wrote:Wanneer neem jij een avatar ?wrote:![]()

http://www.voordeligvitaal.nl/c/388-medium/el-mare.jpg doe die!
wrote:Wanneer neem jij een avatar ?wrote:![]()

En die kwajongensvlegel heeft hem nog steeds niet als avatar genomen?wrote:Had ik al eens voorgesteld
C'est vraiwrote:En die kwajongensvlegel heeft hem nog steeds niet als avatar genomen?wrote:Had ik al eens voorgesteld
Dat dacht ik!wrote:Ceci appelle à une révolution!
Haha, die ken ik nog van de middelbare schoolwrote:http://piv.pivpiv.dk/wrote:ik snap wat paddo's zijn en wat ze teweeg brengen in je lichaam...maar omdat in capsule vorm te pakken lijkt me ook niet echt geweldig... snap dat het handiger is qua inname maar omdat spul nou op feestjes te doen..?
Tis niet dat ik het afkeur, tis zijn lijf... Maar als ik zo lees wat PRMNRX zo door jaar heen pakt bedoel ik dat met combi's
Hij doet helemaal geen gekke of erg ongezonde combo's en paddo's is een van de veiligste drugs die er zijn met geen lichamelijke schade.
wrote:Ik combineer alcohol en pillen echt veel te vaak.
Nee, dat is juist kut :p.wrote:wrote:Ik combineer alcohol en pillen echt veel te vaak.
Je doet het zelf! Ik zou daar juist een beetje om denken, is niet goed voor jewrote:Nee, dat is juist kut :p.wrote:wrote:Ik combineer alcohol en pillen echt veel te vaak.
Oh hmm. Nouja ik doe het ook niet echt "bewust".wrote:Ja combineren is slecht, mag niet..
is sarcastisch maatwrote:Oh hmm. Nouja ik doe het ook niet echt "bewust".wrote:Ja combineren is slecht, mag niet..
Nuchter zou ik het niet combineren.. Maar meestal als ik nogal dronken ben denk ik van, ach ik pak er eentje, kan geen kwaad.
Sarcasme is vrij lastig te herkennen op het internet. Bovendien ben ik er wel al meerdere keren nokkie door gegaan dus kan me voorstellen dat het wel degelijk slecht voor je lichaam is.wrote:is sarcastisch maatwrote:Oh hmm. Nouja ik doe het ook niet echt "bewust".wrote:Ja combineren is slecht, mag niet..
Nuchter zou ik het niet combineren.. Maar meestal als ik nogal dronken ben denk ik van, ach ik pak er eentje, kan geen kwaad.
Je wordt vanzelf wel weer wakker als je nokkie gaatwrote:Ach als je niet in een coma kwam kan het geen kwaad toch?
wrote:Je wordt vanzelf wel weer wakker als je nokkie gaatwrote:Ach als je niet in een coma kwam kan het geen kwaad toch?Gewoon lekker blijven liggen
Nee ik zie het probleem ook niet :pwrote:wrote:Je wordt vanzelf wel weer wakker als je nokkie gaatwrote:Ach als je niet in een coma kwam kan het geen kwaad toch?Gewoon lekker blijven liggen
Daarom, en anders ging je feestend neer toch geen probleem
dus jij doet geen combo's?wrote:Ja combineren is slecht, mag niet..