@ Chukkelientje
Het hield tot 4 uur 's ochtends sterk aan.
Ik weet niet meer wanneer ik begon zo vlug
Het hield tot 4 uur 's ochtends sterk aan.
Ik weet niet meer wanneer ik begon zo vlug
Je eigen helemaal kapot snuiven, dan met je vriendin neuqen en dan als een blok in slaap vallen.wrote:Weet trouwens ook iedereen wat Olijfbomen is?![]()
wrote:Je eigen helemaal kapot snuiven, dan met je vriendin neuqen en dan als een blok in slaap vallen.wrote:Weet trouwens ook iedereen wat Olijfbomen is?![]()
Deze zetten we inderdaad maar in de beschrijving voor het woordenboek bij Olijfbomenwrote:Je eigen helemaal kapot snuiven, dan met je vriendin neuqen en dan als een blok in slaap vallen.wrote:Weet trouwens ook iedereen wat Olijfbomen is?![]()
ik mis de optie: pommeren?wrote:Deze zetten we inderdaad maar in de beschrijving voor het woordenboek bij Olijfbomenwrote:Je eigen helemaal kapot snuiven, dan met je vriendin neuqen en dan als een blok in slaap vallen.wrote:Weet trouwens ook iedereen wat Olijfbomen is?![]()
![]()
Iemand nog meer suggesties?
wrote:Zegt de $T03r3 Boiii met een bier in de zandbak
HE, DIMME JIJ!wrote:wrote:Zegt de $T03r3 Boiii met een bier in de zandbak![]()
![]()
![]()
Jongen.wrote:HE, DIMME JIJ!wrote:wrote:Zegt de $T03r3 Boiii met een bier in de zandbak![]()
![]()
![]()
Genieten staat niet gelijk aan je naar de klote zuipen.
Ik drink, omdat ik het lekker vind.
Ik drink een biertje en niet twintigduizend, zoals de meeste zielloze gedrochten in dit topic![]()
Jonguh, hater!wrote: Jongen.
Luister.
Jij drinkt gewoon bier in een fokking zandbak ja. Daar horen kleine kinderen zandkastelen en zandtaartjes in te maken en jij gaat er gewoon lekker met je bier in zitten.
Dat is zielloos en pauper.
Ook al geef ik je volkomen gelijk
Nicewrote:Ben ik de enige die op hallucineren heeft gestemd? Tis niet dat ik het erom doe, maar als het eenmaal gebeurd, vind ik dat het mooiste wat er is![]()
Heb overigens ook op Olijfbomen gestemd, klonk wel leuk namelijk
ja edit: neewrote:Ben ik nu serieus de enige die de alleen de laatste optie heeft aangevinkt
Doen we mien jong...wrote:Ik moet je wel gelijk geven.
We blijven wel het golden duo mang
Bovendien zetten wij ons af tegen de gehaktballenbrigade.
Zonder jou sterf ik olijf
Precieswrote: Maar eigenlijk is alles dan fijn.. Beetje ronddwalen en in aanraking komen met andere mensen die ook uit hun plaat zijn is gewoon het geniaalst.
GEHAKTBALLENNGGwrote:Een gehaktbal op z'n tijd is wel leuk hoor!
Van dit soort teksten krijg ik al weer zin in de volgende keer MDMA.wrote:Precieswrote: Maar eigenlijk is alles dan fijn.. Beetje ronddwalen en in aanraking komen met andere mensen die ook uit hun plaat zijn is gewoon het geniaalst.![]()
Iedereen is aardig en lief, godse prachtig!
Hahaha, ik ken het, heb eigenlijk ook best zin in weer te doen!wrote:Van dit soort teksten krijg ik al weer zin in de volgende keer MDMA.wrote:Precieswrote: Maar eigenlijk is alles dan fijn.. Beetje ronddwalen en in aanraking komen met andere mensen die ook uit hun plaat zijn is gewoon het geniaalst.![]()
Iedereen is aardig en lief, godse prachtig!Maar goed me pauze duurt nog wel even, minimaal tot Qlimax, dat zou de eerst volgende keer kunnen worden mocht ik er toch heen gaan. De 4 feestjes die daar nog tussen zitten doe ik nuchter afgewisseld met peppie.
Ik ga alleen peppen de komende feesten.wrote:Van dit soort teksten krijg ik al weer zin in de volgende keer MDMA.wrote:Precieswrote: Maar eigenlijk is alles dan fijn.. Beetje ronddwalen en in aanraking komen met andere mensen die ook uit hun plaat zijn is gewoon het geniaalst.![]()
Iedereen is aardig en lief, godse prachtig!Maar goed me pauze duurt nog wel even, minimaal tot Qlimax, dat zou de eerst volgende keer kunnen worden mocht ik er toch heen gaan. De 4 feestjes die daar nog tussen zitten doe ik nuchter afgewisseld met peppie.