Zoals ik had aangegeven heb ik tijdens NYE (Loveland) voor het eerst xtc gebruikt hoort daar een report bij. Aangezien mijn interesse naar hardstyle feesten afneemt wouden we een keer wat anders. Veel keus was er niet aangezien ik in Amsterdam was. Techno trok ons allemaal wel dus Loveland werd het.
Aangezien ik niet zo veel ervaring met de muziek had en het mij heerlijke space muziek leek wou ik voor het eerst drugs gaan gebruiken.
Rond half 1 nam ik eerst een halve pil, ik wou het rustig opbouwen. Rond kwart over 1 begonnen deze geleidelijk te werken maar ik was nog niet overtuigd dus ik nam rond half 2 de andere helft. De werkte vrijwel na een kwartier en ik had sinds dat moment de avond van mijn leven. De muziek werd een hele andere dimensie, je werd door de muziek in een trance gebracht. Muziekgebouw t’IJ heeft 1 zaal waarbij de hele muren belicht zijn, deze lichten dimden steeds en gaan dan weer aan en dat vond ik helemaal fantastisch. De houten trapleuningen voelde ook heerlijk zacht aan.
Ik heb ook de hele tijd met mijn benen staan springen/bewegen, ik kon niet stil staan. Het leuke was, ik kon er niets tegen inbrengen haha. Na een tijdje ging ik ook kaakschaven en kwam ik een lief meisje tegen die me ook nog dextrose gaf. Ze was zo aardig voor mij, hielp me overal mee was in de hemel zeg maar haha. Rond half 4 nog een halve genomen en om 5 uur nog een kwartje.
Ik heb de gehele avond liters water gedronken maar heb daar niets gegeten. Piste me ook helemaal leeg als het kon, en als het lukte voelde dat zo lekker. De smile kon ik ook niet van mijn gezicht halen.
Ik zie mezelf vaker xtc gebruiken maar met mate. Awakenings staat als volgende feest op de planning dus ik zal dat feest ook wel optimaal genieten. Ik weet niet wat verstandig is qua inname in een bepaalde periode. Ik pak gemiddeld om de twee maanden wel een ‘groot feest’. En heb nu iets minder dan 2 pillen genomen. (160 gram)
Mijn maten gebruiken al jaren drugs en heb er een andere kijk op gekregen. Ik was er nooit negatief over of tegen maar het gevoel van de drugs begrijp ik nu stukken beter.
Gr
ps: Wat ik wel heel jammer vind van de drugs is dat de avond/nacht voorbij vliegt.