Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:48 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Dunno, ik vond mijn 3e keer denk ik het meest epic. Maar dat kan ook komen omdat ik toen een Fast Forward van 200+mg naar binnen werkte waarna de teller is geëindigd op 3,5 stuks plus mijn eerste MDMA-hallucinaties xd

Omg haha ja als je voor de eerste keer 180+mg pillen naar binnen werkt wet je niet wat je overkomt , spacen als een malle :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Ik ben echt benieuwd of die witte speakers mijn eerste keer kunnen evenaren :$
Hoop echt dat ik ze over een maandje ofzo in m'n collectie heb! :innocent:

Kan ook niet wachten tot ik er een in mijn collectie heb :woot: :drool: ga er een inlijsten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:

Kan ook niet wachten tot ik er een in mijn collectie heb :woot: :drool: ga er een inlijsten

Hahaha, heb echt hoge verwachtingen als ik het zo hoor maar weet totaal niet wat me te wachten staat, ben echt zo benieuwd naar 200+ pillen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:24 

Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:

Iemand die ik ken heeft nog 1 blauwe mitsu van vroeger. In een mapje zitten xd hij geeft hem gewoon niet af :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:48 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:

Ik heb nog wel een paar dubbele, moet ik er 1 voor je inlijsten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:56 

Hardtraxx Elite

Hooli schreef:
Imo is de eerste keer NOOIT te evenaren :D
Geen enkel gevoel kan dat evenaren :P

Herstel :

Defqon, pre party : 2cb (veel te hoog gedoseert) nasaal
Defqon zelf voelde als mn 1e keer MDMA.. Wist niet wat me overkwam daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
Chukkels schreef:
Dunno, ik vond mijn 3e keer denk ik het meest epic. Maar dat kan ook komen omdat ik toen een Fast Forward van 200+mg naar binnen werkte waarna de teller is geëindigd op 3,5 stuks plus mijn eerste MDMA-hallucinaties xd

Omg haha ja als je voor de eerste keer 180+mg pillen naar binnen werkt wet je niet wat je overkomt , spacen als een malle :love:

Het was de eerste keer dat ik meer dan 70mg in 1x naar binnen had gewerkt. En dan ineens 200mg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:14 

Hardtraxx Addict

Is een gram mdma een gebruikershoeveelheid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

MDMAzing schreef:
Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:

Ik heb nog wel een paar dubbele, moet ik er 1 voor je inlijsten? :P

Ja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Is een gram mdma een gebruikershoeveelheid?

Nope, halve gram.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:48 

Donateur

Hooli schreef:

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Voor mij voelde de 6e keer of 10e keer of 14e keer veel beter dan de eerste 2/3 keer. Dat "ultieme" gevoel haal ik niet vaak (meestal maar 1 of 2 keer per jaar), maar is puur willekeurig en niet gebonden aan het aantal keren dat je het al deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:49 

dawasiknie schreef:
Hooli schreef:

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Voor mij voelde de 6e keer of 10e keer of 14e keer veel beter dan de eerste 2/3 keer. Dat "ultieme" gevoel haal ik niet vaak (meestal maar 1 of 2 keer per jaar), maar is puur willekeurig en niet gebonden aan het aantal keren dat je het al deed.

idd, heb dat ultieme gevoel ook een paar keer ernaa gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2011 23:57 

Hardtraxxer

mijn eerste keer was ook niet de beste.. Ligt vooral aan de verschillende factoren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

Hier ook vrijdag de speakers. Heel misschien een sneak-preview doen op XXlerator al denk ik dat ik ze een weekje bewaar voor een candyflip ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:12 

Donateur

Haha als ik die verhalen over die witte speakers hoor kom ik wel heel hard in de verleiding om ze ook te halen. Mijn verstand overheerst mn drugs-zintuig voorlopig nog teveel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:25 

Hardtraxx Veteran

Ik moet die krengen hebben voor Qountdown.
In halfjes doseren is nog steeds mijn grote pillendroom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:11 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

:thumbsup:
Misschien heb ik ze vrijdag wel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:21 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik kan echt niet begrijpen dat een mens dat vol houdt, elk weekend maar weer aan de drugs. Heus is dat uberhaupt nog leuk na een tijdje :P Om nog maar te zwijgen over de katers en andere ongein die de dagen erna langs komen.

Genoeg bier drinken, dan voel je je spieren niet meer en kan je ook non-stop door :D

Nou dat is best onzin, maar dat is omdat in de meeste mensen hun drugs alfabet enkel pep en xtc voorkomt :x En dan krijg je van die ongein inderdaad... Maar er zijn zoveel andere leuke dingen, en met genoeg afwisseling ga je dan echt geen last krijgen van katers en dergelijke ^^

Afgelopen zaterdag de meest geweldige LSD trip ever gehad :love: Hier een linkje naar een tripreport van 1 van mijn lotgenoten op 120mics lsd (we waren met zijn 5 aan de lsd, en een stuk of 15 anderen aan 2cb - yes, thats right trippen in Eindhoven met een stuk of 20 mensen...), zijn beschrijving komt goed overheen met hoe ik mijn trip met hem ervaarde (ik ben de J in het verslag)
https://partyflock.nl/topic/983367/PAGE ... #m46824578

Om 20u begonnen, en pas rond 7u30 lichtjes trippend in slaap gevallen na een geweldige avond en nacht :worship: Geen kater maar definately 1 van mijn meest bijzondere drugservaringen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:36 

Hardtraxx Veteran

Ben jaloers op jou, trippen op glow :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:43 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Ik kan echt niet begrijpen dat een mens dat vol houdt, elk weekend maar weer aan de drugs. Heus is dat uberhaupt nog leuk na een tijdje :P Om nog maar te zwijgen over de katers en andere ongein die de dagen erna langs komen.

Genoeg bier drinken, dan voel je je spieren niet meer en kan je ook non-stop door :D

Nou dat is best onzin, maar dat is omdat in de meeste mensen hun drugs alfabet enkel pep en xtc voorkomt :x En dan krijg je van die ongein inderdaad... Maar er zijn zoveel andere leuke dingen, en met genoeg afwisseling ga je dan echt geen last krijgen van katers en dergelijke ^^

Afgelopen zaterdag de meest geweldige LSD trip ever gehad :love: Hier een linkje naar een tripreport van 1 van mijn lotgenoten op 120mics lsd (we waren met zijn 5 aan de lsd, en een stuk of 15 anderen aan 2cb - yes, thats right trippen in Eindhoven met een stuk of 20 mensen...), zijn beschrijving komt goed overheen met hoe ik mijn trip met hem ervaarde (ik ben de J in het verslag)
https://partyflock.nl/topic/983367/PAGE ... #m46824578

Om 20u begonnen, en pas rond 7u30 lichtjes trippend in slaap gevallen na een geweldige avond en nacht :worship: Geen kater maar definately 1 van mijn meest bijzondere drugservaringen!

Gruwelijk vet! :worship:
Ik hoop dat ik volgende week ook zo'n mooi report kan schrijven, kijk er echt al weken, zo niet maanden, naar uit om weer eens LSD te gebruiken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Haha, held!
Ik lees wanneer ik terug ben van school je report.
Je post met betrekking tot elk weekend gebruiken..
Daar geef ik je helemaal gelijk in :D

Mensen beseffen niet hoeveel verschillende drugs er zijn en kijken niet verder dan xtc en pep.
Als je het goed doet, kan je een maand lang drugs gebruiken zonder hetzelfde middel een enkele keer dubbel te gebruiken :) :P
Of het goed voor je is, is een tweede :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Haha, held!
Ik lees wanneer ik terug ben van school je report.
Je post met betrekking tot elk weekend gebruiken..
Daar geef ik je helemaal gelijk in :D

Mensen beseffen niet hoeveel verschillende drugs er zijn en kijken niet verder dan xtc en pep.
Als je het goed doet, kan je een maand lang drugs gebruiken zonder hetzelfde middel een enkele keer dubbel te gebruiken :) :P
Of het goed voor je is, is een tweede :P

Dan kun je zelfs een jaar doen met verschillende dingen :P
Pep en X heb ik sinds Decibel nog maar 2x gedaan. Hoeft ook niet vaker van mij, zijn meer heldigere dingen en voor de energie heb ik wel Red Bull :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:40 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Hoeft ook niet vaker van mij, zijn meer heldigere dingen en voor de energie heb ik wel Red Bull :P

Zou Red Bull wel gezonder zijn als een avond doorfeesten op pep vraag ik me dan af? Er van uitgaand dat je wel gewoon normaal slaapt en eet bij beide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Hoeft ook niet vaker van mij, zijn meer heldigere dingen en voor de energie heb ik wel Red Bull :P

Zou Red Bull wel gezonder zijn als een avond doorfeesten op pep vraag ik me dan af? Er van uitgaand dat je wel gewoon normaal slaapt en eet bij beide?

Dat weet ik niet. Maar ik weet wel dat het een stuk gezonder is voor m'n neus die bij Red Bull drinken onaangetast blijft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 15:49 

Maar of je maag al die chemische rotzooi lekker vindt is een 2e :P
Vorige  1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic