Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 49 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

A
Triforce is toch ook een mixje van mdma en 2cb of zit ik nu onzin te praten?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Almighty wrote:ik
Almighty wrote:zit
Almighty wrote:nu
Almighty wrote:onzin
Almighty wrote:te
Almighty wrote:praten
A
Dan laat ik me teveel wijsmaken :(
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Almighty wrote:Net als vroeger :cool:
Almighty wrote:Triforce is toch ook een mixje van mdma en 2cb of zit ik nu onzin te praten?
Drugs offtopic
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Almighty wrote:Dan laat ik me teveel wijsmaken :(
Sukkel
G
Almighty wrote:Triforce is toch ook een mixje van mdma en 2cb of zit ik nu onzin te praten?
:lol:
A
Ik ben een totale leek hier, joh. Junks
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Almighty wrote:Ik ben een totale leek hier, joh. Junks
Sukkel
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Chukkels wrote: Jij kwam wat opmaken uit ons huisje! :nono:

"Lekker nuchter" was het thema toch met Decibel dit jaar?
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Sinds 3 maanden weer eens gesnoept gister. Had er meer van verwacht, volgende keer begindosis maar iets opschroeven want ik heb nu heel lang met een net niet gevoel gelopen, en daarna een anderhalf uur écht lekker.
A
Hoeveel en wat genomen dan?
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Almighty wrote:Hoeveel en wat genomen dan?
Halve defqon, wel de laatste batch dus die bevat 160 mg.(?)
Had ook de kleine helft gepakt aangezien het niet helemaal gelijk was. Toen daarna nog een kwart partyflock en bij die kwart partyflock erbij kwam ik er pas echt goed in.. Alleen dat was pas om kwart over 4..
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Ik heb gewoon dit weekend 0 druppels alcohol gedronken of andere verdovende middelen gebruikt terwijl iedereen op Qlimax zich flinks vdk gemaakt heeft wss. :cool:

Wijze man in wording!
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
jRn wrote:
Had ook de kleine helft gepakt aangezien het niet helemaal gelijk was. Toen daarna nog een kwart partyflock en bij die kwart partyflock erbij kwam ik er pas echt goed in.. Alleen dat was pas om kwart over 4..
De eerste moet ook meteen een hele zijn, en dan daarna op gevoel verlengen met halfjes. Werkt bij mij t beste :)
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
93Wesley93 wrote:Ik heb gewoon dit weekend 0 druppels alcohol gedronken of andere verdovende middelen gebruikt terwijl iedereen op Qlimax zich flinks vdk gemaakt heeft wss. :cool:

Wijze man in wording!
Haha ik heb met je mee gedaan. Was voor de verandering eens bob wat ik echt nooit ben.
A
Rampestamper wrote:
jRn wrote:
De eerste moet ook meteen een hele zijn, en dan daarna op gevoel verlengen met halfjes. Werkt bij mij t beste :)
Ik hou het op 4x halfjes op een nachtje
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Van een hele, word je dan niet gewoon echt knetterknetter waus dat je echt even moet gaan zitten? Zeker als je een sterke jongen hebt (~180 mg)
A
jRn wrote:Van een hele, word je dan niet gewoon echt knetterknetter waus dat je echt even moet gaan zitten? Zeker als je een sterke jongen hebt (~180 mg)
Ligt denk ik ook aan je tolerantie hè.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Dat is zo.
Ander vraagje: Ik heb nu een halfje nog mee naar huis genomen, maar kan ik die bewaren of is dat na verloop van tijd niet meer goed? Iemand ervaringen?
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Kan je gewoon bewaren.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Mijn tolerantie is niet zeer hoog, dat kunnen de mensen die mij kennen ook redelijk beamen. Maar de laatste keer dat ik pillen op had was op de laatste Qountdown, de eerste was een hele rooie eekhoorn en later ben ik met halfjes gaan werken. Op het laatst nog een hele witte speaker erin gegooid maar logischerwijs had dat nog weinig effect. Ik loop er altijd mij met immens grote ogen en een slingerende kaak. Per se zitten omdat het niet gaat hoeft niet, maar soms ik ga wel zitten, om vervolgens weer te gaan staan en te lopen, en weer te gaan zitten. Op zo'n moment weet ik even niet wat ik mezelf aan moet.. :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2015
Ik heb altijd al snel de neiging om te gaan zitten.. Als het even wat harder gaat. Ach, bij Freaqshow proberen we het opnieuw om eens goed hard te gaan! :P
A
Ik ging alleen zitten bij het opkomen, dacht dat ik out ging xd
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Gisteren op Qlimax weer eens 4FA gepakt. Was echt heerlijk :love: helaas werkte het wat eerder uit dan verwacht dus heb ik een halve gele triforce gepakt. De tering die knalde er hard in :woot: het heerlijke gevoel kwam meteen terug :love: wel had ik enorm veel hallucinaties: tafels, hekken, laminaat op de grond, mensen met maskers zien, meisje met elfenvleugels xd ging best wel hard, en dat van een halve... :P was wel geniaal

Totaal geen kater nu :)
G
Hoofdcoach wrote:Gisteren op Qlimax weer eens 4FA gepakt. Was echt heerlijk :love: helaas werkte het wat eerder uit dan verwacht dus heb ik een halve gele triforce gepakt. De tering die knalde er hard in :woot: het heerlijke gevoel kwam meteen terug :love: wel had ik enorm veel hallucinaties: tafels, hekken, laminaat op de grond, mensen met maskers zien, meisje met elfenvleugels xd ging best wel hard, en dat van een halve... :P was wel geniaal

Totaal geen kater nu :)
bizar wat jij allemaal voor dingen ziet xd
maar die elvenvleugels zouden best zomaar echt kunnen zijn xd