dawasiknie schreef:
Ik kan echt niet begrijpen dat een mens dat vol houdt, elk weekend maar weer aan de drugs. Heus is dat uberhaupt nog leuk na een tijdje

Om nog maar te zwijgen over de katers en andere ongein die de dagen erna langs komen.
Genoeg bier drinken, dan voel je je spieren niet meer en kan je ook non-stop door

Nou dat is best onzin, maar dat is omdat in de meeste mensen hun drugs alfabet enkel pep en xtc voorkomt

En dan krijg je van die ongein inderdaad... Maar er zijn zoveel andere leuke dingen, en met genoeg afwisseling ga je dan echt geen last krijgen van katers en dergelijke
Afgelopen zaterdag de meest geweldige LSD trip ever gehad

Hier een linkje naar een tripreport van 1 van mijn lotgenoten op 120mics lsd (we waren met zijn 5 aan de lsd, en een stuk of 15 anderen aan 2cb - yes, thats right trippen in Eindhoven met een stuk of 20 mensen...), zijn beschrijving komt goed overheen met hoe ik mijn trip met hem ervaarde (ik ben de J in het verslag)
https://partyflock.nl/topic/983367/PAGE ... #m46824578Om 20u begonnen, en pas rond 7u30 lichtjes trippend in slaap gevallen na een geweldige avond en nacht

Geen kater maar definately 1 van mijn meest bijzondere drugservaringen!