Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
KSwoosh wrote:
Jurheinen wrote:Heb jij drugs gebruikt? :huh: jij bent een van de personen waarbij ik het niet verwacht had haha
elke hardtraxxer moet er uiteindelijk aan geloven blijkt maar weer :P
:cool:
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Mr Lellebel wrote:
KSwoosh wrote:
Jurheinen wrote:Heb jij drugs gebruikt? :huh: jij bent een van de personen waarbij ik het niet verwacht had haha
elke hardtraxxer moet er uiteindelijk aan geloven blijkt maar weer :P
:cool:
Ja hoe was de xtc bevallen? Had je er nog 4fa bij genomen?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
TechnoboyYNWA wrote:
Mr Lellebel wrote: :cool:
Ja hoe was de xtc bevallen? Had je er nog 4fa bij genomen?
Het was almachtig, ik voelde me echt David Almighty :D Maar uiteindelijk kwam dat toch alleen door de red bull :D
T
Hardtraxxer
251 posts member since 2012
last seen Oct 2013
Mr Lellebel wrote: Het was almachtig, ik voelde me echt David Almighty :D Maar uiteindelijk kwam dat toch alleen door de red bull :D
Niet te hard van stapel lopen, hè. Er kan er maar één Almighty zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
TechnoboyYNWA wrote:
Mr Lellebel wrote: Het was almachtig, ik voelde me echt David Almighty :D Maar uiteindelijk kwam dat toch alleen door de red bull :D
Niet te hard van stapel lopen, hè. Er kan er maar één Almighty zijn.
Dat is waar natuurlijk :D Jij bent de beste!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Tom heeft al eens meegedaan op keta avondje :cool:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Blijkbaar niet alleen voor paarden
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Good job, weer wat gemist.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Kepro wrote:Zoals ik had aangegeven heb ik tijdens NYE (Loveland) voor het eerst xtc gebruikt hoort daar een report bij. Aangezien mijn interesse naar hardstyle feesten afneemt wouden we een keer wat anders. Veel keus was er niet aangezien ik in Amsterdam was. Techno trok ons allemaal wel dus Loveland werd het.
Aangezien ik niet zo veel ervaring met de muziek had en het mij heerlijke space muziek leek wou ik voor het eerst drugs gaan gebruiken.

Rond half 1 nam ik eerst een halve pil, ik wou het rustig opbouwen. Rond kwart over 1 begonnen deze geleidelijk te werken maar ik was nog niet overtuigd dus ik nam rond half 2 de andere helft. De werkte vrijwel na een kwartier en ik had sinds dat moment de avond van mijn leven. De muziek werd een hele andere dimensie, je werd door de muziek in een trance gebracht. Muziekgebouw t’IJ heeft 1 zaal waarbij de hele muren belicht zijn, deze lichten dimden steeds en gaan dan weer aan en dat vond ik helemaal fantastisch. De houten trapleuningen voelde ook heerlijk zacht aan.

Ik heb ook de hele tijd met mijn benen staan springen/bewegen, ik kon niet stil staan. Het leuke was, ik kon er niets tegen inbrengen haha. Na een tijdje ging ik ook kaakschaven en kwam ik een lief meisje tegen die me ook nog dextrose gaf. Ze was zo aardig voor mij, hielp me overal mee was in de hemel zeg maar haha. Rond half 4 nog een halve genomen en om 5 uur nog een kwartje.

Ik heb de gehele avond liters water gedronken maar heb daar niets gegeten. Piste me ook helemaal leeg als het kon, en als het lukte voelde dat zo lekker. De smile kon ik ook niet van mijn gezicht halen.

Ik zie mezelf vaker xtc gebruiken maar met mate. Awakenings staat als volgende feest op de planning dus ik zal dat feest ook wel optimaal genieten. Ik weet niet wat verstandig is qua inname in een bepaalde periode. Ik pak gemiddeld om de twee maanden wel een ‘groot feest’. En heb nu iets minder dan 2 pillen genomen. (160 gram)

Mijn maten gebruiken al jaren drugs en heb er een andere kijk op gekregen. Ik was er nooit negatief over of tegen maar het gevoel van de drugs begrijp ik nu stukken beter.

Gr

ps: Wat ik wel heel jammer vind van de drugs is dat de avond/nacht voorbij vliegt. :(
Leuk verslag!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik voel me alsof ik de afgelopen week 10 verschillende drugs heb gebruikt.
Oh ja dat was ook zo :cool:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Ik voel me alsof ik de afgelopen week 10 verschillende drugs heb gebruikt.
Oh ja dat was ook zo :cool:
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wel jammer dat ik David en Tom heb gemist... lijkt me ook wel vet om te zien xd
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
The Skribbler wrote:Wel jammer dat ik David en Tom heb gemist... lijkt me ook wel vet om te zien xd
:lol: Ik zal het even uit de lucht helpen, ik heb geen drugs gebruikt en dat zal voorlopig ook niet gebeuren :)
Donateur
last seen Aug 2024
Toen ik David tegenkwam Hahaha dat moment zal ik nooit meer vergeten. Die glazige blik in z'n ogen!!
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
TiMOTHYb wrote:Toen ik David tegenkwam Hahaha dat moment zal ik nooit meer vergeten. Die glazige blik in z'n ogen!!
Kan je grapjes maken maar heb dus niet de gelegenheid gekregen om jou gelukkig nieuw jaar te wensen :mad:
Donateur
last seen Aug 2024
Wens je me gelukkig islamitisch Pasen op Hard Bass?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
TiMOTHYb wrote:Wens je me gelukkig islamitisch Pasen op Hard Bass?
Maar natuurlijk, maar dan moet ik je wel eerst vinden natuurlijk ^^
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Mr Lellebel wrote:
The Skribbler wrote:Wel jammer dat ik David en Tom heb gemist... lijkt me ook wel vet om te zien xd
:lol: Ik zal het even uit de lucht helpen, ik heb geen drugs gebruikt en dat zal voorlopig ook niet gebeuren :)
Ik schrok al... Maar dan nog lijkt het me vet xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Mr Lellebel wrote:
Lul niet man, je was echt helemaal van de kaart gast.
G
TiMOTHYb wrote:Wens je me gelukkig islamitisch Pasen op Hard Bass?
:lol:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Mr Lellebel wrote:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Wees gewoon eerlijk :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Henk-Jan wrote:
Mr Lellebel wrote:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Wees gewoon eerlijk :thumbup:
Inderdaad, de foto's die ik gezien heb spraken boekdelen. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Ja.
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Mr Lellebel wrote:
Jij liep erbij als een Afrikaanse bidsprinkhaan met een epileptische aanval man, zelden iemand zo hard zien gaan.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Hmm het is weer dipdag :D