Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 947, 948, 949, 950, 951, 952, 953 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 10:32 

Hardtraxx Newbie

yowan schreef:
Hele serieuze vraag:
Ik heb vroeger toen ik klein was een lui oog gehad. Ik keek dan soms scheel en dit is verholpen doordat ik elke dag zo'n oogpleister op heb gehad.

Op ground zero 2014 zat ik in de auto terug naar huis na wat pillen en 4fmp op gehad te hebben en zag dat datzelfde oog recht naar binnen stond. Het zag er echt niet uit. Een dag later was het nog niet weg. Ik had er op feestjes nog nooit last van gehad tot deze keer.
Sindsdien heb ik het steeds vaker gekregen. Vaak pas bij een after maar soms ook in de laatste uurtjes van het feest zelf. Ik betrap me er dan op het feest op dat ik gek met mn ogen doe en hoor dan van mn maten dat ik echt fuking scheel kijk. Ik zet dan een zonnebril op en soms verdwijnt het maar het blijft vaak tot de mdma is uitgewerkt.

Ondanks dat ik de oorzaak weet en weet dat heel veel mensen die als kind een lui oog hebben gehad dit nu ook hebben en het vrij onschuldig is vind ik het toch wel erg lelijk en hinderend. Het ziet er niet uit en je ziet geen ene flikker

Weet iemand hier iets op? Of kent iemand hier iemand die dit ook heeft en wat doet hij eraan? Er moet toch wel iemand zijn met een soort "oplossing".

Anders doe je weer zo'n plakkert op je oog op het moment dat je scheel gaat kijken!
Ze hebben ze met de coolste plaatjes :woot: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 10:34 

Hardtraxx Elite

Magnesium kan wel helpen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 16:23 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Oog verhaal

Ik heb vroeger nooit een lui oog gehad ofzo, maar ik heb soms ook (alleen als ik echt naar mijn idee te veel mdma op heb) dat mijn ogen niet meer recht staan... Gaat bij mij wel altijd snel weer weg (paar uurtjes) dus ik denk dat het mss aan de mdma ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 16:31 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
yowan schreef:
Oog verhaal

Ik heb vroeger nooit een lui oog gehad ofzo, maar ik heb soms ook (alleen als ik echt naar mijn idee te veel mdma op heb) dat mijn ogen niet meer recht staan... Gaat bij mij wel altijd snel weer weg (paar uurtjes) dus ik denk dat het mss aan de mdma ligt.

Goh, zou je denken? xd

"Als ik mdma op heb krijg ik een lui oog"
-'Ja ik denk misschien dat het aan de mdma ligt'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 19:32 

Bierkoning

Fothermucker schreef:
Probeer de volgende keer ~5/6 uur niks te eten en dan 10g truffels, dan zul je zeker wel trippen

Okidoki
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 16:25 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Weet iemand hier iets op? Of kent iemand hier iemand die dit ook heeft en wat doet hij eraan? Er moet toch wel iemand zijn met een soort "oplossing".

Misschien de dosis MDMA wat verlagen en niet meer combineren met andere uppers? Hoeveel pak je normaal op een avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 22:20 

Hardtraxx Veteran

Tegenwoordig normaal gesproken nog maar 2-3 pillen van 200-220mg mdma, en 0,5 tot 1gr coke.
Vóór een half jaar geleden toen ik een vriendin kreeg zat ik op ongeveer 4-5 pillen waarvan soms 1 pil vervangen door een 4fmp capsule met gelijkwaardige sterkte. Tijdens defqon dit jaar heb ik ongeveer 7-8 gram coke en 12 pillen en had alleen last van een scheel oog op zondagmorgen in de tent. Dit was na een uur met een servet in mn zonnebril gelopen te hebben verholpen.
Ik heb er overigens meestal alleen maar last van tijdens machtfeestjes of overdag indoor. Met festivals komt het vaak pas bij de after.

Omdat het vaak alleen maar komt wanneer ik er op let denk ik ook dat de oorzaak tussen me oren zit. Dat mn hersenen en ogen gewoon niet goed meer communiceren met elkaar. Verder denk ik dat vermoeidheid ook mee speelt.

Ik weet alleen echt niet wat ik er aan moet doen, heb er op loudness vorige maand weer last van gehad en heb hierdoor gewoon geen zin meer om te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 22:29 

Hardtraxxer

Ik verbaas me juist dat je oog niet permanent is blijven hangen met zulke hoeveelheden die jij gebruikt, jezus.

Pillen en cocaïne zijn trouwens ook niet heel verstandig om te combineren. Vraag me ook wel af wat voor slechte cocaïne je had als je er 8 gram van opsnuift in 1 weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 22:41 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Tijdens defqon dit jaar heb ik ongeveer 7-8 gram lidocaïne/levamisol

fixed

yowan schreef:
4-5 pillen waarvan soms 1 pil vervangen door een 4fmp capsule met gelijkwaardige sterkte. Tijdens defqon dit jaar heb ik ongeveer 7-8 gram coke en 12 pillen

yowan schreef:
geen zin meer om te gebruiken.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 22:49 

Hardtraxx Veteran

Huh? Vriend van me verkoopt, getest op 65%. Weet niet wat voor termen jij gebruikt

Defqon was ook een uitschieter hoor. En verdeeld over 3 dagen. 7 gram is wellicht wel overdreven, is ook een klein beetje van uitgedeeld of verloren gegaan bij het scheppen en heb ook punten van anderen gekregen. Edit: was even in de war. Had 10 paketten fehaald van 0,7 gr voor 220 euro. Deze verkoopt hij normaliter aan anderen voor 30 ps. Gebruik er hiervan normaal maar 1 a 2 tijdens uitgaan en 2 op feestjes
Was meer om aan te tonen dat hoeveelheid niet bepalend is voor mijn probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 22:54 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Huh? Vriend van me verkoopt, getest op 65%. Weet niet wat voor termen jij gebruikt

Die kan je vriend je vast wel uitleggen

yowan schreef:
mijn probleem

Ik denk inderdaad dat je hangende oog je minste probleem is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 22:56 

Hardtraxx Veteran

Had mn bericht nog geedit na jou bericht. Verklaar jezelf even wat beter, ik snap je punt niet echt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 22:59 

Hardtraxxer

yowan schreef:

Die vriend van je is zeker ook toevallig je dealer, met zijn getest op 65%.

Er zijn 2 opties. Of je wordt genaaid door je vriend of je bent een junkie met een hele hoge tolerantie als je zoveel nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 23:04 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
yowan schreef:

Die vriend van je is zeker ook toevallig je dealer, met zijn getest op 65%.

Er zijn 2 opties. Of je wordt genaaid door je vriend of je bent een junkie met een hele hoge tolerantie als je zoveel nodig hebt.

Ik moet toegeven dat ik mijn grenzen dat weekend heb opgezocht. Niet geslapen alleen wat gedagdroomd, de nacht van zondag op maandag ging het flink verkeerd. Niet goed van me natuurlijk maar dit is niet het probleem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 23:13 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Had mn bericht nog geedit na jou bericht. Verklaar jezelf even wat beter, ik snap je punt niet echt..

Kijk ik zal open kaart met je spelen, ik ben ook niet vies van grote aantallen of experimenteren met stofjes, maar man, denk aan je receptoren!

Je wordt genaaid, de coke die je had is geen 65% als je daar 8 gram van gesnoven hebt. Dat weet ik, feit, punt uit.
Lidocaïne is een verdovingsmiddel, een 'tandartsverdovingsmiddel' zonder enige oppeppende werking. Stel ik koop wat bij een dealer, vooral met sos wil ik het even testen right? Ik hou er namelijk niet van om een paar tientjes neer te leggen voor waspoeder.
We kennen allemaal de verdovende werking van sos en de dealer laat t me testen (bv op je tandvlees smeren) en wat gek, het verdooft! Hey, dit lijkt goeie sos.. wrong!

Speel ook maar open kaart met mij, die dealer is niet 'je vriend', maar gewoon je dealer. Misschien zie jij hem zo. Hoe dan ook, maakt het zijn 'test resultaat' niet geloofwaardiger
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 23:21 

Hardtraxx Veteran

Ik ken hem al jaren, gaan vaak genoeg samen naar feesten of ik pit er na het stappen of feesten. Ook lang collega's geweest. Ik denk dat hij het niet zo goed begrijpt dan. Zal er eens naar informeren. Hij gebruikt het namelijk zelf niet en doet samen met zn broer die vooral de inkopen doet enzo. 8 gr is inderdaad wat overdreven maar het is toch minimaal 6-7 geweest. Ik ben vanaf vrijdagmiddav tot zondagnacht bezig geweest met alle gevolgen van dien. Het is overigens niet van die troep die je lippen verdooft, in dat grapje trap ik al jaren niet. Dat is meer iets van die marrokanen dealers in de binnenstad. Kan jij me even een pb sturen met hoe je die shit test. Ben eigenlijk wel benieuwd nu.

Maar hierdoor is mijn oog-probleem nog niet verholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 23:27 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Ik ken hem al jaren, gaan vaak genoeg samen naar feesten of ik pit er na het stappen of feesten. Ook lang collega's geweest. Ik denk dat hij het niet zo goed begrijpt dan. Zal er eens naar informeren. Hij gebruikt het namelijk zelf niet en doet samen met zn broer die vooral de inkopen doet enzo. 8 gr is inderdaad wat overdreven maar het is toch minimaal 6-7 geweest. Ik ben vanaf vrijdagmiddav tot zondagnacht bezig geweest met alle gevolgen van dien. Het is overigens niet van die troep die je lippen verdooft, in dat grapje trap ik al jaren niet. Dat is meer iets van die marrokanen dealers in de binnenstad. Kan jij me even een pb sturen met hoe je die shit test. Ben eigenlijk wel benieuwd nu.

Maar hierdoor is mijn oog-probleem nog niet verholpen.

Een testcentrum?

En dan verder, er wordt dus groot ingekocht door niet-gebruikers, zonder verstand van zaken. Daar hebben de verkopers vast een grote lol aan. Ooit bij je opgekomen dat ze misschien troep inkopen? Je 'vriend' hoeft het zelf niet te versnijden. De hele cocaïne business gaat over lijken

maar mij PB'en staat altijd vrij hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 23:34 

Hardtraxx Veteran

Er word genoeg verkocht en heb nooit iemand zien klagen of iets dergelijks. Ik zal even kijken hoe zon testcentrum werkt en zal het wel laten weten. Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik voor de gek word gehouden. Het is niet minder sterk dan wat ik van andere mensen koop of gekocht heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 23:39 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik voor de gek word gehouden. Het is niet minder sterk dan wat ik van andere mensen koop of gekocht heb.

Kul-argument, aangezien je het nooit getest hebt.

Maar oke, als je er niet vanuit gaat dat je genaaid wordt, moet je daar dan blij mee zijn? Een duur cocaïneprobleem? Laten we elkaar geen mietje noemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 12:11 

Hardtraxx Veteran

Zijn flinke hoeveelheden die je gebruikt, kan me best voorstellen dat je oog er van gaat hangen ja. Dat 'probleem' lijkt me simpel op te lossen door het minder gek te maken. Of je maakt het wel zo gek, maar dan moet je dat oog ook maar voor lief nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 12:55 

Hardtraxx Veteran

Je oogt echt als een junk nu Yowan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 12:58 

Joey schreef:
Je oogt echt als een junk nu Yowan.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 13:22 

Hardtraxx Addict

Netjes Joey :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 18:21 

Donateur

Frenchkicks schreef:
yowan schreef:
Ik heb namelijk niet het gevoel dat ik voor de gek word gehouden. Het is niet minder sterk dan wat ik van andere mensen koop of gekocht heb.

Kul-argument, aangezien je het nooit getest hebt.

Maar oke, als je er niet vanuit gaat dat je genaaid wordt, moet je daar dan blij mee zijn? Een duur cocaïneprobleem? Laten we elkaar geen mietje noemen..

Echte cocaïne onversneden van de darkmarkets is nog steeds mijn favoriet. Je betaald wel 100euro voor een gram maar krijgt afgewogen exact een gram en daar kan je twee nachten flink mee doorhalen, gemakkelijk. Geen Levamisole en geen ephedrine toegevoegd. Maximale puurheid.

Bij de lokale dealers betaal je 50 euro voor 1,5 en weeg je het na, is het net aan 0.9. Laat je het testen is het 39%.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 18:36 

Hardtraxx Veteran

Ach een beetje levamisole kan geen kwaad, ben je iig goed ontwormt.
Vorige  1 ... 947, 948, 949, 950, 951, 952, 953 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic