Mijn ervaring afgelopen zaterdag met de pillen tijdens Loudness was ook weer helemaal prima verlopen.
Had 2 snoepjes bij me, met de instelling dat ze niet echt veel zouden uithalen omdat ze dat 2 weken geleden ook niet echt deden. Begon om 23:00 met een halve maar die werkte niet, ik weet dat deze vrij laat en plotseling kunnen inslaan maar na ong 2,5 werkte hij nog niet, toen rond 2 volgens mij de 2e halfje gepakt en die werkte onverwachts echt aardig snel, met half uur kwam hij lekker geleidelijk op en bij Solutio & The I's ging hij lekker, vooral op Temptation en Immortal! Daarna bij RR zat ik echt op me top, echt een heerlijke afwisseling van energie en hendige space, ze gaven redelijk wat energie maar vooral dikke space, echt heerlijk

! Stond bij Radical Redemption soms echt met de handen in het haar toen het zo kneiterhard ging, wist echt niet wat ik er mee aan moest zo onder de indruk was ik

Toen bij Theracords kakte ik beetje in omdat ik het niks aan vond en toen zijn we even gaan chillen bij de kluisjes, toen rond 5 wou ik nog een halve pakken maar toen zei Falko (weet niet of hij nou wel of niet hier op het forum zit

) dat ik beter niet kon doen of wachten, en ja hoor toen ik ff water was gaan bij vullen en de trap omhoog liep kwam hij keihard terug. toen rond half 6 even wezen zitten en toen begon hij lekker uit te werken waarna ik van 6 tot 7 nog vol nuchter kon knallen op Crypsis.
Gelukkig (volgens mij) ook niet echt als een halve gare bij gelopen, weet niet hoe de andere dat hebben ervaren. Kan me gelukkig ook nog veel herinneren van dit heldenfeest.
Had de volgende dag ook echt nergens last van, niet van me mond, kaak, hoofdpijn, rug niks.. echt heerlijk, enige waar ik pijn aan had was dat knopje wat telkens in me hand drukte van me horloge

En toen ik in me bed lag sliep ik ook met 20 minuten
En vreten wat ik heb gedaan die zondag, om half 8 al een crossaint en een dikke eierkoek, en toen ik thuis kwam gelijk koekjes, toen ik om half 5 wakker werd 3 krentenbollen, broodje kaas, nog een eierkoek, crackers, 2 bakken chips en een stuk taart op