Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
pepepe wrote:Vanavond voor de 2e keer in my life aan de LSD :D
Ben benieuwd wat ik mee ga maken haha
LSD!! :love:

Ik wil binnenkort ook weer. Moet ff een datum prikken met wat prominente mensjes <3
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Chukkels wrote:
pepepe wrote:Vanavond voor de 2e keer in my life aan de LSD :D
Ben benieuwd wat ik mee ga maken haha
LSD!! :love:

Ik wil binnenkort ook weer. Moet ff een datum prikken met wat prominente mensjes <3
Hihi het is echt zo'n gave experience.
Vind het toch wel de leukste drug die er is, aangezien je even in een heeeele aparte wereld zit.
Kan echt niet wachten tot me avondmaaltijd erin zit, we de dames hebben uitgezwaaid (die naar slaves to the rave vs BKJN gaan) en dan de 1e zegel droppen :love:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Jaloers :$ maarja volgende week voor t eerst 2c-b doen, ben er benieuwd naar :D
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
Hoofdcoach wrote:Jaloers :$ maarja volgende week voor t eerst 2c-b doen, ben er benieuwd naar :D
Haha, word je nog jaloerser als ik zeg dat ik vanavond in hillegom zit te trippen? :P
Niet dat het enigszins relevant is, maar toch xD
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
is 1 G pep genoeg voor 1 persoon op een avond?
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
0xygen wrote:is 1 G pep genoeg voor 1 persoon op een avond?
Voor de meeste mensen wel :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
pepepe wrote:
Hoofdcoach wrote:Jaloers :$ maarja volgende week voor t eerst 2c-b doen, ben er benieuwd naar :D
Haha, word je nog jaloerser als ik zeg dat ik vanavond in hillegom zit te trippen? :P
Hahaha :P ik ben vanavond in Lisse, BBQ :P
Ga je gewoon bij iemand thuis trippen, of ook naar buiten ?
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
mrazura wrote:
0xygen wrote:is 1 G pep genoeg voor 1 persoon op een avond?
Voor de meeste mensen wel :P
Wat is beter te doen. Snuiven of bommetje? Snuiven kreeg ik de dag erna een bloedneus maar wat is het nadeel bij bommetje?
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
Hoofdcoach wrote:
pepepe wrote:
Hahaha :P ik ben vanavond in Lisse, BBQ :P
Ga je gewoon bij iemand thuis trippen, of ook naar buiten ?
Haha lolz.. omgedraaide wereld hier :P
Ik denk dat we wel even naar buiten gaan ja.
Vorige keer dat we LSD namen, zijn we de hele avond/nacht binnen geweest en op gegeven moment heb je toch wel zin in een change of scenery.
Dat mag ook wel, want na een aantal uur weet je waar elk hoekje en gaatje in het hele huis zit :P

0xygen wrote: Wat is beter te doen. Snuiven of bommetje? Snuiven kreeg ik de dag erna een bloedneus maar wat is het nadeel bij bommetje?
Bommetje werkt meestal wat langer (zie ik niet echt als een nadeel, maar je moet er wel rekening mee houden als je geen plafonddienst wilt)

En als ik een bom drop, dan heb k meestal buikpijn.
Dat is ook de reden dat ik altijd snuuuuf
G
pepepe wrote:
0xygen wrote: Wat is beter te doen. Snuiven of bommetje? Snuiven kreeg ik de dag erna een bloedneus maar wat is het nadeel bij bommetje?
Bommetje werkt meestal wat langer (zie ik niet echt als een nadeel, maar je moet er wel rekening mee houden als je geen plafonddienst wilt)

En als ik een bom drop, dan heb k meestal buikpijn.
Dat is ook de reden dat ik altijd snuuuuf
En minder snel en minder sterk volges mij
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
pepepe wrote: Haha lolz.. omgedraaide wereld hier :P
Vorige keer dat we LSD namen, zijn we de hele avond/nacht binnen geweest en op gegeven moment heb je toch wel zin in een change of scenery.
Dat mag ook wel, want na een aantal uur weet je waar elk hoekje en gaatje in het hele huis zit :P
Haha idd :P ons plan is om de hele trip buiten te zijn, in een parkje oid, lijkt me wel vet, rondwandelen enzo :D
Het huis wordt idd wel saai na een tijdje.

LSD staat trouwens wel stipt op nr 1 van mijn to-do list :D
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Okee dus:

Snuiven:
+ Geen buikpijn
+ Wel plafonddienst(wat houd plafonddienst in?:P)
- Neus brand
- Bloedneus
- Schotje gaat weg op lange termijn

Bommetje
+Langer vol houden
- Geen plafonddienst
- Buikpijn

zo toch?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hoofdcoach wrote:
pepepe wrote: Haha lolz.. omgedraaide wereld hier :P
Haha idd :P ons plan is om de hele trip buiten te zijn, in een parkje oid, lijkt me wel vet, rondwandelen enzo :D
Het huis wordt idd wel saai na een tijdje.

LSD staat trouwens wel stipt op nr 1 van mijn to-do list :D
Zou het niet aanraden. Ik zou binnen beginnen in een rustige en vertrouwde omgeving. Laat het spul eerst even tot je inwerken en na een klein uurtje ben je dan klaar om naar buiten te gaan. :)
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
0xygen wrote:Okee dus:

Snuiven:
+ Straight to the brainsss, dus gelijk effect
+ Geen buikpijn
- Neus brand
- Bloedneus

Bommetje
+Langer vol houden
- Geen plafonddienst
- Buikpijn

zo toch?
Eerder zo":

Snuiven:
+ Geen buikpijn
planfonddienst: niet kunnen slapen
- Neus brand
- Bloedneus (zelf nooit last van gehad. Was je pep niet versneden met bende?)

Bommetje
+ Je hoeft niet te snuiven xD
+Werkt inderdaad langer
- WEL plafonddienst (meer kans dan snuiven)
- Buikpijn
- Van te voren knutselen met pep en vloetjes of capsules
-maagzweer op lange termijn
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
uhm ik had het gekocht van iemand. Die avond helemaal geen last van me neus gehad. Wel een paar keer flink me neus ophalen zodat alles in me maag komt. Dag erna even voelen of alles echt weg was. Toen kreeg ik bloedneus.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
0xygen wrote:Okee dus:

Snuiven:
+ Geen buikpijn
- Neus brand
- Bloedneus

Bommetje
+Langer vol houden
- Geen plafonddienst
- Buikpijn

zo toch?
Het gevaarlijke van bommetjes is dat je teveel opneemt. Je lichaam gaat het pep gevoel als normaal zien en blijft daardoor bijpakken. Niet gevaarlijk in de vorm van medische zin, maar eerder in dat je niet kunt slapen en onrustig blijft voor een lange tijd.
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
0xygen wrote:uhm ik had het gekocht van iemand. Die avond helemaal geen last van me neus gehad. Wel een paar keer flink me neus ophalen zodat alles in me maag komt. Dag erna even voelen of alles echt weg was. Toen kreeg ik bloedneus.
Nja, ik kan je 2 verklaringen geven:
* Je bent gevoelig voor bloedneuzen
* Je pep was versneden met tyfuszooi, waardoor je neus nog erger beschadigt raakte.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
0xygen wrote:uhm ik had het gekocht van iemand. Die avond helemaal geen last van me neus gehad. Wel een paar keer flink me neus ophalen zodat alles in me maag komt. Dag erna even voelen of alles echt weg was. Toen kreeg ik bloedneus.
Dan komt het eerder door het in je neus peuteren dan door de pep. Ik heb ook nog nooit een bloedneus gehad van snuiven, wel een keer door een briefje te ver in m'n neus te drukken xd

Overigens vind ik snuiven veel leuker. Je voelt er meteen wat van en het is een schitterend ritueel. Alles wat je kan snuiven en wat duidelijke voordelen heeft, snuif ik ook liever. :loving:
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
pepepe wrote:
* Je pep was versneden met tyfuszooi, waardoor je neus nog erger beschadigt raakte.
Ben heel gevoelig geweest voor een bloedneus vroeger. Bijv als er warme lucht was+koude kreeg ik al een bloedneus.
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
Chukkels wrote:
Dan komt het eerder door het in je neus peuteren dan door de pep. Ik heb ook nog nooit een bloedneus gehad van snuiven, wel een keer door een briefje te ver in m'n neus te drukken xd

Overigens vind ik snuiven veel leuker. Je voelt er meteen wat van en het is een schitterend ritueel. Alles wat je kan snuiven en wat duidelijke voordelen heeft, snuif ik ook liever. :loving:
Haha dat was vroeger wel anders he.
Ik geef snuiven ook zeker de voorkeur, behalve met MDMA.. gvd wat brand dat zeg :P
Is overigens wel super vet dat die mdma in 1 keer ziek hard inslaat.
G
0xygen wrote:
pepepe wrote:
Ben heel gevoelig geweest voor een bloedneus vroeger. Bijv als er warme lucht was+koude kreeg ik al een bloedneus.
dat heb ik dus ook altijd, en wil daarom ook liever niet snuiven proberen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
pepepe wrote:
Chukkels wrote:

Haha dat was vroeger wel anders he.
Ik geef snuiven ook zeker de voorkeur, behalve met MDMA.. gvd wat brand dat zeg :P
Is overigens wel super vet dat die mdma in 1 keer ziek hard inslaat.
MDMA brandt? Jij bent duidelijk geen 2C-x of 4-FMP gewend. :P MDMA kriebelt heerlijk in vergelijking met deze 2.
Maar als je de laatstgenoemde 2 hebt gesnoven, dan is echt niks meer erg.
T
Gister avond had ik ook echt brandende pep, was trouwens wel echt goeie.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
wesskeej wrote:Gister avond had ik ook echt brandende pep, was trouwens wel echt goeie.
Flinks versneden met wat mooie accuzuur :love:
T
Olijfboompje wrote:
wesskeej wrote:Gister avond had ik ook echt brandende pep, was trouwens wel echt goeie.
Flinks versneden met wat mooie accuzuur :love:
Ja en wat heb ik toch gelachen met J& z'n webcam :lol: