Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

N
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Jul 2013
DarkBeatz wrote:Ook herken ik mijn ervaring met 6apb niet in die wat ze op spuiten en slikken doen. Het is vet psychedelisch en echt niet zo een simpele always happy joy joy drug als mdma.
Dat kan heel erg verschillen. Sommigen ervaren een psychedelische werking, bij anderen zit het dichter tegen MDMA aan. Overigens is de kans op een psychedelisch randje wel groter bij 6-APB dan bij 5-APB, wat weer pep-achtig randje kan krijgen.

Leuk spul
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
nog harder wrote:Dat kan heel erg verschillen. Sommigen ervaren een psychedelische werking, bij anderen zit het dichter tegen MDMA aan. Overigens is de kans op een psychedelisch randje wel groter bij 6-APB dan bij 5-APB, wat weer pep-achtig randje kan krijgen.

Leuk spul
Hangt meer van dosering af als iets anders hoor, op meneer Chukkels na heeft iedereen wat ik ken wat al aan een dosering van 100mg heeft gezeten er echt best op getript ook :P Bij een wat lagere dosering ga je eerder een mdma-achtig effect ervaren (naar het schijnt, ik heb zelf nog niet minder gedaan als 100mg)
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
DarkBeatz wrote:
nog harder wrote:Dat kan heel erg verschillen. Sommigen ervaren een psychedelische werking, bij anderen zit het dichter tegen MDMA aan. Overigens is de kans op een psychedelisch randje wel groter bij 6-APB dan bij 5-APB, wat weer pep-achtig randje kan krijgen.

Leuk spul
Hangt meer van dosering af als iets anders hoor, op meneer Chukkels na heeft iedereen wat ik ken wat al aan een dosering van 100mg heeft gezeten er echt best op getript ook :P Bij een wat lagere dosering ga je eerder een mdma-achtig effect ervaren (naar het schijnt, ik heb zelf nog niet minder gedaan als 100mg)
Chukkels is dan ook een apart geval (L). Ik wil het ook nog wel eens proberen. Ben benieuwd. Eerst maar eens in een thuis setting proberen voordat ik het op een feest pak.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
KSwoosh wrote:
M-arijn wrote:Benzo Fury volgens mij.
View on YouTube
een kast in elkaar zetten xd hoe komt ze er bij xd
maar klinkt goed hahaha

ze zegt dat et 12 uur duurt, lijkt me sterk?
Met alle na-effecten misschien?

Leuk filmpje anyway. Ziet er wel uit als interessante drug die ik in de toekomst nog wel eens wil proberen misschien, na 4-FMP gebruikt te hebben is een nieuwe wereld van de research chemicals voor mij open gegaan. :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:
DarkBeatz wrote:

Leuk spul
Chukkels is dan ook een apart geval (L). Ik wil het ook nog wel eens proberen. Ben benieuwd. Eerst maar eens in een thuis setting proberen voordat ik het op een feest pak.
Bij Sjeemiej werkte 100mg ook niet :cry:
Daarentegen werkte bij ons een behoorlijke dosis 4-MEC ook niet. Dus wil niet veel zeggen. ;)
G
Project 141 wrote:Ja maar die spuit die ik nu dus heb is ongeveer even duur als een cracker, dus als ik jou was zou ik ook ff langs de Blokker gaan :P
maar wel een plastic toch? dat is dus minder kwaliteit.. en die crackers zijn wel van alu...
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Heeft iemand ervaring met methylone?? Heb net 30 mg gesnoven, maar dat was focking smerig. Heb nu een Bommetje gedropt van 100 mg. Hoelang kan het duren voordat het instaat ??
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
suikerklontje wrote:Heeft iemand ervaring met methylone?? Heb net 30 mg gesnoven, maar dat was focking smerig. Heb nu een Bommetje gedropt van 100 mg. Hoelang kan het duren voordat het instaat ??
:lol:
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
K ben bang voor je dat het op gaat rick xd .
E
suikerklontje wrote:Heeft iemand ervaring met methylone?? Heb net 30 mg gesnoven, maar dat was focking smerig. Heb nu een Bommetje gedropt van 100 mg. Hoelang kan het duren voordat het instaat ??
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA, voel je je lekker? :P
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
echte_oostzaner wrote:
me hart begint wel al snel te kloppen ;) ;)
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
suikerklontje wrote:
echte_oostzaner wrote:
me hart begint wel al snel te kloppen ;) ;)
Ben je al vdk?
G
beter sluit ie dan HT af xd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
KSwoosh wrote:beter sluit ie dan HT af xd
anders vdk berichten spam :lol:
G
hardcoresjors wrote:
ik kan me ook niet voorstellen dat het leuk is de HTén als je aant spacen bent tbh xd
S
Hardtraxxer
last seen Jan 2013
KSwoosh wrote:
hardcoresjors wrote:
ik kan me ook niet voorstellen dat het leuk is de HTén als je aant spacen bent tbh xd
Mha, het valt wel mee. Had alleen net dat k wat voelde. Zit nu alleen een beetje te kutten met me kaken
K
te weinig genomen vriend :$
G
komt omdat je op HT zit de hele tijd, wordt je veel te nuchter van, dat typen en naar een verlicht beeld staren ;)
je moet je juist omgeven in duistere, vage sferen met heerlijke omgevingsmuziek, dan ga je veel lekkerder :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
KSwoosh wrote:komt omdat je op HT zit de hele tijd, wordt je veel te nuchter van, dat typen en naar een verlicht beeld staren ;)
je moet je juist omgeven in duistere, vage sferen met heerlijke omgevingsmuziek, dan ga je veel lekkerder :P
dit, en bijpakken!
K
hardcoresjors wrote:
KSwoosh wrote:komt omdat je op HT zit de hele tijd, wordt je veel te nuchter van, dat typen en naar een verlicht beeld staren ;)
dit, en bijpakken!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik weet het zeker, peppengggggg met XXlerator Easter ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
El Mare wrote:Ik weet het zeker, peppengggggg met XXlerator Easter ^^
:cool:
hier groeit een ergert! :$
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Oh nee hoor, al zeg ik dat nu...
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
El Mare wrote:Oh nee hoor, al zeg ik dat nu...
:loving:
B
El Mare wrote:Ik weet het zeker, peppengggggg met XXlerator Easter ^^
Snuiveuhhhhhh?

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators