Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Joah, als iedereen nou gewoon netjes verteld wat ie het liefst doet en heeft gedaan.. Zou het hier weer een stuk gezelliger worden, net zoals vroegah! Toen we nog met trots vertelde hoe we uitkeken om die kkheerlijke heroïnespuit in de arm te stoppen...

Als jij daar nou eens mee begint, door middel van een verslag te maken van afgelopen weekend, zoals je beloofd hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:32 

Donateur

Ohkey, zal even mijn schoolopdrachtje afmaken en dan type ik wel een verhaaltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Nou Chris, dat weet ik nog zo net niet, zaterdag had ik die van 70 % en heb volgens mij meer stilgestaan dan wat anders :P

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Joah, als iedereen nou gewoon netjes verteld wat ie het liefst doet en heeft gedaan.. Zou het hier weer een stuk gezelliger worden, net zoals vroegah! Toen we nog met trots vertelde hoe we uitkeken om die kkheerlijke heroïnespuit in de arm te stoppen...

Als jij daar nou eens mee begint, door middel van een verslag te maken van afgelopen weekend, zoals je beloofd hebt?

Ben benieuwd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:49 

Hardtraxxer

Maar toch merk ik soms ook dat lager opgeleide er minder moeite mee hebben en er altijd wel voor in zijn om het te proberen. Je hebt aan beide kanten zo een verhaaltje want ik kom soms ook vaak hoogopgeleide tegen die er toch nog wat spichtig voor zijn. Dat komt omdat sommige er "teveel bij nadenken" denk ik. Tot dat ze het geprobeerd hebben :P

Maar het zijn ook idd wel vaak hoogopgeleide die meer dingen uitproberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:52 

Hardtraxx Veteran

Naja, ik zelf moest er gewoon goed over nadenken, maar dat verhaal heb ik je zaterdagnacht verteld :P
Als ik overigens nieuwe drugs wil doen, lees ik me er net zo goed nog steeds uitgebreid over in als dat ik met M, pep, mehp en 4fmp heb gedaan, daar weet ik inmiddels wel van hoe en wat, maar nieuwe drugs (voor mij bv tripdrugs).
Daar zit qua wat mij aangaat eigenlijk nog een groter gevaar in dan de euforiedrugs zeg maar, omdat tripdrugs mij vreselijk zouden kunnen mindfucken, waar ik makkelijk mee in een psychose of depressie zou kunnen belanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 19:58 

Hardtraxxer

Nou bedankt voor de antwoorden iig. :) Maar het komt er dus op neer dat zolang het iemand is die je vertrouwd het meestal wel goed gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:04 

Hardtraxx Elite

Wat gewoon mega belangrijk is is de setting en de personen met wie je bent.

Zo is er een lid hier op het forum bij wie mephedrone eerst niets uithaalde. Vervolgens gaat de persoon samen met mij bij m'n vader thuis het nog eens proberen. Je had die persoon z'n gezicht moeten zien. Verbaasd van het heerlijke gevoel in zn lichaam. Tijd/plek/personen/hoe je in je vel zit zijn gewoon ENORM belangrijke factoren voor je space :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:10 

Hardtraxxer

Ik hou het in m'n achterhoofd. :) Ik overigens niet specifiek van plan om het te gebruiken, maar tegenwoordig denk ik niet dat ik het nog zo snel als vroeger ga afwijzen, vandaar. nieuwsgierigheid bloeit op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Olijfboompje schreef:
Het valt op dat meer hoger opgeleiden drugs gebruiken dan lager opgeleiden. Dat is iets opvallends.

Helemaal niet opvallend. Hoger opgeleiden hebben meestal meer geld te besteden, een groter sociaal bereik en een bredere interesse en uitgebreide mindset. In de laatste jaren is drugs steeds minder een taboe geworden. Lager opgeleide mensen hebben meestal een wat meer gesloten (bekrompen) mindset. Ze zijn minder avontuurlijk, staan minder open voor dingen en willen behouden wat ze al kennen.

Hier zijn natuurlijk uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen denk ik dat mijn theorie wel aardig klopt.

Dat het logisch is, maakt het niet minder opvallend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Crack :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

Iemand ervaring met de oranje red bulls?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 09:06 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Iemand ervaring met de oranje red bulls?

Geen ervaring, wel de beste pil op de markt atm. 200mg.

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Olijfboompje schreef:
Het valt op dat meer hoger opgeleiden drugs gebruiken dan lager opgeleiden. Dat is iets opvallends.

Helemaal niet opvallend. Hoger opgeleiden hebben meestal meer geld te besteden, een groter sociaal bereik en een bredere interesse en uitgebreide mindset. In de laatste jaren is drugs steeds minder een taboe geworden. Lager opgeleide mensen hebben meestal een wat meer gesloten (bekrompen) mindset. Ze zijn minder avontuurlijk, staan minder open voor dingen en willen behouden wat ze al kennen.

Hier zijn natuurlijk uitzonderingen daargelaten, maar over het algemeen denk ik dat mijn theorie wel aardig klopt.

Dat het logisch is, maakt het niet minder opvallend.

Alsnog vind ik het niet opvallend. Hoezo vind jij het opvallend dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:04 

Hardtraxx Veteran

"het valt op" is niet hetzelfde als verrassend he :P dat het op valt wil niet zeggen dat het gek of onverwacht is, simpelweg dat de constatering gemaakt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:15 

Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
"het valt op" is niet hetzelfde als verrassend he :P dat het op valt wil niet zeggen dat het gek of onverwacht is, simpelweg dat de constatering gemaakt is.

lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:17 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
tommetjeuh schreef:

lol

in de context waarin olijfboompje het bedoelde is dat wel het geval :P
natuurlijk: "oh wat opvallend! :oh: " wijst wel naar een verassing.
Maar: " het valt op dat .." niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:19 

Hardtraxxer

't is maar hoe je het interpreteert natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:24 

Hardtraxx Veteran

Alles valt op, tenzij het niet opvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:27 

Hardtraxx Elite

Als je meer scoort dan je tegenstander, dan win je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 12:03 

Hardtraxx Veteran

Tommetjeuh zit on the same level.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:51 

Hardtraxx Addict

Realtom schreef:
Maar toch merk ik soms ook dat lager opgeleide er minder moeite mee hebben en er altijd wel voor in zijn om het te proberen. Je hebt aan beide kanten zo een verhaaltje want ik kom soms ook vaak hoogopgeleide tegen die er toch nog wat spichtig voor zijn. Dat komt omdat sommige er "teveel bij nadenken" denk ik. Tot dat ze het geprobeerd hebben :P

Maar het zijn ook idd wel vaak hoogopgeleide die meer dingen uitproberen.

Laag opgeleiden zijn over 't algemeen genomen (kijkende naar m'n eigen ervaringen) leuker om drugs mee te doen. Die zijn tenminste niet zo panisch dat er wat fout gaat. Bij m'n vriendengroep zie ik dat ook, alle hoogopgeleiden waren zo bang als wat voor een pilletje. Nu dacht ik dat ze na dat pilletje met de rest wel wat makkelijker zouden zijn, maar nee hoor.. Ze bekant janken als ik het over poeder heb.
Doe mij dan maar gewoon de wat minder slimme mensjes die wat makkelijker zijn ;D.
Uitzonderingen (aan beide kanten) daar gelaten natuurlijk :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:03 

Herkenbaar ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:07 

Strep schreef:
Doe mij dan maar gewoon de wat minder slimme mensjes die wat makkelijker zijn ;D.

Dan zit je hier over het algemeen op de goede plek... uitzondering daargelaten :lol: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:10 

Chris Two schreef:
Strep schreef:

Dan zit je hier over het algemeen op de goede plek... uitzondering daargelaten :lol: :corn:

Waar reken je jezelf onder dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:13 

Niet dat ik bang ben om drugs te gebruiken, maar geen behoefte aan heb. Daaronder.
Zou het zo doen, maar heb het altijd naar me zin op feestjes zonder iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:21 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Niet dat ik bang ben om drugs te gebruiken, maar geen behoefte aan heb. Daaronder.
Zou het zo doen, maar heb het altijd naar me zin op feestjes zonder iets

bla bla bla bla,
wanneer rot je is op uit dit topic?
Vorige  1 ... 737, 738, 739, 740, 741, 742, 743 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic