Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:44 

Hardtraxxer

Eerste 2 uur is gewoon beetje zelfde gevoel als XTC/MDMA daarna zakt euforische gevoel langzaam weg maar je hebt nog wel genoeg energie. Het grootste voordeel is dat je veel scherper en niet zo vaag bent als bij pillen. Ik was ook minder na de klote op de weg terug naar huis. Nadeel is wel dat ik smiddags pas kon slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 18:43 

Hardtraxx Elite

Baal er zwaar van dat 4fmp hier bijna niet meer aan te komen is was het beste goedje ooit gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 13:55 

Hardtraxx Veteran

Dan zoek je niet goed want het is prima te bestellen hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 20:01 

Hardtraxx Veteran

6-apb en 4-fmp :love: :love: :love: :love: Was erg genieten afgelopen weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 21:19 

Hardtraxx Veteran

4-fmp is hier nog een twijfel geval, een maatje gaat het zoiezo gebruiken volgende maand maar ik ben nog niet overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 22:08 

Hardtraxx Addict

STAN- schreef:

Kan je wat meer vertellen over deze combi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 11:59 

Hardtraxx Veteran

Drugs are bad mmkay :cool:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:09 

Donateur

Echt een raadsel waarom mensen drugs gebruiken ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

4F toxischer dan mdma? :/ Waar is dat op gebaseerd dan? Wil het best geloven, maar ik zie er graag bronnen bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:11 

Hardtraxx Veteran

Geen idee, stond in de krant vandaag bij een groter (1 volledige bladzijde) artikel dat de dosissen MDMA 2-3x hoger liggen als dacht 5 jaar geleden. Kreeg de hele pagina niet scherp op de foto met mijn smartphone vandaar enkel dit kleine stukje omdat hier best veel mensen 4-FMP gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:24 

Donateur

Is het uit een Belgische krant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:26 

Hardtraxx Veteran

Ja, artikel komt uit 'Het Belang Van Limburg'.

Artikel is online te lezen mits je een account aanmaakt zodat je de krant online kan lezen.
http://onlinekrant.hbvl.be/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 13:28 

Hardtraxx Veteran

Hebben die complete pagina's gewijd aan drugs ofzo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:16 

Hardtraxx Veteran

Nee, eens in de zoveel maanden komt er een groot artikel over drugs x of y. In het artikel over de hoge xtc dosissen staat dat 160mg als hoog wordt beschouwd. Moest even lachen want hier zie ik die hoeveelheden of hoger altijd langskomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:32 

Hardtraxx Veteran

Oud nieuws, dit was in februari in Nederland al een hot topic
De Belgen liggen zoals gewoonlijk weer eens achter ;) (geintje natuurlijk :thumbup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 17:18 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Nee, eens in de zoveel maanden komt er een groot artikel over drugs x of y. In het artikel over de hoge xtc dosissen staat dat 160mg als hoog wordt beschouwd. Moest even lachen want hier zie ik die hoeveelheden of hoger altijd langskomen.

Is ook hoog, als je gaat kijken naar toxiciteit. Dan wordt altijd aanbevolen om niet boven de 2 mg per kg lichaamsgewicht te komen, wil je echte risico's vermijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:19 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
STAN- schreef:

Kan je wat meer vertellen over deze combi?

Ik kreeg het in liquide vorm, in een buisje met 50mg van beiden erin (zo werd mij verteld). Dit in een beker cola gedaan (smaakte net als baco :P ) en opgedronken. Na een minuutje of 20 de eerste euforische rushes die na ruim een half uur steeds sterker en sterker werden. Waar ik normaal gesproken van 4f van die heerlijke tintelingen krijg, bleven deze nu uit. Wat echt heel fijn was, was dat echt gewoon alle remmingen weg waren en toch had ik nog gewoon de volle controle over alles. Ik was net iets minder scherp dan van alleen 4f. Euforierush hield erg lang aan, zo'n 3 tot 3,5 uur ongeveer. Daarna nog erg veel energie over gehad. Slapen was erg lastig en de dag erna nog tot erg laat een enorm hoge hartslag gehad. Helemaal geen dip, opvliegers of wat dan ook verder gehad sinds zaterdag dus ook dat is erg fijn ^^ Grote nadeel was dat ik het echt ONTZETTEND warm kreeg, veel meer dan ik gewend ben. Toch was het het helemaal waard :D Want wat een gevoel :loving: Kan me bijvoorbeeld nog wel herinneren dat ik heb gezegd dat bijvoorbeeld Mephedrone niet aan dat geluk kon tippen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 02:16 

Hardtraxx Veteran

Aardig wat biertjes op en zoals vaker krijg ik dan ontiegelijk veel zin in in xtc... Net in een opwelling dus een halve gele bitcoin achterover gegooid, gewoon thuis in m'n uppie. Van plan om een livereportje bij te houden hier (zie ik eigenlijk nooit hier) dus als je benieuwd bent dit topic in de gaten houden. 20 minuutjes terug gepakt dus zal binnen nu en een half uurtje wel inklappen.

EDIT
Ik edit bericht telkens met tijden van nieuwe 'gebeurtenis'/ervaringen/noemenswaardigheden etc.

02:20:Op het moment dat ik bovenstaand bericht verzend (alles boven het 'Edit' vvoel ik ineens een smile op m'n gezicht opzetten. Ik vind het nu wel jammer dat ik alleen ben omdat ik ineens zin krijg in een leuk gesprek met iemand, maar tegelijkertijd boeit het me ook allemaal niks omdat ik weet dat de pil zo'n beetje aan het inklappen is en ik ben gewoon benieuwd naar wat de nacht me gaat opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 10:09 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Aardig wat biertjes op en zoals vaker krijg ik dan ontiegelijk veel zin in in xtc... Net in een opwelling dus een halve gele bitcoin achterover gegooid, gewoon thuis in m'n uppie. Van plan om een livereportje bij te houden hier (zie ik eigenlijk nooit hier) dus als je benieuwd bent dit topic in de gaten houden. 20 minuutjes terug gepakt dus zal binnen nu en een half uurtje wel inklappen.

EDIT
Ik edit bericht telkens met tijden van nieuwe 'gebeurtenis'/ervaringen/noemenswaardigheden etc.

02:20:Op het moment dat ik bovenstaand bericht verzend (alles boven het 'Edit' vvoel ik ineens een smile op m'n gezicht opzetten. Ik vind het nu wel jammer dat ik alleen ben omdat ik ineens zin krijg in een leuk gesprek met iemand, maar tegelijkertijd boeit het me ook allemaal niks omdat ik weet dat de pil zo'n beetje aan het inklappen is en ik ben gewoon benieuwd naar wat de nacht me gaat opleveren.

KO gegaan? :P Ik ben wel benieuwd naar het vervolg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 14:01 

Hardtraxx Veteran

Ziet er lekker uit dit ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 14:34 

Hardtraxx Veteran

Hahaha prima live report
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 15:01 

Hardtraxx Addict

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 15:47 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

EDIT

Met deze gedachte zat ik gisteravond ook alleen thuis (behalve dan het live reportje), dus heb ook om te beginnen een kwartje blauwe Defqon genomen en net als de vorige keer op Ground Zero heb ik echt geen ene fuck van dat kwartje gevoeld, toen maar besloten om dat andere kwartje ook nog te nemen, die sloeg na ongeveer een half uurtje wel aardig in en ik vermoed dat die andere kwart wel mee heeft geholpen om uiteindelijk van dat 1e kwartje ook nog wat te voelen.
Dus ik app een maat van me dat ik aan de zooi zat en hij kwam van een mat van hem terug en kwam met de fiets langs mijn huis. Ik hem gevraagd of die even 5 minuten langs wilde komen, nja dat deed hij, maar je raadt het waarschijnlijk al, hij bleef langer en toen hebben we samen beide nog een kwartje genomen. Uiteindelijk toch nog wel onverwachts een prima avondje beleefd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 17:11 

Hardtraxx Veteran

Nadat 'ie inklapte helemaal vergeten dat ik een livereport bij zou houden, ben naar buiten gegaan en daar nog wat avonturen beleefd, sorry xd
Zal straks eens een reportje schrijven alsnog :$

@Mare; haha toevallig, hoe beviel het alleen gebruiken jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 21:01 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Nadat 'ie inklapte helemaal vergeten dat ik een livereport bij zou houden, ben naar buiten gegaan en daar nog wat avonturen beleefd, sorry xd
Zal straks eens een reportje schrijven alsnog :$

@Mare; haha toevallig, hoe beviel het alleen gebruiken jou?

Prima, maar wat ik zei, toen die maat van me appte dat hij naar huis ging, maar wel zo ongeveer langs reed kwam hij toch maar even langs. Ik had mezelf namelijk voorgenomen om het bij een halfje te laten (2 x een kwart) en als het dan uitgewerkt was naar bed te gaan (ik begon om 8 uur). Maar dat plan veranderde toen hij langs kwam en is het uiteindelijk nog 3 uur geworden xd

Nu wilde ik volgende week op Awakenings nog aan het laatste halfje Defqon beginnen, maar ik begin sowieso te twijfelen of ik nog wel zin heb om daarheen te gaan. Ben wel een beetje klaar met feesten eigenlijk.
Vorige  1 ... 907, 908, 909, 910, 911, 912, 913 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic