Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:17 

Hardtraxx Addict

Core_freak schreef:
Puur natuur voor mij... Ik heb niks nodig om me te kunnen amuseren...

Ik heb ook niets nodig om me te kunnen amuseren, maar "iets" gebruiken maakt het wel nog veel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:21 

Hardtraxxer

MacMichael schreef:
Core_freak schreef:

Ik heb ook niets nodig om me te kunnen amuseren, maar "iets" gebruiken maakt het wel nog veel beter!

Ik zou het niet weten... Ik heb dat nog nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Als ik bekijk wat er bv op MOH rondloopt van stoned volk, dan heb ik er echt mijn bedenkingen bij dat je je wel amuseert.
Ik zie dan veel van die types wazig kijken en doen... Nee dank je, als je het niet kunt zonder drugs, dan blijf je maar beter thuis, da's mijn mening...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:25 

Hardtraxx Addict

En waar basseer je op dat die mensen niet zonder drugs kunnen? :P Het is gewoon een leuke opvulling van een dan al zo leuk feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:29 

Hardtraxxer

M-arijn schreef:
En waar basseer je op dat die mensen niet zonder drugs kunnen? :P Het is gewoon een leuke opvulling van een dan al zo leuk feest

Vertel me nou eens wat dat je extra geeft? Buiten het feit dat je er geld voor betaalt en de kans loopt verslaafd te raken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:33 

Core_freak schreef:
MacMichael schreef:
Core_freak schreef:

Ik zou het niet weten... Ik heb dat nog nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Als ik bekijk wat er bv op MOH rondloopt van stoned volk, dan heb ik er echt mijn bedenkingen bij dat je je wel amuseert.
Ik zie dan veel van die types wazig kijken en doen... Nee dank je, als je het niet kunt zonder drugs, dan blijf je maar beter thuis, da's mijn mening...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:35 

Hardtraxx Elite

Core_freak schreef:
MacMichael schreef:
Core_freak schreef:

Aaah.. Kijk.. Weer zo'n nuchtere anti-gebruik die zelf nog nooit iets geprobeerd heeft. Wat het toevoegd aan je feest. Een hele hoop. Maar dat moet je eens zelf ervaren. Op elk feest loopt er volk rond wat altijd zwaar van de kaart is. Hell, zo'n persoon hebben we hier ook op Hardtraxx.. Die snapt er nu nog steeds niets van dat z'n gebruik veel te veel is. Maargoed, dat soort figuren zal je altijd hebben. Zolang je gewoon normaal doseert heb je gewoon een prima tijd en zie je er ook daadwerkelijk normaal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:36 

Hardtraxx Addict

Core_freak schreef:
M-arijn schreef:

Vertel me nou eens wat dat je extra geeft? Buiten het feit dat je er geld voor betaalt en de kans loopt verslaafd te raken?

Je moet dus niet een halve gram pep snuiven in een half uurtje. Om even een voorbeeld te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:38 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Aaah.. Kijk.. Weer zo'n nuchtere anti-gebruik die zelf nog nooit iets geprobeerd heeft. Wat het toevoegd aan je feest. Een hele hoop. Maar dat moet je eens zelf ervaren. Op elk feest loopt er volk rond wat altijd zwaar van de kaart is. Hell, zo'n persoon hebben we hier ook op Hardtraxx genaamd Ruubbiie. Die snapt er nu nog steeds niets van dat z'n gebruik veel te veel is. Maargoed, dat soort figuren zal je altijd hebben. Zolang je gewoon normaal doseert heb je gewoon een prima tijd en zie je er ook daadwerkelijk normaal uit.

De lol is er ook wel af om Ruben er elke keer bij te halen hoor :thumbup: die snapt het nu heus wel.
Heeft echt geen zin om hem in elke post onderuit te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:38 

Core_freak schreef:
M-arijn schreef:

De biertjes die jij vast en zeker drinkt (al dan niet na hard gewerkt te hebben in een sopkeuken), zijn die soms gratis en raak je daar niet verslaafd aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:39 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
M-arijn schreef:

Ervaringen. Het is moeilijk om uit te leggen aan iemand die nooit ecstasy heeft gebruikt of heeft getript, maar het kan echt een verrijking van je leven zijn ALS je er goed mee om gaat. Je kan veel meer meemaken en plezier beleven met een pilletje op dan met een vakantie in principe. Vooral met tripmiddelen en XTC maak je dingen mee die in het gewone leven gewoon niet kunnen. Daarom zie je ook vaak dat juist slimme mensen drugs gebruiken om dezelfde reden dat je bijv. een wereldreis aan zou gaan. Verbreding van de horizon om t zo maar te zeggen. Ik ga heel vaak nuchter naar feesten en vermaak me dan uitermate goed, maar af en toe drugs maakt het leven een stuk interessanter (en ik heb verder geen saai leven). Ik zou het eigenlijk iedereen aanraden die er mee om zou kunnen gaan.

Bovendien zijn de meeste drugs ontzettend goedkoop (voor 3-10 euro kun je een avond vooruit) en vaak ook totaal niet verslavend. Vooral XTC, paddo's zijn vrijwel onmogelijk om aan verslaafd te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:40 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Aaah.. Kijk.. Weer zo'n nuchtere anti-gebruik die zelf nog nooit iets geprobeerd heeft. Wat het toevoegd aan je feest. Een hele hoop. Maar dat moet je eens zelf ervaren. Op elk feest loopt er volk rond wat altijd zwaar van de kaart is. Hell, zo'n persoon hebben we hier ook op Hardtraxx genaamd Ruubbiie. Die snapt er nu nog steeds niets van dat z'n gebruik veel te veel is. Maargoed, dat soort figuren zal je altijd hebben. Zolang je gewoon normaal doseert heb je gewoon een prima tijd en zie je er ook daadwerkelijk normaal uit.

Ach kijk, dat is zo'n onderwerp waar je je hele leven over kan blijven zeveren...
Ik heb niks nodig om los te gaan, buiten goeie muziek en een goeie lightshow...
Ik drink niet, ik rook niet, en ik gebruik geen drugs. Mis ik dan wat? Ik denk het niet... Voor de rest, peace :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:41 

Hardtraxx Addict

Core_freak schreef:
M-arijn schreef:

Een nieuwe dimensie :P Verslaafd raak je trouwens vrijwel niet als je gewoon gezond verstand hebt. Je voelt je (ik vooral bij mdma) echt fantastisch en je bent gelukkiger dan ooit tevoren :p Je ervaart alles beter dan het is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:43 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
Ik drink niet, ik rook niet, en ik gebruik geen drugs. Mis ik dan wat? Ik denk het niet... Voor de rest, peace :)

Naive instelling. Je mist dus echt heel veel :) maar goed, de meeste mensen kiezen ervoor om dat te missen dus je bent niet de enige
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:44 

Hardtraxxer

M-arijn schreef:
Core_freak schreef:
M-arijn schreef:

Een nieuwe dimensie :P Verslaafd raak je trouwens vrijwel niet als je gewoon gezond verstand hebt. Je voelt je (ik vooral bij mdma) echt fantastisch en je bent gelukkiger dan ooit tevoren :p Je ervaart alles beter dan het is

Alles beter dan dat het is??? Hmm, dat wil dus zeggen dat je ervaringen zonder niet zo goed zijn.
Weet ge we zullen binnen een jaar of 20 nog es spreken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:45 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Core_freak schreef:

Naive instelling. Je mist dus echt heel veel :) maar goed, de meeste mensen kiezen ervoor om dat te missen dus je bent niet de enige

Who the fuck are you to judge me?? Ik mis mss de dingen die jij ervaart, maar ik ervaar zeker en vast dingen die jij mist en nooit zult hebben, who's the smartest one now? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:46 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
Ach kijk, dat is zo'n onderwerp waar je je hele leven over kan blijven zeveren...

Ik drink, rook en gebruik zelf ook niet. Maar om dan iedereen die wel wat gebruikt gelijk over 1 kam te gaan scheren.. Ik hoorde vroeger ook altijd alleen maar verhalen van 'Het is slecht!' en 'Naar 1x gebruiken ben je verslaafd en word je een junkie!' etc. Maar sinds ik naar feesten ga en iedereen van HT ken/zie, merk ik wel dat je drugs ook gewoon verantwoord kan gebruiken (Uitzonderingen nagelaten), maar het overgrote deel van de mensen die ik ken en die gebruiken, die weten wanneer ze moeten stoppen en je merkt ook dat ze veel blijer (kunnen) zijn. Het is voor degene die gebruiken, gewoon een grote toevoeging (Zoals een aantal hebben gezegd).

Ik ben verder zelf ook niet echt van plan om te gebruiken, dus daar kan ik je de hand in schudden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:47 

Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
De lol is er ook wel af om Ruben er elke keer bij te halen hoor :thumbup: die snapt het nu heus wel.
Heeft echt geen zin om hem in elke post onderuit te halen.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:48 

Hardtraxx Elite

Core_freak schreef:

Alles beter dan dat het is??? Hmm, dat wil dus zeggen dat je ervaringen zonder niet zo goed zijn.

Ga jij gewoon eens heel gauw weg uit dit topic en lekker bij de Jezusbus staan joh.

El Mare heeft op MoH voor het eerst xtc geprobeerd. Hij heeft er anderhalf jaar (Al is het niet langer) over getwijfeld om het wel of niet te proberen. Hij heeft het altijd prima naar zn zin gehad op feesten. Dat ik m tegenkwam met wat op op Masters vloog ie me om mn nek, al zeggend : Waarom heb ik dit niet eerder geprobeerd joh? Ik voel me heerlijk, wat een super ervaring dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:50 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Core_freak schreef:

Ga jij gewoon eens heel gauw weg uit dit topic en lekker bij de Jezusbus staan joh.

El Mare heeft op MoH voor het eerst xtc geprobeerd. Hij heeft er anderhalf jaar (Al is het niet langer) over getwijfeld om het wel of niet te proberen. Hij heeft het altijd prima naar zn zin gehad op feesten. Dat ik m tegenkwam met wat op op Masters vloog ie me om mn nek, al zeggend : Waarom heb ik dit niet eerder geprobeerd joh? Ik voel me heerlijk, wat een super ervaring dit!

Moet ik nu bang zijn ofzo? :D

Ik vind het gezonde zonde van het geld... Als je je niet kan amuseren zonder dan zegt dat veel over de persoon zelf...
Mja, ik heb dan ook een andere levensvisie dan de rest hier op HT. Laat ons zeggen dat ik al aan de jaren van verstand ben gekomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:51 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
Laat ons zeggen dat ik al aan de jaren van verstand ben gekomen...

Serieus, heb je jezelf nou zo hoog zitten? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:51 

Donateur

:lol: :lol: :lol: Core_freak wat ben je een held
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:52 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
Who the fuck are you to judge me?? Ik mis mss de dingen die jij ervaart, maar ik ervaar zeker en vast dingen die jij mist en nooit zult hebben, who's the smartest one now? :D

Oké gaan we zo doen? Wat voor dingen zijn dat dan en waarom zou ik dat niet mee kunnen maken? Jij kiest er bewust voor om jouw ervaringen te beperken, ik doe dat niet. Hoezo zou ik dan slechter af zijn? Laten we stellen dat jij alles ervaart behalve drugs, dan mis je nog steeds een deel van wat er te ervaren valt. Dan kun jij jouw uitermate ervaringrijke leven alsnog verrijken door een keer een pilletje of een paddootje te proberen? En ga niet doen alsof je slimmer bent dan ik, want de kans daarop is erg klein, vooral als je zo redeneert als in de post waar ik nu antwoord op geef. "Ik heb die ervaringen niet nodig omdat ik ook andere ervaringen heb die anderen missen". Vette logica
Man
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:54 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Core_freak schreef:
Laat ons zeggen dat ik al aan de jaren van verstand ben gekomen...

Serieus, heb je jezelf nou zo hoog zitten? :/

Leeftijd doet wel wat met een mens... Als jonge knaap denken de meesten alleen maar aan feesten, maar als je ouder wordt ga je meer nadenken over je leven en je toekomst...
Jij bent 19 en ik 33... toch wel een verschil he... We spreken elkaar binnen een jaar of 12 nog eens, ok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:54 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
Jeff3rd schreef:

Kap nou is met die bullshit van ik heb het niet nodig, niemand heeft t nodig
Nuchter vermaak ik me uitstekend, onder invloed nog veel meer, maar om het nodig te hebben? Nee, nuchter kan ik zelfs langer door stampen.

Mis jij wat? Ja jij mist wat. Ga niet ergens over oordelen als je het nog nooit geprobeerd hebt. Dus ga nu maar weg met je eigenwijze en naïeve instelling en over 20 jaar praten we wel ja zoals je aangaf :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:55 

Hardtraxx Elite

Waar zeg ik dat iemand zich niet kan "amuseren" zonder drugs. Dat gaat prima hoor. Drugs geeft gewoon een extra dimensie toe aan je feest.

Je drinkt vast weleens een biertje? Dat noemen wij gelegaliseerde drugs. Er zijn bizar veel mensen met een alcoholprobleem. Maar dat word allemaal maar goedgekeurd en betutteld. Maar zodra iemand een pilletje neemt, dan staat de wereld op zn kop. We hebben comazuipende jongeren, verkeersdoden door drank. Maar dat is natuurlijk allemaal veel minder erg dan iemand die een pilletje op heeft op een feestje.
Vorige  1 ... 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic