Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:54 

haha, prmnx snoept ook wat af zeg... die combi's zijn neit gezond
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

zijn gewoon paddo's toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:05 

Chris Two schreef:

U heeft er verstand van zie ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:19 

Banaanslak schreef:
Chris Two schreef:

ik snap wat paddo's zijn en wat ze teweeg brengen in je lichaam...maar omdat in capsule vorm te pakken lijkt me ook niet echt geweldig... snap dat het handiger is qua inname maar omdat spul nou op feestjes te doen..?
Tis niet dat ik het afkeur, tis zijn lijf... Maar als ik zo lees wat PRMNRX zo door jaar heen pakt bedoel ik dat met combi's
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:25 

Hardtraxx Elite

kaboem schreef:
Olijfboompje schreef:
kaboem schreef:
echt niet normaal jullie :/

Bij welk spul kun je trouwens helemaal niets zien dat er gebruikt is? als ik ooit in de toekosmt iets doe houd ik mijn kaak graag bij mij

Ik zou dan lekker peppen.

Gewoon zoals ik deed.
Als jij zag wat ik deed, dan had jij het nooit geweten. :cool:

Je zag er idd niet echt veel aan bij jou :P het is dat ik het al van te voren wist !

Toch best lastig :P

En ik, 4-FMP op. Viel ook wel mee toch? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:26 

Chris Two schreef:
Banaanslak schreef:
Chris Two schreef:

ik snap wat paddo's zijn en wat ze teweeg brengen in je lichaam...maar omdat in capsule vorm te pakken lijkt me ook niet echt geweldig... snap dat het handiger is qua inname maar omdat spul nou op feestjes te doen..?
Tis niet dat ik het afkeur, tis zijn lijf... Maar als ik zo lees wat PRMNRX zo door jaar heen pakt bedoel ik dat met combi's

Eh, paddo's in een capsule is geen combo ofzo hoor xd Een capsule is zegmaar een stukje gelatine waar je iets in kan stoppen. In dit geval paddo's dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:27 

Dan zal ik die combinatie wel voor een bestandsdeel hebben aangezien + paddo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

Daniël (Kaboem) wil dus ook droekz doen? :O :P
Ik doe denk ik met XX Easter peppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 23:23 

zo zo, er gaat een wereld open voor sandertje begrijp ik wel, nice :P

maar @chris:
Afbeelding
Afbeelding

ik lag in een deuk bij het lezen van de spits vanochtend :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 23:24 

Hardtraxx Veteran

Ja zeker, Kasper ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 07:51 

El Mare schreef:
Daniël (Kaboem) wil dus ook droekz doen? :O :P
Ik doe denk ik met XX Easter peppen.

Ben je gek? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 08:35 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ging je ervan aan de gaswolkjes? xd

Nah, wel eens een keer paar extra toiletbezoekjes, kan natuurlijk niet zeker zeggen dat het daaraan lag (op MoH geen last van gehad).

Olijfboompje schreef:
Achja, boeiend :P
Geil=goed. :loving:

In sommige gevallen niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 08:38 

Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:

http://piv.pivpiv.dk/

Hij doet helemaal geen gekke of erg ongezonde combo's en paddo's is een van de veiligste drugs die er zijn met geen lichamelijke schade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 08:58 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Bekijk het aan de andere kant. Als wij beiden geen drugs op hadden, waren we wss niet eens in gesprek gegaan in de foodcorner. Dus drugs verbroedert aanzienlijk :thumbsup: Dan waren we wss aan het eten

Ja dat klopt en dat is ook de mooie kant van de mdma :) en iets wat ik liever doe op de meer euforische feesten.
Dus op Loudness de pep maar eens uittesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:16 

Hardtraxx Addict

Davy schreef:
Chukkels schreef:
Bekijk het aan de andere kant. Als wij beiden geen drugs op hadden, waren we wss niet eens in gesprek gegaan in de foodcorner. Dus drugs verbroedert aanzienlijk :thumbsup: Dan waren we wss aan het eten

Ja dat klopt en dat is ook de mooie kant van de mdma :) en iets wat ik liever doe op de meer euforische feesten.
Dus op Loudness de pep maar eens uittesten.

Ik wil stiekem eigenlijk binnenkort ook eens Pep gaan uitproberen, vooral op Loudness lijkt me dat echt heldig! Vraag me alleen of of het ook ''verantwoord'' is om het al te gebruiken? ben net met de MDMA begonnen hehe.

Kan op de MDMA ook goed hard gaan, als de muziek ook goed stevig is (Raw, Hardcore) als ik dan MDMA op euforische feestjes pak sta ik alleen maar weer te spacen en praat ik nog veel meer dus MDMA op Loudness zal ook wel lekker gaan.

Volgende week zaterdag krijg ik m'n voorraad voor Loudness even kijken of ik in dat weekend gelijk even ga testen op Activated :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:31 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
\
Ik wil stiekem eigenlijk binnenkort ook eens Pep gaan uitproberen, vooral op Loudness lijkt me dat echt heldig! Vraag me alleen of of het ook ''verantwoord'' is om het al te gebruiken? ben net met de MDMA begonnen hehe.

Eens moet de eerste keer zijn he :P Ik heb zelf ook niet niet echt heel veel mdma gebruikt. Maar begin toch steeds meer interesse in pep te krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:33 

Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
Ritsurt schreef:
\

Eens moet de eerste keer zijn he :P Ik heb zelf ook niet niet echt heel veel mdma gebruikt. Maar begin toch steeds meer interesse in pep te krijgen

Pep is niet echt super erg hoor :P
Maar wel super handig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:40 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Davy schreef:
Ritsurt schreef:
\

Pep is niet echt super erg hoor :P
Maar wel super handig! :thumbsup:

Ja denk vooral voor Loudness wel ''handig'', aangezien ik deze keer gewoon thuis slaap, kom ik ook niet met van die grote doppen thuis :D .

Alleen heb ik dan niet grote kans dat ik de zondag helemaal nog vol met energie zit en dat ik maandag de pep kater krijg ofzo? Van de MDMA slaap ik altijd aardig goed (van 11 tot 4 ofzo) en voel me dan ook redelijk fit op een kapot gehemelte en spierpijn in me benen na. Heb namelijk die maandag een belangrijke stagepresentatie op school en wil er wel beetje fatsoenlijk bij zitten >.< ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:46 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Ja denk vooral voor Loudness wel ''handig'', aangezien ik deze keer gewoon thuis slaap, kom ik ook niet met van die grote doppen thuis :D .

Alleen heb ik dan niet grote kans dat ik de zondag helemaal nog vol met energie zit en dat ik maandag de pep kater krijg ofzo? Van de MDMA slaap ik altijd aardig goed (van 11 tot 4 ofzo) en voel me dan ook redelijk fit op een kapot gehemelte en spierpijn in me benen na. Heb namelijk die maandag een belangrijke stagepresentatie op school en wil er wel beetje fatsoenlijk bij zitten >.< ..

Je krijgt er wel grote doppen van hoor, maar als je gewoon een tijd voor het einde niet meer gebruikt is er niks aan de hand, er is 1 nadeel aan pep en dat is niet kunnen slapen :lol:
Het kan dus zijn dat als je na het feest thuis in je nest ligt je nog wel 3 uur in je bed ligt te rollen, wat echt vreselijk irritant is! :thumbdown:
Pep kater heb ik nooit last van, die van MDMA ervaar ik 10 keer zo erg! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 10:32 

Hardtraxx Elite

Dan moet je gewoon bijpakken Sjors! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 10:36 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Banaanslak schreef:
Chris Two schreef:

Jij post toch ook zo vaak dat je weer dronken was en niet meer weer wat er gebeurd is
Nee, dat is gezond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 11:31 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Hahaha :P verstandig hoor

ik ga er nog over nadenken iig :P

Dat zei ik ook, Daniël, van daar dat ik dat dacht :P
Ik had die conversatie ook wel gelezen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 13:08 

El Mare schreef:
kaboem schreef:
Hahaha :P verstandig hoor

ik ga er nog over nadenken iig :P

Dat zei ik ook, Daniël, van daar dat ik dat dacht :P
Ik had die conversatie ook wel gelezen hoor :P

Ja nee is goed joh :-P

Ik bekijk het nog wel...eerst 20 worden x)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 13:15 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 13:16 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
:lol: :lol:

Wanneer neem jij een avatar ? :D
Vorige  1 ... 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic