Wanneer tripreport maadtwrote:Iemand ook altijd flinke last van heimwee naar een feest waar je gebruikt hebt?![]()
Hoi dit is mijn report: het was leuk.wrote:Wanneer tripreport maadtwrote:Iemand ook altijd flinke last van heimwee naar een feest waar je gebruikt hebt?![]()
Maar iedereen wilt horen over je k-hole op de tribunewrote: Hoi dit is mijn report: het was leuk.
Dat was jij zelf toch?wrote:Maar iedereen wilt horen over je k-hole op de tribunewrote: Hoi dit is mijn report: het was leuk.
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Iemand trouwens ooit wel eens tijdens het opruimen van je stash per ongeluk wat binnengekregen?
Hij viel als kind in een pot met mengwrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
Maat ik struikelde laatst, viel ik dus recht op een punt pep. En omdat ik schrok ging het dus gelijk naar binnen... was dus zeker niet de bedoeling, snap je, maar ja zo gaan dingen soms.wrote:Hij viel als kind in een pot met mengwrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
Ik vergeef het je schatwrote:Maat ik struikelde laatst, viel ik dus recht op een punt pep. En omdat ik schrok ging het dus gelijk naar binnen... was dus zeker niet de bedoeling, snap je, maar ja zo gaan dingen soms.wrote:Hij viel als kind in een pot met mengwrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
https://www.slachtofferhulp.nl/wrote:Maat ik struikelde laatst, viel ik dus recht op een punt pep. En omdat ik schrok ging het dus gelijk naar binnen... was dus zeker niet de bedoeling, snap je, maar ja zo gaan dingen soms.wrote:Hij viel als kind in een pot met mengwrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Is een maat van mij een paar jaar geleden overkomen op Free Festival. Was een groepje waarvan hij 1 persoon kende een beker met GHB / Ice Tea aan het leegdrinken (slokje p.p. was voldoende). Die maat van mij wist van niets en kreeg die beker aangereikt toen ie nog halfvol zat en dacht dus dat er gewoon ijsthee in zat. Goot in één teug die beker achterover. Gevolg: Hij heeft de hele dag voor pampus tegen een boom aan gelegenwrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
U
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Ik noemde het zelf IJsGwrote:GHBThee
wrote:Ik noemde het zelf IJsGwrote:GHBThee
Die had zeker een mooie dag gehad?wrote:Is een maat van mij een paar jaar geleden overkomen op Free Festival. Was een groepje waarvan hij 1 persoon kende een beker met GHB / Ice Tea aan het leegdrinken (slokje p.p. was voldoende). Die maat van mij wist van niets en kreeg die beker aangereikt toen ie nog halfvol zat en dacht dus dat er gewoon ijsthee in zat. Goot in één teug die beker achterover. Gevolg: Hij heeft de hele dag voor pampus tegen een boom aan gelegenwrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
U
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Hij had zich nog nooit zo beroerd gevoeld als die dag zei hij laterwrote:Die had zeker een mooie dag gehad?wrote:Is een maat van mij een paar jaar geleden overkomen op Free Festival. Was een groepje waarvan hij 1 persoon kende een beker met GHB / Ice Tea aan het leegdrinken (slokje p.p. was voldoende). Die maat van mij wist van niets en kreeg die beker aangereikt toen ie nog halfvol zat en dacht dus dat er gewoon ijsthee in zat. Goot in één teug die beker achterover. Gevolg: Hij heeft de hele dag voor pampus tegen een boom aan gelegenwrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
Iemand nog tips voor een goed weegschaaltje? Gevalletje 'zie door de bomen het bos niet meer'.
Op mg nauwkeurig (dus 0.001 gram nauwkeurheid).wrote:Hoe nauwkeurig moet die zijn?
De suggesties het liefst met linkjes!
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Uit Nederland of mag ook uit Amerika. In Amerika heb je die nauwkeurigheid voor 25-35$-€. In Nederland zijn ze vaak pas vanaf 40-50 euro was tenminste mijn ervaring vorige jaar.wrote:Op mg nauwkeurig (dus 0.001 gram nauwkeurheid).wrote:Hoe nauwkeurig moet die zijn?
Heb er toen een via dx gekocht.
Heb zelf dezewrote:Uit Nederland of mag ook uit Amerika. In Amerika heb je die nauwkeurigheid voor 25-35$-€. In Nederland zijn ze vaak pas vanaf 40-50 euro was tenminste mijn ervaring vorige jaar.wrote:Op mg nauwkeurig (dus 0.001 gram nauwkeurheid).wrote:Hoe nauwkeurig moet die zijn?
Heb er toen een via dx gekocht.
http://www.dx.com/nl/p/digital-precisio ... K3YZZetuDs