Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 18:58 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
MelvinFR schreef:
ErikZ schreef:
Wat is de meer waarde daarvan als die er al is?

Makkelijker te doseren.

Juist niet, poeder is veel nauwkeuriger te doseren (mits weegschaal natuurlijk).

Dit dus en je moet je ook bedenken dat de stof die in een pil zit nooit gelijkwaardig is verdeeld. De verdeling kan net zo goed 90 mg in de ene en 60 mg in de andere helft zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:06 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag voor het eerst 6apb proberen, ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 22:03 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:

Prepare for plafonddienst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 22:05 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:
Norther66 schreef:

Mocht het nodig zijn, heb ik nog mooie benzo's hier liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 22:25 

Hardtraxx Elite

Frenchkicks schreef:
Norther66 schreef:

Ik dacht juist dat 6APB als X was maar dan zonder/minder energie. Of zit ik nu helemaal verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 10:51 

Hardtraxx Veteran

Ik hoorde juist dat het is zoals het gevoel van net opkomende mdma met wat meer energie ofzo...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 11:57 

Hardtraxx Veteran

Wat ik begrepen heb (en dus zaterdag ga uitvinden of dat echt zo is), is dat het net als xtc is, maar met een minder zware piek en tot 8 uur kan duren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 13:45 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ik hoorde juist dat het is zoals het gevoel van net opkomende mdma met wat meer energie ofzo...?

Hadden Jordi en jij dat niet vorig jaar met Q-Base?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 14:24 

Hardtraxx Veteran

Nee Pieter (non hardtraxx) en ik. Was echt super gaaf. Dit jaar weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:12 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Wat ik begrepen heb (en dus zaterdag ga uitvinden of dat echt zo is), is dat het net als xtc is, maar met een minder zware piek en tot 8 uur kan duren

Heb dit spul op Decibel voor het eerst geprobeerd, 110mg + 60mg redose. (Lichte dosis dus volgens sommigen)

T is idd net als XTC alleen is het iets meer op de achtergrond aanwezig, het gevoel is er wel maar zonder die zwaar overdreven euforie van XTC. Ook is het iets psychedelischer, zowel visueel als tussen je oren. Dansen is heel chill a la XTC, kreeg er niet superveel energie van maar werd ook niet moe, en comedown was er niet, viel meteen in slaap.

Van die redose (T+5) werd ik eigenlijk vooral heel waus, zonder dat ik daar euforie voor terugkreeg. Snapte nergens meer iets van en vond het niet heel fijn, maar dat had wss te maken met het feit dat ik veel te weinig had geslapen die avond ervoor.

Al met al heel festivaldagje zoet ermee geweest, zeker wel 8 uur op hetzelfde level geweest. Het duurt trouwens heel lang om in te werken, reken op +-2 uur.

Zaterdag op Qbase 150mg proberen, want ik heb het gevoel dat ik het niet voor 100% heb ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:50 

Hardtraxx Veteran

Casp schreef:
Heb dit spul op Decibel voor het eerst geprobeerd, 110mg + 60mg redose. (Lichte dosis dus volgens sommigen)

T is idd net als XTC alleen is het iets meer op de achtergrond aanwezig, het gevoel is er wel maar zonder die zwaar overdreven euforie van XTC. Ook is het iets psychedelischer, zowel visueel als tussen je oren. Dansen is heel chill a la XTC, kreeg er niet superveel energie van maar werd ook niet moe, en comedown was er niet, viel meteen in slaap.

Van die redose (T+5) werd ik eigenlijk vooral heel waus, zonder dat ik daar euforie voor terugkreeg. Snapte nergens meer iets van en vond het niet heel fijn, maar dat had wss te maken met het feit dat ik veel te weinig had geslapen die avond ervoor.

Al met al heel festivaldagje zoet ermee geweest, zeker wel 8 uur op hetzelfde level geweest. Het duurt trouwens heel lang om in te werken, reken op +-2 uur.

Zaterdag op Qbase 150mg proberen, want ik heb het gevoel dat ik het niet voor 100% heb ervaren.

Ja ik was sowieso al van plan om slechts 1 cap te maken van 150mg. Ik neem geen redose mee. En dan om een uurtje of 10 savonds innemen. Ik ging zelf uit van ongeveer 1 uur om in te werken, goed om te weten dat het langer kan zijn, misschien daarom beter een uurtje eerder innemen. Al moet ik wel voorkomen dat het al voor 7 uur afgelopen is.

Misschien dat ik nog 2cb meeneem, daar heb ik ook wel weer zin in eigenlijk, maar ik besluit op qbase zelf pas of ik het ga nemen of niet. Hangt er helemaal vanaf hoe de 6apb gaat vallen. Mn eerdere combinaties van 2cb met 4f zijn me wel goed bevallen op bijv defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:38 

Donateur

Eindelijk weer eens aan echte miauw miauw gekomen na een lange mephcrisis. Loudfest maar versnaperen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:39 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met paarse domino's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:56 

Donateur

Grudgie schreef:
Iemand ervaring met paarse domino's?

Zullen opvolgers van de witte zijn dus geen lichte tabletten. Wil je zekerheid hebben laat ze testen. Kan vanavond gratis bij alle servicepunten.

http://www.unity.nl/themas/testservice/#0 (ff naar beneden scrollen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 16:59 

Hardtraxxer

Nja, krijg ze pas morgen of pas Zaterdag binnen. Van wie ik ze krijg heeft ze zelf nog niet getest maar zijn maten zeggen dat het echt hele goeie zijn.

Wordt denk ik zelf testen op Q-base :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 17:02 

Donateur

Grudgie schreef:
Nja, krijg ze pas morgen of pas Zaterdag binnen. Van wie ik ze krijg heeft ze zelf nog niet getest maar zijn maten zeggen dat het echt hele goeie zijn.

Wordt denk ik zelf testen op Q-base :P

http://www.pillreports.net/index.php?pa ... l&id=34914

Enige wat ik vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 17:07 

Hardtraxxer

Het rare bij mij is. Als ik een halve pil neem voel ik echt heel weinig tot niets. Dus ik drop altijd gelijk maar een hele.
Hoevaak ik wel niet heb gehoord van "deze zijn echt sterk, echt een halve nemen", en dan neem ik een halve en dan voel ik niks :cry: . Blijkbaar kan ik veel hebben ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:11 

Hardtraxxer

Grudgie schreef:
Het rare bij mij is. Als ik een halve pil neem voel ik echt heel weinig tot niets. Dus ik drop altijd gelijk maar een hele.
Hoevaak ik wel niet heb gehoord van "deze zijn echt sterk, echt een halve nemen", en dan neem ik een halve en dan voel ik niks :cry: . Blijkbaar kan ik veel hebben ofzo..

Dit verschilt, zoals bij alle drugs, natuurlijk per persoon. Het ligt ook aan je mood en setting, maar het belangrijkste misschien wel je opgebouwde tolerantie. Dan rust de vraag, hoe vaak gebruik je stofjes die op je serotonine werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 17:02 

Hardtraxx Elite

Hebben jullie dit wel eens gehad van 4fmp in combinatie met 1,5 pil:

Constant had ik het idee dat mensen mij aan het aankijken waren en als ik keek keken ze ook daadwerkelijk, niet altijd maar wel meestal. Ook had ik het gevoel dat mensen mij in elkaar wilden slaan?? En dat mensen met elkaar ruzie aan het zoeken waren. Had trouwens bijna niks tot niks gegeten. Maar heb toch al enige ervaring met die combi en heb dit eigenlijk nooit eerder gehad. Beetje paranoia werd ik er van leek het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 17:14 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:

Constant had ik het idee dat mensen mij aan het aankijken waren en als ik keek keken ze ook daadwerkelijk, niet altijd maar wel meestal. Ook had ik het gevoel dat mensen mij in elkaar wilden slaan?? En dat mensen met elkaar ruzie aan het zoeken waren. Had trouwens bijna niks tot niks gegeten. Maar heb toch al enige ervaring met die combi en heb dit eigenlijk nooit eerder gehad. Beetje paranoia werd ik er van leek het wel.

Paranoia komt wel vaker voor bij hevig xtc gebruik. En icm 4f komt xtc meestal ook een stuk harder binnen, dus grote kans dat het daar aan ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 17:48 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:

Iets na half 9 liep ik de paradox bunker uit (wat een heerlijk geweld van Hamunaptra :loving: ), toen zijn we wat gaan eten. Vlak daarna heb ik de capsule 6apb gedropt. Dit zal dus iets voor 9 uur geweest zijn. Toen ik na de ht-meeting bij B-Front naar Ophidian liep, voelde ik de 6apb opkomen. Dit was zo rond 22:45.

Ik had vantevoren diverse trip reports gelezen, en soms werd er door gebruikers aangegeven dat 6apb hen eigenlijk een net-niet ervaring gaven. Rond 23:15 had de 6apb niet verder doorgezet bij mij, dus ik dacht ook zo'n net-niet ervaring te krijgen. Toen had ik er maar 2cb bij gedropt (1 nijntje).

Toen zette de 6apb plotseling wel verder door, en tegelijkertijd kwam ook de 2cb opzetten. De 2cb leek ook veel heftiger binnen te komen dan ik had verwacht (versterkt door de 6apb?). Op dat moment werd het me in ieder geval allemaal iets teveel, en ben ik iets voor het einde van Ophidian de Warehouse uit gevlucht.

Ik ben toen samen met een maat ff in een van de ammo depots gaan zitten en daarna ff rustig een rondje gelopen over het terrein. Inmiddels een kleine 3 kwartier nadat ik de warehouse uit was gegaan, was het heftigste er wel weer vanaf en voelde ik me weer een stuk beter en heb de rest van de nacht volop kunnen genieten :thumbsup:

Door mijn onervarenheid met 6apb iets te snel 2cb erbij gedropt, waardoor ik ff bad ging, maar een klein uurtje later was er dus niets meer aan de hand, en genoot ik van de mooie combo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:54 

Hardtraxx Elite

Norther66 schreef:
Hard4Us schreef:

Paranoia komt wel vaker voor bij hevig xtc gebruik. En icm 4f komt xtc meestal ook een stuk harder binnen, dus grote kans dat het daar aan ligt.

Maar heb deze zomer niet veel gebruikt voor een zomer, Denk ongeveer 3 keer in 4 maanden tijd. Is eigenlijk teveel weet ik ook wel maar dat compenseren we in de winter wel weer. Denk dan ook niet dat het daar door komt.

Over dat stukje icm 4f heb je gelijk, maar heb dit al heel wat keren gedaan en ben er nooit echt zo "gek" op geworden. Kun je van xtc uberhaupt wel para worden? Dacht dat dit alleen bij Pep voor kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 20:02 

Hardtraxx Veteran

4fa is natuurlijk wel een amfetamine achtige en dat is pep ook, dus vermoed dat het toch wel door de 4fa komt.
Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar als ik het logisch beredeneer lijkt mij dit wel te kloppen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 20:12 

Hardtraxx Veteran

Bij enkel xtc komt het ook wel voor. En met hevig bedoel ik meer de 1,5 pil bovenop de 4f. Dat is best veel nog.
Bedenk ook dat x en 4f stimulanten zijn, geen middel op zich. Er kunnen zoveel omgevings variabelen een rol spelen, dat "het is nog nooit zo erg geweest" niet garandeert dat het de volgende keer ook goed gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 20:35 

Donateur

Unknown schreef:
4fa is natuurlijk wel een amfetamine achtige en dat is pep ook, dus vermoed dat het toch wel door de 4fa komt.
Ik kan er natuurlijk volledig naast zitten, maar als ik het logisch beredeneer lijkt mij dit wel te kloppen :$

4-fluoramfetamine, het is gewoon een zus van. 4fa is heel zuiver en mensen droppen bijna 200mg. Dat is veels te veel.

Speed is in NL vaak drama. 65% mag je van geluk spreken. drop je 200mg zuivere speed, dus met 65% speed een capsule van 270mg dan wordt je ook paranoïde. Met 4f is dit precies hetzelfde.

btw:
Ze verkopen nu ook "legaal" 4-FMA, klinkt niet echt heel positief. 4-fluormethamfetamine, iemand hier ervaring daarmee?
Vorige  1 ... 941, 942, 943, 944, 945, 946, 947 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic