We praten over Brabant/Limburg hèwrote:Ah okee. Dus in Gennep is het gebruikelijk dat 16-jarige aan de pillen gaan? Weet ik dat ook weer.wrote:Klein dorpje langs Gennep
A
50mg en 1,5 uur later nog ns 50mg, en het ging echt belachelijk goed. Zal ook wel aan de omstandigheden hebben gelegen (heel fijn feest, vette muziek, leuke mensen, topgeluid en locatie), maar ik zou lage dosissen niet onderschatten. Gewoon niet geschaatst en toch echt maximaal lekker gegaan.wrote:Vanavond lekker experimenteren met lage dosissen mdma op Together. 50mg + 50mg, ns kijken wat er gebeurt
Niet iedereen. Omgeving daarvan btw. Maar het is iig niet zeldzaam.wrote:Ah okee. Dus in Gennep is het gebruikelijk dat 16-jarige aan de pillen gaan? Weet ik dat ook weer.wrote:Klein dorpje langs Gennep
Maar nog steeds snap ik niet waarom iedereen zich hier drukt maakt.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
In groesbeek (een dorp langs nijmegen) word het haast in de supermarkt verkocht.
Zoveel gebruiken ze daar drugs
A
wrote:Niet iedereen. Omgeving daarvan btw. Maar het is iig niet zeldzaam.wrote:Ah okee. Dus in Gennep is het gebruikelijk dat 16-jarige aan de pillen gaan? Weet ik dat ook weer.wrote:Klein dorpje langs Gennep
Maar nog steeds snap ik niet waarom iedereen zich hier drukt maakt.
Maar in Groesbreek krijgen de jongeren op hun 14e ook een messenset van hun ouders kado.wrote:In groesbeek (een dorp langs nijmegen) word het haast in de supermarkt verkocht.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wrote:Maar in Groesbreek krijgen de jongeren op hun 14e ook een messenset van hun ouders kado.wrote:In groesbeek (een dorp langs nijmegen) word het haast in de supermarkt verkocht.
G
Sharing is caring:Pwrote:Maar nog steeds snap ik niet waarom iedereen zich hier drukt maakt.
Minor dipje incoming maar we gaan het maar lekker negeren, veul eten en straks naar de meid dus komt wel goed 
S
Wat is een leuke beginnersdosis voor 4FMP? Meestal pak ik over een nacht in totaal één schijf van tegen de 200mg. Hetzelfde effect wil ik ook bereiken met 4FMP.
280mg doet je goed.wrote:Wat is een leuke beginnersdosis voor 4FMP? Meestal pak ik over een nacht in totaal één schijf van tegen de 200mg. Hetzelfde effect wil ik ook bereiken met 4FMP.
Ik eet meestal maar één bamischijf.
Ons mam is een bamischijf.
Mijn 700e post hier gaat naar ons mam ly knzj

Mijn 700e post hier gaat naar ons mam ly knzj
M
Donder opwrote:Ons mam is een bamischijf.
Mijn 700e post hier gaat naar ons mam ly knzj![]()
![]()
Met de helft kom je er ook welwrote:280mg doet je goed.wrote:Wat is een leuke beginnersdosis voor 4FMP? Meestal pak ik over een nacht in totaal één schijf van tegen de 200mg. Hetzelfde effect wil ik ook bereiken met 4FMP.
Donder zelf op.wrote:Donder opwrote:Ons mam is een bamischijf.
![]()
M
Ok.wrote:Donder zelf op.wrote:Donder opwrote:Ons mam is een bamischijf.
![]()
wrote:280mg doet je goed.wrote:Wat is een leuke beginnersdosis voor 4FMP? Meestal pak ik over een nacht in totaal één schijf van tegen de 200mg. Hetzelfde effect wil ik ook bereiken met 4FMP.
Hahah.. Weet je nog hoe ik er bij stond op Rebirth xD
Jullie kunnen gewoon niks hebbenwrote:wrote:280mg doet je goed.wrote:Wat is een leuke beginnersdosis voor 4FMP? Meestal pak ik over een nacht in totaal één schijf van tegen de 200mg. Hetzelfde effect wil ik ook bereiken met 4FMP.
Hahah.. Weet je nog hoe ik er bij stond op Rebirth xD
Toen je dat vertelde Zaterdag dacht ik eerst dat ik het niet goed verstond. Ik snap echt niet hoezo 150 mg niet voldoet. Ik ging Zaterdag weer heerlijk. Denk dat ik met 280 mg nu nog wakker ben.wrote:280mg doet je goed.wrote:Wat is een leuke beginnersdosis voor 4FMP? Meestal pak ik over een nacht in totaal één schijf van tegen de 200mg. Hetzelfde effect wil ik ook bereiken met 4FMP.
Wat had jij zaterdag dan gebruikt? Na mijn weten zag je er nuchter uit..wrote:Toen je dat vertelde Zaterdag dacht ik eerst dat ik het niet goed verstond. Ik snap echt niet hoezo 150 mg niet voldoet. Ik ging Zaterdag weer heerlijk. Denk dat ik met 280 mg nu nog wakker ben.wrote:280mg doet je goed.wrote:Wat is een leuke beginnersdosis voor 4FMP? Meestal pak ik over een nacht in totaal één schijf van tegen de 200mg. Hetzelfde effect wil ik ook bereiken met 4FMP.![]()
Ik had een capsule van 120 mg 4-FMP en een vingerdipje 4-FMP van Chukkelientje.
Het was sowieso niet de bedoeling om hard van bil te gaan, dus heb het gewoon bescheiden gehouden.
Less is more voor mij. 120 mg 4-FMP geeft me al een heerlijke rush. Ik had alleen om kwart voor 11 nog een banaan gegeten, en rond 10 voor 12 die cap genomen. Dat resulteerde in het feit dat ik pas rond half 2 wat voelde. Die vingerdip was eigenlijk daarna al een overkill. Maar wel lekker natuurlijk.
En jij?
Het was sowieso niet de bedoeling om hard van bil te gaan, dus heb het gewoon bescheiden gehouden.
Less is more voor mij. 120 mg 4-FMP geeft me al een heerlijke rush. Ik had alleen om kwart voor 11 nog een banaan gegeten, en rond 10 voor 12 die cap genomen. Dat resulteerde in het feit dat ik pas rond half 2 wat voelde. Die vingerdip was eigenlijk daarna al een overkill. Maar wel lekker natuurlijk.
En jij?