roberttt schreef:
Nee geen sarcasme, het is namelijk wel slecht.
Op zich kan alcohol voor xtc gebruik nog niet zo heel veel kwaad, zolang je eens je aan de pillen gaat maar het verstand hebt dan je alcohol inname sterk te beperken en water te drinken. Anders maak je de kans op oververhitting een stuk groter (alcohol droogt uit), wat de dood tot gevolg kan hebben. Dus ja, alcohol en xtc samen kan levensgevaarlijk zijn.
Olijfboompje schreef:
Ik combineer ook nooit.
Dat is echt een taboe voor mij.
Precies! Ik mag veel van mezelf, maar combineren... Dikke no no
Chukkels schreef:
Nope, duurt wel zo lang! Zondagmiddag voelde ik het nog, terwijl ik het snoof en om kwart over 5 voor het laatst bijpakte. Dat bommetje wat zij nam ligt ver boven het gemiddelde.
Heeft bij jou misschien iets met de dosering te maken?

Na 6u is het toch wel echt uitgewerkt, buiten je comedown effecten die wel een tijdje kunnen door duren (hoofdpijn dag nadien, fucking droge bek die wel makkelijk die 12u haalt). Ook herken ik mijn ervaring met 6apb niet in die wat ze op spuiten en slikken doen. Het is vet psychedelisch en echt niet zo een simpele always happy joy joy drug als mdma. Ik ga het vast nog wel eens doen maar zeker niet vaak (is bij mij toevallig ook laatst geleden van Qlimax, en nee ik heb het niet gecombineerd met mdma.. Dus wel nieuwsgierig welke Unity'er dit heeft gedaan daar).