oke :p ik heb de hele sneekweek nogChukkels wrote:En weer reageer je niet. Ik heb alleen Decibel in de planning staan als feest op MDMAroberttt wrote:ach ja .. schema voor deze zomer
niet interessantEn Q-Base, als je dat tot de zomer rekent, maar dat spreekt voor zich.
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ohjee...roberttt wrote:oke :p ik heb de hele sneekweek nogChukkels wrote:En weer reageer je niet. Ik heb alleen Decibel in de planning staan als feest op MDMAroberttt wrote:ach ja .. schema voor deze zomer
niet interessantEn Q-Base, als je dat tot de zomer rekent, maar dat spreekt voor zich.
zal ook wel wat gebeuren
Ik ga carnaval ook gek doen.
Zegt de grootsteOlijfboompje wrote:Junks, allemaal hier!
Chukkels wrote:Zegt de meest wijzeOlijfboompje wrote:Junks, allemaal hier!
Ja, het is super wijs om een tunnel van 2 uur in te stappen, dankzij een ODOlijfboompje wrote:Chukkels wrote:Zegt de meest wijzeOlijfboompje wrote:Junks, allemaal hier!
Ey dude, je weet niet hoe hard ik het naar mijn zin had.Chukkels wrote: Ja, het is super wijs om een tunnel van 2 uur in te stappen, dankzij een OD
Mijn korte termijn reikte niet verder dan 2 seconden and I fucking liked it!
Als je maar niet verdwaald in het donker en er nooit meer uit komt.Chukkels wrote:Ja, het is super wijs om een tunnel van 2 uur in te stappen, dankzij een OD
Dat had ik wel gezegd als ik dit vermoedde.mrazura wrote:Als je maar niet verdwaald in het donker en er nooit meer uit komt.Chukkels wrote:Ja, het is super wijs om een tunnel van 2 uur in te stappen, dankzij een OD
Dan had ik eigenhandig 112 gebeld.
Ik ken mijn eigen grenzen gelukkig wel
True.Olijfboompje wrote:Dat had ik wel gezegd als ik dit vermoedde.mrazura wrote:Als je maar niet verdwaald in het donker en er nooit meer uit komt.Chukkels wrote:Ja, het is super wijs om een tunnel van 2 uur in te stappen, dankzij een OD
True dat, maar dat wil niet zeggen dat wij het niet naar onze zin hadden, terwijl onze tunnel korter wasOlijfboompje wrote:Ey dude, je weet niet hoe hard ik het naar mijn zin had.Chukkels wrote: Ja, het is super wijs om een tunnel van 2 uur in te stappen, dankzij een OD
Mijn korte termijn reikte niet verder dan 2 seconden and I fucking liked it!
112 bellen onder invloed van drugs. Daar hebben wij ervaring meeOlijfboompje wrote:Dat had ik wel gezegd als ik dit vermoedde.mrazura wrote:Als je maar niet verdwaald in het donker en er nooit meer uit komt.Chukkels wrote:Ja, het is super wijs om een tunnel van 2 uur in te stappen, dankzij een OD
Dat zei ik niet schat 
Al heb ik echt bereveel zin in LSD.
Is alweer veels te lang geleden.
Binnenkort ook salvia, truffels en paddo's afstrepen.
Rond gaan vragen voor DMT en voor mescaline.
Behoorlijk boodscappenlijstje is dat. Als je lsd gaat doen ff zeggen ik wil dat ook zolang al doen heOlijfboompje wrote:Dat zei ik niet schat
Ow, is goed.mrazura wrote:Behoorlijk boodscappenlijstje is dat. Als je lsd gaat doen ff zeggen ik wil dat ook zolang al doen heOlijfboompje wrote:Dat zei ik niet schat
Rond gaan vragen voor DMT en voor mescaline.Maar wil dat doen met mensen die ik vertrouw
Je kan makkelijk meedoen
4-Aco-DMTOlijfboompje wrote:Dat zei ik niet schat
Flephedrone
2C-T2
It's your call, I'm in
LSD sowieso altijd +100 Candyflippen ftw!
Nee, echte DMT.Chukkels wrote:4-Aco-DMTOlijfboompje wrote:Dat zei ik niet schat
Rond gaan vragen voor DMT en voor mescaline.![]()
Flephedrone
2C-T2
It's your call, I'm in
Dat is wat anders
Dat legde ik je vanmiddag uit
Mescaline is meer dan 12 uur trippen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
OVer twee weken voor t eerst truffels waarschijnlijk 
True, maar echte DMT moet je roken. Dit kun je snuivengOlijfboompje wrote:Nee, echte DMT.Chukkels wrote:4-Aco-DMTOlijfboompje wrote:Dat zei ik niet schat
Rond gaan vragen voor DMT en voor mescaline.![]()
Flephedrone
2C-T2
It's your call, I'm in
Dat is wat anders
Dat legde ik je vanmiddag uit
Mescaline is meer dan 12 uur trippen
Is het niet tijd dat de mensen hier even allemaal een voorstelronde doen qua drugsgebruik.. ?
Wie heeft wat al eens gebruikt?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik voorspel de langste pagina ooit met poststSquirrie wrote:Is het niet tijd dat de mensen hier even allemaal een voorstelronde doen qua drugsgebruik.. ?![]()
Komt binnenkort wel wat bij zoals truffels,LSD
Maakt niet uit
Ben wel eens benieuwd namelijk hehe
Ben wel eens benieuwd namelijk hehe
Over 4-AcO-DMT:
The effects of 4-AcO-dmt are different from psilocin despite the fact that it should convert into psilocin in the body. This is because its aborbtion rate is different. The same is true for psilocybin. Both take longer to absorb than psilocin. SWIM has tried all three and they are NOT identical in effects. 4-AcO-dmt is a smoother experience. SWIM prefers psilocin over psilocybin. And NO, it's not placebo, the duration of effects are slightly different. The peak time is slightly different, etc. Lots of people have noticed that 4-AcO-dmt has a different character.
Psilocybine lijkt qua structuur evenveel op DMT hoor. Zowel psilocybine, als psilocine, als 4-AcO-DMT zijn identiek aan het DMT-molecule met op de 4- positie respectievelijk een phosphoryloxy-, hydroxy- en acetoxygroep. Het is dan ook mijn opinie dat psilocybine en 4-AcO-DMT worden gehydrolyseerd tot psilocin, en dat het verschil in kwalitatieve effecten voornamelijk te wijten is aan het feit dat de uiteindelijke concentratie en verdeling van het product lichtjes verschillen omdat de esters moeten doorbroken worden.
Ik wil DMT rokenChukkels wrote: True, maar echte DMT moet je roken. Dit kun je snuiveng
4ACODMT kan ik ook @ die engelse website bestellen
Post ik aant einde van de maand.Hoofdcoach wrote:Ik voorspel de langste pagina ooit met poststSquirrie wrote:Is het niet tijd dat de mensen hier even allemaal een voorstelronde doen qua drugsgebruik.. ?![]()
Wie heeft wat al eens gebruikt?maarja qua harde shit; x,pep,ghb,coke
Kunnen we lachen.
Binnenkort ff truffels halen dan maar
Chris, zal ik truffels halen voor afteren na free festival?
- tabak
- wiet
- hasj
- speed
- mdma kristallen
- XTC pillen
- 4-fmp
- mephedrome
- methylone
- lsd
- 2-cb
- gbl
- ketamine
- coke
- truffels

- wiet
- hasj
- speed
- mdma kristallen
- XTC pillen
- 4-fmp
- mephedrome
- methylone
- lsd
- 2-cb
- gbl
- ketamine
- coke
- truffels
Haha, bestOlijfboompje wrote:Ik wil DMT rokenChukkels wrote: True, maar echte DMT moet je roken. Dit kun je snuiveng
4ACODMT kan ik ook @ die engelse website bestellenPost ik aant einde van de maand.Hoofdcoach wrote:Ik voorspel de langste pagina ooit met poststSquirrie wrote:Is het niet tijd dat de mensen hier even allemaal een voorstelronde doen qua drugsgebruik.. ?![]()
Wie heeft wat al eens gebruikt?maarja qua harde shit; x,pep,ghb,coke
Kunnen we lachen.
Binnenkort ff truffels halen dan maar
Chris, zal ik truffels halen voor afteren na free festival?
Wel de sterkste natuurlijk qua visualisatie. We willen geen half werk
Duurt niet zo lang enzo!Chukkels wrote: Haha, bestNog niet gedaan, dus moet maar een keer
Wel de sterkste natuurlijk qua visualisatie. We willen geen half werk
Oke, is cool, even langs smartshop deze week dan denk maar @ R'dam
Welke zijn ook alweer het sterkste visueel?
Dragons dynamite ofzo?