Yes, paddo's (vrijwel hetzelfde) op Loudness Klokgebouw 2012 en 2013. Ik vond het geweldig! Maar het verschilt nogal hoe mensen die dingen aan kunnen op feesten. Zorg ervoor dat je een dosering neemt die niet al te heftig is. Je hebt minder nodig op een feestje dan thuis, zou ik zeggen. En alcohol versterkt, dus let daar ook op.TSFH wrote:Iemand ervaring met truffels op een hardstyle feest?
Verder zou ik het alleen doen op een feest waar:
1) Je de line-up echt goed vindt
2) Het geluid goed is
3) De sfeer op z'n minst oké is
4) Je met een leuk groepje bent (nuchter / iets anders dan truffels is prima)
En laat het achterwege als je die dag niet lekker in je vel zit of je lichamelijk ongemakkelijk voelt. Trippen op een feest met bijv. maag/darmpijn is echt niet leuk.
Wat heb je eraan:
1) De muziek wordt echt 5x zo heftig. Ik heb hele goede herinneringen aan Adaro - The Italian Tribute, Theracords Live, Wavolizer (NC - Creatures
2) De drugskoppies worden hilarisch
Wat zijn de risico's:
1) Als je mensen kwijt bent, en het moeilijk vindt om normaal te functioneren, zou dat best wel eens eng kunnen zijn (nooit meegemaakt)
2) Je kan met je gedachten in de knoop raken. Sterker nog, waarschijnlijk heb je dat wel een paar keer op de avond
3) Als het uitwerkt, vind ik zelf alles echt retesaai. Zorg ervoor dat je genoeg bij je hebt om bij te kunnen pakken
EDIT: Aan de ene kant is hardstyle wel goed geschikt hiervoor, aan de andere kant niet. Als je gauw overprikkeld raakt, is hardstyle niet de juiste muziek. Als je op zoek bent naar een echt heftige muzikale ervaring, dan wel. Andere feesten hebben vaak meer "chillheid", wat de boel zeker ten goede kan komen, maar dan ben je er ook met een andere insteek. Trippen kan uitstekend zijn voor keihard gaan, hoe contraïntuïtief dat ook lijkt. 2C-B + PRSPCT is inmiddels vaste prik