Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:32 

Hardtraxx Elite

Mijn 2e capsule 4fmp op Qbase viel behoorlijk heavy... Wist niet meer waar ik het zoeken moest.. Moehahah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:48 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Redosen is meestal slim met een iets hogere dosis dan de dosis die je eerder nam.

In mijn geval voor de waarschijnlijke planning voor Loudness.
Bommetje 4FA; 160-170 mg
Redose; 190-200 mg

Overigens zeg ik niet dat je je aan deze dosissen moet houden. Het is slechts een voorbeeld, want zelf weet ik eigenlijk nog niet zo goed wat ik wil.

De dex kijkt mij diep in de ogen aan en zegt dat hij mij betaling in natura aanbied, terwijl mijn ziel protesteert vanwege de niet zo deftige gevolgen voor mijn lichaam. Waar 4-FA zegt dat zij mij zacht zal strelen en mij fijn doet voelen tegenover dat zij mij ook wakker gaat houden en de benzo's mij verbieden hen in te nemen.

Dat wordt dus flinks smoken na Lautness.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:48 

Olijfboompje schreef:
Redosen is meestal slim

Redosen is meestal niet zo slim hoor ik van alle windrichtingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 00:29 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:
Redosen is meestal slim

Redosen is meestal niet zo slim hoor ik van alle windrichtingen

Leg dat maar eens uit dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 00:32 

http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=6&t=5019 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 00:34 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=6&t=5019 ofzo

Heb je ook gelezen waar dat daadwerkelijk over gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 00:39 

Vluchtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 00:40 

Hardtraxx Veteran

Dan zou ik wat minder vluchtig het nogmaals doorlezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 04:12 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Redosen is meestal slim met een iets hogere dosis dan de dosis die je eerder nam.

In mijn geval voor de waarschijnlijke planning voor Loudness.
Bommetje 4FA; 160-170 mg
Redose; 190-200 mg

Overigens zeg ik niet dat je je aan deze dosissen moet houden. Het is slechts een voorbeeld, want zelf weet ik eigenlijk nog niet zo goed wat ik wil.

De dex kijkt mij diep in de ogen aan en zegt dat hij mij betaling in natura aanbied, terwijl mijn ziel protesteert vanwege de niet zo deftige gevolgen voor mijn lichaam. Waar 4-FA zegt dat zij mij zacht zal strelen en mij fijn doet voelen tegenover dat zij mij ook wakker gaat houden en de benzo's mij verbieden hen in te nemen.

Dat wordt dus flinks smoken na Lautness.

Met die redose bedoel je ook 4fa? Ik zat zelf ook over alleen 4fa na te denken met redose of combi met methylone. Ben er ook nog niet geheel uit over Loudness. Heb 1x 140mg 4fa gedaan en redose met nog een keer 4fa en ging toen goed hard incl. kotsen en dergelijke. Maar dat was ook op koninginnedag en ik het combineerde met belachelijk veel bier. Heb overigens de hele nacht niet geslapen daarna en kon de dag er na alleen maar een croissantje eten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 13:22 

Donateur

Het wakker blijven van 4fa is een stuk minder erg dan dat van pep vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:01 

looks familiar?

prachtig hoe ze alles op zon space manier vertekenen xd if you know what i mean xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 03:04 

Hardtraxxer

Is het een goed idee om een mooie hoeveelheid alcohol te nuttigen na een nachtje stampen op de pep? Ik lig namelijk altijd tot in de middag klaarwakker en ik vind het echt een zeer groot nadeel aan pep. De laatste keer heb ik uit pure wanhoop zelfs paracetomols erin geknalt in de hoop er wat rustiger van te worden.. >.<

EDIT: Btw na die paracetomols sliep ik wel binnen een uur, maar dat kan uiteraard ook toeval zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 10:36 

Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:
Is het een goed idee om een mooie hoeveelheid alcohol te nuttigen na een nachtje stampen op de pep? Ik lig namelijk altijd tot in de middag klaarwakker en ik vind het echt een zeer groot nadeel aan pep. De laatste keer heb ik uit pure wanhoop zelfs paracetomols erin geknalt in de hoop er wat rustiger van te worden.. >.<

EDIT: Btw na die paracetomols sliep ik wel binnen een uur, maar dat kan uiteraard ook toeval zijn.

Je kan beter een benzo pakken dan als je wilt slapen. Pep+alcohol is echt een slopende combi en te kater is niet mis xd en zodra de alcohol uitwerkt en de pep werkt nog word je weer wakker...
En je moet wel een redelijke hoeveelheid op hebben om te slapen door de alcohol. (halve fles vodka? xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 21:48 

Hardtraxxer

wie heeft zaterdagnacht aan het eind van de avond al die dranghekken in het gelredome gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Grendiner schreef:

Een "mooie" hoeveelheid alcohol na pep bestaat niet. Je zult als nog de alcohol kater er cadeau bij krijgen de volgende dag, en het zal ongetwijfeld niet de gezondste manier zijn om slaap te geraken.

Een benzo zal beter werken zoals hier boven al gezegd wordt, maar eigenlijk is het klaar wakker blijven voor langere tijd zoals jij beschrijft gewoon een van de effecten van pep. Misschien niet het prettigste effect na een tijdje, maar dat is de keerzijde die je ook moet accepteren als je het besluit te gebruiken. :P

Wat bij mij helpt om (zonder slaapmiddelen) wat weg te kunnen doezelen is me eigen te verplichten om op zijn minst me lichaam wat rust te geven door gewoon een paar uur in bed te gaan liggen. Echt slapen zit er bij mij nooit in, maar met een rustig trance muziekje in oor en me ogen geforceerd te sluiten kom ik wel aardig tot rust. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 02:31 

Hardtraxxer

Citaat:
Een benzo zal beter werken zoals hier boven al gezegd wordt

Hier had ik al eens aan gedacht, maar ik weet niet of dat we verstandig zou zijn.

Citaat:
Echt slapen zit er bij mij nooit in, maar met een rustig trance muziekje in oor en me ogen geforceerd te sluiten kom ik wel aardig tot rust. :)

Thanks voor de tip, kzal het eens proberen na thunderdome! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 13:32 

Donateur

Zojuist een snuff bullet besteld bij de wap wereld, een aluminium. Kwam Wesley tegen op Q-base en vond het ding echt geniaal. Werkt het echt goed? en hoeveel mg is dan 1 tikkie:?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 13:49 

Wat zijn jullie ervaringen met 6apb?
Hoe is het vergeleken met 4fa of mdma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Je kan het het best zijn als een combinatie tussen de 2. Het heldere en de energie van de 4-FA en de hallucinerende werking van MDMA. Ik vond het topspul. Tenminste, de keren dat het werkte. 1x deed het helemaal niks en dat was toch wel jammer. Het is volgens mij enorm (mind)setting afhankelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 14:06 

Donateur

KSwoosh schreef:

Geweldig! Heerlijk die visuele effecten en dat scherpe maar toch fijne gevoel. Wel vond ik dat de energie wel wat meer kon, dus zou ik het de volgende keer combineren met pepperoni

Maar de werking verschild heel erg per persoon, de heer Prins aka pietpiraat liep er als een waus bij door eentje op Decibel, en zag van alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:33 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Je kan het het best zijn als een combinatie tussen de 2. Het heldere en de energie van de 4-FA en de hallucinerende werking van MDMA. Ik vond het topspul. Tenminste, de keren dat het werkte. 1x deed het helemaal niks en dat was toch wel jammer. Het is volgens mij enorm (mind)setting afhankelijk.

hoort het hallucineren bij 6apb dan? of ga jij ook van mdma hallucineren, want dat heb ik namelijk nooit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:33 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

hoort het hallucineren bij 6apb dan? of ga jij ook van mdma hallucineren, want dat heb ik namelijk nooit ;)

Het hoort erbij in veel sterkere vorm ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:33 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:56 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Hmm nu ben ik wel benieuwd :P ik ga het binnenkort eens proberen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 12:46 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:

Ik herinner me jou idd op Masters met een enorme pretbek... Ikzelf voelde op Multigroove geen ruk :(.
Vorige  1 ... 772, 773, 774, 775, 776, 777, 778 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic