plafonddienst gedraait vandaag..
Eergisteren op het strand gedaan, heb gewoon 2 uur alleen maar plat op mijn handdoek kunnen liggen
Dat je van blowen in de zon erger van de kaart raakt is fuzzy logic.wrote:En ik maar denken dat iedereen aan het overdrijven was met het blowen in de zon![]()
Eergisteren op het strand gedaan, heb gewoon 2 uur alleen maar plat op mijn handdoek kunnen liggen
Het is echt waarwrote:Dat je van blowen in de zon erger van de kaart raakt is fuzzy logic.wrote:En ik maar denken dat iedereen aan het overdrijven was met het blowen in de zon![]()
Ja van die zon word je wel echt gaar, dus wees maar blijwrote:Ben ik blij dat ik het 's nachts deed... meh
Ik werd er iig veeeeeel sneller stoned van, na een halve joint met een half grammetje white widow voelde ik 'm goed hangen terwijl ik normaal heel goed tegen wiet kan en als ik blow terwijl het niet heel warm is moet ik vaak een hele joint roken om een beetje stoned te worden. En ik lag gewoon voor pampus op mijn handdoek.wrote:Dat je van blowen in de zon erger van de kaart raakt is fuzzy logic.wrote:En ik maar denken dat iedereen aan het overdrijven was met het blowen in de zon![]()
Ik had er laatst ongeveer 3 kwart gram in. Vraag Daniël maar of er nog enig nuttig leven in mij zat.wrote:Waarom zou je een halve gram in 1 joint draaien
Ik draai altijd tussen de 0,3 en 0,5 gramwrote:Waarom zou je een halve gram in 1 joint draaien
MDMA?wrote:chukkels is een lieve man![]()
![]()
In de shop krijg je altijd 0,33 gram in een voor gedraaide.wrote:Ik draai altijd tussen de 0,3 en 0,5wrote:Waarom zou je een halve gram in 1 joint draaien
wrote: Het weekend moet je beginnen met een pure blunt
Ik begin deze week dadelijk maar eens met een purewrote:wrote: Het weekend moet je beginnen met een pure blunt
1 het is gezonder omdat je geen tabacco rookt.wrote:Ja maar ik bedoel wordt je echt heel veel meer stoned of maakt het niet veel uit?
Kvind 't dus echt smerigerwrote:Maar hij gaat wel stuk sneller uit.wrote:1 het is gezonder omdat je geen tabacco rookt.wrote:Ja maar ik bedoel wordt je echt heel veel meer stoned of maakt het niet veel uit?
2 het is veel lekkerder omdat je dan alleen maar de weed proeft