Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 21:54 

Hardtraxx Veteran

Al die junks hier! :mad:
Hou het gewoon bij pillen en pep! :cool:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 22:19 

Hardtraxxer

M-arijn schreef:
Hoopjes/bultjes maken :D

Sorry ik vond hem zelf wel leuk :$

Dan heb je hetzelfde probleem. :P
Bericht Geplaatst op 22 apr 2012 23:28 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Al die junks hier! :mad:
Hou het gewoon bij pillen en pep! :cool:

Hou het lekker bij G, G
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:00 

Hardtraxx Addict

Zaterdag weer 4fmp met mdma gedaan, heerlijk!
Begonnen iets na 00.00 met 140mg 4fmp in capsule en deze kwam heel langzaam opzetten.
Werd er super chill van en kon het heel goed sturen naar mijn idee. Wanneer ik zin had om flink gas te geven dan kon ik dat lekker doen, maar wanneer ik even wou genieten en/of praten ging dat ook zonder problemen.
Daarna rond 02.15 een halve speaker genomen en toen begon de trein te gaan, oneindige energie, lekker helder in me hoofd en gewoon een heerlijk gevoel.
Toen nog een halve speaker genomen, tijd weet ik niet meer en rond 05.15 was mijn plan om nog een halve te nemen, maar ik had perongeluk een hele gedropt en daar kwam ik achter toen ik hem net had doorgeslikt...

Nou dat heb ik geweten, in het begin ging ik even te hard, kon amper bewegen en zweten als een jekko, maar na een kwartiertje was het onvergetelijk de laatste 5 kwartier was ik niet te houden.
Volgende keer wel iets beter opletten, want pak liever 2x een halfje :D :D
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:39 

Hardtraxxer

2C-X schreef:
KSwoosh schreef:
hmm ja idd :S balen
awaarom zo kleine hoeveelheiden eigenlijk? wat wil je opdelen?

2C-B

Afgelopen zaterdag 2cb met lachgas gedaan. Wat is dat vette shit. Had eerst een Bommetje van 50 mg gedropt en 2 uurtjes later nog een van 60 mg gedropt.heb nog nooit zo een mooie trip gehad, hele felle en mooie kleuren. Zeker voor herhaling vatbaar. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:42 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
2C-X schreef:
KSwoosh schreef:
hmm ja idd :S balen
awaarom zo kleine hoeveelheiden eigenlijk? wat wil je opdelen?

2C-B

Afgelopen zaterdag 2cb met lachgas gedaan. Wat is dat vette shit. Had eerst een Bommetje van 50 mg gedropt en 2 uurtjes later nog een van 60 mg gedropt.heb nog nooit zo een mooie trip gehad, hele felle en mooie kleuren. Zeker voor herhaling vatbaar. :thumbsup:

Flinks bommetje haha.

Geen last gehad van bodyload?
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:30 

Hardtraxx Elite

Aanstaande zaterdag naar Multigroove. Heb een 6-apb pil (Benzo Fury) van 125mg. Zit er over te denken om het eens te gaan ervaren.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:31 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Aanstaande zaterdag naar Multigroove. Heb een 6-apb pil (Benzo Fury) van 125mg. Zit er over te denken om het eens te gaan ervaren.

Ik zeg doen! Echt topspul, heb ervan genoten op Masters! Zou wel nog een redose meenemen :P
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:33 

Hardtraxx Elite

Probleem is dus dat ik eigenlijk het spul gewoon liever eerst eens in een thuis situatie ervaar. Aangezien ik totaal geen idee heb wat ik verwachten kan. Heb me wel een hoop ingelezen enzo. Maar toch, wil t liever eerst thuis ervaren voordat ik het op een feest pak.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:57 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Probleem is dus dat ik eigenlijk het spul gewoon liever eerst eens in een thuis situatie ervaar. Aangezien ik totaal geen idee heb wat ik verwachten kan. Heb me wel een hoop ingelezen enzo. Maar toch, wil t liever eerst thuis ervaren voordat ik het op een feest pak.

Thuis viel het voor mij behoorlijk tegen. Het is echt een feest-drug imo. Heb ook het gevoel dat je in een thuissetting minimaal 1,5x zoveel nodig heb als op een feest.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:04 

Hardtraxx Veteran

Nou, paddo's op Loudness :worship: Hier volgt een lang rapport, maar ik vind dat (ervaren) trippers 'm moeten lezen, want je moet het echt eens overwegen op een feest.

Begonnen om 21:55 met 1,3 gram. Na iets meer dan een half uur begon ik er wat van te voelen, kwam heel langzaam op, eigenlijk zonder ongemak. Besloot er nog 0,3 gram bij te gooien na een tijdje. Alles werd gewoon steeds intenser en intenser en ik werd steeds vrolijker en vrolijker :P. De muziek werd eigenlijk meer dan alleen geluid, het was overal om me heen en ik voelde ook erg goed met de muziek mee. Enorm hard was het ook, en erg duidelijk. Ik kon heel goed horen welke kicks goed waren en welke niet, en het voelde gewoon aan alsof alles zo luid was als het maar kon. De show droeg ook erg veel bij aan de ervaring, ookal keek ik niet zozeer naar de schermen, het was meer dat de zaal (voor mij dan) steeds met kleur was gevuld, wat erg mooi was en goed bij de muziek paste. Niks van zware benen ofzo, had zelfs meer energie dan normaal doordat ik het zo goed naar m'n zin had.

