Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 21:13 

Bierkoning

Toevallig dat je het over die combi hebt, ik heb daar namelijk ook een vraagje over. Ik heb er overigens nog nooit zo'n ervaring mee gehad en heb het toch al vaak genoeg gedaan.

Anyway, ik heb het gevoel dat de 4f bij mij heel snel uitgewerkt is, op QBase had ik misschien 2 uur lang vollop energie maar daarna voelde ik er al weinig meer van. Toen over gegaan op de X (omdat 4f bijpakken geen nut heeft zegt iedereen), maar daar voelde ik eigenlijk ook niet heel veel van terwijl ik er uiteindelijk 3 op had :P Voelde me wel gewoon prima maar niet heel bijzonder lekker ofzo, en ik doe het ook niet vaak meer dus ik denk dat het daar ook niet echt aan kan liggen. Ik had ook al een grotere begindosis 4f genomen dan anders, maar dat hielp ook niet echt dus.

Iemand een tip hoe ik van beide toch meer en vooral langer het gevoel kan vast houden? Of juist juist een andere combi? Ik neem meestal ook gewoon MDMA na de 4f ipv X, maar het lijkt me niet dat daar zo'n enorm verschil in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 22:00 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag maar weer eens na ruim anderhalf jaar weer eens de keta uit een sealtje halen. Heb er erg veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 22:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Anyway, ik heb het gevoel dat de 4f bij mij heel snel uitgewerkt is, op QBase had ik misschien 2 uur lang vollop energie maar daarna voelde ik er al weinig meer van.

Heb je het hier echt over energie of die rush in je kop? Dat zijn bij 4f twee heel verschillende aspecten. Die rush in je kop duurt 2-3 uur gemiddeld. Daarna zakt die rush (het euforische gedeelte) af, lijkt het uitgewerkt, maar moet de energie (het speedy gedeelte) nog wel een paar uurtjes doorgaan.

En 4f bijpakken krijg je die rush niet mee terug, alleen het speedy gedeelte zet dan door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 23:54 

Bierkoning

Norther66 schreef:
Pommer schreef:
Anyway, ik heb het gevoel dat de 4f bij mij heel snel uitgewerkt is, op QBase had ik misschien 2 uur lang vollop energie maar daarna voelde ik er al weinig meer van.

Heb je het hier echt over energie of die rush in je kop? Dat zijn bij 4f twee heel verschillende aspecten. Die rush in je kop duurt 2-3 uur gemiddeld. Daarna zakt die rush (het euforische gedeelte) af, lijkt het uitgewerkt, maar moet de energie (het speedy gedeelte) nog wel een paar uurtjes doorgaan.

En 4f bijpakken krijg je die rush niet mee terug, alleen het speedy gedeelte zet dan door.

Ja energie had ik nog wel genoeg tot een uur of 5/6, dus doel idd meer op die rush. Met X krijg ik dat iig niet terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 15:18 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Unknown schreef:
4fa is natuurlijk wel een amfetamine achtige en dat is pep ook, dus vermoed dat het toch wel door de 4fa komt.
Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar als ik het logisch beredeneer lijkt mij dit wel te kloppen :$

4-fluoramfetamine, het is gewoon een zus van. 4fa is heel zuiver en mensen droppen bijna 200mg. Dat is veels te veel.

Speed is in NL vaak drama. 65% mag je van geluk spreken. drop je 200mg zuivere speed, dus met 65% speed een capsule van 270mg dan wordt je ook paranoïde. Met 4f is dit precies hetzelfde.

btw:
Ze verkopen nu ook "legaal" 4-FMA, klinkt niet echt heel positief. 4-fluormethamfetamine, iemand hier ervaring daarmee?

Aah thanks! Denk dat het daar aangelegen heeft, had ongeveer een bommetje van 220 gemaakt, zo op het oog dan. Werd dr echt gek van, en het relaxte effect hield ook niet lang aan want dat sloeg snel om naar het para effect. Volgende keer toch maar weer bommetjes van 180mg maken, daar ga ik het lekkerst op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 15:26 

Donateur

Pommer schreef:
Toen over gegaan op de X (omdat 4f bijpakken geen nut heeft zegt iedereen).

Cap1: 150mg (20:30)
Cap2: 150mg (01:00)

Als de brandweer.

Trouwens, was dit onderdeel van "Ik probeer iets duidelijk te maken..?" :lol: of wilde je toen nog iets anders zeggen. Ik weet het nog steeds niet namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:02 

Hardtraxx Veteran

Nu je het zegt Nick, ik wou midden vooraan gaan staan bij BiT maar toen maakte jij inderdaad een opmerking van 'nee niet doen daar zijn ze allemaal ruzie aan het maken.' Dacht er op dat moment eigenlijk niet echt verder over na.
Dat paranoïde gevoel dat mensen je aankijken heb ik vrij vaak bij 4F maar ik pak dan ook wel altijd hoge dosissen.
Helemaal icm met 1,5 pil is dat niks aparts, wel vervelend natuurlijk.

Ik heb op Q-Base aardig genoten van 180+100mg 4F en daarna nog een kwartje en een halfje :D Wel aardig vaag de laatste twee uur xd

Ik ga nu een lange pauze houden en dat is ook echt wel nodig, voelde bijna niks van die 180mg 4FMP, dus een half uurtje na de eerste effecten nog maar die 100mg bijgedropt en toen voelde ik het wel redelijk maar lang niet zo als anders, alleen energie en een praatkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:14 

Hardtraxx Veteran

Mag ik vragen waarom jullie van die hoge dosissen nemen?

Zelf houd ik het op een feest bij 1x 100 mg en 1x 50 a 75 mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:20 

Had op Q-Base een cap van 220mg, kreeg alleen beetje energie, niet echt euforisch of tintelingen gevoeld, toen cap van 100mg bijgepakt om 3 uur, hier ook niet echt veel van gemerkt >.< was toch anderhalve maand geleden dat ik iets van drugs gebruikt had
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:22 

Hardtraxx Veteran

Heb veel verschillende dosissen geprobeerd maar met 220 + re-dose haal ik er het maximale uit. Bij 170/180 bv verdwijnt de energie bij vrij snel na het verdwijnen van de euforie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:34 

Donateur

Never change a winning team!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:56 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Nu je het zegt Nick, ik wou midden vooraan gaan staan bij BiT maar toen maakte jij inderdaad een opmerking van 'nee niet doen daar zijn ze allemaal ruzie aan het maken.' Dacht er op dat moment eigenlijk niet echt verder over na.
Dat paranoïde gevoel dat mensen je aankijken heb ik vrij vaak bij 4F maar ik pak dan ook wel altijd hoge dosissen.
Helemaal icm met 1,5 pil is dat niks aparts, wel vervelend natuurlijk.

Ik heb op Q-Base aardig genoten van 180+100mg 4F en daarna nog een kwartje en een halfje :D Wel aardig vaag de laatste twee uur xd

Ik ga nu een lange pauze houden en dat is ook echt wel nodig, voelde bijna niks van die 180mg 4FMP, dus een half uurtje na de eerste effecten nog maar die 100mg bijgedropt en toen voelde ik het wel redelijk maar lang niet zo als anders, alleen energie en een praatkick.

In de herfstvakantie wacht de meph op je ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:47 

Hardtraxx Veteran

Holy fucking shit hoe de fuck gooien jullie allemaal met zoveel 4fmp. 220 beginnen en 100 bijpakken is toch bizar man. Ik neem 1x 150 en daar ben ik paar uur zoet mee. Geen wonder dat de hoeveelheid booskijkende oliepompers op warsjees exponentieel stijgt.

Tom waar jij mee bezig bent slaat al helemaal nergens meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:50 

Hardtraxx Veteran

Volledig mee eens Jordi :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:06 

Hardtraxx Veteran

Aardige hoeveelheden idd, 1 4f van 180 en dan vaak nog maximaal 1 pil en ik ben de hele avond zoet. Drugsbaronnen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:10 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geloof ik zelfs nog nooit drugs gecombineerd. Ik heb het altijd maar bij 1 soort gehouden op feesten en thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:19 

Hardtraxx Veteran

Combi 4f en X zorgt natuurlijk voor die gefrituurde hersenen, maar vind 't wel een heerlijke combi altijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:17 

Hardtraxx Veteran

Ik doe meestal ook maar 1 cap van 170-180mg 4f, daar red ik het wel de hele avond mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 17:46 

Hardtraxx Veteran

4-fmp ben ik met ongeveer 150mg zo'n 5 a 6 uur zoet. Vind ik helemaal prima, geen reden om bij te nemen als je het mij vraagt.
Maar ja, ligt natuurlijk ook aan je tolerantie, gewicht en lichaamsbouw en andere factoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 18:51 

Hardtraxx Veteran

Mijn geliefde Bugatti's zijn bijna op. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 19:26 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:

Heb inderdaad veel te veel gebruikt de afgelopen tijd en dat weet ik zelf ook, vandaar dat ik ook een flinke pauze ga houden nu. Die hoeveelheden komen ook mede daardoor, had al een hoge tolerantie wat betreft x/4f maar daardoor is dat alleen maar hoger geworden. Ik ga er niet vanuit dat ik na mijn pauze nog zulke hoeveelheden nodig zal hebben, dan ga ik ook meteen een stuk beter op mijn pauzes letten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 20:13 

Bierkoning

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Toen over gegaan op de X (omdat 4f bijpakken geen nut heeft zegt iedereen).

Cap1: 150mg (20:30)
Cap2: 150mg (01:00)

Als de brandweer.

Trouwens, was dit onderdeel van "Ik probeer iets duidelijk te maken..?" :lol: of wilde je toen nog iets anders zeggen. Ik weet het nog steeds niet namelijk

Ik volg je niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 20:30 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Jordi schreef:

Heb inderdaad veel te veel gebruikt de afgelopen tijd en dat weet ik zelf ook, vandaar dat ik ook een flinke pauze ga houden nu. Die hoeveelheden komen ook mede daardoor, had al een hoge tolerantie wat betreft x/4f maar daardoor is dat alleen maar hoger geworden. Ik ga er niet vanuit dat ik na mijn pauze nog zulke hoeveelheden nodig zal hebben, dan ga ik ook meteen een stuk beter op mijn pauzes letten.

Je gaat jezelf toch niet verontschuldigen tegen hem? Laat lekker lullen joh, en doe wat jezelf wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 21:08 

Hardtraxx Veteran

Haha lul niet zo dom Stefan Helmond >.< Ik ben juist blij als mensen mij wijzen op waar ik mee bezig ben. Heb enorm veel profijt gehad daarvan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 21:18 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Fuzzylogic schreef:
Jordi schreef:

Je gaat jezelf toch niet verontschuldigen tegen hem? Laat lekker lullen joh, en doe wat jezelf wilt.

Ik verontschuldig me ook niet tegenover Jordi hoor, zie geen enkele reden waarom ik me zou moeten verontschuldigen :P
Vorige  1 ... 942, 943, 944, 945, 946, 947, 948 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic