Nou, paddo's op Loudness

Hier volgt een lang rapport, maar ik vind dat (ervaren) trippers 'm moeten lezen, want je moet het echt eens overwegen op een feest.
Begonnen om 21:55 met 1,3 gram. Na iets meer dan een half uur begon ik er wat van te voelen, kwam heel langzaam op, eigenlijk zonder ongemak. Besloot er nog 0,3 gram bij te gooien na een tijdje. Alles werd gewoon steeds intenser en intenser en ik werd steeds vrolijker en vrolijker

. De muziek werd eigenlijk meer dan alleen geluid, het was overal om me heen en ik voelde ook erg goed met de muziek mee. Enorm hard was het ook, en erg duidelijk. Ik kon heel goed horen welke kicks goed waren en welke niet, en het voelde gewoon aan alsof alles zo luid was als het maar kon. De show droeg ook erg veel bij aan de ervaring, ookal keek ik niet zozeer naar de schermen, het was meer dat de zaal (voor mij dan) steeds met kleur was gevuld, wat erg mooi was en goed bij de muziek paste. Niks van zware benen ofzo, had zelfs meer energie dan normaal doordat ik het zo goed naar m'n zin had.
Tijdens DP kakte ik wel een beetje in doordat de set saai was en m'n 1e dosis begon uit te werken. Gedurende Phrantic werd het steeds minder, maar hij draaide wel lekker genoeg om het goed te maken. Tegen het eind werd ik wel wat moe en vond ik de meeste platen niet meer zo indrukwekkend. Net voor 3 uur 1g bijgepakt voor de rest van de avond. Tijdens S&I ff uit de zaal geweest voor eetpauze en dat hielp heel veel omdat ik ff uit de muziek was. Toen ik terugkwam was het weer een stuk meer intens. Helaas vond ik hun set niet zoveel aan. Beetje een dipje gehad dus, maar dat had ik nuchter ook gehad. Alleen jammer dat je met psychedelica dan alles wat meer analyseert en dan ook wat meer 'bang' wordt dat de rest van de avond niet meer leuk wordt. Ook nog m'n laatste cap van 0,3g gedropt voor de zekerheid. Toen P&D begonnen kreeg ik er weer vertrouwen in. Radio Alarm was zo, maar dan ook zo heerlijk. Met paddo's op zijn zulke kicks echt om te smullen, harder kun je bijna niet meemaken, tenzij je daarna naar Theracords live gaat

. Alles was duidelijk veel harder, veel intenser en veel lekkerder dan nuchter, maar helemaal niet TE intens. Ontzettend makkelijk te handlen allemaal. Na die set ook volop genoten van alles wat er gedraaid werd. Had na het horen van Scary Noises echt het gevoel dat m'n leven compleet was. Wat moet je nog meer willen in het leven als je met dat geluid op een vet feest Scary Noises hebt gehoord met paddo's op?

Tijdens het laatste uur begon ik weer wat nuchterder te worden, maar dat was ook gepast. Op de terugweg was ik vrijwel weer nuchter. Volgende dag alleen wat last gehad van koppijn (beetje) en heel veel vermoeidheid. Nu ben ik vrijwel weer hersteld, alleen beetje moe nog, maar dat is logisch na zo'n feest

Ik zou het echt aanraden aan ervaren trippers, maar let op je dosis. Ik had echt niet het gevoel dat ik meer had gewild in het begin. 1,5g is een goede startdosis. Ik had wel liever wat meer bijgepakt en ook meteen in 1x. Ik denk dat de beste strategie is om 1,5g te nemen en 4,5 uur later nog eens 1,5g. Doe het wel op een feest waar je zeker weet dat je je nuchter gaat vermaken, want als het saai is op een feest, is het met paddo's op nog steeds saai. Wees dan ook bereid om de zaal te verlaten als je je een beetje verveelt - je rust pakken en wat eten is een stuk fijner dan in een zaal staan waar je je niet vermaakt. Of je kunt het op een kleiner feest doen dat maar tot 4 uur duurt, dan hoef je maar 1x te pakken en heb je echt niet met de comedown te maken midden op het feest. Waarschijnlijk mis je dan wel wat show. Later beginnen kan ook, maar dan heb ik het gevoel dat ik steeds zit te wachten op het moment dat ik wat neem.
Of het beter is dan 2c-i? Ik denk van wel. De snelle come-up bevalt me wel, en ik had het gevoel dat het meer effect had op zicht en gehoor (op een goede manier) vergeleken met de mindset. Toch is het verschil niet erg groot denk ik. Wel vind ik het fijn dat het gewoon paddo's zijn, waar gewoon over bekend is dat het veilig en weinig schadelijk is, en niet een RC. Ik ga volgende week 2c-b doen voor het eerlijk (bij Skrillex), dus zal dan goed vergelijkingsmateriaal hebben. Maar paddo's ga ik zeker weer doen een keer op een feest, bij hardstyle of hardtechno denk ik, mss ook bij techno een keer. Een Ground Zero lijkt me wel geschikt, anders Defqon denk ik wel. Gaat aan de timetable en het weer liggen, omstandigheden moeten wel juist zijn.