Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

G
hardcoresjors wrote:
TwizTed-Mind wrote:Iemand hier met 2c-b ervaring?

Leek me wel een keer leuk dus elke tip/advies/aanbevelingen zijn welkom.
Kijk tv en loop een rondje buiten
Nee man, tv is juist echt een tripkiller xd lavalamp, spacende muziek, coole lichten :P
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Fuzzylogic wrote:Wat is een goede dosering bij de eerste keer speed?
Waar moet ik op letten? En is het kaakschaatsen minder/erger/hetzelfde als bij mdma?
Afhankelijk van hoe goed je speed is gewoon een paar dikke punten. En kaakschaatsen is minder erg :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Op vakantie voor het eerst coke gesnoven, was wel grappig voor een keertje. En het was ook best chill eigenlijk, maar het moet geen gewoonte worden. :P
A
Pommer wrote:Op vakantie voor het eerst coke gesnoven, was wel grappig voor een keertje. En het was ook best chill eigenlijk, maar het moet geen gewoonte worden. :P
Nog een paar kletsen uitgedeeld?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
M-arijn wrote:
Waar moet ik op letten? En is het kaakschaatsen minder/erger/hetzelfde als bij mdma?
Afhankelijk van hoe goed je speed is gewoon een paar dikke punten. En kaakschaatsen is minder erg :P
En als ik dat niet weet en geen tijd meer heb om te testen? Gewoon op gevoel doen? In hoeveel mate is het kaakschaatsen minder erg?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Almighty wrote:
Pommer wrote:Op vakantie voor het eerst coke gesnoven, was wel grappig voor een keertje. En het was ook best chill eigenlijk, maar het moet geen gewoonte worden. :P
Sowieso man dat hoort erbij toch?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Haha
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Pommer wrote:
Almighty wrote:
Sowieso man dat hoort erbij toch?
Zong je ook AMSTERDAM HOOLIGANS, AMSTERDAM HOOLIGANS door de straten of niet?
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Fuzzylogic wrote:
M-arijn wrote:
En als ik dat niet weet en geen tijd meer heb om te testen? Gewoon op gevoel doen? In hoeveel mate is het kaakschaatsen minder erg?
Gewoon 2 goede punten van 50-75 per punt (bergje erop) en dan even kijken of je wat merkt na 10 minuten ofzo en evt nog 2 punten bijnemen. En kaakschaatsen met mdma is denk wel 3x zo erg :P Tenzij je een hele gram wegsnuift ofzo. Verschilt ook per persoon.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
M-arijn wrote:
Fuzzylogic wrote:
M-arijn wrote: Afhankelijk van hoe goed je speed is gewoon een paar dikke punten. En kaakschaatsen is minder erg :P
Gewoon 2 goede punten van 50-75 per punt (bergje erop) en dan even kijken of je wat merkt na 10 minuten ofzo en evt nog 2 punten bijnemen. En kaakschaatsen met mdma is denk wel 3x zo erg :P Tenzij je een hele gram wegsnuift ofzo. Verschilt ook per persoon.
Oké thanks! Hoeveel moet ik ong. bijpakken denk je? Om van 13:30 tot 23:00 door te komen ong.
Is het ook iets wat ik alleen zou kunnen doen? Ofja, niet dat ik alleen ben, er zijn twee nuchtere personen bij en twee op MDMA. Maar ik bedoel in de zin van dat ik als enigste van onze groep speed doe.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kaakschaatsen bij pep :lol: krijg altijd enorme klappertanden van :x TRRTRRTRRRTRRTRR..
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
roberttt wrote:Kaakschaatsen bij pep :lol: krijg altijd enorme klappertanden van :x TRRTRRTRRRTRRTRR..
Weet ik veel, ik hoorde dat je er ook van kon gaan kaakschaatsen xd

Maar is pep een beetje normaal te doseren als je niet weet hoeveel er in zit? Want de dealer zal toch wel liegen en ik heb echt niet meer genoeg tijd als The Qontinent volgende week vrijdag al is.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Als enige speed kan best maar pas op want als ik pep neem pak ik altijd teveel en word ik erg paranoide, denk dat iedereen me uit lacht en naar me kijkt en kan echt niet meer losgaan :P Zou gewoon beginnen met 2-4 punten en wanneer je het gevoel hebt dat meer kan hebben gewoon bijpakken. Zou rond een uur of 4-5 wat pakken (mits je dikke punten neemt :P). Flink scheppeng dus!

Hoeveel % was het volgens je dealer?
Hardtraxxer
116 posts member since 2010
last seen Feb 2024
KSwoosh wrote:
hardcoresjors wrote:
TwizTed-Mind wrote:Iemand hier met 2c-b ervaring?

Leek me wel een keer leuk dus elke tip/advies/aanbevelingen zijn welkom.
Kijk tv en loop een rondje buiten
Nee man, tv is juist echt een tripkiller xd lavalamp, spacende muziek, coole lichten :P
Haha bedankt, en qua dosering?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
M-arijn wrote:Als enige speed kan best maar pas op want als ik pep neem pak ik altijd teveel en word ik erg paranoide, denk dat iedereen me uit lacht en naar me kijkt en kan echt niet meer losgaan :P Zou gewoon beginnen met 2-4 punten en wanneer je het gevoel hebt dat meer kan hebben gewoon bijpakken. Zou rond een uur of 4-5 wat pakken (mits je dikke punten neemt :P). Flink scheppeng dus!

Hoeveel % was het volgens je dealer?
Okey thanks voor je hulp :)
Procenten wist ie niet precies maar hij zei dat het wel goed sterk was, hij krijgt het via via en het was wel getest blijkbaar..

Maar grote kans dat het toch geen pep gaat worden maar xtc want waarschijnlijk kan ik alleen per 2 gram kopen voor twintig en om daarvan dan de helft tot driekwart weg te gooien is ook zwaar zonde, bewaren ga ik het niet doen in verband met ouders.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
TwizTed-Mind wrote:Haha bedankt, en qua dosering?
Nassaal 15mg ofzo en slikken 25mg. Ik zou sowieso niet snuiven, 1x gedaan en 1x oraal en oraal beviel veel beter, had van 12 tot 6 visuals alleen bodyload was wel wat kutter maar dat moet je maar voor lief nemen :P
G
Iedereen die ik ken die et eheeft gedaan vond et chill, en daarom is het juist ook zo verslavend, haha
maar gewoon afblijven idd ;)
M-arijn wrote:
Nassaal 15mg ofzo en slikken 25mg. Ik zou sowieso niet snuiven, 1x gedaan en 1x oraal en oraal beviel veel beter, had van 12 tot 6 visuals alleen bodyload was wel wat kutter maar dat moet je maar voor lief nemen :P
oraal zou ik ook doen, nasaal is naar mijn ervaring best opgejaagd gevoel
alleen zou ik dan wel 5mg meer doen bij beide
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
KSwoosh wrote:
Iedereen die ik ken die et eheeft gedaan vond et chill, en daarom is het juist ook zo verslavend, haha
maar gewoon afblijven idd ;)
M-arijn wrote:
oraal zou ik ook doen, nasaal is naar mijn ervaring best opgejaagd gevoel
alleen zou ik dan wel 5mg meer doen bij beide
Het is idd erg chill en verslavend heb ik zelf gemerkt :P maar heb me op vakantie in albufeira weer prima vermaakt met alleen drank dus heb gister wat telefoonnummers verwijderd van waar ik t kon kopen :) mee kappen
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Als je driekwart van die gram weg gaat gooien, stuur het dan naar mij.

Ik weet er prima doeleindes voor!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Als ik het alleen per 2 gram kan kopen dan ga ik mooi aan de xtc :P
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Chukkels wrote:Wie gaat er binnenkort mee naar Roemenië om heroïne te shotten? Tis maar 3 uurtjes vliegen!
Jij hebt zeker spuiten en slikken gekeken?
T
Fuzzylogic wrote:Als ik het alleen per 2 gram kan kopen dan ga ik mooi aan de xtc :P
2 gram in 1 weekend moet te doen zijn :P
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
wesskeej wrote:
Fuzzylogic wrote:Als ik het alleen per 2 gram kan kopen dan ga ik mooi aan de xtc :P
Makkieee!
T
hardcoresjors wrote:
wesskeej wrote:
Makkieee!
2× een diagonale lijn op een dvd hoes xd
G
Hoofdcoach wrote:Het is idd erg chill en verslavend heb ik zelf gemerkt :P maar heb me op vakantie in albufeira weer prima vermaakt met alleen drank dus heb gister wat telefoonnummers verwijderd van waar ik t kon kopen :) mee kappen
Toch best leuk spul he, drank :P