Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:56 

Hardtraxx Veteran

En we gaan weer verder op de tour waarmee we gisteravond waren afgesloten :corn:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:56 

Donateur

Core_freak schreef:
patrickjeb schreef:
Core_freak schreef:
Laat ons zeggen dat ik al aan de jaren van verstand ben gekomen...

Serieus, heb je jezelf nou zo hoog zitten? :/

Leeftijd doet wel wat met een mens... Als jonge knaap denken de meesten alleen maar aan feesten, maar als je ouder wordt ga je meer nadenken over je leven en je toekomst...

Jij hebt het zeker dan wel gemaakt? Op 33 jarige leeftijd nog een beetje hier rondhangen en het heilige boontje spelen :')
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:57 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Core_freak schreef:
Who the fuck are you to judge me?? Ik mis mss de dingen die jij ervaart, maar ik ervaar zeker en vast dingen die jij mist en nooit zult hebben, who's the smartest one now? :D

Oké gaan we zo doen? Wat voor dingen zijn dat dan en waarom zou ik dat niet mee kunnen maken? Jij kiest er bewust voor om jouw ervaringen te beperken, ik doe dat niet. Hoezo zou ik dan slechter af zijn? Laten we stellen dat jij alles ervaart behalve drugs, dan mis je nog steeds een deel van wat er te ervaren valt. Dan kun jij jouw uitermate ervaringrijke leven alsnog verrijken door een keer een pilletje of een paddootje te proberen? En ga niet doen alsof je slimmer bent dan ik, want de kans daarop is erg klein, vooral als je zo redeneert als in de post waar ik nu antwoord op geef. "Ik heb die ervaringen niet nodig omdat ik ook andere ervaringen heb die anderen missen". Vette logica
Man

Waarop baseer je je dat jij slimmer zou zijn dan mij? Mss op bepaalde vlakken...
Als ik weet dat een pilletje mijn leven niet zal verrijken maar integendeel negatieve gevolgen zal hebben, waarom zou ik dat dan doen?
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:58 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Waar zeg ik dat iemand zich niet kan "amuseren" zonder drugs. Dat gaat prima hoor. Drugs geeft gewoon een extra dimensie toe aan je feest.

Je drinkt vast weleens een biertje? Dat noemen wij gelegaliseerde drugs. Er zijn bizar veel mensen met een alcoholprobleem. Maar dat word allemaal maar goedgekeurd en betutteld. Maar zodra iemand een pilletje neemt, dan staat de wereld op zn kop. We hebben comazuipende jongeren, verkeersdoden door drank. Maar dat is natuurlijk allemaal veel minder erg dan iemand die een pilletje op heeft op een feestje.

Ik drink ook niet :P
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:58 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
PNXRMX schreef:
Core_freak schreef:
Who the fuck are you to judge me?? Ik mis mss de dingen die jij ervaart, maar ik ervaar zeker en vast dingen die jij mist en nooit zult hebben, who's the smartest one now? :D

Oké gaan we zo doen? Wat voor dingen zijn dat dan en waarom zou ik dat niet mee kunnen maken? Jij kiest er bewust voor om jouw ervaringen te beperken, ik doe dat niet. Hoezo zou ik dan slechter af zijn? Laten we stellen dat jij alles ervaart behalve drugs, dan mis je nog steeds een deel van wat er te ervaren valt. Dan kun jij jouw uitermate ervaringrijke leven alsnog verrijken door een keer een pilletje of een paddootje te proberen? En ga niet doen alsof je slimmer bent dan ik, want de kans daarop is erg klein, vooral als je zo redeneert als in de post waar ik nu antwoord op geef. "Ik heb die ervaringen niet nodig omdat ik ook andere ervaringen heb die anderen missen". Vette logica
Man

Waarop baseer je je dat jij slimmer zou zijn dan mij? Mss op bepaalde vlakken...
Als ik weet dat een pilletje mijn leven niet zal verrijken maar integendeel negatieve gevolgen zal hebben, waarom zou ik dat dan doen?

Aangezien jij als 33 jarige op een forum rond hangt, ga werken
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:00 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
leeftijd doet wel wat met een mens... Als jonge knaap denken de meesten alleen maar aan feesten, maar als je ouder wordt ga je meer nadenken over je leven en je toekomst...
Jij bent 19 en ik 33... toch wel een verschil he... We spreken elkaar binnen een jaar of 12 nog eens, ok?

Tuurlijk doet leeftijd veel met een mens en er zijn veeeeel jonge 'knaapjes' die alleen maar denken aan 'Party Hardy', maar als je wat langer op HT zit, (Actieve) mensen van HT kent en ze op feesten ziet, dan weet je dat zulk volk niet op HT zit.

Gasten die alleen maar denken aan 'Party Hardy' boeien het niet wie er draait, die denken echt aan het feesten. Hier zitten de mensen voor muziek en qua 'domheid' zit je toch echt fout hier. De meeste actieve mensen hier zijn zeker geen domme mensen en de meeste doen aardig wat 'hoge' leerrichtingen, maargoed, dat zie je niet aan een gebruikersnaam, dat zie je misschien als je hier beter mensen leert kennen. :)
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:00 

Hardtraxx Addict

Core_freak schreef:
Jeff3rd schreef:
Core_freak schreef:

Alles beter dan dat het is??? Hmm, dat wil dus zeggen dat je ervaringen zonder niet zo goed zijn.
Weet ge we zullen binnen een jaar of 20 nog es spreken...

Ga jij gewoon eens heel gauw weg uit dit topic en lekker bij de Jezusbus staan joh.

El Mare heeft op MoH voor het eerst xtc geprobeerd. Hij heeft er anderhalf jaar (Al is het niet langer) over getwijfeld om het wel of niet te proberen. Hij heeft het altijd prima naar zn zin gehad op feesten. Dat ik m tegenkwam met wat op op Masters vloog ie me om mn nek, al zeggend : Waarom heb ik dit niet eerder geprobeerd joh? Ik voel me heerlijk, wat een super ervaring dit!

Moet ik nu bang zijn ofzo? :D

Ik vind het gezonde zonde van het geld... Als je je niet kan amuseren zonder dan zegt dat veel over de persoon zelf...
Mja, ik heb dan ook een andere levensvisie dan de rest hier op HT. Laat ons zeggen dat ik al aan de jaren van verstand ben gekomen...

Gozer, dat je zelf niet gebruikt, heel goed van je, maar kom niet afgeven op degenen die wel gebruiken. Iedereen moet dat toch zelf weten? Je kraamt een hoop onzin uit. Dat mensen iets gebruiken betekent niet dat het feest zonder slecht is, maar dat het met nog leuker is.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:01 

Hardtraxx Elite

Core_freak schreef:
Jeff3rd schreef:
Waar zeg ik dat iemand zich niet kan "amuseren" zonder drugs. Dat gaat prima hoor. Drugs geeft gewoon een extra dimensie toe aan je feest.

Je drinkt vast weleens een biertje? Dat noemen wij gelegaliseerde drugs. Er zijn bizar veel mensen met een alcoholprobleem. Maar dat word allemaal maar goedgekeurd en betutteld. Maar zodra iemand een pilletje neemt, dan staat de wereld op zn kop. We hebben comazuipende jongeren, verkeersdoden door drank. Maar dat is natuurlijk allemaal veel minder erg dan iemand die een pilletje op heeft op een feestje.

Dan heb ik 1 tip voor je : Kruip achter dat beeldscherm vandaan en ga eens leven.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:01 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:

Oh maar ben ik aan 't doen hoor, multi tasking noemen ze dat :)
Soit, doe maar lekker verder met trippen :)
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:02 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Core_freak schreef:
Jeff3rd schreef:

Dan heb ik 1 tip voor je : Kruip achter dat beeldscherm vandaan en ga eens leven.

Oh maar ik leef hoor, wss even hard als jij :)
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:02 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ff serieus.. Heet jij toevallig André Rouvoet ofzo?
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:03 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Core_freak schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ff serieus.. Heet jij toevallig André Rouvoet ofzo?

Nee hoor :)
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:04 

Donateur

Core_freak schreef:
Hoofdcoach schreef:

Je mag wel 33 jaar zijn maar je hebt nog een hoop te leren blijkt maar weer. Leeftijd zegt niks over hoe volwassen je wel niet bent of hoe slim.. Blijkt in dit geval maar weer is.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:05 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Core_freak schreef:
Hoofdcoach schreef:

Je mag wel 33 jaar zijn maar je hebt nog een hoop te leren blijkt maar weer. Leeftijd zegt niks over hoe volwassen je wel niet bent of hoe slim.. Blijkt in dit geval maar weer is.

If you say so...
Ach peace y'all...
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:05 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
Roberttt schreef:

If you say so...
Ach peace y'all...

En dit bewijst precies wat Robert zegt..
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:06 

Hardtraxx Elite

Wat een figuur :D

Nou.. We gaan maar weer eens flink wat zon bijpakken vandaag! :D

Hij is 33, snap dat dan

Ja, lekker bijpakken zo!

Hardtraxx Veteran

Och jottum :love:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:14 

Hardtraxx Veteran

Eerst die ruzie van gisteren en nu 1 of andere 33 jarige die denkt dat ie beter is dan iedereen die wel eens drugs gebruikt. Gaat echt helemaal nergens over wat je allemaal zegt kerel, zomaar wat komen rond brabbelen hier.. Niemand heeft gezegd dat ie zich niet zou amuseren zonder drugs of wat dan ook, dat kan 90% hier namelijk wel en het grootste deel van de leden hier gaan ook erg vaak nuchter feesten. Leeftijd heeft niet altijd wat met de visie van iemand te maken. Ik ken genoeg volwassene die nog steeds denken als iemand van 16, maar ook andersom. En blijkbaar ben je zelf ook zo volwassen niet, met je 33 op een forum rond komen hangen en met allemaal gare verwijten aan komen zetten.. Ga werken of zo. Nog nooit zoveel keer gezucht in 5 minuten.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:14 

Hardtraxx Veteran

xd

Jullie gaan der ook allemaal vol op in xd

Beter komt dat van gisteren terug. Dat was veel leuker om te lezen allemaal. xd
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:16 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
xd

Jullie gaan der ook allemaal vol op in xd

Beter komt dat van gisteren terug. Dat was veel leuker om te lezen allemaal. xd

Inderdaad haha, ik zit nu alweer met een glimlach achter m'n scherm :P
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:17 

Hardtraxx Veteran

Heb ik gelukkig ook nog gelezen voordat het verwijderd werd. xd Maar het is gewoon vermoeiend.. Ieder half jaar komt er iemand die denkt dat ie het allemaal beter weet, maar er totaal geen verstand van heeft.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:17 

Hardtraxx Elite

Ik stel voor dat gewoon gezellig met zn allen een berg mephedrone tot ons nemen en die keihard opsnuiven. Dan worden we allemaal weer lievvvvvv :loving:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:19 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Heb ik gelukkig ook nog gelezen voordat het verwijderd werd. xd Maar het is gewoon vermoeiend.. Ieder half jaar komt er iemand die denkt dat ie het allemaal beter weet, maar er totaal geen verstand van heeft.

Achja, de meeste mensen laten die gasten gewoon praten. :P
Chukkels schreef:
Inderdaad haha, ik zit nu alweer met een glimlach achter m'n scherm :P

Het leven is zo mooi, omdat dit soort mensen bestaan. xd
Jeff3rd schreef:
Ik stel voor dat gewoon gezellig met zn allen een berg mephedrone tot ons nemen en die keihard opsnuiven. Dan worden we allemaal weer lievvvvvv :loving:

Jij bent dus gewoon een junk.

:woot:
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 11:20 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Hebben we nog niet :cry:
Vorige  1 ... 538, 539, 540, 541, 542, 543, 544 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic