Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700 ... 1182  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 08:16 
 

hardcoresjors schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Iemand hier met 2c-b ervaring?

Leek me wel een keer leuk dus elke tip/advies/aanbevelingen zijn welkom.

Kijk tv en loop een rondje buiten

Nee man, tv is juist echt een tripkiller xd lavalamp, spacende muziek, coole lichten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:04 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Wat is een goede dosering bij de eerste keer speed?
Waar moet ik op letten? En is het kaakschaatsen minder/erger/hetzelfde als bij mdma?

Afhankelijk van hoe goed je speed is gewoon een paar dikke punten. En kaakschaatsen is minder erg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 15:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Op vakantie voor het eerst coke gesnoven, was wel grappig voor een keertje. En het was ook best chill eigenlijk, maar het moet geen gewoonte worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 15:42 
 

Pommer schreef:
Op vakantie voor het eerst coke gesnoven, was wel grappig voor een keertje. En het was ook best chill eigenlijk, maar het moet geen gewoonte worden. :P

Nog een paar kletsen uitgedeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Fuzzylogic schreef:
Wat is een goede dosering bij de eerste keer speed?
Waar moet ik op letten? En is het kaakschaatsen minder/erger/hetzelfde als bij mdma?

Afhankelijk van hoe goed je speed is gewoon een paar dikke punten. En kaakschaatsen is minder erg :P


En als ik dat niet weet en geen tijd meer heb om te testen? Gewoon op gevoel doen? In hoeveel mate is het kaakschaatsen minder erg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 16:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Pommer schreef:
Op vakantie voor het eerst coke gesnoven, was wel grappig voor een keertje. En het was ook best chill eigenlijk, maar het moet geen gewoonte worden. :P

Nog een paar kletsen uitgedeeld?

Sowieso man dat hoort erbij toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Op vakantie voor het eerst coke gesnoven, was wel grappig voor een keertje. En het was ook best chill eigenlijk, maar het moet geen gewoonte worden. :P

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Almighty schreef:
Pommer schreef:
Op vakantie voor het eerst coke gesnoven, was wel grappig voor een keertje. En het was ook best chill eigenlijk, maar het moet geen gewoonte worden. :P

Nog een paar kletsen uitgedeeld?

Sowieso man dat hoort erbij toch?


Zong je ook AMSTERDAM HOOLIGANS, AMSTERDAM HOOLIGANS door de straten of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:42 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
M-arijn schreef:
Fuzzylogic schreef:
Wat is een goede dosering bij de eerste keer speed?
Waar moet ik op letten? En is het kaakschaatsen minder/erger/hetzelfde als bij mdma?

Afhankelijk van hoe goed je speed is gewoon een paar dikke punten. En kaakschaatsen is minder erg :P


En als ik dat niet weet en geen tijd meer heb om te testen? Gewoon op gevoel doen? In hoeveel mate is het kaakschaatsen minder erg?

Gewoon 2 goede punten van 50-75 per punt (bergje erop) en dan even kijken of je wat merkt na 10 minuten ofzo en evt nog 2 punten bijnemen. En kaakschaatsen met mdma is denk wel 3x zo erg :P Tenzij je een hele gram wegsnuift ofzo. Verschilt ook per persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Fuzzylogic schreef:
M-arijn schreef:
Afhankelijk van hoe goed je speed is gewoon een paar dikke punten. En kaakschaatsen is minder erg :P


En als ik dat niet weet en geen tijd meer heb om te testen? Gewoon op gevoel doen? In hoeveel mate is het kaakschaatsen minder erg?

Gewoon 2 goede punten van 50-75 per punt (bergje erop) en dan even kijken of je wat merkt na 10 minuten ofzo en evt nog 2 punten bijnemen. En kaakschaatsen met mdma is denk wel 3x zo erg :P Tenzij je een hele gram wegsnuift ofzo. Verschilt ook per persoon.


Oké thanks! Hoeveel moet ik ong. bijpakken denk je? Om van 13:30 tot 23:00 door te komen ong.
Is het ook iets wat ik alleen zou kunnen doen? Ofja, niet dat ik alleen ben, er zijn twee nuchtere personen bij en twee op MDMA. Maar ik bedoel in de zin van dat ik als enigste van onze groep speed doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaakschaatsen bij pep :lol: krijg altijd enorme klappertanden van :x TRRTRRTRRRTRRTRR..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kaakschaatsen bij pep :lol: krijg altijd enorme klappertanden van :x TRRTRRTRRRTRRTRR..


Weet ik veel, ik hoorde dat je er ook van kon gaan kaakschaatsen xd

Maar is pep een beetje normaal te doseren als je niet weet hoeveel er in zit? Want de dealer zal toch wel liegen en ik heb echt niet meer genoeg tijd als The Qontinent volgende week vrijdag al is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Als enige speed kan best maar pas op want als ik pep neem pak ik altijd teveel en word ik erg paranoide, denk dat iedereen me uit lacht en naar me kijkt en kan echt niet meer losgaan :P Zou gewoon beginnen met 2-4 punten en wanneer je het gevoel hebt dat meer kan hebben gewoon bijpakken. Zou rond een uur of 4-5 wat pakken (mits je dikke punten neemt :P). Flink scheppeng dus!

Hoeveel % was het volgens je dealer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Iemand hier met 2c-b ervaring?

Leek me wel een keer leuk dus elke tip/advies/aanbevelingen zijn welkom.

Kijk tv en loop een rondje buiten

Nee man, tv is juist echt een tripkiller xd lavalamp, spacende muziek, coole lichten :P


Haha bedankt, en qua dosering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Als enige speed kan best maar pas op want als ik pep neem pak ik altijd teveel en word ik erg paranoide, denk dat iedereen me uit lacht en naar me kijkt en kan echt niet meer losgaan :P Zou gewoon beginnen met 2-4 punten en wanneer je het gevoel hebt dat meer kan hebben gewoon bijpakken. Zou rond een uur of 4-5 wat pakken (mits je dikke punten neemt :P). Flink scheppeng dus!

Hoeveel % was het volgens je dealer?


Okey thanks voor je hulp :)
Procenten wist ie niet precies maar hij zei dat het wel goed sterk was, hij krijgt het via via en het was wel getest blijkbaar..

Maar grote kans dat het toch geen pep gaat worden maar xtc want waarschijnlijk kan ik alleen per 2 gram kopen voor twintig en om daarvan dan de helft tot driekwart weg te gooien is ook zwaar zonde, bewaren ga ik het niet doen in verband met ouders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:08 
 
Hardtraxx Addict

TwizTed-Mind schreef:
Haha bedankt, en qua dosering?

Nassaal 15mg ofzo en slikken 25mg. Ik zou sowieso niet snuiven, 1x gedaan en 1x oraal en oraal beviel veel beter, had van 12 tot 6 visuals alleen bodyload was wel wat kutter maar dat moet je maar voor lief nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:31 
 

Pommer schreef:
Op vakantie voor het eerst coke gesnoven, was wel grappig voor een keertje. En het was ook best chill eigenlijk, maar het moet geen gewoonte worden. :P

Iedereen die ik ken die et eheeft gedaan vond et chill, en daarom is het juist ook zo verslavend, haha
maar gewoon afblijven idd ;)

M-arijn schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Haha bedankt, en qua dosering?

Nassaal 15mg ofzo en slikken 25mg. Ik zou sowieso niet snuiven, 1x gedaan en 1x oraal en oraal beviel veel beter, had van 12 tot 6 visuals alleen bodyload was wel wat kutter maar dat moet je maar voor lief nemen :P

oraal zou ik ook doen, nasaal is naar mijn ervaring best opgejaagd gevoel
alleen zou ik dan wel 5mg meer doen bij beide
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Op vakantie voor het eerst coke gesnoven, was wel grappig voor een keertje. En het was ook best chill eigenlijk, maar het moet geen gewoonte worden. :P

Iedereen die ik ken die et eheeft gedaan vond et chill, en daarom is het juist ook zo verslavend, haha
maar gewoon afblijven idd ;)

M-arijn schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Haha bedankt, en qua dosering?

Nassaal 15mg ofzo en slikken 25mg. Ik zou sowieso niet snuiven, 1x gedaan en 1x oraal en oraal beviel veel beter, had van 12 tot 6 visuals alleen bodyload was wel wat kutter maar dat moet je maar voor lief nemen :P

oraal zou ik ook doen, nasaal is naar mijn ervaring best opgejaagd gevoel
alleen zou ik dan wel 5mg meer doen bij beide


Het is idd erg chill en verslavend heb ik zelf gemerkt :P maar heb me op vakantie in albufeira weer prima vermaakt met alleen drank dus heb gister wat telefoonnummers verwijderd van waar ik t kon kopen :) mee kappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je driekwart van die gram weg gaat gooien, stuur het dan naar mij.

Ik weet er prima doeleindes voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik het alleen per 2 gram kan kopen dan ga ik mooi aan de xtc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 19:24 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Wie gaat er binnenkort mee naar Roemenië om heroïne te shotten? Tis maar 3 uurtjes vliegen!


Jij hebt zeker spuiten en slikken gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 22:14 
 

Fuzzylogic schreef:
Als ik het alleen per 2 gram kan kopen dan ga ik mooi aan de xtc :P

2 gram in 1 weekend moet te doen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Fuzzylogic schreef:
Als ik het alleen per 2 gram kan kopen dan ga ik mooi aan de xtc :P

2 gram in 1 weekend moet te doen zijn :P

Makkieee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 22:26 
 

hardcoresjors schreef:
wesskeej schreef:
Fuzzylogic schreef:
Als ik het alleen per 2 gram kan kopen dan ga ik mooi aan de xtc :P

2 gram in 1 weekend moet te doen zijn :P

Makkieee!


2× een diagonale lijn op een dvd hoes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 22:39 
 

Hoofdcoach schreef:
Het is idd erg chill en verslavend heb ik zelf gemerkt :P maar heb me op vakantie in albufeira weer prima vermaakt met alleen drank dus heb gister wat telefoonnummers verwijderd van waar ik t kon kopen :) mee kappen

Toch best leuk spul he, drank :P
Vorige  1 ... 694, 695, 696, 697, 698, 699, 700 ... 1182  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic