Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038 ... 1180  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 33%  33%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 141
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik gebruik toch al alleen op selectief uitgekozen feesten, meerendeel lekker bieren of de bob uithangen. Ik zou het jammer vinden als ik bij die bepaalde feesten die kers op de taart niet meer mag ervaren, maar het houdt mij niet tegen om naar feesten te gaan :P

Dit geldt voor mij ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag op Return of Hhz xtc gebruikt maar het was mijn slechtste ervaring tot nu toe. Muziek kwam totaal niet lekker binnen en rond 12 uur kwam het zelfs helemaal niet goed binnen. Leek een beetje emotieloos. Wordt denk ik eens tijd voor een pauze van 4-6 maanden want ik wil niet vaker mijn feest ervaring zo verneuken. Helft van de avond ook afwezig geweest en irriteer me er best wel aan dat ik gewoon totaal een gesprek met iemand niet kan volgen xd

Op vwab weer eens lekker keer alleen bieren. Geen een feest gedaan dit jaar maar gaat nu wel vaker gebeuren nu ik met de speed gestopt ben.

Grootste nadeel aan xtc vind ik ook dat je de emoties van een feest niet als echt ervaart. Nummers die me nuchter een traantje zouden kunnen laten, doen dat onder invloed van xtc helemaal niet. Dat mis ik opzich wel

Oh ja om terug te komen op die stelling. Ja 100%. De muziek is belangrijker dan de drugs. Nuchter of aangeschoten ervaar ik de muziek ook nog op een hele goede manier. Als ik de muziek zonder drugs niet leuk zou vinden, moet ik gaan betwijfelen of mijn ‘hardstyle liefde’ geen schijn werkelijkheid is. Helaas gaat dit laatste denk ik wel voor veel mensen op
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Afgelopen zaterdag op Return of Hhz xtc gebruikt maar het was mijn slechtste ervaring tot nu toe. Muziek kwam totaal niet lekker binnen en rond 12 uur kwam het zelfs helemaal niet goed binnen. Leek een beetje emotieloos. Wordt denk ik eens tijd voor een pauze van 4-6 maanden want ik wil niet vaker mijn feest ervaring zo verneuken. Helft van de avond ook afwezig geweest en irriteer me er best wel aan dat ik gewoon totaal een gesprek met iemand niet kan volgen xd

Op vwab weer eens lekker keer alleen bieren. Geen een feest gedaan dit jaar maar gaat nu wel vaker gebeuren nu ik met de speed gestopt ben.

Grootste nadeel aan xtc vind ik ook dat je de emoties van een feest niet als echt ervaart. Nummers die me nuchter een traantje zouden kunnen laten, doen dat onder invloed van xtc helemaal niet. Dat mis ik opzich wel

Oh ja om terug te komen op die stelling. Ja 100%. De muziek is belangrijker dan de drugs. Nuchter of aangeschoten ervaar ik de muziek ook nog op een hele goede manier. Als ik de muziek zonder drugs niet leuk zou vinden, moet ik gaan betwijfelen of mijn ‘hardstyle liefde’ geen schijn werkelijkheid is. Helaas gaat dit laatste denk ik wel voor veel mensen op


Neem jij het voor je binnenkomt dan?
Je voelt verder toch de sfeer aan dus dan kan je daar op toch inspelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa afgelopen zaterdag ging ik er met het idee in van: oke ik wil wel dat het werkt tijdens Headhunterz want dat verbetert de ervaring. Maar nu heeft het tegendeel zich juist bewezen en vond ik het onder invloed zijn niet heel tof. Zat voor de rest wel goed in mijn vel dus daar lag het niet aan. Normaal heb ik ook altijd een praatkick maar die was zelfs niet erg aanwezig afgelopen zaterdag. Heb dit jaar nu 7 keer xtc gebruikt en dat lijkt al teveel te zijn nu

Of ik gebruik gewoon teveel per keer :whistle:. Ga het over paar maandjes maar eens met een halfje proberen. Ik vind van de kaart zijn opzich wel leuk soms maar nu is het wel weer even genoeg geweest na decibel en return of hhz haha. Het helpt het ziek zijn deze week ook niet echt

Neem nooit voor het naar binnen gaan. Dat zou me echt teveel stress opleveren pff :lol:. Lekker met je trekkende hoofd en ogen die security aankijken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M'n eerste keer in 2013 pakte ik halfjes per dosering. Tegenwoordig pak ik ongeveer twee keer op een avond een 1/6e stukje van 170-206mg* pillen. Ongeveer 3 feesten per pil en 't effect is alleen maar prettiger. Euforisch en energiek maar niet helemaal vdk. :thumbsup:

*ik koop al jaren "220mg" pillen, maar labtesten tonen aan dat deze grotendeels tussen 175 en 200 liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt. Heb te horen gekregen dat bijna geen een pil de beloofde 220 Mg behaalt. Het gemiddelde van de testwaardes ligt rond de 160-180 mg.
Wat ook meer dan voldoende is natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Stel, je zou nooit meer op feesten drugs kunnen / mogen gebruiken. Ga je dan nog naar die feesten toe?


RoyAPO schreef:
Oh ja om terug te komen op die stelling. Ja 100%. De muziek is belangrijker dan de drugs. Nuchter of aangeschoten ervaar ik de muziek ook nog op een hele goede manier. Als ik de muziek zonder drugs niet leuk zou vinden, moet ik gaan betwijfelen of mijn ‘hardstyle liefde’ geen schijn werkelijkheid is. Helaas gaat dit laatste denk ik wel voor veel mensen op


100% hier mee eens.

RoyAPO schreef:
Jaa afgelopen zaterdag ging ik er met het idee in van: oke ik wil wel dat het werkt tijdens Headhunterz want dat verbetert de ervaring. Maar nu heeft het tegendeel zich juist bewezen en vond ik het onder invloed zijn niet heel tof. Zat voor de rest wel goed in mijn vel dus daar lag het niet aan. Normaal heb ik ook altijd een praatkick maar die was zelfs niet erg aanwezig afgelopen zaterdag. Heb dit jaar nu 7 keer xtc gebruikt en dat lijkt al teveel te zijn nu

Of ik gebruik gewoon teveel per keer :whistle:. Ga het over paar maandjes maar eens met een halfje proberen. Ik vind van de kaart zijn opzich wel leuk soms maar nu is het wel weer even genoeg geweest na decibel en return of hhz haha. Het helpt het ziek zijn deze week ook niet echt

Neem nooit voor het naar binnen gaan. Dat zou me echt teveel stress opleveren pff :lol:. Lekker met je trekkende hoofd en ogen die security aankijken :x


Die praatkick krijg ik ook altijd. Eerst worden de ogen groot en dan gaat mijn klep open xd Meestal krijg ik dan gelijk een ijsje/lolly in me smoel gedouwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Klopt. Heb te horen gekregen dat bijna geen een pil de beloofde 220 Mg behaalt. Het gemiddelde van de testwaardes ligt rond de 160-180 mg.
Wat ook meer dan voldoende is natuurlijk


Ik weet niet in welk gedeelte van Nederland je zit, maar hier in het oosten zijn die krengen nog steeds verrekte sterk. Een maat van me die ze inkocht had er een paar laten testen bij een lab en de resultaten zaten toch echt rond de 240mg. Het scheen zelfs dat hij units had liggen die eerder richting de 280mg gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft hij ze echt zelf laten testen? Of is dat wat je vriend te horen kreeg van zn dealer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is naar een lab opgestuurd. Is gedaan omdat we die dingen op Defqon hadden gebruikt en sommige lui gaven aan een beetje vaag te worden van die pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Leek een beetje emotieloos.

RoyAPO schreef:
Helft van de avond ook afwezig geweest.

No offence maar toen ik met jullie groepje stond te ouwehoeren viel dat me al op ja. Het leek niet bepaald alsof er nog veel impulsen tot je doordrongen, haha.

Verder. Dit is niet richting jou, Roy, maar in het algemeen. Als je meerdere malen (achter elkaar) slechte ervaringen met xtc (of een andere bepaalde stof hebt gehad) dan ga je toch op zoek naar wat anders / besluit je toch om dat (een tijd) niet meer te gebruiken? Ik lees hier zo vaak dat men iets gebruikt en het voor de zoveelste keer teleurstelt. Dat snap ik dan niet, want als iets een aantal maal tegenvalt dan denk ik niet bij mezelf: "joh, ik probeer het gewoon wéér want wie weet valt het nu wel mee". Zeker als het om xtc gaat en dat éénmaal per maand genuttigd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 10:00 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Zeker als het om xtc gaat en dat éénmaal per maand genuttigd wordt.

Ik snap dit sowieso niet, zeker bij mensen die weten van de 3 (desnoods 2) maanden regel en de redenatie achter die regel (minder tolerantie -> geen dosis verhoging -> minder hersenschade, je kan er meer jaren van genieten, het blijft op deze manier speciaal, je hersenen hebben meer tijd om bij te komen -> minder bijeffecten, en vast nog wel een paar). Er zijn genoeg alternatieven als je perse onder invloed wil zijn op feesten, zoals pep, coke, 2c-b, of gewoon alcohol (+ cafeïne desnoods om wakker/energiek te blijven), en desnoods een combinatie hiertussen (zolang je maar geen stimulanten met elkaar combineert). Natuurlijk ligt het er ook een beetje aan op wat voor feest je bent, 2c-b op uptempo hardcore lijkt mij ook niet zo heel chill, maar je kan genoeg bijzondere ervaringen opdoen op alle feestjes met andere middelen dan MDMA.

Remi schreef:
Stel, je zou nooit meer op feesten drugs kunnen / mogen gebruiken. Ga je dan nog naar die feesten toe?

Is het feest niet een excuus om drugs te gebruiken? Nuchter feesten is toch lang niet zo leuk als feesten onder invloed? (Ik weet het, er bestaan ook mensen die geen drugs gebruiken.)

Of is een feest een bepaalde uitlaatklep voor je, en zou je anders op een andere manier drugs tot je nemen? Zou het dan meer een sociaal gebeuren zijn, zoals het drinken van alcohol? Of ga je lekker naar de kroeg en neem je daar een nakkie of een pil?

Ik zou nog steeds naar die feesten toegaan, ook als alcohol hier wordt meegerekend. Ik ga naar de feesten voor de vette ervaring, en die ervaring kan je op verschillende manieren creëren, met of zonder drugs. Elk middel (of gebrek aan een middel) heeft zo zijn eigen klasse, zodra je die weet te waarderen/accepteren, kan je de avond zo leuk mogelijk maken als je zelf wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gebruik ook nooit meer XTC op festivals. Ik hou ervan als ik mezelf onder controle kan houden en dit heb ik dus met XTC totaal niet. Vaak MDMA mee + pep, dan kan ik mezelf prima in stand houden en maak ik genoeg van een festival mee. Wil de setjes namelijk nog wel weten die neergezet zijn. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik gebruik ook nooit meer XTC op festivals. Ik hou ervan als ik mezelf onder controle kan houden en dit heb ik dus met XTC totaal niet. Vaak MDMA mee + pep, dan kan ik mezelf prima in stand houden en maak ik genoeg van een festival mee. Wil de setjes namelijk nog wel weten die neergezet zijn. :yes:

Want XTC is geen MDMA? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik gebruik ook nooit meer XTC op festivals. Ik hou ervan als ik mezelf onder controle kan houden en dit heb ik dus met XTC totaal niet. Wil de setjes namelijk nog wel weten die neergezet zijn. :yes:


Dit wil ik dus ook voorkomen en daarom heb ik nog nooit in mijn leven XTC / MDMA op. Wat redelijk bijzonder is volgens mij, aangezien ik ondertussen toch al wel redelijk wat drugservaring heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik gebruik ook nooit meer XTC op festivals. Ik hou ervan als ik mezelf onder controle kan houden en dit heb ik dus met XTC totaal niet. Vaak MDMA mee + pep, dan kan ik mezelf prima in stand houden en maak ik genoeg van een festival mee. Wil de setjes namelijk nog wel weten die neergezet zijn. :yes:

Want XTC is geen MDMA? :huh:


Tuurlijk wel maar hij bedoelt M(DMA), met M krijg ik nooit zo'n klap als met XTC, het komt heel geleidelijk op en is goed te doseren/controleren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
paperclip schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik gebruik ook nooit meer XTC op festivals. Ik hou ervan als ik mezelf onder controle kan houden en dit heb ik dus met XTC totaal niet. Vaak MDMA mee + pep, dan kan ik mezelf prima in stand houden en maak ik genoeg van een festival mee. Wil de setjes namelijk nog wel weten die neergezet zijn. :yes:

Want XTC is geen MDMA? :huh:


Tuurlijk wel maar hij bedoelt M(DMA), met M krijg ik nooit zo'n klap als met XTC, het komt heel geleidelijk op en is goed te doseren/controleren

Ahaa op die fiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik gebruik ook nooit meer XTC op festivals. Ik hou ervan als ik mezelf onder controle kan houden en dit heb ik dus met XTC totaal niet. Wil de setjes namelijk nog wel weten die neergezet zijn. :yes:


Dit wil ik dus ook voorkomen en daarom heb ik nog nooit in mijn leven XTC / MDMA op. Wat redelijk bijzonder is volgens mij, aangezien ik ondertussen toch al wel redelijk wat drugservaring heb.


Ik dacht eerst 'wtf reageert hij op zichzelf', maar heb nu pas door dat jullie 2 verschillende leden zijn :lol: was me nooit opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
paperclip schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik gebruik ook nooit meer XTC op festivals. Ik hou ervan als ik mezelf onder controle kan houden en dit heb ik dus met XTC totaal niet. Vaak MDMA mee + pep, dan kan ik mezelf prima in stand houden en maak ik genoeg van een festival mee. Wil de setjes namelijk nog wel weten die neergezet zijn. :yes:

Want XTC is geen MDMA? :huh:


Tuurlijk wel maar hij bedoelt M(DMA), met M krijg ik nooit zo'n klap als met XTC, het komt heel geleidelijk op en is goed te doseren/controleren


Precies dit inderdaad. XTC slaat echt in als een bom en dit vind ik met MDMA dus totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RoyAPO schreef:
Leek een beetje emotieloos.

RoyAPO schreef:
Helft van de avond ook afwezig geweest.

No offence maar toen ik met jullie groepje stond te ouwehoeren viel dat me al op ja. Het leek niet bepaald alsof er nog veel impulsen tot je doordrongen, haha.


Dat dus ja xd. Helemaal tegen het einde van de avond was ik emotieloos. Al snapte ik niet zo goed waarom ik nu zo van de wereld was aangezien ik dezelfde hoeveelheid op had als op decibel maar toen was ik wel gewoon goed aanspreekbaar en kon ik de gesprekken met anderen ook nog redelijk volgen. Gok een iets hoger gedoseerde pil als ik ook de verhalen van vrienden die dezelfde pil hebben gebruikt, mag geloven. Volgende keer gaat er max een kwartje per keer in van deze pil

Ik bedoelde met emotieloos alleen meer dat ik me aan het begin vd avond nog wel blij enzo voelde, maar dat ik gewoon geen bepaald gevoel bij de muziek kreeg. Het werd een beetje afgevlakt zeg maar.
Dit is nog maar mijn eerste slechte ervaring hoor maar ik ga nu meteen een pauze inlassen van minimaal 4 maanden. En daarnaast ook maximaal 1 pil gebruiken en het liefste een halve, helemaal van deze joekels

Komende tijd weer eens lekker biertjes drinken en misschien na verloop van tijd eens experimenteren met een micro dosis lsd/truffels. Ben heel benieuwd hoe dat effect heeft op de muziekbeleving. Heb mezelf ook voorgenomen om grotendeels te stoppen met het gebruik van xtc als ik aan mijn master begin. Op een gegeven moment is het over met de pret zodat je verdere hersenschade kan voorkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
RomanAnthony schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik gebruik ook nooit meer XTC op festivals. Ik hou ervan als ik mezelf onder controle kan houden en dit heb ik dus met XTC totaal niet. Wil de setjes namelijk nog wel weten die neergezet zijn. :yes:


Dit wil ik dus ook voorkomen en daarom heb ik nog nooit in mijn leven XTC / MDMA op. Wat redelijk bijzonder is volgens mij, aangezien ik ondertussen toch al wel redelijk wat drugservaring heb.


Ik dacht eerst 'wtf reageert hij op zichzelf', maar heb nu pas door dat jullie 2 verschillende leden zijn :lol: was me nooit opgevallen.


Je kunt er eigenlijk wel blind van uit gaan dat alle leuke en grappige reacties altijd van mij waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mdma neem je natuurlijk veel minder dan bij een pil. De hoeveelheid die aan je pink zal zitten zal niet erg hoog zijn. 30-40 mg misschien? Iedergeval niet veel meer dan een gemiddelde kwart pil lijkt mij. Daarom klapt het dus een stuk minder hard in
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Van mdma neem je natuurlijk veel minder dan bij een pil. De hoeveelheid die aan je pink zal zitten zal niet erg hoog zijn. 30-40 mg misschien? Iedergeval niet veel meer dan een kwart pil lijkt mij. Daarom klapt het dus een stuk minder hard in


En dat vind ik juist heerlijk. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:

Je kunt er eigenlijk wel blind van uit gaan dat alle leuke en grappige reacties altijd van mij waren.



:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Remi schreef:
RoyAPO schreef:
Leek een beetje emotieloos.

RoyAPO schreef:
Helft van de avond ook afwezig geweest.

No offence maar toen ik met jullie groepje stond te ouwehoeren viel dat me al op ja. Het leek niet bepaald alsof er nog veel impulsen tot je doordrongen, haha.


Dat dus ja xd. Helemaal tegen het einde van de avond was ik emotieloos. Al snapte ik niet zo goed waarom ik nu zo van de wereld was aangezien ik dezelfde hoeveelheid op had als op decibel maar toen was ik wel gewoon goed aanspreekbaar en kon ik de gesprekken met anderen ook nog redelijk volgen. Gok een iets hoger gedoseerde pil als ik ook de verhalen van vrienden die dezelfde pil hebben gebruikt, mag geloven. Volgende keer gaat er max een kwartje per keer in van deze pil

Ik bedoelde met emotieloos alleen meer dat ik me aan het begin vd avond nog wel blij enzo voelde, maar dat ik gewoon geen bepaald gevoel bij de muziek kreeg. Het werd een beetje afgevlakt zeg maar.
Dit is nog maar mijn eerste slechte ervaring hoor maar ik ga nu meteen een pauze inlassen van minimaal 4 maanden. En daarnaast ook maximaal 1 pil gebruiken en het liefste een halve, helemaal van deze joekels

Komende tijd weer eens lekker biertjes drinken en misschien na verloop van tijd eens experimenteren met een micro dosis lsd/truffels. Ben heel benieuwd hoe dat effect heeft op de muziekbeleving. Heb mezelf ook voorgenomen om grotendeels te stoppen met het gebruik van xtc als ik aan mijn master begin. Op een gegeven moment is het over met de pret zodat je verdere hersenschade kan voorkomen


Heb je ook ervaring met andere soorten drugs op een feest? Ik ben twee jaar geleden ook gestopt met het gebruiken van xtc omdat ik vaak emotieloos of te van de kaart werd. Ook altijd veel te lang gaar na een feest, tot woensdag nodig om te bekomen :/
Vorige  1 ... 1032, 1033, 1034, 1035, 1036, 1037, 1038 ... 1180  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic