iSenSe` schreef:
Moet maar eens 2cb gaan proberen!

Hoor er veel vette verhalen over, en schijnt minder gevaarlijk te zijn als mdma..
en daar krijg ik laatste tijd een beetje te veel van..
om de 2 weken sowieso 1 / 1.5 (180mg)
maat van me heeft wat liggen in pilvorm.
dit blijken hele platte dingetjes te zijn (als je eekhoorns/speakers gewend bent)

iemand tips, waar ik om moet denken oid, vette verhalen

?
ik gok Chukkels/olijfboompje wel xD
ik blow overal bij.. kan dat hierbij ook ?
Weet je ook hoeveel mg in de pilletjes zitten?
Verder is 2C-B echt een super gaaf middel om bekent mee te raken in de wereld van trippen.
Zorg ervoor dat je de eerste keer een goede setting hebt, bijvoorbeeld bij iemand thuis in een niet te grote kring (ik zou voor niet meer dan 4-5 personen gaan) en zorg ervoor dat er sowieso 1 iemand is die met je meetript. Alleen aan de 2C-B gaan is niet echt super, zeker niet omdat er dan kans is dat je je niet op je gemak voelt en anderen de hele tijd aan je kop kunnen gaan zeuren.
Verder moet je de trip gewoon over je heen laten gaan en positief ingesteld zijn. Laat je meeslepen door de trip en denk niet te veel aan dingen die fout kunnen gaan.
Het voordeel van 2C-B is dat je er in een lage dosering behoorlijk helder bij blijft, waardoor het dus eigenlijk wel een ideaal beginnend tripmiddel is.
Zet chille muziek op, die je kan waarderen en eventueel ook leuke visuals op de TV, bijvoorbeeld de visuals van de X-Box of G-Force van Windows Media Player (kun je downloaden).
Als je eenmaal naar buiten wilt gaat, zorg dan dat je ergens heen gaat waar het niet al te druk is. Het park of een bos is een absolute aanrader, evenals een plek waar in het donker veel verlichting is.
Over het blowen, het zou kunnen, maar het versterkt de trip gigantisch. Dat moet je niet onderschatten. Mijn advies is daarom ook om de eerste keer nog niet erbij te blowen. Als de trip in sterkte afneemt en je lang en breed over de piek heen bent, zou het wel kunnen, maar weet dan wel dat de kans groot is dat de trip terugkomt, wellicht nog sterker dan de piek. De visuals komen terug en worden dan enorm versterkt en het heldere gevoel wat je eerst had, heb je nu niet meer. Tenminste, zo heb ik dat ervaren.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.