Al die junks hier!
Hou het gewoon bij pillen en pep!
Dan heb je hetzelfde probleem.wrote:Hoopjes/bultjes maken![]()
Sorry ik vond hem zelf wel leuk
Hou het lekker bij G, Gwrote:Al die junks hier!![]()
2C-Bwrote:wrote:hmm ja idd :S balen
awaarom zo kleine hoeveelheiden eigenlijk? wat wil je opdelen?
Flinks bommetje haha.wrote:2C-Bwrote:wrote:hmm ja idd :S balen
awaarom zo kleine hoeveelheiden eigenlijk? wat wil je opdelen?
Afgelopen zaterdag 2cb met lachgas gedaan. Wat is dat vette shit. Had eerst een Bommetje van 50 mg gedropt en 2 uurtjes later nog een van 60 mg gedropt.heb nog nooit zo een mooie trip gehad, hele felle en mooie kleuren. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ik zeg doen! Echt topspul, heb ervan genoten op Masters! Zou wel nog een redose meenemenwrote:Aanstaande zaterdag naar Multigroove. Heb een 6-apb pil (Benzo Fury) van 125mg. Zit er over te denken om het eens te gaan ervaren.
Thuis viel het voor mij behoorlijk tegen. Het is echt een feest-drug imo. Heb ook het gevoel dat je in een thuissetting minimaal 1,5x zoveel nodig heb als op een feest.wrote:Probleem is dus dat ik eigenlijk het spul gewoon liever eerst eens in een thuis situatie ervaar. Aangezien ik totaal geen idee heb wat ik verwachten kan. Heb me wel een hoop ingelezen enzo. Maar toch, wil t liever eerst thuis ervaren voordat ik het op een feest pak.
Ik ga het waarschijnlijk op Emporium proberenwrote:Aanstaande zaterdag naar Multigroove. Heb een 6-apb pil (Benzo Fury) van 125mg. Zit er over te denken om het eens te gaan ervaren.
Candyflip op een festivalwrote:Top verslag James![]()
Was ook leuk je te spreken! Ik vond je verbazingwekkend helder. Ik had het persoonlijk iets vager, wat meer afgeleid en dergelijke verwacht, maar dat viel reuze mee. Waarschijnlijk heeft dat ook wel te maken met je ervaring. Je was inderdaad heel vrolijk en je kwam erg in je nopjes over!![]()
Ik denk persoonlijk dat op festivals trippen vetter is. Dat vertelde ik geloof ik ook tegen je. Misschien dat ik eens een candyflip op Decibel of iets dergelijks moet overwegen.
Paddo's weet ik op de een of andere manier niet. Nog nooit gedaan. Wel nog truffels liggen en ook nog nooit gedaan.Misschien toch maar eens aan gaan beginnen. Je hebt mij iig weer nieuwsgierig gemaakt naar een tripmiddel op een festival. Ground Zero is zeker het overwegen waard met een tripmiddel.
Denk dat het door de MDMA minder chaotisch is. Anders 4FMP of iets dergelijks erbij. Dan word het er ook minder chaotisch op.wrote:Candyflip op een festivalwrote:Top verslag James![]()
Was ook leuk je te spreken! Ik vond je verbazingwekkend helder. Ik had het persoonlijk iets vager, wat meer afgeleid en dergelijke verwacht, maar dat viel reuze mee. Waarschijnlijk heeft dat ook wel te maken met je ervaring. Je was inderdaad heel vrolijk en je kwam erg in je nopjes over!![]()
Ik denk persoonlijk dat op festivals trippen vetter is. Dat vertelde ik geloof ik ook tegen je. Misschien dat ik eens een candyflip op Decibel of iets dergelijks moet overwegen.
Paddo's weet ik op de een of andere manier niet. Nog nooit gedaan. Wel nog truffels liggen en ook nog nooit gedaan.Misschien toch maar eens aan gaan beginnen. Je hebt mij iig weer nieuwsgierig gemaakt naar een tripmiddel op een festival. Ground Zero is zeker het overwegen waard met een tripmiddel.
![]()
Maar nee, lijkt me persoonlijk niet echt wat. Veel te chaotisch, denk ik. Zeker met al die mensen die door elkaar heen lopen.
Ow ja, top verslag James!
Nondedju, is dat niet een beetje veel?wrote:Afgelopen zaterdag 2cb met lachgas gedaan. Wat is dat vette shit. Had eerst een Bommetje van 50 mg gedropt en 2 uurtjes later nog een van 60 mg gedropt.heb nog nooit zo een mooie trip gehad, hele felle en mooie kleuren. Zeker voor herhaling vatbaar.
Das ervaring. Heb ik ook wel eens gedaan. Eerst 30mg gedropt, vervolgens 30mg gesnoven omdat het niet hard genoeg ging. Vraag maar aan Nando hoe ik erbij lagwrote:Nondedju, is dat niet een beetje veel?wrote:Afgelopen zaterdag 2cb met lachgas gedaan. Wat is dat vette shit. Had eerst een Bommetje van 50 mg gedropt en 2 uurtjes later nog een van 60 mg gedropt.heb nog nooit zo een mooie trip gehad, hele felle en mooie kleuren. Zeker voor herhaling vatbaar.
Kom ik aanzetten met mijn plan om 10mg te gaan snuiveng...
Jah we zijn toch allemaal zo verstandig hierwrote:Lekker verstandig man! Jezelf optimaal uitdrogen!
jij drinkt altijd bierwrote:Jah we zijn toch allemaal zo verstandig hierwrote:Lekker verstandig man! Jezelf optimaal uitdrogen!![]()
![]()
![]()
Ik heb er trouwens ook nooit last van Jurrien, drink gewoon altijd bier ook als ik drugs gebruik, en een flesje water voor dr bij zeg maar.
Maarja op Beat The Bridge weer lekker aan de 4F als het goed isKan niet wachten!
Maar ook een flesje water voor der bij, zeg maarwrote:jij drinkt altijd bierwrote:Jah we zijn toch allemaal zo verstandig hierwrote:Lekker verstandig man! Jezelf optimaal uitdrogen!![]()
![]()
![]()
Ik heb er trouwens ook nooit last van Jurrien, drink gewoon altijd bier ook als ik drugs gebruik, en een flesje water voor dr bij zeg maar.
Maarja op Beat The Bridge weer lekker aan de 4F als het goed isKan niet wachten!