Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 17:18 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Techno + MDMA+pep+jointje = :love:

Damn wat was ik gisteren vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 17:26 

Hardtraxx Addict

Huh, je heet toch Jeroen?! Kep laatst iemand ontmoet in de matrixx, die op HT zat, oxygen heet op partyflock en jeroen heet... Nam aan dat jij dat was :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 17:49 

Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
Huh, je heet toch Jeroen?! Kep laatst iemand ontmoet in de matrixx, die op HT zat, oxygen heet op partyflock en jeroen heet... Nam aan dat jij dat was :p

Nee ik heet geen Jeroen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Hoofdcoach schreef:

Haha waar was je dan?
Ik ADE, studio 80
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 18:36 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
0xygen schreef:
Hoofdcoach schreef:

Haha waar was je dan?
Ik ADE, studio 80

Gisteren was ik gewoon in een kroeg. Vriend van me wou zijn restje x ff opmaken. Daar een halfje van gehad. Andere vriend wou zijn pep opmaken daar een lijntje van gehad. Toen naar een paar vrienden gegaan. Die hadden nog een beetje M die op moest en ze hadden nog super veel wiet. Damn wat stonden wij daar als een stel hippies om een kampvuur te dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 19:03 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
mr_vertigo schreef:

Dat is Oxygene ;)

Wie doet er vanavond mee aan Pep Academy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2011 20:07 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
0xygen schreef:
mr_vertigo schreef:

Dat is Oxygene ;)

Wie doet er vanavond mee aan Pep Academy?

Dan moet ik ff kijken of ik nog wat kan regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 11:57 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
suikerklontje schreef:
deze week de oranje jumbo's geprobeert en ze waren goed :thumbsup:

Leuke dingetjes hé :D

hahahhahah moet binnen kort maar weer nieuwe bestellen zijn alweer bijna op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 11:59 

Hardtraxxer

mark-feyenoord schreef:
Net truffels op..
Facking ziek xd

moet je een keertje salvia proberen, dat is pas raar spul xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 14:34 

Hardtraxx Veteran

zodan, gisteravond maar eens de oranje jumbo geprobeerd, en godskannone wat een heldig snoepje is dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 14:46 

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 14:57 

Banaanslak schreef:
Afbeelding
Afbeelding

Die was gejat op het einde! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 17:13 

Donateur

Drank maakt meer kapot dan je lief is, vooral je spieren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Ik merkte het. Daarom ben ik er ook vanaf gestapt. Steek krijgen op een feest is kut. Nog nooit zo erg in een dubio gezeten op een feest om wat te nemen of niet. Zeker omdat Danièl de hele tijd met z´n lieve puppy-oogjes het woord 'peppepepepepepepepepepep' zei tegen mij :$ Had zoiets van als de steek niet weg is voordat Thera begint, dan neem ik wat. Maar gelukkig was het toen weg. Om vervolgens na afloop van Thera's set weer terug te keren. Op een andere plek xd En ja, tijdens Crypsis was ik helemaal op. Vermoeidheid + lichten + stroboscopen = dead Chukkels. Dus toen maar ff rust gepakt.

5,50 voor een blikje Red Bull trouwens in een discotheek. Het moet niet veel gekker worden! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 01:31 

Hardtraxxer

0xygen schreef:
mr_vertigo schreef:

Klopt :P Dat ben ik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 12:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Ik merkte het. Daarom ben ik er ook vanaf gestapt. Steek krijgen op een feest is kut. Nog nooit zo erg in een dubio gezeten op een feest om wat te nemen of niet. Zeker omdat Danièl de hele tijd met z´n lieve puppy-oogjes het woord 'peppepepepepepepepepepep' zei tegen mij :$ Had zoiets van als de steek niet weg is voordat Thera begint, dan neem ik wat. Maar gelukkig was het toen weg. Om vervolgens na afloop van Thera's set weer terug te keren. Op een andere plek xd En ja, tijdens Crypsis was ik helemaal op. Vermoeidheid + lichten + stroboscopen = dead Chukkels. Dus toen maar ff rust gepakt.

5,50 voor een blikje Red Bull trouwens in een discotheek. Het moet niet veel gekker worden! :thumbdown:

Moehaha, maar je bent geslaagd voor de test.

Alleen nu bied ik je nooit meer iets aan, sinds je het toch afwijst :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 12:50 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Moehaha, maar je bent geslaagd voor de test.

Alleen nu bied ik je nooit meer iets aan, sinds je het toch afwijst :corn:

Of ik moet dronken zijn, dan kunnen je eindeloze pogingen nog wel eens slagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:23 

Bierkoning

Khad zaterdag 1 lacoste op, verdeeld in 2 halfjes en in combi met aardig wat bier. De eerste halve sloeg amper in maar ik voelde me wel gewoon lekker, maar toen Thera begon kakte ik behoorlijk in dus ik had die andere halve toen genomen, en die sloeg opeens keihard in >.< Dus ff een minuut of 20 staan spacen, bij Who Wants This was dat ook nog een beetje aan de gang dus hoe ik daar op los ben gegaan zou ik eerlijk gezegd niet weten, ik denk een combi van spacen en stampen tegelijk ofzo xd Het enige wat ik nog weet is dat ik het fucking awesome vond :P Maar na een half uurtje wazig te zijn geweest was ik de rest van de nacht gewoon weer redelijk helder en lekker energiek :)

Maar dit is toch wel apart, de laatste 3 x dat ik genomen heb sloegen ze steeds keihard in, terwijl ik dat al die keren daarvoor eigenlijk bijna nooit gehad heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:29 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Khad zaterdag 1 lacoste op, verdeeld in 2 halfjes en in combi met aardig wat bier. De eerste halve sloeg amper in maar ik voelde me wel gewoon lekker, maar toen Thera begon kakte ik behoorlijk in dus ik had die andere halve toen genomen, en die sloeg opeens keihard in >.< Dus ff een minuut of 20 staan spacen, bij Who Wants This was dat ook nog een beetje aan de gang dus hoe ik daar op los ben gegaan zou ik eerlijk gezegd niet weten, ik denk een combi van spacen en stampen tegelijk ofzo xd Het enige wat ik nog weet is dat ik het fucking awesome vond :P Maar na een half uurtje wazig te zijn geweest was ik de rest van de nacht gewoon weer redelijk helder en lekker energiek :)

Maar dit is toch wel apart, de laatste 3 x dat ik genomen heb sloegen ze steeds keihard in, terwijl ik dat al die keren daarvoor eigenlijk bijna nooit gehad heb...

Het zag er epic vaag uit xd

Ik dacht dat je de goden aan het prijzen was dat je bestond, maar je ging dus los op ''Who Wants This'' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:29 

Hardtraxx Veteran

http://www.dumpert.nl/mediabase/1479831 ... _mdma.html

Opzich wel geinig filmpje over het leven van MDMA :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:43 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Ik dacht dat je de goden aan het prijzen was dat je bestond, maar je ging dus los op ''Who Wants This'' xd

Haha :$ xd
Heb er wel van genoten iig :P Maar écht los gaan zat er toen ff niet in haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Haha :$ xd
Heb er wel van genoten iig :P Maar écht los gaan zat er toen ff niet in haha

Haha, nee, dat was te zien :P
Achja, je had het wel naar je zin! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 16:53 

Donateur

Omdat ik mn belofte doorbreek om niet naar Thrillogy te gaan doorbreek ik ook maar mn belofte dat ik geen drugs meer ga gebruiken dit jaar :P

Over xtc zat ik erg te twijfelen want dat spul zorgt altijd voor concentratie- en energieverlies de dagen erna wat ik niet kan gebruiken ivm school, maar toen zag ik dat ik hier nog Methylone had liggen. Dat maar weer eens combineren met 4-fmp, net als op Dominator 3 maanden geleden. Als ik dus ergens totaal geen kater of wat dan ook had, was het wel daarvan :D

Vond het bovendien een hele aangename werking hebben: heel euforisch (niet overdreven) en heel helder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

Thrillogy ga ik het eens proberen op alleen biertjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 17:58 

dawasiknie schreef:
Omdat ik mn belofte doorbreek om niet naar Thrillogy te gaan doorbreek ik ook maar mn belofte dat ik geen drugs meer ga gebruiken dit jaar :P

Over xtc zat ik erg te twijfelen want dat spul zorgt altijd voor concentratie- en energieverlies de dagen erna wat ik niet kan gebruiken ivm school, maar toen zag ik dat ik hier nog Methylone had liggen. Dat maar weer eens combineren met 4-fmp, net als op Dominator 3 maanden geleden. Als ik dus ergens totaal geen kater of wat dan ook had, was het wel daarvan :D

Vond het bovendien een hele aangename werking hebben: heel euforisch (niet overdreven) en heel helder :)

Wat een instelling is dat zeg. Ja die belofte breek ik dus die ook maar xd
Vorige  1 ... 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic