Dat heb ik niet gedaan.wrote:Waarom pas je me quote dan ook aan...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
Ik snap er niks meer van
Suikerklontje wel hoor.wrote:Ik snap er niks meer van
Waar hadden we het ook alweer over ??
Paar seconden geleden wist ik het nog!wrote:Waar hadden we het ook alweer over ??
-
B
Ja maar ik weet het allemaal niet meer
-
B
Maar hoe dan?
Waar hadden we het ook alweer over?
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
zo vaag is dit man je denkt dat het over is maar ook weer niet en dan zie je alles in elkaar over lopen en zie je overal ogen zo raar 
-
B
Ik heb 2 ogen, maar wat?
-
SHardtraxxer
- last seen Jan 2013
wrote:Hoe gaat het nu met suikerklontje?
heel raar snap er echt helemaal niks meer van alles lijkt so simpel
-
SHardtraxxer
- last seen Jan 2013
maar thijs heb jij ook wat gebruikt dan typen is zo leuk nu ik wil heelveel typen maar ook weer niet snappen jullie 
-
B
Haha nee, heb niks gebruiktwrote:maar thijs heb jij ook wat gebruikt dan typen is zo leuk nu ik wil heelveel typen maar ook weer niet snappen jullie
-
SHardtraxxer
- last seen Jan 2013
het is nu wel uitgewerkt, soms nog een beetje effects zo ff naar buiten en dan na me bed.nog een beetje naspacen 
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Haha chill om te horen dat het leuk is. Ga het volgende week is proberen.
Haha, ja dat herken ik goed. Je wilt iets heel graag, maar dat wil je eigenlijk niet. Zo gaat het constant hahahawrote:maar thijs heb jij ook wat gebruikt dan typen is zo leuk nu ik wil heelveel typen maar ook weer niet snappen jullie
Ahaahahaha, zo fuckign herkenbaarwrote:Waar hadden we het ook alweer over ??
Jaa ik ken er één actief op dit forum die deze zin soms iets te ver doordraaft.. Noem verder geen namen maar hij houdt van olijven!wrote:Ahaahahaha, zo fuckign herkenbaarwrote:Waar hadden we het ook alweer over ??
Wat vervelend dan joh, hele tijd "Waar hadden we het ook alweer over?".. Tja, je weet dat hij er op dat moment niets aan kan doen, maar ik ga dan graag even ergens anders staan
hersendoodheid noemen wij dat altijd.wrote:Jaa ik ken er één actief op dit forum die deze zin soms iets te ver doordraaft.. Noem verder geen namen maar hij houdt van olijven!wrote:Ahaahahaha, zo fuckign herkenbaarwrote:Waar hadden we het ook alweer over ??![]()
Wat vervelend dan joh, hele tijd "Waar hadden we het ook alweer over?".. Tja, je weet dat hij er op dat moment niets aan kan doen, maar ik ga dan graag even ergens anders staan
Heerlijk is dat haha.
edit: jeej, k ben een hardtraxx addict door deze post
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
haha hersendoodheid 
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
meh:( , de gene waarvan ik mijn gele armani's van kocht is op vakantie...