Als ik het me goed herinner had je ongeveer een half jaar geleden nog praatjes dat je MDMA kristallen zou gaan proberen met een vriendin.wrote:Niet dat ik bang ben om drugs te gebruiken, maar geen behoefte aan heb. Daaronder.
Zou het zo doen, maar heb het altijd naar me zin op feestjes zonder iets
M
K
wrote:Niet dat ik bang ben om drugs te gebruiken, maar geen behoefte aan heb. Daaronder.
Ik gebruik toch ook niet op feesten?
sukkel
http://imgur.com/inoUT
En komt dit je bekend voor?
Last edited by kaboem on , edited 1 time in total.
Robkuh robkuh robkuh,,, Je maakt het allemaal wel heel moeilijk voor jezelf 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Haha wat een kneuswrote:wrote:Niet dat ik bang ben om drugs te gebruiken, maar geen behoefte aan heb. Daaronder.
sukkel
En komt dit je bekend voor?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Zelfs ik werd een junk genoemd, ik heb al tijden geen drugs aangeraakt 
kk junkwrote:Zelfs ik werd een junk genoemd, ik heb al tijden geen drugs aangeraakt
wrote:Haha wat een kneuswrote:wrote:Niet dat ik bang ben om drugs te gebruiken, maar geen behoefte aan heb. Daaronder.
sukkel
En komt dit je bekend voor?triest om zulke dingen te wensen
Zo hebben we allemaal wel eens minder goede periodes in ons leven waarin het soms tot uitbarstingen komt. Alleen jammer weer dat ding soort dingen gelijk op internet gezet worden. Eerder heel erg triest om zoiets online te zetten.
K
Ja jeff jij hebt je leven gebeterd en bent nu een lieve jongen
:')
Ik heb een gram kristallen, wie wil er delen dan kunnen we samen waus zijn

Wil bij Thrillogy voor het eerst 4-fmp proberen en maat van me die heeft capsules liggen.
maar hij weet niet hoeveel er nou in zo'n capsule zit.
Iemand enig idee hoe ik daar achter kan komen, wegen ofzo?
Ik zeg nergens dat ik een lieve jongen ben of wat dan ook. Ook ik heb m'n minder leuke kant zoals iedereen die heeft. Maar als men dit soort dingen gelijk op internet zet, vind ik diegene eigenlijk veel triester dan diegene die de uitbarsting heeft. Je hebt werkelijk geen flauw idee wat er verder nog allemaal kan spelen bij iemand prive.wrote:Ja jeff jij hebt je leven gebeterd en bent nu een lieve jongen
Nominatie meest domme post van het jaar.wrote:Wil bij Thrillogy voor het eerst 4-fmp proberen en maat van me die heeft capsules liggen.
Nominatie meest domme post van het jaar.wrote:Wil bij Thrillogy voor het eerst 4-fmp proberen en maat van me die heeft capsules liggen.
Ik heb geen verstand van dat spul hoe of wat dus daarom vraag ik het...
Hij dacht zelf tussen 180-200 mg
maar dat lijkt iets te veel voor een 1e keer of kan dat?
200 kan best. Of gewoon 2 capsules maken van 180 en die gewoon lekker opeten. Kan best allemaal.
jij houd van trillende mensjes he?wrote:200 kan best. Of gewoon 2 capsules maken van 180 en die gewoon lekker opeten. Kan best allemaal.
Jaa begin daar wel mee dan!wrote:150 is voldoende
C
Als je dat dan mooi opgezocht hebt, vermeldt dan ook: Thuissetting en niet op feestjewrote:Als ik het me goed herinner had je ongeveer een half jaar geleden nog praatjes dat je MDMA kristallen zou gaan proberen met een vriendin.
(weet niet wie je bent, maar je weet het wel mooi te vertellen zo)
What betreft die whatsapp:
Ik was het na de 6e x toegevoegd worden aan een groepswhatsapp behoorlijk beu. Elk van jullie die in DIE chat zat maakte zich schuldig aan: bedreiging, belediging en online pesterij.
Ja, en dan ga ik met ziektes gooien, want dat verdienen jullie... Een ding heeft het wel opgeleverd!
Een hele grote blocklijst met mensen die ik dus niet op whatsapp hoef.
K
wrote:Als je dat dan mooi opgezocht hebt, vermeldt dan ook: Thuissetting en niet op feestjewrote:Als ik het me goed herinner had je ongeveer een half jaar geleden nog praatjes dat je MDMA kristallen zou gaan proberen met een vriendin.en lichte dosis omdat het 1e x zou zijn. Echter het is er nog niet van gekomen en als het aan haar ligt komt het er ook niet zo van denk ik... en alleen zoiets doen, nah, niet echt behoefte aan
(weet niet wie je bent, maar je weet het wel mooi te vertellen zo)
What betreft die whatsapp:
Ik was het na de 6e x toegevoegd worden aan een groepswhatsapp behoorlijk beu. Elk van jullie die in DIE chat zat maakte zich schuldig aan: bedreiging, belediging en online pesterij.
Ja, en dan ga ik met ziektes gooien, want dat verdienen jullie... Een ding heeft het wel opgeleverd!
M
Dus? Drugs gebruiken = drugs gebruiken. Lekker boeiend waar je het doet of hoeveel je neemt.wrote:Als je dat dan mooi opgezocht hebt, vermeldt dan ook: Thuissetting en niet op feestjewrote:Als ik het me goed herinner had je ongeveer een half jaar geleden nog praatjes dat je MDMA kristallen zou gaan proberen met een vriendin.en lichte dosis omdat het 1e x zou zijn.
C
True that... echter: Drugs gebruiken plannen en niet gebruiken is niet gebruikenwrote:Dus? Drugs gebruiken = drugs gebruiken. Lekker boeiend waar je het doet of hoeveel je neemt.wrote:Als je dat dan mooi opgezocht hebt, vermeldt dan ook: Thuissetting en niet op feestjewrote:Als ik het me goed herinner had je ongeveer een half jaar geleden nog praatjes dat je MDMA kristallen zou gaan proberen met een vriendin.en lichte dosis omdat het 1e x zou zijn.
Waarom heb ik dat gemist?wrote:What betreft die whatsapp:
C
In de auto heb je geen wifi of 3g?
Nee man had geen goeie telefoon, dacht als ik daarop bezuinig kan ik meer drugs kopen, zou je ook is moeten proberen, dan ben je welkom in dit topic en word je niet door iedereen gehaat omdat je een mongooltje bentwrote:In de auto heb je geen wifi of 3g?