haha, prmnx snoept ook wat af zeg... die combi's zijn neit gezond
zijn gewoon paddo's toch?wrote:haha, prmnx snoept ook wat af zeg... die combi's zijn neit gezond
zijn gewoon paddo's toch?wrote:haha, prmnx snoept ook wat af zeg... die combi's zijn neit gezond
U heeft er verstand van zie ik?wrote:haha, prmnx snoept ook wat af zeg... die combi's zijn neit gezond
ik snap wat paddo's zijn en wat ze teweeg brengen in je lichaam...maar omdat in capsule vorm te pakken lijkt me ook niet echt geweldig... snap dat het handiger is qua inname maar omdat spul nou op feestjes te doen..?wrote:U heeft er verstand van zie ik?wrote:haha, prmnx snoept ook wat af zeg... die combi's zijn neit gezond
En ik, 4-FMP op. Viel ook wel mee toch?wrote:Je zag er idd niet echt veel aan bij jouwrote:Ik zou dan lekker peppen.wrote:echt niet normaal jullie![]()
Bij welk spul kun je trouwens helemaal niets zien dat er gebruikt is? als ik ooit in de toekosmt iets doe houd ik mijn kaak graag bij mij
Gewoon zoals ik deed.
Als jij zag wat ik deed, dan had jij het nooit geweten.het is dat ik het al van te voren wist !
Toch best lastig
Eh, paddo's in een capsule is geen combo ofzo hoorwrote:ik snap wat paddo's zijn en wat ze teweeg brengen in je lichaam...maar omdat in capsule vorm te pakken lijkt me ook niet echt geweldig... snap dat het handiger is qua inname maar omdat spul nou op feestjes te doen..?wrote:U heeft er verstand van zie ik?wrote:haha, prmnx snoept ook wat af zeg... die combi's zijn neit gezond
Tis niet dat ik het afkeur, tis zijn lijf... Maar als ik zo lees wat PRMNRX zo door jaar heen pakt bedoel ik dat met combi's

Ben je gek?wrote:Daniël (Kaboem) wil dus ook droekz doen? :O
Ik doe denk ik met XX Easter peppen.
Nah, wel eens een keer paar extra toiletbezoekjes, kan natuurlijk niet zeker zeggen dat het daaraan lag (op MoH geen last van gehad).wrote:Ging je ervan aan de gaswolkjes?
In sommige gevallen nietwrote:Achja, boeiend
Geil=goed.
http://piv.pivpiv.dk/wrote:ik snap wat paddo's zijn en wat ze teweeg brengen in je lichaam...maar omdat in capsule vorm te pakken lijkt me ook niet echt geweldig... snap dat het handiger is qua inname maar omdat spul nou op feestjes te doen..?
Tis niet dat ik het afkeur, tis zijn lijf... Maar als ik zo lees wat PRMNRX zo door jaar heen pakt bedoel ik dat met combi's
Ja dat klopt en dat is ook de mooie kant van de mdmawrote: Bekijk het aan de andere kant. Als wij beiden geen drugs op hadden, waren we wss niet eens in gesprek gegaan in de foodcorner. Dus drugs verbroedert aanzienlijkDan waren we wss aan het eten
Ik wil stiekem eigenlijk binnenkort ook eens Pep gaan uitproberen, vooral op Loudness lijkt me dat echt heldig! Vraag me alleen of of het ook ''verantwoord'' is om het al te gebruiken? ben net met de MDMA begonnen hehe.wrote:Ja dat klopt en dat is ook de mooie kant van de mdmawrote: Bekijk het aan de andere kant. Als wij beiden geen drugs op hadden, waren we wss niet eens in gesprek gegaan in de foodcorner. Dus drugs verbroedert aanzienlijkDan waren we wss aan het eten
en iets wat ik liever doe op de meer euforische feesten.
Dus op Loudness de pep maar eens uittesten.
Eens moet de eerste keer zijn hewrote:\
Ik wil stiekem eigenlijk binnenkort ook eens Pep gaan uitproberen, vooral op Loudness lijkt me dat echt heldig! Vraag me alleen of of het ook ''verantwoord'' is om het al te gebruiken? ben net met de MDMA begonnen hehe.
Pep is niet echt super erg hoorwrote:Eens moet de eerste keer zijn hewrote:\
Ik wil stiekem eigenlijk binnenkort ook eens Pep gaan uitproberen, vooral op Loudness lijkt me dat echt heldig! Vraag me alleen of of het ook ''verantwoord'' is om het al te gebruiken? ben net met de MDMA begonnen hehe.Ik heb zelf ook niet niet echt heel veel mdma gebruikt. Maar begin toch steeds meer interesse in pep te krijgen
Ja denk vooral voor Loudness wel ''handig'', aangezien ik deze keer gewoon thuis slaap, kom ik ook niet met van die grote doppen thuiswrote:Pep is niet echt super erg hoorwrote:Eens moet de eerste keer zijn hewrote:\
Ik wil stiekem eigenlijk binnenkort ook eens Pep gaan uitproberen, vooral op Loudness lijkt me dat echt heldig! Vraag me alleen of of het ook ''verantwoord'' is om het al te gebruiken? ben net met de MDMA begonnen hehe.Ik heb zelf ook niet niet echt heel veel mdma gebruikt. Maar begin toch steeds meer interesse in pep te krijgen
![]()
Maar wel super handig!
Je krijgt er wel grote doppen van hoor, maar als je gewoon een tijd voor het einde niet meer gebruikt is er niks aan de hand, er is 1 nadeel aan pep en dat is niet kunnen slapenwrote: Ja denk vooral voor Loudness wel ''handig'', aangezien ik deze keer gewoon thuis slaap, kom ik ook niet met van die grote doppen thuis.
Alleen heb ik dan niet grote kans dat ik de zondag helemaal nog vol met energie zit en dat ik maandag de pep kater krijg ofzo? Van de MDMA slaap ik altijd aardig goed (van 11 tot 4 ofzo) en voel me dan ook redelijk fit op een kapot gehemelte en spierpijn in me benen na. Heb namelijk die maandag een belangrijke stagepresentatie op school en wil er wel beetje fatsoenlijk bij zitten..
Jij post toch ook zo vaak dat je weer dronken was en niet meer weer wat er gebeurd iswrote:ik snap wat paddo's zijn en wat ze teweeg brengen in je lichaam...maar omdat in capsule vorm te pakken lijkt me ook niet echt geweldig... snap dat het handiger is qua inname maar omdat spul nou op feestjes te doen..?wrote:U heeft er verstand van zie ik?wrote:haha, prmnx snoept ook wat af zeg... die combi's zijn neit gezond
Dat zei ik ook, Daniël, van daar dat ik dat dachtwrote:Hahahaverstandig hoor
ik ga er nog over nadenken iig
Ja nee is goed joh :-Pwrote:Dat zei ik ook, Daniël, van daar dat ik dat dachtwrote:Hahahaverstandig hoor
ik ga er nog over nadenken iig
Ik had die conversatie ook wel gelezen hoor
Wanneer neem jij een avatar ?wrote:![]()