Core_freak schreef:
Jeff3rd schreef:
Aaah.. Kijk.. Weer zo'n nuchtere anti-gebruik die zelf nog nooit iets geprobeerd heeft. Wat het toevoegd aan je feest. Een hele hoop. Maar dat moet je eens zelf ervaren. Op elk feest loopt er volk rond wat altijd zwaar van de kaart is. Hell, zo'n persoon hebben we hier ook op Hardtraxx genaamd Ruubbiie. Die snapt er nu nog steeds niets van dat z'n gebruik veel te veel is. Maargoed, dat soort figuren zal je altijd hebben. Zolang je gewoon normaal doseert heb je gewoon een prima tijd en zie je er ook daadwerkelijk normaal uit.
Ach kijk, dat is zo'n onderwerp waar je je hele leven over kan blijven zeveren...
Ik heb niks nodig om los te gaan, buiten goeie muziek en een goeie lightshow...
Ik drink niet, ik rook niet, en ik gebruik geen drugs. Mis ik dan wat? Ik denk het niet... Voor de rest, peace

Kap nou is met die bullshit van ik heb het niet nodig, niemand heeft t nodig
Nuchter vermaak ik me uitstekend, onder invloed nog veel meer, maar om het nodig te hebben? Nee, nuchter kan ik zelfs langer door stampen.
Mis jij wat? Ja jij mist wat. Ga niet ergens over oordelen als je het nog nooit geprobeerd hebt. Dus ga nu maar weg met je eigenwijze en naïeve instelling en over 20 jaar praten we wel ja zoals je aangaf