LSD!!wrote:Vanavond voor de 2e keer in my life aan de LSD
Ben benieuwd wat ik mee ga maken haha
Ik wil binnenkort ook weer. Moet ff een datum prikken met wat prominente mensjes <3
LSD!!wrote:Vanavond voor de 2e keer in my life aan de LSD
Ben benieuwd wat ik mee ga maken haha
Hihi het is echt zo'n gave experience.wrote:LSD!!wrote:Vanavond voor de 2e keer in my life aan de LSD
Ben benieuwd wat ik mee ga maken haha![]()
Ik wil binnenkort ook weer. Moet ff een datum prikken met wat prominente mensjes <3
Haha, word je nog jaloerser als ik zeg dat ik vanavond in hillegom zit te trippen?wrote:Jaloersmaarja volgende week voor t eerst 2c-b doen, ben er benieuwd naar
Voor de meeste mensen welwrote:is 1 G pep genoeg voor 1 persoon op een avond?
Hahahawrote:Haha, word je nog jaloerser als ik zeg dat ik vanavond in hillegom zit te trippen?wrote:Jaloersmaarja volgende week voor t eerst 2c-b doen, ben er benieuwd naar
![]()
Niet dat het enigszins relevant is, maar toch xD
Wat is beter te doen. Snuiven of bommetje? Snuiven kreeg ik de dag erna een bloedneus maar wat is het nadeel bij bommetje?wrote:Voor de meeste mensen welwrote:is 1 G pep genoeg voor 1 persoon op een avond?
Haha lolz.. omgedraaide wereld hierwrote:Hahahawrote:Haha, word je nog jaloerser als ik zeg dat ik vanavond in hillegom zit te trippen?wrote:Jaloersmaarja volgende week voor t eerst 2c-b doen, ben er benieuwd naar
![]()
Niet dat het enigszins relevant is, maar toch xDik ben vanavond in Lisse, BBQ
Ga je gewoon bij iemand thuis trippen, of ook naar buiten ?
Bommetje werkt meestal wat langer (zie ik niet echt als een nadeel, maar je moet er wel rekening mee houden als je geen plafonddienst wilt)wrote: Wat is beter te doen. Snuiven of bommetje? Snuiven kreeg ik de dag erna een bloedneus maar wat is het nadeel bij bommetje?
En minder snel en minder sterk volges mijwrote:Bommetje werkt meestal wat langer (zie ik niet echt als een nadeel, maar je moet er wel rekening mee houden als je geen plafonddienst wilt)wrote: Wat is beter te doen. Snuiven of bommetje? Snuiven kreeg ik de dag erna een bloedneus maar wat is het nadeel bij bommetje?
En als ik een bom drop, dan heb k meestal buikpijn.
Dat is ook de reden dat ik altijd snuuuuf
Haha iddwrote: Haha lolz.. omgedraaide wereld hier![]()
Ik denk dat we wel even naar buiten gaan ja.
Vorige keer dat we LSD namen, zijn we de hele avond/nacht binnen geweest en op gegeven moment heb je toch wel zin in een change of scenery.
Dat mag ook wel, want na een aantal uur weet je waar elk hoekje en gaatje in het hele huis zit![]()
Zou het niet aanraden. Ik zou binnen beginnen in een rustige en vertrouwde omgeving. Laat het spul eerst even tot je inwerken en na een klein uurtje ben je dan klaar om naar buiten te gaan.wrote:Haha iddwrote: Haha lolz.. omgedraaide wereld hier![]()
Ik denk dat we wel even naar buiten gaan ja.
Vorige keer dat we LSD namen, zijn we de hele avond/nacht binnen geweest en op gegeven moment heb je toch wel zin in een change of scenery.
Dat mag ook wel, want na een aantal uur weet je waar elk hoekje en gaatje in het hele huis zit![]()
ons plan is om de hele trip buiten te zijn, in een parkje oid, lijkt me wel vet, rondwandelen enzo
![]()
Het huis wordt idd wel saai na een tijdje.
LSD staat trouwens wel stipt op nr 1 van mijn to-do list
Eerder zo":wrote:Okee dus:
Snuiven:
+ Straight to the brainsss, dus gelijk effect
+ Geen buikpijn
+ Wel plafonddienst(wat houd plafonddienst in?:P)
- Neus brand
- Bloedneus
- Schotje gaat weg op lange termijn
Bommetje
+Langer vol houden
- Geen plafonddienst
- Buikpijn
zo toch?
Het gevaarlijke van bommetjes is dat je teveel opneemt. Je lichaam gaat het pep gevoel als normaal zien en blijft daardoor bijpakken. Niet gevaarlijk in de vorm van medische zin, maar eerder in dat je niet kunt slapen en onrustig blijft voor een lange tijd.wrote:Okee dus:
Snuiven:
+ Geen buikpijn
+ Wel plafonddienst(wat houd plafonddienst in?:P)
- Neus brand
- Bloedneus
- Schotje gaat weg op lange termijn
Bommetje
+Langer vol houden
- Geen plafonddienst
- Buikpijn
zo toch?
Nja, ik kan je 2 verklaringen geven:wrote:uhm ik had het gekocht van iemand. Die avond helemaal geen last van me neus gehad. Wel een paar keer flink me neus ophalen zodat alles in me maag komt. Dag erna even voelen of alles echt weg was. Toen kreeg ik bloedneus.
Dan komt het eerder door het in je neus peuteren dan door de pep. Ik heb ook nog nooit een bloedneus gehad van snuiven, wel een keer door een briefje te ver in m'n neus te drukkenwrote:uhm ik had het gekocht van iemand. Die avond helemaal geen last van me neus gehad. Wel een paar keer flink me neus ophalen zodat alles in me maag komt. Dag erna even voelen of alles echt weg was. Toen kreeg ik bloedneus.
Ben heel gevoelig geweest voor een bloedneus vroeger. Bijv als er warme lucht was+koude kreeg ik al een bloedneus.wrote:Nja, ik kan je 2 verklaringen geven:wrote:uhm ik had het gekocht van iemand. Die avond helemaal geen last van me neus gehad. Wel een paar keer flink me neus ophalen zodat alles in me maag komt. Dag erna even voelen of alles echt weg was. Toen kreeg ik bloedneus.
* Je bent gevoelig voor bloedneuzen
* Je pep was versneden met tyfuszooi, waardoor je neus nog erger beschadigt raakte.
Haha dat was vroeger wel anders he.wrote:Dan komt het eerder door het in je neus peuteren dan door de pep. Ik heb ook nog nooit een bloedneus gehad van snuiven, wel een keer door een briefje te ver in m'n neus te drukkenwrote:uhm ik had het gekocht van iemand. Die avond helemaal geen last van me neus gehad. Wel een paar keer flink me neus ophalen zodat alles in me maag komt. Dag erna even voelen of alles echt weg was. Toen kreeg ik bloedneus.
Overigens vind ik snuiven veel leuker. Je voelt er meteen wat van en het is een schitterend ritueel. Alles wat je kan snuiven en wat duidelijke voordelen heeft, snuif ik ook liever.
dat heb ik dus ook altijd, en wil daarom ook liever niet snuiven proberenwrote:Ben heel gevoelig geweest voor een bloedneus vroeger. Bijv als er warme lucht was+koude kreeg ik al een bloedneus.wrote:Nja, ik kan je 2 verklaringen geven:wrote:uhm ik had het gekocht van iemand. Die avond helemaal geen last van me neus gehad. Wel een paar keer flink me neus ophalen zodat alles in me maag komt. Dag erna even voelen of alles echt weg was. Toen kreeg ik bloedneus.
* Je bent gevoelig voor bloedneuzen
* Je pep was versneden met tyfuszooi, waardoor je neus nog erger beschadigt raakte.
MDMA brandt? Jij bent duidelijk geen 2C-x of 4-FMP gewend.wrote:Haha dat was vroeger wel anders he.wrote:Dan komt het eerder door het in je neus peuteren dan door de pep. Ik heb ook nog nooit een bloedneus gehad van snuiven, wel een keer door een briefje te ver in m'n neus te drukkenwrote:uhm ik had het gekocht van iemand. Die avond helemaal geen last van me neus gehad. Wel een paar keer flink me neus ophalen zodat alles in me maag komt. Dag erna even voelen of alles echt weg was. Toen kreeg ik bloedneus.
Overigens vind ik snuiven veel leuker. Je voelt er meteen wat van en het is een schitterend ritueel. Alles wat je kan snuiven en wat duidelijke voordelen heeft, snuif ik ook liever.
Ik geef snuiven ook zeker de voorkeur, behalve met MDMA.. gvd wat brand dat zeg![]()
Is overigens wel super vet dat die mdma in 1 keer ziek hard inslaat.
Flinks versneden met wat mooie accuzuurwrote:Gister avond had ik ook echt brandende pep, was trouwens wel echt goeie.
Ja en wat heb ik toch gelachen met J& z'n webcamwrote:Flinks versneden met wat mooie accuzuurwrote:Gister avond had ik ook echt brandende pep, was trouwens wel echt goeie.