Is ook niet zo moeilijk zonder feestje he 
Wil net zeggen, als PH door was gegaan was er denk ik ook het e.e.a. naar binnen gewerkt.wrote:Is ook niet zo moeilijk zonder feestje he
Wil net zeggen, als PH door was gegaan was er denk ik ook het e.e.a. naar binnen gewerkt.wrote:Is ook niet zo moeilijk zonder feestje he
Ik heb 1 vrije week gehad na Spacibel en dat was Q-Base. Nu ga ik ook naar een feest, dus what's your point? Thuis gebruiken is soms ook nog eens leuker dan op feestenwrote:Is ook niet zo moeilijk zonder feestje he
Nope. Op hardcorefeestjes ben ik juist NIET van plan om MDMA o.i.d. naar binnen te werken. Waarschijnlijk als ik door de afgelasting van PH naar XXlerator Raw was gegaan en ik niet mijn verjaardag op zondag hoefde te vieren, was er inderdaad wel wat naar binnen gegaan om het verdriet weg te werkenwrote:Wil net zeggen, als PH door was gegaan was er denk ik ook het e.e.a. naar binnen gewerkt.wrote:Is ook niet zo moeilijk zonder feestje he
Niet zo happen joh, ik maakte een geintjewrote:Ik heb 1 vrije week gehad na Spacibel en dat was Q-Base. Nu ga ik ook naar een feest, dus what's your point? Thuis gebruiken is soms ook nog eens leuker dan op feestenwrote:Is ook niet zo moeilijk zonder feestje he
Nope. Op hardcorefeestjes ben ik juist NIET van plan om MDMA o.i.d. naar binnen te werken. Waarschijnlijk als ik door de afgelasting van PH naar XXlerator Raw was gegaan en ik niet mijn verjaardag op zondag hoefde te vieren, was er inderdaad wel wat naar binnen gegaan om het verdriet weg te werkenwrote:Wil net zeggen, als PH door was gegaan was er denk ik ook het e.e.a. naar binnen gewerkt.wrote:Is ook niet zo moeilijk zonder feestje he
sickwrote:Ik hap niet, ik slik alleen
Nee, jij bent koekwous geborenwrote:Wat en kut junks hier ook.. volgens mij ben ik de enigste die hier nuchter is :'(
Was het maar zowrote:Nee, jij bent koekwous geborenwrote:Wat en kut junks hier ook.. volgens mij ben ik de enigste die hier nuchter is :'(
Je bent waus, kijk hoe je derbij ligt! Jullie zijn allemaal wausen! Ik ben de enige normale hier!wrote:Wat en kut junks hier ook.. volgens mij ben ik de enigste die hier nuchter is :'(
wrote:Je bent waus, kijk hoe je derbij ligt! Jullie zijn allemaal wausen! Ik ben de enige normale hier!wrote:Wat en kut junks hier ook.. volgens mij ben ik de enigste die hier nuchter is :'(
Het was een imitatiewrote:wrote:Je bent waus, kijk hoe je derbij ligt! Jullie zijn allemaal wausen! Ik ben de enige normale hier!wrote:Wat en kut junks hier ook.. volgens mij ben ik de enigste die hier nuchter is :'(
Ja hoor :') Een slak die denkt dat ie een banaan isDan moet je wel wat op hebben wil je denken dat je een banaan bent..
Van...?wrote:Het was een imitatie
Een qnallende clown, qut.wrote:Van...?wrote:Het was een imitatie![]()
wrote:Qeta-Boii
Lievv!wrote:wrote:Qeta-Boii
Qodverdomme, ik word dat woord zo zat eh..
waarom mij er verdammt stimmt weer in betrekkenik heb niks met de hele discussie te maken..
pas maar op gij zotte briket!wrote:Lievv!wrote:wrote:Qeta-Boii
waarom mij er verdammt stimmt weer in betrekkenik heb niks met de hele discussie te maken..
wrote:Qeta-Boii
Nu dus welwrote:wrote:Qeta-Boii
Maak dat de kat wijswrote:wrote:Qeta-Boii
Vanaf vandaag ben ik officieel ex harddrugs gebruiker voor het komende jaar.
wrote:Nu dus welwrote:wrote:Qeta-Boii
Maak dat de kat wijswrote:wrote:Qeta-Boii
Vanaf vandaag ben ik officieel ex harddrugs gebruiker voor het komende jaar.
Die kat zekerwrote: Maar daar moet ie weer voor aan de hard drugs zitten.