Wanneer tripreport maadtIndy wrote:Iemand ook altijd flinke last van heimwee naar een feest waar je gebruikt hebt?![]()
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hoi dit is mijn report: het was leuk.yannickvk wrote:Wanneer tripreport maadtIndy wrote:Iemand ook altijd flinke last van heimwee naar een feest waar je gebruikt hebt?![]()
Maar iedereen wilt horen over je k-hole op de tribuneIndy wrote: Hoi dit is mijn report: het was leuk.
Dat was jij zelf toch?yannickvk wrote:Maar iedereen wilt horen over je k-hole op de tribuneIndy wrote: Hoi dit is mijn report: het was leuk.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 6 days ago
Iemand trouwens ooit wel eens tijdens het opruimen van je stash per ongeluk wat binnengekregen?
Hij viel als kind in een pot met mengNorther66 wrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
Maat ik struikelde laatst, viel ik dus recht op een punt pep. En omdat ik schrok ging het dus gelijk naar binnen... was dus zeker niet de bedoeling, snap je, maar ja zo gaan dingen soms.Broken Balance wrote:Hij viel als kind in een pot met mengNorther66 wrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
Ik vergeef het je schatThe Skribbler wrote:Maat ik struikelde laatst, viel ik dus recht op een punt pep. En omdat ik schrok ging het dus gelijk naar binnen... was dus zeker niet de bedoeling, snap je, maar ja zo gaan dingen soms.Broken Balance wrote:Hij viel als kind in een pot met mengNorther66 wrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
https://www.slachtofferhulp.nl/The Skribbler wrote:Maat ik struikelde laatst, viel ik dus recht op een punt pep. En omdat ik schrok ging het dus gelijk naar binnen... was dus zeker niet de bedoeling, snap je, maar ja zo gaan dingen soms.Broken Balance wrote:Hij viel als kind in een pot met mengNorther66 wrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 hours ago
Is een maat van mij een paar jaar geleden overkomen op Free Festival. Was een groepje waarvan hij 1 persoon kende een beker met GHB / Ice Tea aan het leegdrinken (slokje p.p. was voldoende). Die maat van mij wist van niets en kreeg die beker aangereikt toen ie nog halfvol zat en dacht dus dat er gewoon ijsthee in zat. Goot in één teug die beker achterover. Gevolg: Hij heeft de hele dag voor pampus tegen een boom aan gelegenNorther66 wrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
-
UHardtraxx Veteran
- last seen 12 hours ago
Ik noemde het zelf IJsGBroken Balance wrote:GHBThee
Uberhout wrote:Ik noemde het zelf IJsGBroken Balance wrote:GHBThee
Die had zeker een mooie dag gehad?Uberhout wrote:Is een maat van mij een paar jaar geleden overkomen op Free Festival. Was een groepje waarvan hij 1 persoon kende een beker met GHB / Ice Tea aan het leegdrinken (slokje p.p. was voldoende). Die maat van mij wist van niets en kreeg die beker aangereikt toen ie nog halfvol zat en dacht dus dat er gewoon ijsthee in zat. Goot in één teug die beker achterover. Gevolg: Hij heeft de hele dag voor pampus tegen een boom aan gelegenNorther66 wrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
-
UHardtraxx Veteran
- last seen 12 hours ago
Hij had zich nog nooit zo beroerd gevoeld als die dag zei hij laterRowanyt1309 wrote:Die had zeker een mooie dag gehad?Uberhout wrote:Is een maat van mij een paar jaar geleden overkomen op Free Festival. Was een groepje waarvan hij 1 persoon kende een beker met GHB / Ice Tea aan het leegdrinken (slokje p.p. was voldoende). Die maat van mij wist van niets en kreeg die beker aangereikt toen ie nog halfvol zat en dacht dus dat er gewoon ijsthee in zat. Goot in één teug die beker achterover. Gevolg: Hij heeft de hele dag voor pampus tegen een boom aan gelegenNorther66 wrote:Hoe kan je per ongeluk iets binnen krijgen?
Iemand nog tips voor een goed weegschaaltje? Gevalletje 'zie door de bomen het bos niet meer'.
Op mg nauwkeurig (dus 0.001 gram nauwkeurheid).Norther66 wrote:Hoe nauwkeurig moet die zijn?
De suggesties het liefst met linkjes!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 7 days ago
Uit Nederland of mag ook uit Amerika. In Amerika heb je die nauwkeurigheid voor 25-35$-€. In Nederland zijn ze vaak pas vanaf 40-50 euro was tenminste mijn ervaring vorige jaar.RomanAnthony wrote:Op mg nauwkeurig (dus 0.001 gram nauwkeurheid).Norther66 wrote:Hoe nauwkeurig moet die zijn?
Heb er toen een via dx gekocht.
Heb zelf dezeRTM93 wrote:Uit Nederland of mag ook uit Amerika. In Amerika heb je die nauwkeurigheid voor 25-35$-€. In Nederland zijn ze vaak pas vanaf 40-50 euro was tenminste mijn ervaring vorige jaar.RomanAnthony wrote:Op mg nauwkeurig (dus 0.001 gram nauwkeurheid).Norther66 wrote:Hoe nauwkeurig moet die zijn?
Heb er toen een via dx gekocht.
http://www.dx.com/nl/p/digital-precisio ... K3YZZetuDs