Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 12:49 

Hardtraxx Newbie

DarkBeatz schreef:
Ook herken ik mijn ervaring met 6apb niet in die wat ze op spuiten en slikken doen. Het is vet psychedelisch en echt niet zo een simpele always happy joy joy drug als mdma.

Dat kan heel erg verschillen. Sommigen ervaren een psychedelische werking, bij anderen zit het dichter tegen MDMA aan. Overigens is de kans op een psychedelisch randje wel groter bij 6-APB dan bij 5-APB, wat weer pep-achtig randje kan krijgen.

Leuk spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:03 

Hardtraxx Elite

nog harder schreef:
Dat kan heel erg verschillen. Sommigen ervaren een psychedelische werking, bij anderen zit het dichter tegen MDMA aan. Overigens is de kans op een psychedelisch randje wel groter bij 6-APB dan bij 5-APB, wat weer pep-achtig randje kan krijgen.

Leuk spul

Hangt meer van dosering af als iets anders hoor, op meneer Chukkels na heeft iedereen wat ik ken wat al aan een dosering van 100mg heeft gezeten er echt best op getript ook :P Bij een wat lagere dosering ga je eerder een mdma-achtig effect ervaren (naar het schijnt, ik heb zelf nog niet minder gedaan als 100mg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:12 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
nog harder schreef:

Leuk spul

Hangt meer van dosering af als iets anders hoor, op meneer Chukkels na heeft iedereen wat ik ken wat al aan een dosering van 100mg heeft gezeten er echt best op getript ook :P Bij een wat lagere dosering ga je eerder een mdma-achtig effect ervaren (naar het schijnt, ik heb zelf nog niet minder gedaan als 100mg)

Chukkels is dan ook een apart geval (L). Ik wil het ook nog wel eens proberen. Ben benieuwd. Eerst maar eens in een thuis setting proberen voordat ik het op een feest pak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:33 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
M-arijn schreef:
Benzo Fury volgens mij.

een kast in elkaar zetten xd hoe komt ze er bij xd
maar klinkt goed hahaha

ze zegt dat et 12 uur duurt, lijkt me sterk?

Met alle na-effecten misschien?

Leuk filmpje anyway. Ziet er wel uit als interessante drug die ik in de toekomst nog wel eens wil proberen misschien, na 4-FMP gebruikt te hebben is een nieuwe wereld van de research chemicals voor mij open gegaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:56 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
DarkBeatz schreef:
nog harder schreef:

Leuk spul

Chukkels is dan ook een apart geval (L). Ik wil het ook nog wel eens proberen. Ben benieuwd. Eerst maar eens in een thuis setting proberen voordat ik het op een feest pak.

Bij Sjeemiej werkte 100mg ook niet :cry:
Daarentegen werkte bij ons een behoorlijke dosis 4-MEC ook niet. Dus wil niet veel zeggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:35 

Project 141 schreef:
Ja maar die spuit die ik nu dus heb is ongeveer even duur als een cracker, dus als ik jou was zou ik ook ff langs de Blokker gaan :P

maar wel een plastic toch? dat is dus minder kwaliteit.. en die crackers zijn wel van alu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 21:13 

Hardtraxxer

Heeft iemand ervaring met methylone?? Heb net 30 mg gesnoven, maar dat was focking smerig. Heb nu een Bommetje gedropt van 100 mg. Hoelang kan het duren voordat het instaat ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 21:16 

Hardtraxx Elite

suikerklontje schreef:
Heeft iemand ervaring met methylone?? Heb net 30 mg gesnoven, maar dat was focking smerig. Heb nu een Bommetje gedropt van 100 mg. Hoelang kan het duren voordat het instaat ??

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 21:21 

Hardtraxxer

K ben bang voor je dat het op gaat rick xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 21:21 

suikerklontje schreef:

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA, voel je je lekker? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 21:23 

Hardtraxxer

echte_oostzaner schreef:
suikerklontje schreef:

me hart begint wel al snel te kloppen ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
echte_oostzaner schreef:
suikerklontje schreef:

me hart begint wel al snel te kloppen ;) ;)

Ben je al vdk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 21:54 

beter sluit ie dan HT af xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 21:55 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

anders vdk berichten spam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:19 

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:

ik kan me ook niet voorstellen dat het leuk is de HTén als je aant spacen bent tbh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:23 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:

ik kan me ook niet voorstellen dat het leuk is de HTén als je aant spacen bent tbh xd

Mha, het valt wel mee. Had alleen net dat k wat voelde. Zit nu alleen een beetje te kutten met me kaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:27 

te weinig genomen vriend :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:35 

komt omdat je op HT zit de hele tijd, wordt je veel te nuchter van, dat typen en naar een verlicht beeld staren ;)
je moet je juist omgeven in duistere, vage sferen met heerlijke omgevingsmuziek, dan ga je veel lekkerder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
komt omdat je op HT zit de hele tijd, wordt je veel te nuchter van, dat typen en naar een verlicht beeld staren ;)
je moet je juist omgeven in duistere, vage sferen met heerlijke omgevingsmuziek, dan ga je veel lekkerder :P

dit, en bijpakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:40 

hardcoresjors schreef:
KSwoosh schreef:

dit, en bijpakken!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

Ik weet het zeker, peppengggggg met XXlerator Easter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik weet het zeker, peppengggggg met XXlerator Easter ^^

:cool:
hier groeit een ergert! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 22:44