Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:56 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Chukkels schreef:
stefaneke schreef:
Wat is een leuke beginnersdosis voor 4FMP? Meestal pak ik over een nacht in totaal één schijf van tegen de 200mg. Hetzelfde effect wil ik ook bereiken met 4FMP.

280mg doet je goed.

Toen je dat vertelde Zaterdag dacht ik eerst dat ik het niet goed verstond. Ik snap echt niet hoezo 150 mg niet voldoet. Ik ging Zaterdag weer heerlijk. Denk dat ik met 280 mg nu nog wakker ben. :lol: :lol:

Ik heb zelfs met een redose nog geslapen. Zelfs in de trein op de terugweg heb ik nog kunnen 'slapen' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:56 

Hardtraxx Elite

Was zo'n crisis hé zaterdag. Die trap toen we voor het eerst omhoog gingen. Dacht echt dat ik dood ging. En jij en Gino maar lopen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Ik wilde op Thrillogy voor de 2e keer 4fmp gaan doen, maar ik ga gewoon lekker nuchter en blijf dat, want afgelopen weekend was wel echt het hoogte of dieptepunt, zo je wilt qua drugsgebruik. Tot aan Loudness geen drugs meer voor mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Mijn weekend was juist een hoogtepunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Ja, ligt eraan hoe je er tegen aan kijkt bij mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:05 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:44 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Mijn weekend ook. Zo lam geworden dat ik een satéprikker in mn voet kreeg en dat pas na een minuut voelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 23:44 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Mijn weekend ook. Zo lam geworden dat ik een satéprikker in mn voet kreeg en dat pas na een minuut voelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 00:44 

Hardtraxx Veteran

Ik lees al... als ik 130 mg 4-fmp pak op loudness heb ik meer dan voldoende (mdma heb ik aan max 140 mg al voldoende voor een heerlijke space... als ik daar overheen ga word ik minder 'verliefd' en veel drukker... net wat James een paar pagina's terug zei: less is more :D )
Dan nu de vraag... hoe kom ik aan 4-fmp??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 01:01 

Hardtraxx Elite

internet, via via hardtraxxers? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 08:23 

The Skribbler schreef:
als ik daar overheen ga word ik minder 'verliefd' en veel drukker...

voor mdma neem ik aan, niet voor 4fa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 11:38 

The Skribbler schreef:
Ik lees al... als ik 130 mg 4-fmp pak op loudness heb ik meer dan voldoende (mdma heb ik aan max 140 mg al voldoende voor een heerlijke space... als ik daar overheen ga word ik minder 'verliefd' en veel drukker... net wat James een paar pagina's terug zei: less is more :D )

Op Runescape wordt veel aangeboden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:41 

Hardtraxx Elite

yep, in falador world 2 kan je een hoop vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:47 

Donateur

jRn schreef:

En jij?

Alcohol :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:55 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
internet, via via hardtraxxers? :P

:nono:

Tis hier geen dealersplek!

Almighty schreef:
The Skribbler schreef:

Op Runescape wordt veel aangeboden
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:54 

Hardtraxx Elite

Er was toch laatst een artikel dat de gemeente Arnhem niet meer achter de gebruikers aan gaat, maar juist achter de dealers? Wie heeft dat artikel nog? Er stond geloof ik ook iets in over de hondjes, die niet hielpen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

Dan moet ik maar weer opnieuw gaan Runescapen :P
En Kswoosh, dat geldt idd voor mdma, want 4fmp heb ik nog nooit gehad... Dus dat weet ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:22 

Blij dat je het serieus opvatte xd
jRn schreef:
Er was toch laatst een artikel dat de gemeente Arnhem niet meer achter de gebruikers aan gaat, maar juist achter de dealers? Wie heeft dat artikel nog? Er stond geloof ik ook iets in over de hondjes, die niet hielpen..

Zelfde verhaal als met illegaal vuurwerk, grote jongens pakken ipv de kleintjes. En daar werkt het (jammergenoeg) wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 00:11 

Hardtraxx Veteran

Ik heb besloten om as. zaterdag een capsule van 150mg 4-FMP te nemen, i.c.m. een paar (9/10?) mg 2-CI. Enkele uren later wil ik nog een kleine dosis 2C-I bijnemen. Hoeveel kan dit zijn?
De eerste capsule zal rond 23:30 / 00:00 ingenomen worden, het feest duurt tot 08:00 in de ochtend. Het laatste deel wil ik niet enorm trippend/spacend rondlopen. Hoeveel mg 2C-I kan ik de 2e keer nemen, evt nasaal? Wellicht om het feest af te ronden nog een klein schildje Ferrari er achter aan, hier even rekening mee houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 02:05 

Anthor schreef:
Ik heb besloten om as. zaterdag een capsule van 150mg 4-FMP te nemen, i.c.m. een paar (9/10?) mg 2-CI. Enkele uren later wil ik nog een kleine dosis 2C-I bijnemen. Hoeveel kan dit zijn?
De eerste capsule zal rond 23:30 / 00:00 ingenomen worden, het feest duurt tot 08:00 in de ochtend. Het laatste deel wil ik niet enorm trippend/spacend rondlopen. Hoeveel mg 2C-I kan ik de 2e keer nemen, evt nasaal? Wellicht om het feest af te ronden nog een klein schildje Ferrari er achter aan, hier even rekening mee houden.

Ik denk dat je met 2ci wel even zoet bent hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:00 

Hardtraxx Addict

Als je de verhalen mag geloven is 4FA + 2CI wel een vette combi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:15 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:

Dan moet je met enkele milligrammen werken. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt, maar met 2c nasaal zou ik niet teveel kutten. Zeker niet op een feest waar je waarschijnlijk geen weegschaal mee hebt.

Schaf een schepje aan. Daarin zit niet veel qua mg's. Dan kan je kleine snuifjes nemen totdat je op het niveau zit wat je wilt.

Kleine dosis 2C-I oraal? 10 a 15 mg should do the trick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 20:41 

Hardtraxx Veteran

Ervaring met die middelen is er niet, dus vandaar dat ik wel een beetje terughoudend ben, om niet meteen volle bak te gaan.
2C-I werkt vrij lang, en kreeg de tip pas na minstens 4/5u bij te pakken. Als ik een capsule neem rond 23:30/00:00, zit een redose 2C-I er niet in ivm einde Thrillogy.

De eerste inname van 150mg 4-FMP en zo'n 8mg 2C-I zouden jullie tegelijk innemen, met 1 capsule?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 20:42 

Hardtraxxer

Anthor schreef:
Ervaring met die middelen is er niet, dus vandaar dat ik wel een beetje terughoudend ben, om niet meteen volle bak te gaan.
2C-I werkt vrij lang, en kreeg de tip pas na minstens 4/5u bij te pakken. Als ik een capsule neem rond 23:30/00:00, zit een redose 2C-I er niet in ivm einde Thrillogy.

De eerste inname van 150mg 4-FMP en zo'n 8mg 2C-I zouden jullie tegelijk innemen, met 1 capsule?

Je hebt nog nooit 2c-i genomen en wilt het voor de eerste keer gaan doen op een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 21:00 

Hardtraxx Elite

Alleen voor de ekte ekte!
Vorige  1 ... 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic