Anders doe je weer zo'n plakkert op je oog op het moment dat je scheel gaat kijken!wrote:Hele serieuze vraag:
Ik heb vroeger toen ik klein was een lui oog gehad. Ik keek dan soms scheel en dit is verholpen doordat ik elke dag zo'n oogpleister op heb gehad.
Op ground zero 2014 zat ik in de auto terug naar huis na wat pillen en 4fmp op gehad te hebben en zag dat datzelfde oog recht naar binnen stond. Het zag er echt niet uit. Een dag later was het nog niet weg. Ik had er op feestjes nog nooit last van gehad tot deze keer.
Sindsdien heb ik het steeds vaker gekregen. Vaak pas bij een after maar soms ook in de laatste uurtjes van het feest zelf. Ik betrap me er dan op het feest op dat ik gek met mn ogen doe en hoor dan van mn maten dat ik echt fuking scheel kijk. Ik zet dan een zonnebril op en soms verdwijnt het maar het blijft vaak tot de mdma is uitgewerkt.
Ondanks dat ik de oorzaak weet en weet dat heel veel mensen die als kind een lui oog hebben gehad dit nu ook hebben en het vrij onschuldig is vind ik het toch wel erg lelijk en hinderend. Het ziet er niet uit en je ziet geen ene flikker
Weet iemand hier iets op? Of kent iemand hier iemand die dit ook heeft en wat doet hij eraan? Er moet toch wel iemand zijn met een soort "oplossing".
Ze hebben ze met de coolste plaatjes