Triforce is toch ook een mixje van mdma en 2cb of zit ik nu onzin te praten?
wrote:ik
wrote:zit
wrote:nu
wrote:onzin
wrote:te
wrote:praten
wrote:ik
wrote:zit
wrote:nu
wrote:onzin
wrote:te
wrote:praten
wrote:Net als vroeger
wrote:Triforce is toch ook een mixje van mdma en 2cb of zit ik nu onzin te praten?

Sukkelwrote:Dan laat ik me teveel wijsmaken
wrote:Triforce is toch ook een mixje van mdma en 2cb of zit ik nu onzin te praten?
Sukkelwrote:Ik ben een totale leek hier, joh. Junks
wrote: Jij kwam wat opmaken uit ons huisje!
Halve defqon, wel de laatste batch dus die bevat 160 mg.(?)wrote:Hoeveel en wat genomen dan?
De eerste moet ook meteen een hele zijn, en dan daarna op gevoel verlengen met halfjes. Werkt bij mij t bestewrote:Halve defqon, wel de laatste batch dus die bevat 160 mg.(?)wrote:Hoeveel en wat genomen dan?
Had ook de kleine helft gepakt aangezien het niet helemaal gelijk was. Toen daarna nog een kwart partyflock en bij die kwart partyflock erbij kwam ik er pas echt goed in.. Alleen dat was pas om kwart over 4..
Haha ik heb met je mee gedaan. Was voor de verandering eens bob wat ik echt nooit ben.wrote:Ik heb gewoon dit weekend 0 druppels alcohol gedronken of andere verdovende middelen gebruikt terwijl iedereen op Qlimax zich flinks vdk gemaakt heeft wss.![]()
Wijze man in wording!
Ik hou het op 4x halfjes op een nachtjewrote:De eerste moet ook meteen een hele zijn, en dan daarna op gevoel verlengen met halfjes. Werkt bij mij t bestewrote:Halve defqon, wel de laatste batch dus die bevat 160 mg.(?)wrote:Hoeveel en wat genomen dan?
Had ook de kleine helft gepakt aangezien het niet helemaal gelijk was. Toen daarna nog een kwart partyflock en bij die kwart partyflock erbij kwam ik er pas echt goed in.. Alleen dat was pas om kwart over 4..
Ligt denk ik ook aan je tolerantie hè.wrote:Van een hele, word je dan niet gewoon echt knetterknetter waus dat je echt even moet gaan zitten? Zeker als je een sterke jongen hebt (~180 mg)
bizar wat jij allemaal voor dingen zietwrote:Gisteren op Qlimax weer eens 4FA gepakt. Was echt heerlijkhelaas werkte het wat eerder uit dan verwacht dus heb ik een halve gele triforce gepakt. De tering die knalde er hard in
het heerlijke gevoel kwam meteen terug
wel had ik enorm veel hallucinaties: tafels, hekken, laminaat op de grond, mensen met maskers zien, meisje met elfenvleugels
ging best wel hard, en dat van een halve...
was wel geniaal
Totaal geen kater nu