Masters was idd het feestje waar ik het meest goddelijke gevoel ooit had op een feest. Ik kan er nog met m'n kop niet bij hoe extreem episch dat was. Alles klopte gewoon die nacht. Al zou dat misschien ook door de hoeveelheid komen en het feit dat mijn neus overuren maakte die nacht.wrote:Ik herinner me jou idd op Masters met een enorme pretbek... Ikzelf voelde op Multigroove geen rukwrote:Je kan het het best zijn als een combinatie tussen de 2. Het heldere en de energie van de 4-FA en de hallucinerende werking van MDMA. Ik vond het topspul. Tenminste, de keren dat het werkte. 1x deed het helemaal niks en dat was toch wel jammer. Het is volgens mij enorm (mind)setting afhankelijk.wrote:Wat zijn jullie ervaringen met 6apb?
Hoe is het vergeleken met 4fa of mdma?.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Masters was mijn eerste keer 4-FMP. Goddelijk. 
Toch maar weer eens die enorme pillen bestellen en die proberen, ben er toch wel benieuwd naar.wrote:Masters was idd het feestje waar ik het meest goddelijke gevoel ooit had op een feest. Ik kan er nog met m'n kop niet bij hoe extreem episch dat was. Alles klopte gewoon die nacht. Al zou dat misschien ook door de hoeveelheid komen en het feit dat mijn neus overuren maakte die nacht.wrote:
Ik herinner me jou idd op Masters met een enorme pretbek... Ikzelf voelde op Multigroove geen ruk.
4-ho-met is erg leuk ook
Ik zou juist poeder nemen.wrote:Toch maar weer eens die enorme pillen bestellen en die proberen, ben er toch wel benieuwd naar.wrote:Masters was idd het feestje waar ik het meest goddelijke gevoel ooit had op een feest. Ik kan er nog met m'n kop niet bij hoe extreem episch dat was. Alles klopte gewoon die nacht. Al zou dat misschien ook door de hoeveelheid komen en het feit dat mijn neus overuren maakte die nacht.wrote:
Ik herinner me jou idd op Masters met een enorme pretbek... Ikzelf voelde op Multigroove geen ruk.
4-ho-met is erg leuk ook
Vavavond Magic truffels eten met wat maten, vorige keer was erg vet dus heb er zin in. 
-
G
nicewrote:Vavavond Magic truffels eten met wat maten, vorige keer was erg vet dus heb er zin in.
-
G
Kennen jullie trouwens de groene Y pil?
-
G
wrote:Nee, alleen de morning-after.
ik heb de groene dinsdag in huis
heb ook al goede reacties gehad, dus maar even testen op TDIk heb mensen er lekker op zien gaan, en als ik op horen/zien af moet gaan zijn ze super.
en tis zeker: op FQ 6apb doen
-
A
Huul'nwrote:Beter als
wrote:wrote:Nee, alleen de morning-after.
ik heb de groene dinsdag in huisblijken erg goed te zijn, beter als de speakers...
heb ook al goede reacties gehad, dus maar even testen op TDIk heb mensen er lekker op zien gaan, en als ik op horen/zien af moet gaan zijn ze super.
en tis zeker: op FQ 6apb doenmet onze heer nemesyzzz
Nice!
1x 6-apb gedaan heldige ervaring!
Wie weet doe ik wel met je mee
-
G
poederwrote:1x 6-apb gedaan heldige ervaring!
Wie weet doe ik wel met je meeHeb je pillen of poeder?
ik maak zelf wel caps, dan kan je veel beter doseren als een pilletje
wrote: ik maak zelf wel caps, dan kan je veel beter doseren als een pilletje
Vet! Dan gaan we met z'n allen gewoon keihard hallucineren! En dan niet van MDMA! It's gonna be an epic [H.T.W.] meeting! 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
ik begin ook wel nieuwsgierig te worden naar dat goedje 
-
G
Hehe wordt leuk danwrote:ik begin ook wel nieuwsgierig te worden naar dat goedje
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Dat spul kun je toch gewoon nog legaal op internet kopen? Tenminste dat was een maand of wat geleden wel nog zo.
Alles kan je op internet kopen, maar hoe legaal het is :p Maar dit stofje is idd niet moeiljk aan te komen. Volgens mij is het zelfs wel te krijgen via Nederlandse vendors.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
He ga je van 6APB flink hallucineren ja? Ik dacht juist dat je kraakhelder bleef net als bij 4fmp..wrote:Vet! Dan gaan we met z'n allen gewoon keihard hallucineren! En dan niet van MDMA! It's gonna be an epic [H.T.W.] meeting!
-
HHardtraxxer
- 115 posts member since 2012
- last seen Dec 2012
Met een normale dosis ga je er niet van hallucineren.wrote:He ga je van 6APB flink hallucineren ja? Ik dacht juist dat je kraakhelder bleef net als bij 4fmp..wrote:Vet! Dan gaan we met z'n allen gewoon keihard hallucineren! En dan niet van MDMA! It's gonna be an epic [H.T.W.] meeting!
Nope, als het een beetje meezit, ga ik met FS aan de MDAwrote:Woeiiiiii, wordt het dat sowieso niet dan?
Je blijft wel helder in je hoofd ja, maar je gaat er alsnog van hallucineren.wrote:He ga je van 6APB flink hallucineren ja? Ik dacht juist dat je kraakhelder bleef net als bij 4fmp..wrote:Vet! Dan gaan we met z'n allen gewoon keihard hallucineren! En dan niet van MDMA! It's gonna be an epic [H.T.W.] meeting!
Ik bedoel idd ook meer dat het niet moeilijk aan te komen is via internet, want het wordt gewoon op bepaalde sites aangeboden, itt xtc, pep enz enzwrote:Alles kan je op internet kopen, maar hoe legaal het is :p Maar dit stofje is idd niet moeiljk aan te komen. Volgens mij is het zelfs wel te krijgen via Nederlandse vendors.
Anders nog lijkt mewrote:Nope, als het een beetje meezit, ga ik met FS aan de MDAwrote:Woeiiiiii, wordt het dat sowieso niet dan?![]()