Fuzzylogic schreef:
Aardig wat biertjes op en zoals vaker krijg ik dan ontiegelijk veel zin in in xtc... Net in een opwelling dus een halve gele bitcoin achterover gegooid, gewoon thuis in m'n uppie. Van plan om een livereportje bij te houden hier (zie ik eigenlijk nooit hier) dus als je benieuwd bent dit topic in de gaten houden. 20 minuutjes terug gepakt dus zal binnen nu en een half uurtje wel inklappen.
EDIT
Ik edit bericht telkens met tijden van nieuwe 'gebeurtenis'/ervaringen/noemenswaardigheden etc.
02:20:Op het moment dat ik bovenstaand bericht verzend (alles boven het 'Edit' vvoel ik ineens een smile op m'n gezicht opzetten. Ik vind het nu wel jammer dat ik alleen ben omdat ik ineens zin krijg in een leuk gesprek met iemand, maar tegelijkertijd boeit het me ook allemaal niks omdat ik weet dat de pil zo'n beetje aan het inklappen is en ik ben gewoon benieuwd naar wat de nacht me gaat opleveren.
Met deze gedachte zat ik gisteravond ook alleen thuis (behalve dan het live reportje), dus heb ook om te beginnen een kwartje blauwe Defqon genomen en net als de vorige keer op Ground Zero heb ik echt geen ene fuck van dat kwartje gevoeld, toen maar besloten om dat andere kwartje ook nog te nemen, die sloeg na ongeveer een half uurtje wel aardig in en ik vermoed dat die andere kwart wel mee heeft geholpen om uiteindelijk van dat 1e kwartje ook nog wat te voelen.
Dus ik app een maat van me dat ik aan de zooi zat en hij kwam van een mat van hem terug en kwam met de fiets langs mijn huis. Ik hem gevraagd of die even 5 minuten langs wilde komen, nja dat deed hij, maar je raadt het waarschijnlijk al, hij bleef langer en toen hebben we samen beide nog een kwartje genomen. Uiteindelijk toch nog wel onverwachts een prima avondje beleefd