Sjorsje toch 
K
K
baal wel dat ik daar niet bij kan zijn..hadden we wel ff kunnen meeten wat zaterdag niet gelukt waswrote:hahaa zin in hardshock mennn
Ik combineer ook nooit.
Dat is echt een taboe voor mij.
Hahaha ik hou niet zo van tijd en plek afspreken, heb liever wat smsjes over gooien en elkaar uit eindelijk tegen komen, anders moet ik rekening houden met dingen doen en op feesten ga ik mijn eigen gangetje graag hahawrote:baal wel dat ik daar niet bij kan zijn..hadden we wel ff kunnen meeten wat zaterdag niet gelukt waswrote:hahaa zin in hardshock mennn!
K
Had mij niet uitgemaakt hoor maar mijn batterij was leeg en ik had jou nummer ook niet dus 
Met jou kan ik praten!wrote:Ik combineer ook nooit.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hard Basswrote:Ik combineer ook nooit.
Als zelfs het testcentrum je uitlacht... Ach ja, dan maar aan de koffie!
G
een kast in elkaar zettenwrote:Benzo Fury volgens mij.
View on YouTube
maar klinkt goed hahaha
ze zegt dat et 12 uur duurt, lijkt me sterk?
Rond de 8 uur, een maat van me had het bij Qlimax genomen, gecombineerd met MDMA. (Wel een verstandige gebruiker, althans wetend van de risico's want hij zit ook bij Unity)
Nope, duurt wel zo lang! Zondagmiddag voelde ik het nog, terwijl ik het snoof en om kwart over 5 voor het laatst bijpakte. Dat bommetje wat zij nam ligt ver boven het gemiddelde.
G
leuk hewrote:Gisteravond nieuwe slagroomspuit geprobeerd!Dat ie maar 18 euro is is aan te merken doordat de dop van plastic is, en hij soms iets lijkt te lekken op de aansluiting van het patroon. Maar hij is de 18 euro zeker waard
Gister eens met 3 man geprobeerd, in plaats van dat we met een groep van bijna 15 waren, stuk relaxter
Samen 1 doosje van 50 patronen opgemaakt
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Heb dat nog nooit gedaan, staat wel op de todo lijst 
Junk.wrote:Gisteravond nieuwe slagroomspuit geprobeerd!Dat ie maar 18 euro is is aan te merken doordat de dop van plastic is, en hij soms iets lijkt te lekken op de aansluiting van het patroon. Maar hij is de 18 euro zeker waard
Gister eens met 3 man geprobeerd, in plaats van dat we met een groep van bijna 15 waren, stuk relaxter
Samen 1 doosje van 50 patronen opgemaakt
Zou toch wat zijn he. Ben ik dadelijk opeens ome Robin als ik bij je op visite komwrote:Jaa we zijn niet allemaal zo'n ideale schoonzoon als jij
Zussen zelfs
Wanneer stel je me voor?
Ik zal ze beide als prinsesjes behandelen uiteraard.
B
+1wrote:Heb dat nog nooit gedaan, staat wel op de todo lijst
wrote:+1wrote:Heb dat nog nooit gedaan, staat wel op de todo lijst
G
een tijdje geleden wilde ik zon ding kopen maar omdat ze zo duur zijn niet gedaanwrote:+1wrote:Heb dat nog nooit gedaan, staat wel op de todo lijst
maar ik wist toen helemaal niet dat die NO2 crackers bestonden, want zon cracker is wel echt veel goedkoper als een slagroomspuit
Op zich kan alcohol voor xtc gebruik nog niet zo heel veel kwaad, zolang je eens je aan de pillen gaat maar het verstand hebt dan je alcohol inname sterk te beperken en water te drinken. Anders maak je de kans op oververhitting een stuk groter (alcohol droogt uit), wat de dood tot gevolg kan hebben. Dus ja, alcohol en xtc samen kan levensgevaarlijk zijn.wrote:Nee geen sarcasme, het is namelijk wel slecht.
Precies! Ik mag veel van mezelf, maar combineren... Dikke no nowrote:Ik combineer ook nooit.
Heeft bij jou misschien iets met de dosering te maken?wrote:Nope, duurt wel zo lang! Zondagmiddag voelde ik het nog, terwijl ik het snoof en om kwart over 5 voor het laatst bijpakte. Dat bommetje wat zij nam ligt ver boven het gemiddelde.
True. Hoe meer je in je lichaam hebt, hoe langer het aanhoudt, want des de langer het duurt om de stof af te breken. Daarentegen had ik het wel gesnoven, op de eerste cap van 125mg na. Had trouwens totaal geen last van de negatieve effecten die het kan hebben en had niks gepakt om de 'crash' op te vangen. Lucky me!wrote:Heeft bij jou misschien iets met de dosering te maken?wrote:Nope, duurt wel zo lang! Zondagmiddag voelde ik het nog, terwijl ik het snoof en om kwart over 5 voor het laatst bijpakte. Dat bommetje wat zij nam ligt ver boven het gemiddelde.Na 6u is het toch wel echt uitgewerkt, buiten je comedown effecten die wel een tijdje kunnen door duren (hoofdpijn dag nadien, fucking droge bek die wel makkelijk die 12u haalt). Ook herken ik mijn ervaring met 6apb niet in die wat ze op spuiten en slikken doen. Het is vet psychedelisch en echt niet zo een simpele always happy joy joy drug als mdma. Ik ga het vast nog wel eens doen maar zeker niet vaak (is bij mij toevallig ook laatst geleden van Qlimax, en nee ik heb het niet gecombineerd met mdma.. Dus wel nieuwsgierig welke Unity'er dit heeft gedaan daar).
Ow ja, droge bek. Maar goed, dat krijg je overal wel zo'n beetje van
Ik heb toch van nog geen enkel goedje zo een vertiefde droge bek achteraf gehad als van dit spulwrote:Ow ja, droge bek. Maar goed, dat krijg je overal wel zo'n beetje van
Ik vond ook nog geen enkel goedje zo godvertiefd smerig als dezewrote:Ik heb toch van nog geen enkel goedje zo een vertiefde droge bek achteraf gehad als van dit spulwrote:Ow ja, droge bek. Maar goed, dat krijg je overal wel zo'n beetje van
Gelukkig blijft de smaak voor maar 20 seconden en is het dus te overzien.