En dat denk je op een party mee te krijgen...?wrote:Aha, eens ff informeren deze week.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Lolzzz wil je cafeïne poeder gaan snuiven? 
-
B
Gewoon 10 gram caffeine op de bekende plek meenemen BAM.wrote:En dat denk je op een party mee te krijgen...?wrote:Aha, eens ff informeren deze week.Ze geloven je niet als je zegt dat 't caffeine is... Beter dus gewoon pillen of pep
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Lolzzz wil je cafeïne poeder gaan snuiven?
Het is volledig legaal zegt Unity, dus ik zie niet in wat het probleem is 
-
B
Ja maar hoe moet een bewaker het verschil zien tussen caffeine (wit poeder) en coke, sos of weet ik het (wit poeder). Dat laten ze je echt niet mee naar binnen nemen hoorwrote:Het is volledig legaal zegt Unity, dus ik zie niet in wat het probleem is
Ohja nu zie ik het 
Last edited by Unknown on , edited 1 time in total.
-
T
Vragen of je het kan krijgen in een sealed bakje wat je zeg maar ziet dat open is geweest ofniet.wrote:Ja maar hoe moet een bewaker het verschil zien tussen caffeine (wit poeder) en coke, sos of weet ik het (wit poeder). Dat laten ze je echt niet mee naar binnen nemen hoorwrote:Het is volledig legaal zegt Unity, dus ik zie niet in wat het probleem is
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Tja waarom sowieso cafeïne meenemen... Koop dan gewoon wat red bulls daar
-
B
Gewoon pillen nemen... Dinsdagdip zit toch tussen je orenwrote:Tja waarom sowieso cafeïne meenemen... Koop dan gewoon wat red bulls daar
Nee man, daar krijg je vleugels van ipv energiewrote:Tja waarom sowieso cafeïne meenemen... Koop dan gewoon wat red bulls daar
-
T
Wat is een dinsdagdip?wrote:Gewoon pillen nemen... Dinsdagdip zit toch tussen je orenwrote:Tja waarom sowieso cafeïne meenemen... Koop dan gewoon wat red bulls daar
-
T
Nog nooit last van gehad wist niet eens dat het bestond.wrote:http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_Tuesday
Bent zeker een Nederlander verekte gierwrote:Redbull is 2 muntjes? Fucking €5
-
B
Dan hoop ik voor je dat er schone dixies zijn op q-basewrote:![]()
Nja neem wel wat cafeïnetabletten mee
-
T
Via die konte binnensmokkelleng toch?wrote:![]()
Nja neem wel wat cafeïnetabletten mee
-
T

Moet je het wel daar in doen El Mare!
lol @ suicide.wrote:http://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_Tuesday
Je kan het ook gewoon anaal innemen el mare. Dit is een stuk minder schadelijk ook voor je tandjes.
-
T
Ja daarom liet ik die dingen ook even zien kon die makkelijk erin stoppen jwz.wrote:Je kan het ook gewoon anaal innemen el mare. Dit is een stuk minder schadelijk ook voor je tandjes.