Tijdens DP kakte ik wel een beetje in doordat de set saai was en m'n 1e dosis begon uit te werken. Gedurende Phrantic werd het steeds minder, maar hij draaide wel lekker genoeg om het goed te maken. Tegen het eind werd ik wel wat moe en vond ik de meeste platen niet meer zo indrukwekkend. Net voor 3 uur 1g bijgepakt voor de rest van de avond. Tijdens S&I ff uit de zaal geweest voor eetpauze en dat hielp heel veel omdat ik ff uit de muziek was. Toen ik terugkwam was het weer een stuk meer intens. Helaas vond ik hun set niet zoveel aan. Beetje een dipje gehad dus, maar dat had ik nuchter ook gehad. Alleen jammer dat je met psychedelica dan alles wat meer analyseert en dan ook wat meer 'bang' wordt dat de rest van de avond niet meer leuk wordt. Ook nog m'n laatste cap van 0,3g gedropt voor de zekerheid. Toen P&D begonnen kreeg ik er weer vertrouwen in. Radio Alarm was zo, maar dan ook zo heerlijk. Met paddo's op zijn zulke kicks echt om te smullen, harder kun je bijna niet meemaken, tenzij je daarna naar Theracords live gaat :D. Alles was duidelijk veel harder, veel intenser en veel lekkerder dan nuchter, maar helemaal niet TE intens. Ontzettend makkelijk te handlen allemaal. Na die set ook volop genoten van alles wat er gedraaid werd. Had na het horen van Scary Noises echt het gevoel dat m'n leven compleet was. Wat moet je nog meer willen in het leven als je met dat geluid op een vet feest Scary Noises hebt gehoord met paddo's op? :)

Tijdens het laatste uur begon ik weer wat nuchterder te worden, maar dat was ook gepast. Op de terugweg was ik vrijwel weer nuchter. Volgende dag alleen wat last gehad van koppijn (beetje) en heel veel vermoeidheid. Nu ben ik vrijwel weer hersteld, alleen beetje moe nog, maar dat is logisch na zo'n feest :P

Ik zou het echt aanraden aan ervaren trippers, maar let op je dosis. Ik had echt niet het gevoel dat ik meer had gewild in het begin. 1,5g is een goede startdosis. Ik had wel liever wat meer bijgepakt en ook meteen in 1x. Ik denk dat de beste strategie is om 1,5g te nemen en 4,5 uur later nog eens 1,5g. Doe het wel op een feest waar je zeker weet dat je je nuchter gaat vermaken, want als het saai is op een feest, is het met paddo's op nog steeds saai. Wees dan ook bereid om de zaal te verlaten als je je een beetje verveelt - je rust pakken en wat eten is een stuk fijner dan in een zaal staan waar je je niet vermaakt. Of je kunt het op een kleiner feest doen dat maar tot 4 uur duurt, dan hoef je maar 1x te pakken en heb je echt niet met de comedown te maken midden op het feest. Waarschijnlijk mis je dan wel wat show. Later beginnen kan ook, maar dan heb ik het gevoel dat ik steeds zit te wachten op het moment dat ik wat neem.

Of het beter is dan 2c-i? Ik denk van wel. De snelle come-up bevalt me wel, en ik had het gevoel dat het meer effect had op zicht en gehoor (op een goede manier) vergeleken met de mindset. Toch is het verschil niet erg groot denk ik. Wel vind ik het fijn dat het gewoon paddo's zijn, waar gewoon over bekend is dat het veilig en weinig schadelijk is, en niet een RC. Ik ga volgende week 2c-b doen voor het eerlijk (bij Skrillex), dus zal dan goed vergelijkingsmateriaal hebben. Maar paddo's ga ik zeker weer doen een keer op een feest, bij hardstyle of hardtechno denk ik, mss ook bij techno een keer. Een Ground Zero lijkt me wel geschikt, anders Defqon denk ik wel. Gaat aan de timetable en het weer liggen, omstandigheden moeten wel juist zijn.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:16 

Hardtraxx Veteran

Tof verslag James, mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad. :D Nu ik dit lees lijkt het me ook echt wel vet op een feest, ook al had ik met truffels thuis echt niet het gevoel dat ik wou feesten. Misschien toch maar eens proberen. :D 2-C staat sowieso nog een keer op de planning voor op een feest.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:26 

Hardtraxx Veteran

Top verslag James :D

Was ook leuk je te spreken! Ik vond je verbazingwekkend helder. Ik had het persoonlijk iets vager, wat meer afgeleid en dergelijke verwacht, maar dat viel reuze mee. Waarschijnlijk heeft dat ook wel te maken met je ervaring. Je was inderdaad heel vrolijk en je kwam erg in je nopjes over! :D

Ik denk persoonlijk dat op festivals trippen vetter is. Dat vertelde ik geloof ik ook tegen je. Misschien dat ik eens een candyflip op Decibel of iets dergelijks moet overwegen.

Paddo's weet ik op de een of andere manier niet. Nog nooit gedaan. Wel nog truffels liggen en ook nog nooit gedaan. xd Misschien toch maar eens aan gaan beginnen. Je hebt mij iig weer nieuwsgierig gemaakt naar een tripmiddel op een festival. Ground Zero is zeker het overwegen waard met een tripmiddel.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:29 

Donateur

Jeff3rd schreef:

Ik ga het waarschijnlijk op Emporium proberen :)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:31 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Was ook leuk je te spreken! Ik vond je verbazingwekkend helder. Ik had het persoonlijk iets vager, wat meer afgeleid en dergelijke verwacht, maar dat viel reuze mee. Waarschijnlijk heeft dat ook wel te maken met je ervaring. Je was inderdaad heel vrolijk en je kwam erg in je nopjes over! :D

Ik denk persoonlijk dat op festivals trippen vetter is. Dat vertelde ik geloof ik ook tegen je. Misschien dat ik eens een candyflip op Decibel of iets dergelijks moet overwegen.

Paddo's weet ik op de een of andere manier niet. Nog nooit gedaan. Wel nog truffels liggen en ook nog nooit gedaan. xd Misschien toch maar eens aan gaan beginnen. Je hebt mij iig weer nieuwsgierig gemaakt naar een tripmiddel op een festival. Ground Zero is zeker het overwegen waard met een tripmiddel.

Candyflip op een festival :drool:
Maar nee, lijkt me persoonlijk niet echt wat. Veel te chaotisch, denk ik. Zeker met al die mensen die door elkaar heen lopen.

Ow ja, top verslag James! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:45 

Heeft er iemand verstand van opium planten?
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:45 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Candyflip op een festival :drool:
Maar nee, lijkt me persoonlijk niet echt wat. Veel te chaotisch, denk ik. Zeker met al die mensen die door elkaar heen lopen.

Ow ja, top verslag James! :thumbsup:

Denk dat het door de MDMA minder chaotisch is. Anders 4FMP of iets dergelijks erbij. Dan word het er ook minder chaotisch op.

Dat heb je zelf ook al eens gedaan. :P
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:37 

Hardtraxx Veteran

Dat kleine beetje 4-FA terwijl de LSD nog niet was ingeslagen? True, was bij binnenkomst toen ik nog op m'n zegeltje zat te sabbelen. :P Was wel leuk. ^^
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:18 

Hardtraxxer

suikerklontje schreef:

Nondedju, is dat niet een beetje veel? :P

Kom ik aanzetten met mijn plan om 10mg te gaan snuiveng... :P
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:20 

Hardtraxx Veteran

2C-X schreef:
suikerklontje schreef:

Nondedju, is dat niet een beetje veel? :P

Kom ik aanzetten met mijn plan om 10mg te gaan snuiveng... :P

Das ervaring. Heb ik ook wel eens gedaan. Eerst 30mg gedropt, vervolgens 30mg gesnoven omdat het niet hard genoeg ging. Vraag maar aan Nando hoe ik erbij lag :P
En een keer bij Daniël thuis, iets minder dan 40mg gesnoven. Maar dat was niks vergeleken met Daniël zelf, je hebt altijd baas boven baas. :P
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:44 

Hardtraxx Veteran

Moet het toch even gezegd hebben, mensen wie zeggen dat alcohol en X niet samen gaat. Vind ik dus echt heel raar :P . Ik heb zaterdag 8 pijpjes van te voren en 12 glaze op het feest zelf gehad. En daarna in totaal 1 pil, en voelde me echt super. Niks geen wazigheid of spacende dingen. Was gewoon mooi! :D
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:34 

Hardtraxx Elite

Lekker verstandig man! Jezelf optimaal uitdrogen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:44 

Bierkoning

Jeff3rd schreef:

Jah we zijn toch allemaal zo verstandig hier ;) ;) ;)

Ik heb er trouwens ook nooit last van Jurrien, drink gewoon altijd bier ook als ik drugs gebruik, en een flesje water voor dr bij zeg maar.

Maarja op Beat The Bridge weer lekker aan de 4F als het goed is :love: Kan niet wachten!
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jeff3rd schreef:

Ik heb er trouwens ook nooit last van Jurrien, drink gewoon altijd bier ook als ik drugs gebruik, en een flesje water voor dr bij zeg maar.

Maarja op Beat The Bridge weer lekker aan de 4F als het goed is :love: Kan niet wachten!

jij drinkt altijd bier
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:22 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Pommer schreef:
Jeff3rd schreef:

jij drinkt altijd bier

Maar ook een flesje water voor der bij, zeg maar :)
Vorige  1 ... 597, 598, 599, 600, 601, 602, 603 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic