Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:27 

Sjorsje toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

hahaa zin in hardshock mennn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:38 

hardcoresjors schreef:

baal wel dat ik daar niet bij kan zijn..hadden we wel ff kunnen meeten wat zaterdag niet gelukt was :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Ik combineer ook nooit.

Dat is echt een taboe voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:43 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
hardcoresjors schreef:

baal wel dat ik daar niet bij kan zijn..hadden we wel ff kunnen meeten wat zaterdag niet gelukt was :D!

Hahaha ik hou niet zo van tijd en plek afspreken, heb liever wat smsjes over gooien en elkaar uit eindelijk tegen komen, anders moet ik rekening houden met dingen doen en op feesten ga ik mijn eigen gangetje graag haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:45 

Had mij niet uitgemaakt hoor maar mijn batterij was leeg en ik had jou nummer ook niet dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 18:50 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Ik combineer ook nooit.

Met jou kan ik praten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ik combineer ook nooit.

Hard Bass xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:08 

Hardtraxx Veteran

Als zelfs het testcentrum je uitlacht... Ach ja, dan maar aan de koffie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:25 

M-arijn schreef:
Benzo Fury volgens mij.

een kast in elkaar zetten xd hoe komt ze er bij xd
maar klinkt goed hahaha

ze zegt dat et 12 uur duurt, lijkt me sterk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:32 

Hardtraxx Elite

Rond de 8 uur, een maat van me had het bij Qlimax genomen, gecombineerd met MDMA. (Wel een verstandige gebruiker, althans wetend van de risico's want hij zit ook bij Unity)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 21:33 

Hardtraxx Veteran

Nope, duurt wel zo lang! Zondagmiddag voelde ik het nog, terwijl ik het snoof en om kwart over 5 voor het laatst bijpakte. Dat bommetje wat zij nam ligt ver boven het gemiddelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:13 

Project 141 schreef:
Gisteravond nieuwe slagroomspuit geprobeerd! :D Dat ie maar 18 euro is is aan te merken doordat de dop van plastic is, en hij soms iets lijkt te lekken op de aansluiting van het patroon. Maar hij is de 18 euro zeker waard :D Gister eens met 3 man geprobeerd, in plaats van dat we met een groep van bijna 15 waren, stuk relaxter :D Samen 1 doosje van 50 patronen opgemaakt ^^

leuk he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:29 

Hardtraxx Veteran

Heb dat nog nooit gedaan, staat wel op de todo lijst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Gisteravond nieuwe slagroomspuit geprobeerd! :D Dat ie maar 18 euro is is aan te merken doordat de dop van plastic is, en hij soms iets lijkt te lekken op de aansluiting van het patroon. Maar hij is de 18 euro zeker waard :D Gister eens met 3 man geprobeerd, in plaats van dat we met een groep van bijna 15 waren, stuk relaxter :D Samen 1 doosje van 50 patronen opgemaakt ^^

Junk. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 00:18 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Jaa we zijn niet allemaal zo'n ideale schoonzoon als jij :cry:

Zou toch wat zijn he. Ben ik dadelijk opeens ome Robin als ik bij je op visite kom :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 00:46 

Hardtraxx Veteran

Zussen zelfs :love: Wanneer stel je me voor? :woot: Ik zal ze beide als prinsesjes behandelen uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 00:46 

Hardtraxx Veteran

Dreugs :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 00:59 

Hoofdcoach schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 07:35 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 08:24 

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:

+1

een tijdje geleden wilde ik zon ding kopen maar omdat ze zo duur zijn niet gedaan
maar ik wist toen helemaal niet dat die NO2 crackers bestonden, want zon cracker is wel echt veel goedkoper als een slagroomspuit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:25 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Nee geen sarcasme, het is namelijk wel slecht.

Op zich kan alcohol voor xtc gebruik nog niet zo heel veel kwaad, zolang je eens je aan de pillen gaat maar het verstand hebt dan je alcohol inname sterk te beperken en water te drinken. Anders maak je de kans op oververhitting een stuk groter (alcohol droogt uit), wat de dood tot gevolg kan hebben. Dus ja, alcohol en xtc samen kan levensgevaarlijk zijn.

Olijfboompje schreef:
Ik combineer ook nooit.

Precies! Ik mag veel van mezelf, maar combineren... Dikke no no :nono:

Chukkels schreef:
Nope, duurt wel zo lang! Zondagmiddag voelde ik het nog, terwijl ik het snoof en om kwart over 5 voor het laatst bijpakte. Dat bommetje wat zij nam ligt ver boven het gemiddelde.

Heeft bij jou misschien iets met de dosering te maken? xd Na 6u is het toch wel echt uitgewerkt, buiten je comedown effecten die wel een tijdje kunnen door duren (hoofdpijn dag nadien, fucking droge bek die wel makkelijk die 12u haalt). Ook herken ik mijn ervaring met 6apb niet in die wat ze op spuiten en slikken doen. Het is vet psychedelisch en echt niet zo een simpele always happy joy joy drug als mdma. Ik ga het vast nog wel eens doen maar zeker niet vaak (is bij mij toevallig ook laatst geleden van Qlimax, en nee ik heb het niet gecombineerd met mdma.. Dus wel nieuwsgierig welke Unity'er dit heeft gedaan daar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:59 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Heeft bij jou misschien iets met de dosering te maken? xd Na 6u is het toch wel echt uitgewerkt, buiten je comedown effecten die wel een tijdje kunnen door duren (hoofdpijn dag nadien, fucking droge bek die wel makkelijk die 12u haalt). Ook herken ik mijn ervaring met 6apb niet in die wat ze op spuiten en slikken doen. Het is vet psychedelisch en echt niet zo een simpele always happy joy joy drug als mdma. Ik ga het vast nog wel eens doen maar zeker niet vaak (is bij mij toevallig ook laatst geleden van Qlimax, en nee ik heb het niet gecombineerd met mdma.. Dus wel nieuwsgierig welke Unity'er dit heeft gedaan daar).

True. Hoe meer je in je lichaam hebt, hoe langer het aanhoudt, want des de langer het duurt om de stof af te breken. Daarentegen had ik het wel gesnoven, op de eerste cap van 125mg na. Had trouwens totaal geen last van de negatieve effecten die het kan hebben en had niks gepakt om de 'crash' op te vangen. Lucky me! :yay:

Ow ja, droge bek. Maar goed, dat krijg je overal wel zo'n beetje van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 11:24 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Ik heb toch van nog geen enkel goedje zo een vertiefde droge bek achteraf gehad als van dit spul >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 11:50 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Ik heb toch van nog geen enkel goedje zo een vertiefde droge bek achteraf gehad als van dit spul >.<

Ik vond ook nog geen enkel goedje zo godvertiefd smerig als deze :P
Gelukkig blijft de smaak voor maar 20 seconden en is het dus te overzien.
Vorige  1 ... 544, 545, 546, 547, 548, 549, 550 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic