Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 946, 947, 948, 949, 950, 951, 952 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2015 22:31 

Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
Krijg je d'r ook dagje uit zegels bij ?

Ben beetje klaar met 4-fmp aan het raken, euforische gevoel werkt nog maar een uurtje of 2 max.
Nu las ik enkele verhalen over 6-apb, wilde ik misschien proberen op qlimax..
Maat een paar maten van me hun ervaringen zijn dat ze er claustrofobisch van worden en het er bloedheet van krijgen.. Iemand dit dit herkent ?

Slechts 1x 6apb gehad maar herken het claustrofobisch worden niet(niemand van het groepje toen). Het is wel een stuk heftiger dan 4f, werkt een stuk langer. Met een hogere dosis krijg ik het van beide wel bloedheet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 10:18 

Hardtraxxer

Afgelopen zaterdag een pilletje gebruikt en moest vandaag naar de tandarts. Hij vroeg of ik medicijnen gebruikte. Zou hij het door hebben gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 16:47 

Hardtraxxer

Goku schreef:
Afgelopen zaterdag een pilletje gebruikt en moest vandaag naar de tandarts. Hij vroeg of ik medicijnen gebruikte. Zou hij het door hebben gehad?

Hij kan inderdaad aan je tanden zien dat je knarst, maar dit kan natuurlijk meerdere redenen hebben dan drugsgebruik. Bij een jonger iemand zoals jezelf zou die het allicht kunnen denken en vandaar de vraag.
Tandartsen hebben overigens ook een geheimhoudingsplicht, als je je zorgen maakte over zijn aannames.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel soortgelijke ervaringen. Dag na day2 van intents 2013 moest mijn verstandskies eruit. Arts vond dat mijn kaakspieren ''ernstig aangespannen'' stonden. Ook werkte de verdoving voor geen meter.

En 2 jaar terug vroeg de tandarts of ik op boksen zag omdat mijn tanden veel randjes misten etc. Dit jaar vroeg de tandarts nog hoe het kwam dat de binnenkant van me wangen helemaal kapotgebeten waren. Had gezegd dat ik het niet zou weten, maar hij had het wel door denk ik. Thuis in de spiegel gekeken en het is daar ook echt helemaal naar de klote. Zit vol met littekenweefsel en losse stukjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 17:48 

Hardtraxx Veteran

Zoals frenchkicks al zegt, tandartsen hebben een geheimhoudingsplicht, dus die mogen het nooit aan je ouders ofzo doorvertellen als je daar bang voor bent. Het is beter als je naar je tandarts wel gewoon open kaart speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:03 

Hardtraxxer

En de tandarts assistente? Die ken ik zelf ook redelijk goed en mijn ouders ook dus daar ben ik een beetje bang voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 18:24 

Hardtraxxer

Goku schreef:
En de tandarts assistente? Die ken ik zelf ook redelijk goed en mijn ouders ook dus daar ben ik een beetje bang voor..

Ook deze hebben geheimhoudingsplicht, en zoals ik al zei het kan meerdere factoren hebben. Sommige mensen knarsen bijvoorbeeld in hun slaap.

Overigens ben ik geen voorstander van het verbergen van drugsgebruik voor je ouders. Moet er wel bij vermelden dat ik natuurlijk je leeftijd en situatie niet ken en ik snap dat het in sommige situaties wat lastiger is.
Misschien kan je eens voorzichtig een drugs gerelateerd onderwerp aankaarten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 20:25 

Hardtraxx Veteran

Pakket op tafel gooien en een mooie sleutel aan je pa of ma geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 20:30 

Hardtraxx Elite

ThaBomba. schreef:

:lol: :lol: :lol:

Drugs is bij ons thuis ook echt een verboden woord. zou er echt niet mee af moeten komen, zou ik nooit meer weg mogen denk ik xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2015 21:45 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
ThaBomba. schreef:

:lol: :lol: :lol:

Drugs is bij ons thuis ook echt een verboden woord. zou er echt niet mee af moeten komen, zou ik nooit meer weg mogen denk ik xD

Hier het tegenovergestelde, dan hoef ik nooit meer thuis te komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 17:49 

Hardtraxx Veteran

2CB op Qlimax: Ja of Nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 17:58 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Ligt aan je ervaring en de hoeveelheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2015 18:04 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:

Zelf ben ik nooit op Qlimax geweest, zal denk ik ook niet gebeuren aangezien het mij niet trekt, maar als ik de verhalen moet geloven is Qlimax hét feest met de meeste show etc. Dan is 2C-B erg vet lijkt me.
Aan de andere kant hoor ik ook dat het (te) druk is soms, met 2C'tjes wil je je niet opgepropt voelen.

Misschien dat jij die verhalen wat meer kan relativeren dan ikzelf, aangezien ik er nooit bent geweest.
Voor mij is 2C-B altijd een ja :) Ook hogere dosissen genuttigd op feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 16:06 

Hardtraxx Veteran

Zie er toch vanaf heren.

Qlimax is voor mij een feest waar het draait om de show en daar wil ik volop van genieten en niet alleen maar in mijn eigen wereld zitten (hoe mooi die dan ook is ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 10:54 

Hardtraxx Veteran

Maatje van me heeft toevallig 2-CB gebruikt op Qlimax in combinatie met MDMA. Eerst de 2-CB, toen de MDMA, was zijn eerste keer 2-CB. Hij vond het wel leuk maar hij vond het 'stonede' gevoel niet zo chill op een feest, vanaf het moment dat de MDMA begon te werken en hij weer energiek werd vond 'ie het veel toffer.
Ondanks dat hij het wel leuk vond zei 'ie dat 'ie het niet nog eens zou doen, maar dat als je het op een feest zou doen dat hij Qlimax er wel het juiste feest voor vond met die show en alles.

Zelf kan ik me ook echt niet voorstellen dat ik 2-CB op een groot feest chill zou vinden, op een feestje waar 50 man waren werd ik soms al gek als ik even in de drukte was en dat was van +- 10-15 mg of zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 15:25 

Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 13:18 

Bierkoning

Vanavond voor het eerst truffels doen. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2015 14:49 

Pommer schreef:
Vanavond voor het eerst truffels doen. Ben benieuwd.

Veel plezier! Mijn eerste keer was magisch :loving: Ben benieuwd wat je er van vindt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:12 

Hardtraxxer

Altijd als ik xtc op heb en ik wil op mijn telefoon kijken moet ik de telefoon enorm ver van mij af hebben als ik wil kijken wat erop staat, qua tijd en berichten anders kan ik het niet lezen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:24 

Hardtraxx Veteran

Grudgie schreef:
Altijd als ik xtc op heb en ik wil op mijn telefoon kijken moet ik de telefoon enorm ver van mij af hebben als ik wil kijken wat erop staat, qua tijd en berichten anders kan ik het niet lezen. :lol:

1 oog dicht houden wil vaak ook wel helpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:40 

Bierkoning

Cruelty schreef:
Ik ging de eerste keer flink fout. Maar de tweede keer was daarentegen geweldig.
Een tip: kijk eens naar de tijd op je mobiel, je zal er he-le-maal niks van snappen.

Heb eigenlijk niet meer op m'n telefoon gekeken totdat ik in bed lag, maar ik ken het fenomeen idd van de mdma bijwerkingen :P

Anyway, ik vond het echt fucking mooi! Heb alleen niet echt lopen hallucineren of trippen ofzo, was alleen zwaar high (hadden ook joints erbij) en voelde me fucking gelukkig de hele tijd. En echt ziek gelachen om alleen maar onzin.

Zeker voor verhaling vatbaar dus, al zou ik er dan wel iets meer van willen trippen, moeten we misschien andere halen of wat meer nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:50 

Hardtraxx Elite

Wat was je dosis? Heb je gegeten van tevoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 23:56 

Bierkoning

Fothermucker schreef:
Wat was je dosis? Heb je gegeten van tevoren?

Uhm ik heb denk ik rond 7 uur normaal avondeten op (groente en vlees) en rond 9 aten we die truffels. Half portie p.p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 00:17 

Hardtraxx Elite

Probeer de volgende keer ~5/6 uur niks te eten en dan 10g truffels, dan zul je zeker wel trippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 03:14 

Hardtraxx Veteran

Hele serieuze vraag:
Ik heb vroeger toen ik klein was een lui oog gehad. Ik keek dan soms scheel en dit is verholpen doordat ik elke dag zo'n oogpleister op heb gehad.

Op ground zero 2014 zat ik in de auto terug naar huis na wat pillen en 4fmp op gehad te hebben en zag dat datzelfde oog recht naar binnen stond. Het zag er echt niet uit. Een dag later was het nog niet weg. Ik had er op feestjes nog nooit last van gehad tot deze keer.
Sindsdien heb ik het steeds vaker gekregen. Vaak pas bij een after maar soms ook in de laatste uurtjes van het feest zelf. Ik betrap me er dan op het feest op dat ik gek met mn ogen doe en hoor dan van mn maten dat ik echt fuking scheel kijk. Ik zet dan een zonnebril op en soms verdwijnt het maar het blijft vaak tot de mdma is uitgewerkt.

Ondanks dat ik de oorzaak weet en weet dat heel veel mensen die als kind een lui oog hebben gehad dit nu ook hebben en het vrij onschuldig is vind ik het toch wel erg lelijk en hinderend. Het ziet er niet uit en je ziet geen ene flikker

Weet iemand hier iets op? Of kent iemand hier iemand die dit ook heeft en wat doet hij eraan? Er moet toch wel iemand zijn met een soort "oplossing".
Vorige  1 ... 946, 947, 948, 949, 950, 951, 952 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic