Je weet hoeveel ik praat met pep.. toen in de auto naar xxleratorChukkels wrote:Bad idea, trust meroberttt wrote:dat ga ik ook is doen..pep nemen en presenteren en als ik dan voldoende haal een snoepje als beloning
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Daaromroberttt wrote:Je weet hoeveel ik praat met pep.. toen in de auto naar xxleratorChukkels wrote:Bad idea, trust meroberttt wrote:dat ga ik ook is doen..pep nemen en presenteren en als ik dan voldoende haal een snoepje als beloning
Presentatie-eisen: 5 tot 7 minuten. Werkelijke duur: 10 minuten.
Kreeg wel als commentaar dat ik erg gemotiveerd over kwam, ik vertelde met veel plezier mijn verhaal, ook al klopte er niks van en ik heel veel dingen dubbel, soms zelfs driedubbel zei. Bewegingen met armen maken en natuurlijk hadden een aantal medestudenten het ook door
Toen gebruikte ik nog nietChukkels wrote:Geniaal! Wisten anderen het ook dan? Of was jij de enige die het verder wist, aangezien jij de grote expert bent op dat gebied, mede dankzij de vele eigen ervaringen?
Had wel een vermoeden omdat hij mij knuffelde
Er wordt hier weer veels te veel onzin geluld 
Het is allemaal op waarheid gebaseerd heuwr!Kevin-Raw wrote:Er wordt hier weer veels te veel onzin geluld
Valt wel mee. Het is hier inactief. Vorige drugstopics zaten we nu al op de 200 pagina's. Nu pas op 10%Kevin-Raw wrote:Er wordt hier weer veels te veel onzin geluld

-
B
We moeten een handtekeningen actie beginnen om het oude off topic drugstopic weer open te krijgen!Chukkels wrote:Valt wel mee. Het is hier inactief. Vorige drugstopics zaten we nu al op de 200 pagina's. Nu pas op 10%Kevin-Raw wrote:Er wordt hier weer veels te veel onzin geluld
http://www.petitiesonline.nl/petitie/br ... -terug/108Banaanslak wrote:We moeten een handtekeningen actie beginnen om het oude off topic drugstopic weer open te krijgen!Chukkels wrote:Valt wel mee. Het is hier inactief. Vorige drugstopics zaten we nu al op de 200 pagina's. Nu pas op 10%Kevin-Raw wrote:Er wordt hier weer veels te veel onzin geluld
-
B
Ook gestemd
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wapwinkel volgt mij op twitter maar heb nooit wat bij hun gekocht / over drugs getwitterd
freaky
Ik heb hem getekend
Oude drugstopic weer terug 
Hier hetzelfde, maar dan een verzoek tot volgenHoofdcoach wrote:Wapwinkel volgt mij op twitter maar heb nooit wat bij hun gekocht / over drugs getwitterdfreaky
Squirrie wrote:Ik heb hem getekendOude drugstopic weer terug
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Hmm een nieuwe aanwijzing dus in mijn onderzoek!Markos wrote:Hier hetzelfde, maar dan een verzoek tot volgenHoofdcoach wrote:Wapwinkel volgt mij op twitter maar heb nooit wat bij hun gekocht / over drugs getwitterdfreaky
Denk dat ze de twitterlijst van Hardtraxx gewoon gepakt hebben?
Ook getekend btw...
Nope, sta voor zover ik weet niet in de hardtraxx twitterlijst. Snap het ook niet...
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Markos wrote:Nope, sta voor zover ik weet niet in de hardtraxx twitterlijst. Snap het ook niet...
Ja ik dus ook! Sta niet op die lijst, maar word ook gevolgd. Echt apart.Markos wrote:Nope, sta voor zover ik weet niet in de hardtraxx twitterlijst. Snap het ook niet...
Hebben jullie toevallig iets over DQ getwittert?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Uhm heb wel een paar keer #DQ11 gebruikt jaMarkos wrote:Hebben jullie toevallig iets over DQ getwittert?
Maar sowieso, jij hebt protected tweets, dan horen zij die niet te kunnen zien...
Heb best wel wat over DQ getweet, maar ik heb mijn tweets protected, dus niemand die mij niet volgt kan ze zien. (ook niet via search.twitter.com of hashtags.) Vind het heel apart, zet serieus mijn vraagtekens bij de manier waarop wapwinkel te werk gaat.Markos wrote:Hebben jullie toevallig iets over DQ getwittert?
Last edited by Taxi on 20 Jun 2011 16:12, edited 1 time in total.
Hmm... ja snap het ook nog niet, maar hoe weet jij dat ik protected tweets hebHoofdcoach wrote:Uhm heb wel een paar keer #DQ11 gebruikt jaMarkos wrote:Hebben jullie toevallig iets over DQ getwittert?
Maar sowieso, jij hebt protected tweets, dan horen zij die niet te kunnen zien...
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Jij zegt netMarkos wrote:Hmm... ja snap het ook nog niet, maar hoe weet jij dat ik protected tweets hebHoofdcoach wrote:Uhm heb wel een paar keer #DQ11 gebruikt jaMarkos wrote:Hebben jullie toevallig iets over DQ getwittert?
Maar sowieso, jij hebt protected tweets, dan horen zij die niet te kunnen zien...?
Hier hetzelfde, maar dan een verzoek tot volgen