is ze ookroberttt wrote:die is gek jo
op Dominator is ze er ook... en dan gaat ze nog meer doen zei ze...
is ze ookroberttt wrote:die is gek jo
alleen samenBanaanslak wrote:Iemand die een keer crystal meth wilt proberen op een feest?
al een keer niet ope en feest geporbeerd dan?roberttt wrote:alleen samenBanaanslak wrote:Iemand die een keer crystal meth wilt proberen op een feest?
Is goed, en nemen we er dan 1, 2 of zelfs 3 spuiten methadon bij?roberttt wrote:alleen samenBanaanslak wrote:Iemand die een keer crystal meth wilt proberen op een feest?
roberttt wrote:Is inderdaad weer veels te lang geledenheb dan nog een leuk kadootje voor je
Superspeed op een feestje?Banaanslak wrote:Iemand die een keer crystal meth wilt proberen op een feest?
Je hoeft geen bizarre hoeveelheden te nuttigen om het naar je zin te hebben.robkuh1990 wrote:Sociaal contact en drugs...
Op wish was het idd wel zo...
en ik had niet in de gaten, dacht.. die snoepen keer niet
3 en een gieter gblBanaanslak wrote:Is goed, en nemen we er dan 1, 2 of zelfs 3 spuiten methadon bij?roberttt wrote:alleen samenBanaanslak wrote:Iemand die een keer crystal meth wilt proberen op een feest?
Oeh, een gieter. Dat is wel handig, komen meerdere straaltjes uit dus kunnen we er tegelijk uut zuupnroberttt wrote:3 en een gieter gblBanaanslak wrote: Is goed, en nemen we er dan 1, 2 of zelfs 3 spuiten methadon bij?
Veel mensen beseffen dat. Maar slechts weinig mensen passen het toeOlijfboompje wrote: Je hoeft geen bizarre hoeveelheden te nuttigen om het naar je zin te hebben.
Alleen weinig mensen beseffen dat.
Heb het altijd al begrepen en doe het ook altijd.. Maarja ik wordt altijd zo lelijk dus denken mensen dat ik veel gebruikdawasiknie wrote:Veel mensen beseffen dat. Maar slechts weinig mensen passen het toeOlijfboompje wrote: Je hoeft geen bizarre hoeveelheden te nuttigen om het naar je zin te hebben.
Goed heBanaanslak wrote:Oeh, een gieter. Dat is wel handig, komen meerdere straaltjes uit dus kunnen we er tegelijk uut zuupnroberttt wrote:3 en een gieter gblBanaanslak wrote: Is goed, en nemen we er dan 1, 2 of zelfs 3 spuiten methadon bij?![]()
Defqon heerlijk gegaan op 1 triforcedawasiknie wrote:Veel mensen beseffen dat. Maar slechts weinig mensen passen het toeOlijfboompje wrote: Je hoeft geen bizarre hoeveelheden te nuttigen om het naar je zin te hebben.
Uch uch, spiet?Hoofdcoach wrote:Defqon heerlijk gegaan op 1 triforcedawasiknie wrote:Veel mensen beseffen dat. Maar slechts weinig mensen passen het toeOlijfboompje wrote: Je hoeft geen bizarre hoeveelheden te nuttigen om het naar je zin te hebben.
Sst, straks denken ze nog dat ik een junk benBanaanslak wrote:Uch uch, spiet?Hoofdcoach wrote:Defqon heerlijk gegaan op 1 triforcedawasiknie wrote: Veel mensen beseffen dat. Maar slechts weinig mensen passen het toe
Jij zei toen heul wat anders!dawasiknie wrote:Ik was nuchter op Defqon.
Ja alleen Willy kon zich niet inhoudendawasiknie wrote:Ik was nuchter op Defqon.
DawasiknieBanaanslak wrote:Jij zei toen heul wat anders!dawasiknie wrote:Ik was nuchter op Defqon.
Met z'n maffe capriolen.Hoofdcoach wrote:Willy