Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

Water was afgelopen zaterdag trouwens héél erg goedkoop! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:04 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
2C-X schreef:
suikerklontje schreef:
Afgelopen zaterdag 2cb met lachgas gedaan. Wat is dat vette shit. Had eerst een Bommetje van 50 mg gedropt en 2 uurtjes later nog een van 60 mg gedropt.heb nog nooit zo een mooie trip gehad, hele felle en mooie kleuren. Zeker voor herhaling vatbaar. :thumbsup:

Nondedju, is dat niet een beetje veel? :P

Kom ik aanzetten met mijn plan om 10mg te gaan snuiveng... :P

Das ervaring. Heb ik ook wel eens gedaan. Eerst 30mg gedropt, vervolgens 30mg gesnoven omdat het niet hard genoeg ging. Vraag maar aan Nando hoe ik erbij lag :P
En een keer bij Daniël thuis, iets minder dan 40mg gesnoven. Maar dat was niks vergeleken met Daniël zelf, je hebt altijd baas boven baas. :P

Kom er maar in Nando! :P

Maar als ik dit allemaal zo lees en zie dat jullie 3 a 4 keer meer snuiven dan ik van plan ben, begin ik toch wel te twijfelen. Is 10mg wel genoeg? Misschien is het beter als we het verhogen naar 15/20mg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:06 

Hardtraxx Veteran

20 mg doen, is veel beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:07 

Donateur

Chukkels schreef:

Bijvullen op de wc dus?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:13 

Donateur

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:

Er was een verborgen waterbar in zaal 1 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:16 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
20 mg doen, is veel beter :D

20mg? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:53 

Hardtraxxer

Maar goed, ik wil dus van die kleine pakketjes (20 of 40) maken. Iemand een idee waar ik het veilig/goed in kan bewaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:23 

dawasiknie schreef:
Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:

Er was een verborgen waterbar in zaal 1 :cool:

Waar menig persoon gebruik van gemaakt heeft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:47 

Hardtraxx Addict

Mijn ervaring afgelopen zaterdag met de pillen tijdens Loudness was ook weer helemaal prima verlopen.

Had 2 snoepjes bij me, met de instelling dat ze niet echt veel zouden uithalen omdat ze dat 2 weken geleden ook niet echt deden. Begon om 23:00 met een halve maar die werkte niet, ik weet dat deze vrij laat en plotseling kunnen inslaan maar na ong 2,5 werkte hij nog niet, toen rond 2 volgens mij de 2e halfje gepakt en die werkte onverwachts echt aardig snel, met half uur kwam hij lekker geleidelijk op en bij Solutio & The I's ging hij lekker, vooral op Temptation en Immortal! Daarna bij RR zat ik echt op me top, echt een heerlijke afwisseling van energie en hendige space, ze gaven redelijk wat energie maar vooral dikke space, echt heerlijk :D ! Stond bij Radical Redemption soms echt met de handen in het haar toen het zo kneiterhard ging, wist echt niet wat ik er mee aan moest zo onder de indruk was ik :lol: Toen bij Theracords kakte ik beetje in omdat ik het niks aan vond en toen zijn we even gaan chillen bij de kluisjes, toen rond 5 wou ik nog een halve pakken maar toen zei Falko (weet niet of hij nou wel of niet hier op het forum zit :P ) dat ik beter niet kon doen of wachten, en ja hoor toen ik ff water was gaan bij vullen en de trap omhoog liep kwam hij keihard terug. toen rond half 6 even wezen zitten en toen begon hij lekker uit te werken waarna ik van 6 tot 7 nog vol nuchter kon knallen op Crypsis.

Gelukkig (volgens mij) ook niet echt als een halve gare bij gelopen, weet niet hoe de andere dat hebben ervaren. Kan me gelukkig ook nog veel herinneren van dit heldenfeest.

Had de volgende dag ook echt nergens last van, niet van me mond, kaak, hoofdpijn, rug niks.. echt heerlijk, enige waar ik pijn aan had was dat knopje wat telkens in me hand drukte van me horloge :P En toen ik in me bed lag sliep ik ook met 20 minuten

En vreten wat ik heb gedaan die zondag, om half 8 al een crossaint en een dikke eierkoek, en toen ik thuis kwam gelijk koekjes, toen ik om half 5 wakker werd 3 krentenbollen, broodje kaas, nog een eierkoek, crackers, 2 bakken chips en een stuk taart op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:52 

Hardtraxxer

[/quote]
Flinks bommetje haha.

Geen last gehad van bodyload?[/quote]

Wat is bodyload? Ik had in ieder geval de volgende morgen nergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:55 

Ritsurt schreef:
Toen bij Theracords kakte ik beetje in omdat ik het niks aan vond

haha, nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:56 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:

Zware benen en lichaam etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:00 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
2C-X schreef:
suikerklontje schreef:
Afgelopen zaterdag 2cb met lachgas gedaan. Wat is dat vette shit. Had eerst een Bommetje van 50 mg gedropt en 2 uurtjes later nog een van 60 mg gedropt.heb nog nooit zo een mooie trip gehad, hele felle en mooie kleuren. Zeker voor herhaling vatbaar. :thumbsup:

Nondedju, is dat niet een beetje veel? :P

Kom ik aanzetten met mijn plan om 10mg te gaan snuiveng... :P

Das ervaring. Heb ik ook wel eens gedaan. Eerst 30mg gedropt, vervolgens 30mg gesnoven omdat het niet hard genoeg ging. Vraag maar aan Nando hoe ik erbij lag :P
En een keer bij Daniël thuis, iets minder dan 40mg gesnoven. Maar dat was niks vergeleken met Daniël zelf, je hebt altijd baas boven baas. :P

Dit was pas mijn tweede keer, maar had echt een veel mooiere en leukere trip. Komt denk ik ook door de setting, want de eerste keer hadden we het gedaan in iemands zijn sportvereniging. Was alleen een vet grote zaal met alleen maar ping pong tafels. Je kon niet ergens lekker zitten. De tweede keer was het gewoon bij iemand thuis. Hij had op zolder wierook en boudha beelden, dus dat was echt een trip kwamer.Het eerste bommetje sloeg niet heel goed in, maar toen ik de tweede nam ging ik wel erg lekker. En lachgas voeg echt iets toe aan de trip. Na lachggas innamen is de trip ongeveeer 2 minuten heel intens. Je ziet patronen en kleuren heel helder en alles komt op je af. Echt een leuke vrijdag gehad!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:01 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
suikerklontje schreef:

Zware benen en lichaam etc.

Nee heel raar eigenlijk, want alle keren dat ik truffels heb gedaan heb ik hier elke keer last van gehad en de eerste keer dat ik 2cb heb gedaan had ik hier ook last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:09 

Hardtraxxer

Dus meer is beter (2C-B)? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 21:54 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Jeff3rd schreef:
Lekker verstandig man! Jezelf optimaal uitdrogen! :thumbsup:

Jah we zijn toch allemaal zo verstandig hier ;) ;) ;)

Ik heb er trouwens ook nooit last van Jurrien, drink gewoon altijd bier ook als ik drugs gebruik, en een flesje water voor dr bij zeg maar.

Maarja op Beat The Bridge weer lekker aan de 4F als het goed is :love: Kan niet wachten!

Alcohol en drugs is voor mij gewoon een no-go. Alcohol droogt uit en drugs ook. Dus nee.. Die vlieger gaat voor mij gewoon niet op. Ik ben nog wel ergens een beetje verstandig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:06 

Jeff3rd gaat hard! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:07 

Hardtraxx Veteran

Ik heb met 20mg 2c-i een vrij oncomfortabele comeup, dus ik gok dat dat met 25 a 30mg 2c-b (oraal) ook zo is - maar ik weet het niet zeker. Ik weet van een vriend van me dat 10mg 2c-b snuiven al redelijk wat effect oplevert, maar ook vrij veel pijn doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:09 

Dit is niet goed. Hoe moet ik hier nou op reageren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:19 

Bierkoning

Jeff3rd schreef:
Pommer schreef:
Jeff3rd schreef:

Ik heb er trouwens ook nooit last van Jurrien, drink gewoon altijd bier ook als ik drugs gebruik, en een flesje water voor dr bij zeg maar.

Maarja op Beat The Bridge weer lekker aan de 4F als het goed is :love: Kan niet wachten!

Alcohol en drugs is voor mij gewoon een no-go. Alcohol droogt uit en drugs ook. Dus nee.. Die vlieger gaat voor mij gewoon niet op. Ik ben nog wel ergens een beetje verstandig :).

Mooi om te lezen dat jij jezelf verstandiger vind dan ons :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:22 

Ervaren gebruikers weten hoever ze kunnen gaan en zijn dus zeer verstandig. Alleen het is mogelijk dat het per ongeluk nog is een beetje uit de hand loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:29 

Bierkoning

Dysphoria schreef:
Ervaren gebruikers weten hoever ze kunnen gaan en zijn dus zeer verstandig. Alleen het is mogelijk dat het per ongeluk nog is een beetje uit de hand loopt.

Dus als je je elk weekend kapot snuift ben je verstandig? Omdat ze dan ervaren zijn... Wat een onzin. Je zou inderdaad verstandiger moeten zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Pommer schreef:
Jeff3rd schreef:

Alcohol en drugs is voor mij gewoon een no-go. Alcohol droogt uit en drugs ook. Dus nee.. Die vlieger gaat voor mij gewoon niet op. Ik ben nog wel ergens een beetje verstandig :),.

Maar wel andere dingen veelal combineren met uitpuilende dosissen, meneertje hypocriet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:30 

Pommer schreef:
Dysphoria schreef:

Dus als je je elk weekend kapot snuift ben je verstandig? Omdat ze dan ervaren zijn... Wat een onzin. Je zou inderdaad verstandiger moeten zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.

Je moet het natuurlijk ook niet elk weekend doen hè. Dan word het een beetje te gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:35 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Mooi om te lezen dat jij jezelf verstandiger vind dan ons :D

Alcohol en drugs vind ik gewoon een domme combinatie

Pommer schreef:

Dus nu snuif ik me elk weekend kapot? Wow.. Dan weet je meer dan mij man.

Chukkels schreef:
Maar wel andere dingen veelal combineren met uitpuilende dosissen, meneertje hypocriet. :P

Uitpuilende dosissen? Rebirth was gewoon een domme fout en heb daar ook bizar goed van geleerd ;). Voor de rest zijn mijn doseringen altijd wel gewoon netjes.
Vorige  1 ... 598, 599, 600, 601, 602, 603, 604 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic