Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:12 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Hmm het is weer dipdag :D

Jij liep er ook weer mooi bij ja, volgens mij ben ik je paar keer tegen gekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:24 

Hardtraxx Veteran

Op Freaqshow dus na een half jaartje pauze nog eens XTC gedaan, rond half 1 begonnen met een flinke halve oranje red bull.

Had me er echt heel erg op verheugd omdat het zo lang geleden was, de laatste keer was ook na een half jaar pauze en dat gevoel tijdens de space toen was ongelooflijk hemels en kwam zelfs in de buurt van de eerste ervaring met XTC. Had me expres ook ingehouden met bier drinken van te voren omdat dat de vorige keer er voor zorgden dat ik heel veel van het feest kwijt was.

Net na inname voelde ik de eerste tintelingen en kriebels in me buik al gauw, kwam heel geleidelijk op allemaal. Net voor de echte inslag ben ik met een maat even gaan zitten om de tribune om het allemaal op het gemakje over ons heen te laten komen.

Na de inslag hield ik de echte euforie rush echt heel even vast, voor mijn gevoel toen was het misschien net een minuutje. Daarna verdween het geweldige euforische gevoel alweer, voor de rest was ik nog wel heel praterig en zat ik vol energie gepaard met veel scherpte. Maar de echte euforie rush bleef een beetje uit, daar waar ik natuurlijk wel op gehoopt had na een half jaartje pauze van dit goedje..

Maar goed buiten dat voelde ik me wel gewoon kiplekker, heb op slechts 1 en een kwart pil heel de nacht door kunnen doen. Heel wat momenten mee gemaakt die ik het het laatste half jaar toch 'gemist heb', een half jaar waarin ik alleen maar amfetamines heb gedaan af en toe op feestjes. In tegen stelling van wat ik met amfetamines meestal heb in lichte vorm, heb ik geen last gehad van zweetaanvallen, misselijkheid of een licht paranoïde gevoel aan het einde van het feest.

Het was misschien niet helemaal het gewenste resultaat na een half jaartje pauze, maar heb er zeker nog eens van kunnen genieten. Ben gister en vandaag ook totaal zonder 'dip' doorgekomen. :)

Oja.. en ik heb gewoon ver aan het einde van de terugweg gewoon een half uur al goed kunnen slapen, en bij thuiskomst ook nog een paar uurtjes diepe slaap kunnen meepakken zonder slaappillen. Dat deed me ook echt super goed, zal ook de reden zijn waarom de day-after zo goed te doen was. Met amfetamines ben ik echt een hele lastige slaper altijd, toch wel een groot voordeel van XTC t.o.v. amfetamines.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:33 

Hardtraxxer

Ik had trouwens nog na Freaqshow iets vaags mee gemaakt.. We waren na de terug reis buiten nog aan het chillen en ik voelde m'n hele lichaam niet en het leek net alsof ik mezelf zag staan van een meter afstand vanaf een ander perspectief, heel erg vaag allemaal. Heb dit later ook nog opgezocht op internet en het leek op uit treden, nog nooit zoiets mee gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

Na drugsgebruik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:39 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

Denk het niet dat kan echt niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:40 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:

Ja, helaas wel. Sinds een half jaar weer vergrepen :P Maar, nu weer super gezond doen :loving:

Donateur

Zelf een aantal keer totale paniek op 't feest gehad toen ik de zaal door keek en mensen die niet geschminkt waren met levensechte littekens rond zag lopen terwijl mensen die als freaky clown geschminkt waren in mijn hoofd heel vanzelfsprekend doorkwamen.

@ MM Was je er ook joh? Tijd niet gezien!

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Ik had trouwens nog na Freaqshow iets vaags mee gemaakt.. We waren na de terug reis buiten nog aan het chillen en ik voelde m'n hele lichaam niet en het leek net alsof ik mezelf zag staan van een meter afstand vanaf een ander perspectief, heel erg vaag allemaal. Heb dit later ook nog opgezocht op internet en het leek op uit treden, nog nooit zoiets mee gemaakt.

Gewoon soort van hallucinatie, had je je ogen toevallig niet gesloten toen je dat begon te zien?

Hardtraxx Veteran

Ik vraag het niet zozeer in die context bijdehandje, ik weet dat hij een lange stop heeft gehad dus vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:41 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zelf een aantal keer totale paniek op 't feest gehad toen ik de zaal door keek en mensen die niet geschminkt waren met levensechte littekens rond zag lopen terwijl mensen die als freaky clown geschminkt waren in mijn hoofd heel vanzelfsprekend doorkwamen.

@ MM Was je er ook joh? Tijd niet gezien!

Ja zeker, ben nog wel een paar HTers tegen gekomen maar heb je volgens mij niet gezien ofwel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:41 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Firetrap schreef:

Ja, helaas wel. Sinds een half jaar weer vergrepen :P Maar, nu weer super gezond doen :loving:

Haha oké :P nja als je het maar bij af en toe houdt idd ;) niet weer terugvallen in oude patroon (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:42 

Donateur

Nee man maar sowieso de laatste keer dat ik jou heb gezien was in de Matrixx of op Inception ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:42 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Moving Madness schreef:

Gewoon soort van hallucinatie, had je je ogen toevallig niet gesloten toen je dat begon te zien?

Nee dat niet eens, het leek echt levensecht alsof ik mezelf van een afstand zag staan zeg maar. Kan het moeilijk beschrijven, men begreep er ook niets van toen ik het probeerde uit te leggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:43 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Nee man maar sowieso de laatste keer dat ik jou heb gezien was in de Matrixx of op Inception ofzo?

Ja volgens mij was dat Inception idd, lange tijd geleden!
Firetrap schreef:
Moving Madness schreef:
Firetrap schreef:

Haha oké :P nja als je het maar bij af en toe houdt idd ;) niet weer terugvallen in oude patroon (L)

Ja precies, dat ben ik ook van plan. Gaat niet goed samen met trainen hé :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:05 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Het was misschien niet helemaal het gewenste resultaat na een half jaartje pauze, maar heb er zeker nog eens van kunnen genieten.

Beste ervaringen heb je na de kortste pauzes. Dus een pauze van 6-13 dagen is dat dan. Lange pauzes hebben geen enkele nut, behalve dat het beter is voor je lichaam. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:18 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Oja.. en ik heb gewoon ver aan het einde van de terugweg gewoon een half uur al goed kunnen slapen, en bij thuiskomst ook nog een paar uurtjes diepe slaap kunnen meepakken zonder slaappillen. Dat deed me ook echt super goed, zal ook de reden zijn waarom de day-after zo goed te doen was. Met amfetamines ben ik echt een hele lastige slaper altijd, toch wel een groot voordeel van XTC t.o.v. amfetamines.

Ik snap die verhalen van het niet goed kunnen slapen nooit zo goed. Ik val echt als een blok in slaap, bij mij is het echt: Muziek uit? Jurrien uit! Al moet ik wel zeggen dat ik alleen nog maar XTC heb gebruikt op feesten. Dus weet niet hoe dat zit met amfetamines
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:23 

Hardtraxx Veteran

Ik kan juist op amfetamines goed slapen, vaak genoeg dat ik vertel aan mensen dat ik na amfetaminegebruik van een feest afkom, ff ga douchen en als een blok in slaap val, zonder andere middelen. Heel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:24 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik kan juist op amfetamines goed slapen, vaak genoeg dat ik vertel aan mensen dat ik na amfetaminegebruik van een feest afkom, ff ga douchen en als een blok in slaap val, zonder andere middelen. Heel apart.

Jij bent dan ook een geval apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:26 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ik snap die verhalen van het niet goed kunnen slapen nooit zo goed. Ik val echt als een blok in slaap, bij mij is het echt: Muziek uit? Jurrien uit! Al moet ik wel zeggen dat ik alleen nog maar XTC heb gebruikt op feesten. Dus weet niet hoe dat zit met amfetamines

Met amfetamines is de slapeloosheid stukken dat bij XTC het geval is, het spul is oorspronkelijk gemaakt voor het wakker blijven. :P

Met XTC heb ik in het verleden ook al is een nacht of dag slaap moeten overslagen na een feestje, maar was nu niet het geval. Kon makkelijk in slaap geraken zonder m'n etizolams te gebruiken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:27 

na x slaap ik meestal heerlijk :P
maar andere middelen minder xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:29 

Donateur

Zelfde als Jurheinen hiero, vooral toen ik nog niet wist hoe leuk afteren kon zijn viel ik altijd in de bus terug al in slaap. Toch af en toe een aardige dosis gepakt. Met 4fmp trouwens hetzelfde verhaal, daar slaap ik (op de tranen na dan) nog het beste op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:30 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Jij bent dan ook een geval apart :P

Hihi, dat is wel leuk om te horen ^^ xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:32 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Zelfde als Jurheinen hiero, vooral toen ik nog niet wist hoe leuk afteren kon zijn viel ik altijd in de bus terug al in slaap. Toch af en toe een aardige dosis gepakt. Met 4fmp trouwens hetzelfde verhaal, daar slaap ik (op de tranen na dan) nog het beste op.

Ik had het zelf zo erg dat ik op Q-base '11 om 6 uur nog een halve had genomen. Kwart over 7 zat ik in de bus, direct vertrokken haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:58 

Donateur

Hahaha jaar ervoor precies hetzelfde gehad man, tijdens Alphaverb nog een halfje in m'n water gegooid en opgedronken en tijdens Crypsis lekker liggen maffen op het terrein nog. Veels te vroeg begonnen ook toen, een van de eerste keren spacen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 22:03 

Hardtraxx Veteran

Ja ik was toen ook meteen vanaf het begin begonnen haha, kats naar de klote op het einde. Mooiste ervaring was nog steeds Q-base 07, op de heenreis half kistje bier naar binnen geslaterd. Eenmaal binnen om kwart over 4 direct begonnen met X, om half 7 s'ochtends stond de teller op 6. HELEMAAL gesloopt
Vorige  1 ... 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic