aanhouden kan wel :P
6 weken is de richtlijn. Maar je gaat ook niet dood als je 2 keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid Ice Tea drinkt xd

Dat dacht ik! :P
Je gaat er echt niet dood aan als je het wat eerder gebruikt als gepland idd!
Als je het maar niet elke keer doet! :D
Vorige  1 ... 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic