Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Dat is zo.
Ander vraagje: Ik heb nu een halfje nog mee naar huis genomen, maar kan ik die bewaren of is dat na verloop van tijd niet meer goed? Iemand ervaringen?

Blijft eigenlijk oneindig goed, zolang je het gewoon in een droge omgeving bewaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:13 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Gisteren op Qlimax weer eens 4FA gepakt. Was echt heerlijk :love: helaas werkte het wat eerder uit dan verwacht dus heb ik een halve gele triforce gepakt. De tering die knalde er hard in :woot: het heerlijke gevoel kwam meteen terug :love: wel had ik enorm veel hallucinaties: tafels, hekken, laminaat op de grond, mensen met maskers zien, meisje met elfenvleugels xd ging best wel hard, en dat van een halve... :P was wel geniaal

Totaal geen kater nu :)

bizar wat jij allemaal voor dingen ziet xd
maar die elvenvleugels zouden best zomaar echt kunnen zijn xd

Haha het was nep want ik bleef kijken en toen was t gewoon roze kleding xd maar ik heb echt rare dingen gezien en dat na een halfje :huh: overal waar mensen in groepen stonden zag ik een hek of mensen die op tafels leunden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:31 

Ik hoor van zóveel mensen dat ze staantafels zien. Dat moet er gewoon in zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:35 

Donateur

Almighty schreef:
Ik hoor van zóveel mensen dat je staantafels zien. Dat moet er gewoon in zitten xd

Inderdaad, en opstapjes xd Dat je loopt en denkt dat er een opstapje komt dus je been hoog op teelt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:41 

Donateur

Hekken heb ik dus echt nog nooit gezien. Maar tafels, mensen in rolstoelen, opstapjes... all the way :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 10:21 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Dat is zo.
Ander vraagje: Ik heb nu een halfje nog mee naar huis genomen, maar kan ik die bewaren of is dat na verloop van tijd niet meer goed? Iemand ervaringen?

Je kan hem zelfs in je testament zetten voor je achterkleinkinderen. Die dingen blijven langer houdbaar dan jijzelf.

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Gisteren op Qlimax weer eens 4FA gepakt. Was echt heerlijk :love: helaas werkte het wat eerder uit dan verwacht dus heb ik een halve gele triforce gepakt. De tering die knalde er hard in :woot: het heerlijke gevoel kwam meteen terug :love: wel had ik enorm veel hallucinaties: tafels, hekken, laminaat op de grond, mensen met maskers zien, meisje met elfenvleugels xd ging best wel hard, en dat van een halve... :P was wel geniaal

Haha het was nep want ik bleef kijken en toen was t gewoon roze kleding xd maar ik heb echt rare dingen gezien en dat na een halfje :huh: overal waar mensen in groepen stonden zag ik een hek of mensen die op tafels leunden xd

Dat vind ik dus het mooiste van MDMA: het hallucineren. 4-FA versterkt de werking van MDMA aanzienlijk en daardoor zou het kunnen, in combinatie met redelijke vermoeidheid (van de hersenen en geest). Dus de ene keer krijg je het pas na 3 pillen en de andere keer na een halfje. Blijft een epic verschijnsel. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:01 

Hardtraxxer

En je hebt het idee dat je lekker nuchter blijft totdat je er achter komt dat je aan het hallucineren bent en compleet vdk rond loopt :P

Tenminste dat had ik een keer met 4FA-MDMA combi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:25 

Hardtraxx Elite

Berenburg schreef:
En je hebt het idee dat je lekker nuchter blijft totdat je er achter komt dat je aan het hallucineren bent en compleet vdk rond loopt :P

Idd, je hebt het idee dat je er gewoon best nuchter bijloopt.. Maar ondertussen. Tering hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:28 

Ziet er zo lelijk en onnozel uit als je zo vaag rondloopt.. Ogen half dicht, beetje in het rond kijken, kaken heen en weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:42 

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:

whehe ik zag ook ook chick met vleugels maar dat leek te echt om nep te zijn :P voorderest was t wel echt episch, ondanks de weinige energie die ik kreeg van defqons.... Maar was wel echt geniete :love:

Zag ook op een gegeven moment een vent piano spelen met ze voeten xd :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:28 

Hardtraxx Elite

Er was wél een meisje met vleugels in de zaal. 100%. Die heb ik gezien toen ik nuchter was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:31 

jRn schreef:
Er was wél een meisje met vleugels in de zaal. 100%. Die heb ik gezien toen ik nuchter was.

True ik ook, engelenvleugels... wit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Berenburg schreef:

Idd, je hebt het idee dat je er gewoon best nuchter bijloopt.. Maar ondertussen. Tering hé.

Oh dit doet me denken aan Dominator, hoe ik er volgens anderen aan toe was, terwijl ik dacht dat het wel meeviel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
jRn schreef:
Berenburg schreef:

Oh dit doet me denken aan Dominator, hoe ik er volgens anderen aan toe was, terwijl ik dacht dat het wel meeviel xd

Had ik dus vooral op Thrillogy 2011. Dacht dat ik nog wel redelijk erbij liep en redelijk normaal eruit zag, want ik was zo helder als ik weet niet wat. Totdat ik weer nuchter was en in de spiegel keek in de trein. Ik schrok me dood. Tja, meph hé... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

Ik zou ook schrikken als ik jou in de spiegel zou zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:51 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:53 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Zou wel een vooruitgang zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:55 

Donateur

jRn schreef:

Ook gezien. Moeilijk vervelend ook die klote dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:26 

Hardtraxxer

Jammer dat ik me zo weinig herinner van Qlimax. Die hangtafels waar mensen het soms over hebben, ik zag ze dit weekend voor het eerst. Verder fantastische party :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 02:12 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Zou jij niet schrikken als je mij in de spiegel zou zien? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:00 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Zou jij niet schrikken als je mij in de spiegel zou zien? xd

Ja, want dat zou een achteruitgang zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:19 

Youri! schreef:
Jammer dat ik me zo weinig herinner van Qlimax. Die hangtafels waar mensen het soms over hebben, ik zag ze dit weekend voor het eerst. Verder fantastische party :love:

Wat heb je geconsumeerd dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:29 

Hardtraxx Veteran

Statafels zijn altijd verschrikkelijk! De hoeveelheden bier wie ik daardoor verloren heb is niet op 2 handen te tellen :cry: . Verder werk ik altijd standaard met kwartjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:35 

Hoe kan dat nou, dat zoveel mensen hetzelfde zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:38 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Hoe kan dat nou, dat zoveel mensen hetzelfde zien?

Waarschijnlijk door kroegen ofzo aangezien ik altijd de precies dezelfde tafels zie als in de kroegen waar ik allemaal kom xd en op feesten staan sowieso vaak dranghekken... je ziet gewoon dingen die in je geheugen zitten. Zo ook een keer die buffettafel uit de sims, vroeger veel gespeeld..

Ik had ook dat toen ik in bed lag en mijn ogen dicht deed allemaal logo's van bedrijven zag die echt tot in detail klopten terwijl ik die in het normale leven nooit zo gedetailleerd kan voorstellen xd
Vorige  1 ... 770, 771, 772, 773, 774, 775, 776 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic