Robert is ook onze opperjunkwrote:Van de 17 :')wrote:Heb er 14 van gehadmaar kies uhmm Even over na denken
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Heb gehad, en in volgorde van
naar
1. Witte Fastforward
2. Groene Olifant
3. Groene Eekhoorn/Paarse Triforce
4. Groene Canadees
5. Blauwe Yingyang
6. Oranje Q-dance
7. Bruine Ster (ja, die bestond echt haha. 80 mg MDMA)
8. Witte blanco pil (mijn allereerste) en Witte Mercedes
En een blauwe paddestoel, maar dat was een 2CB pil.
Serieus niks zal ooit die Fastforward verslaan. Bracht altijd precies hét gevoel en ging eeuwen mee. Groene Olifant heb ik echt een waanzinnige avond mee gehad op Fusion TNL met slechts één halfje icm met 4-fmp.
Eekhoorns en Triforce heb ik de laatste tijd. Topavonden mee gehad
1. Witte Fastforward
2. Groene Olifant
3. Groene Eekhoorn/Paarse Triforce
4. Groene Canadees
5. Blauwe Yingyang
6. Oranje Q-dance
7. Bruine Ster (ja, die bestond echt haha. 80 mg MDMA)
8. Witte blanco pil (mijn allereerste) en Witte Mercedes
En een blauwe paddestoel, maar dat was een 2CB pil.
Serieus niks zal ooit die Fastforward verslaan. Bracht altijd precies hét gevoel en ging eeuwen mee. Groene Olifant heb ik echt een waanzinnige avond mee gehad op Fusion TNL met slechts één halfje icm met 4-fmp.
Eekhoorns en Triforce heb ik de laatste tijd. Topavonden mee gehad
Ik had op Defqon FF.. Alleen volgens mij geen witte Chuck? Maar vond afgelopen zaterdag paarse triforce toch lekkerderwrote:Weet toch al dat niets de Fast Forward gaat verslaan
Had je ook geen FFwrote:Ik had op Defqon FF.. Alleen volgens mij geen witte Chuck? Maar vond afgelopen zaterdag paarse triforce toch lekkerderwrote:Weet toch al dat niets de Fast Forward gaat verslaan
Ik ben wel benieuwd hoe die bruine bomen klappen. Heb er nog 2 
Waren wel wittewrote:Ik had op Defqon FF.. Alleen volgens mij geen witte Chuck? Maar vond afgelopen zaterdag paarse triforce toch lekkerderwrote:Weet toch al dat niets de Fast Forward gaat verslaan
Overigens 12 gehad uit de lijst.
Last edited by Chukkels on 21 Jul 2011 16:31, edited 1 time in total.
-
B
Blauwe boom
*denkt terug aan qountdown*
Whaha wat een heldige avond was datwrote:Blauwe boom
-
B
HUH??? Ik dacht dat je daar aan het bier was maar moest schaatsen van de muziek? :O:Owrote:Whaha wat een heldige avond was datwrote:Blauwe boom
*denkt terug aan qountdown*Daar had ik Olifantje en FF
Ohjawrote:HUH??? Ik dacht dat je daar aan het bier was maar moest schaatsen van de muziek? :O:Owrote:Whaha wat een heldige avond was datwrote:Blauwe boom
*denkt terug aan qountdown*Daar had ik Olifantje en FF
Hij heeft er een paar niet bij staan en als hij zoals gevraagd de Rode Eekhoorn erbij had gezet, stonden we gelijk na komend weekendwrote:Ik own je Chris
1. Fast Forward
2. Groene Eekhoorn
3. NIKS
4. NIKS
5. NIKS
6. Paarse Triforce
7. Groene Olifant
8. Groene Canadees
9. Blauwe AH
10. Blauwe Boom
11. Rode Dollar
12. Rood Duifje
13. Paracetamol
14. NIKS
15. NIKS
16. NIKS
17. Oranje Q-Dance
Ow ja Robert... Hadden we in die Loudness nacht ook een Bruine Boom gehad? Weet dat echt niet meer
Loudness nacht
Fast forward
Bruine boom
Triforce
olifantje
eekhoorntje
q-dance

Fast forward
Bruine boom
Triforce
olifantje
eekhoorntje
q-dance
Mooi, dan heb ik er 1 bij!wrote:Loudness nacht![]()
Fast forward
Bruine boom
Triforce
olifantje
eekhoorntje
q-dance
Maar idd, dat was uh... een rare avond
Sorry Chris maar aangezien hier nog niemand ooit een rode eekhoorn heeft genomen vond ik dat een beetje onzinnig
Over een half jaar doen we m weer oke 
pff.. zeker ook niet van het paarse olifantjewrote:Sorry Chris maar aangezien hier nog niemand ooit een rode eekhoorn heeft genomen vond ik dat een beetje onzinnigOver een half jaar doen we m weer oke
holy shitwrote:Loudness nacht![]()
Fast forward
Bruine boom
Triforce
olifantje
eekhoorntje
q-dance
Voel je je nu stoer?wrote:Heb er 14 van gehadmaar kies uhmm Even over na denken
Welke ik heb gehad:
1. Paarse triforce
2. Groene eekhoorn
3. Rode dollar
4. Oranje Q-dance
5. Groene canadees
Voor mij de paarse triforce dus, echt een geweldige ervaring mee gehad op Defqon en ik denk ook de beste space ervaring tot nu toe. Op Free Festival deden ze het ook weer erg goed! Als goede 2e de groene eekhoorn (denkt terug aan KO
Last edited by Nando on 21 Jul 2011 18:12, edited 5 times in total.
Zat er al op te wachtenwrote:Voel je je nu stoer?wrote:Heb er 14 van gehadmaar kies uhmm Even over na denken
.
-
JHardtraxxer
- 183 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
heb dit hele jaar al die paarse driehoek inderdaad. Heerlijke pillen voor een feest!wrote:Voel je je nu stoer?wrote:Heb er 14 van gehadmaar kies uhmm Even over na denken
Voor mij de paarse triforce, echt een geweldige ervaring mee gehad op Defqon en ik denk ook de beste space ervaring tot nu toe. Op Free Festival deden ze het ook weer erg goed! Als goede 2e de groene eekhoorn.
maar ik space er juiist niet van hoor. Pure energy!
Die groene eekhoorns waren voor mij het lekkerst, maar toen was ik zo vaag dat ik alleen maar rondjes wou lopen
en niet meer aan het beuken was.
En ik sta het liefst de hele avond op de dansvloer:)
Sorry maar de :') is hier wel op z'n plaatswrote:Loudness nacht![]()
Fast forward
Bruine boom
Triforce
olifantje
eekhoorntje
q-dance
En nog wat, het is toch geen wedstrijd wie de meeste (soorten) op heeft...
Nee zeg ik dan dat het een wedstrijd is ?????? En die huillach is nergens voor nodig ??????? Want denk je nou dat ik zoveel op 1 avond op zou kunnen...
En zou willen :')
Loudness had ik overigens geen pillen gehad ook..
Loudness had ik overigens geen pillen gehad ook..
Ik weet niet hoor maar als je het zo neerzet lijkt het me toch logisch dat ik denk dat je dat gehad heb toen?
En nee je zegt idd niet dat het een wedstrijd is, maar als ik sommige reacties zie ( ik own je, nee we staan gelijk etc.) lijkt het wel zo
En nee je zegt idd niet dat het een wedstrijd is, maar als ik sommige reacties zie ( ik own je, nee we staan gelijk etc.) lijkt het wel zo
Ho, ho. Dat waren niet allemaal helen hoor. Meesten waren halfjes enzowrote:Sorry maar de :') is hier wel op z'n plaatswrote:Loudness nacht![]()
Fast forward
Bruine boom
Triforce
olifantje
eekhoorntje
q-dance
En nog wat, het is toch geen wedstrijd wie de meeste (soorten) op heeft...
Maar goed, jij neemt vast ook wel verschillende biersoorten op 1 avond. Dus niet zo zeuren jij, MDMA = MDMA
Jij neemt ook alles serieus wat er in dit topic gezet wordt? Man, tuurlijk is het geen wedstrijd en wordt dit gewoon voor de grap neergezet. <_<wrote:Ik weet niet hoor maar als je het zo neerzet lijkt het me toch logisch dat ik denk dat je dat gehad heb toen?
Last edited by Chukkels on 21 Jul 2011 18:23, edited 1 time in total.