Norther66 schreef:
Zaterdag voor het eerst 6apb proberen, ben benieuwd

Iets na half 9 liep ik de paradox bunker uit (wat een heerlijk geweld van Hamunaptra

), toen zijn we wat gaan eten. Vlak daarna heb ik de capsule 6apb gedropt. Dit zal dus iets voor 9 uur geweest zijn. Toen ik na de ht-meeting bij B-Front naar Ophidian liep, voelde ik de 6apb opkomen. Dit was zo rond 22:45.
Ik had vantevoren diverse trip reports gelezen, en soms werd er door gebruikers aangegeven dat 6apb hen eigenlijk een net-niet ervaring gaven. Rond 23:15 had de 6apb niet verder doorgezet bij mij, dus ik dacht ook zo'n net-niet ervaring te krijgen. Toen had ik er maar 2cb bij gedropt (1 nijntje).
Toen zette de 6apb plotseling wel verder door, en tegelijkertijd kwam ook de 2cb opzetten. De 2cb leek ook veel heftiger binnen te komen dan ik had verwacht (versterkt door de 6apb?). Op dat moment werd het me in ieder geval allemaal iets teveel, en ben ik iets voor het einde van Ophidian de Warehouse uit gevlucht.
Ik ben toen samen met een maat ff in een van de ammo depots gaan zitten en daarna ff rustig een rondje gelopen over het terrein. Inmiddels een kleine 3 kwartier nadat ik de warehouse uit was gegaan, was het heftigste er wel weer vanaf en voelde ik me weer een stuk beter en heb de rest van de nacht volop kunnen genieten
Door mijn onervarenheid met 6apb iets te snel 2cb erbij gedropt, waardoor ik ff bad ging, maar een klein uurtje later was er dus niets meer aan de hand, en genoot ik van de mooie combo