Op Freaqshow dus na een half jaartje pauze nog eens XTC gedaan, rond half 1 begonnen met een flinke halve oranje red bull.
Had me er echt heel erg op verheugd omdat het zo lang geleden was, de laatste keer was ook na een half jaar pauze en dat gevoel tijdens de space toen was ongelooflijk hemels en kwam zelfs in de buurt van de eerste ervaring met XTC. Had me expres ook ingehouden met bier drinken van te voren omdat dat de vorige keer er voor zorgden dat ik heel veel van het feest kwijt was.
Net na inname voelde ik de eerste tintelingen en kriebels in me buik al gauw, kwam heel geleidelijk op allemaal. Net voor de echte inslag ben ik met een maat even gaan zitten om de tribune om het allemaal op het gemakje over ons heen te laten komen.
Na de inslag hield ik de echte euforie rush echt heel even vast, voor mijn gevoel toen was het misschien net een minuutje. Daarna verdween het geweldige euforische gevoel alweer, voor de rest was ik nog wel heel praterig en zat ik vol energie gepaard met veel scherpte. Maar de echte euforie rush bleef een beetje uit, daar waar ik natuurlijk wel op gehoopt had na een half jaartje pauze van dit goedje..
Maar goed buiten dat voelde ik me wel gewoon kiplekker, heb op slechts 1 en een kwart pil heel de nacht door kunnen doen. Heel wat momenten mee gemaakt die ik het het laatste half jaar toch 'gemist heb', een half jaar waarin ik alleen maar amfetamines heb gedaan af en toe op feestjes. In tegen stelling van wat ik met amfetamines meestal heb in lichte vorm, heb ik geen last gehad van zweetaanvallen, misselijkheid of een licht paranoïde gevoel aan het einde van het feest.
Het was misschien niet helemaal het gewenste resultaat na een half jaartje pauze, maar heb er zeker nog eens van kunnen genieten. Ben gister en vandaag ook totaal zonder 'dip' doorgekomen.

Oja.. en ik heb gewoon ver aan het einde van de terugweg gewoon een half uur al goed kunnen slapen, en bij thuiskomst ook nog een paar uurtjes diepe slaap kunnen meepakken zonder slaappillen. Dat deed me ook echt super goed, zal ook de reden zijn waarom de day-after zo goed te doen was. Met amfetamines ben ik echt een hele lastige slaper altijd, toch wel een groot voordeel van XTC t.o.v. amfetamines.