Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:48 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ja, precies, ik wil doorgaan tot ik hoofdpijn ervan krijg door het snuiven.

Maken we de vrijdag weer de upper avond die eindigt met een downer in de vorm van een overdosis benzo's waarbij de zaterdag de tripdag wordt waarbij wij veel lekkers in huis halen voor smaaksensaties en waarbij de zondag chilldag wordt met mogelijkheden tot nuttigen van middelen en waarbij ik tot nog misschien mee ga naar Beat the Bridge?

Ik dacht eerder aan vrijdag Candyflip-night, zaterdag Mephedrone-herhaling van Oudjaarsnacht en zondag Benzo-fury ultimate test! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Maken we de vrijdag weer de upper avond die eindigt met een downer in de vorm van een overdosis benzo's waarbij de zaterdag de tripdag wordt waarbij wij veel lekkers in huis halen voor smaaksensaties en waarbij de zondag chilldag wordt met mogelijkheden tot nuttigen van middelen en waarbij ik tot nog misschien mee ga naar Beat the Bridge?

Ik dacht eerder aan vrijdag Candyflip-night, zaterdag Mephedrone-herhaling van Oudjaarsnacht en zondag Benzo-fury ultimate test! ^^

Hmm, dat is misschien nog wel slimmer ja. Vrijdag wordt dus LSD avond, zaterdag de upper avond en zondagmiddag/avond wordt ''I don't fucking care'' avond.

Duidelijk ^^ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:59 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Hmm, dat is misschien nog wel slimmer ja. Vrijdag wordt dus LSD avond, zaterdag de upper avond en zondagmiddag/avond wordt ''I don't fucking care'' avond.

Duidelijk ^^ :loving:

Inderdaad. LSD moet je nemen op het moment dat je het fitst bent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

Heb je wel gelijk in ja :P

Squirrie doet denk wel met je mee aan de candyflip. Ik liever niet. Heb onlangs nog onverwacht MDMA gebruikt en je weet hoe ik daar tegenover sta :P

Misschien dat Iris wel gek meedoet? xd
Haar kennende soms xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:08 

Donateur

Ruubiie schreef:
Wel epic, dat stukje van binnen naar buiten toe, waar ik dus helemaal niks meer vanaf weet, alleen dat het hele huis omviel, en ik muren overeind probeerde te houden ofzo xd , en dat het gruwelijk lang duurde :lol: .

Ik heb dus precies hetzelfde. Het huis kantelde om en duurde echt een uur voordat we weer binnen waren. Er staat me ook nog iets bij dat we elkaars handen vasthielden en schuifelend naar binnen gingen xd

Ik denk dat ik dat holletje toen wel bereikt heb, aangezien ik 5x aan chris heb gevraagd of we dood waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:09 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Squirrie doet denk wel met je mee aan de candyflip. Ik liever niet. Heb onlangs nog onverwacht MDMA gebruikt en je weet hoe ik daar tegenover sta :P

Haar kennende soms xd

Die doet wel mee. Die vond het prachtig de laatste keer toen jij liep te snurken :woot:

Maikulz doet sowieso wel mee. Zolang het maar geen herhaling wordt van Loudness pre-party April 2011, vind ik alles best xd En ja, misschien komt er nog wel een onverwacht gebruik dan. Met jou weet je het maar nooit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:11 

Donateur

Chukkels schreef:
Mephedrone
Hogere euforiepiek dan MDMA

Ik weet niet hoeveel ik er nog van moet wegsnuiven om dat te ervaren, maar ik vind het allemaal maar reuze meevallen. De euforie van Mephedrone vergeleken met een echte MDMA-euforie is niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:18 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Mephedrone

Ik weet niet hoeveel ik er nog van moet wegsnuiven om dat te ervaren, maar ik vind het allemaal maar reuze meevallen. De euforie van Mephedrone vergeleken met een echte MDMA-euforie is niks.

Je verwart het heldere van de Meph met de vaagheid van MDMA. Nuchter kan ik ook heerlijk wegdromen bij bepaalde dingen, maar ik besef voor mezelf wel dat als ik puur afga op de euforie er nog niks op mijn pad is gekomen wat ook maar enigszins in de buurt kan komen bij mephedrone. Verder valt het in het begin op feesten inderdaad wel mee, maar als je meer dan 500mg in je neus hebt zitten of gewoon één goede lijn van 200+mg neemt, dan ga je als een trein. Ik weet dat je met die dosis aan MDMA ook wel in een compleet overdonderende euforieboost zit, maar dat kan men gewoon niet handelen vanwege de vaagheid en de motorieke stoornis die je er gratis bij krijgt met MDMA. Vandaar dat ik durf te stellen dat mephedrone (mits juist gedoseerd) MDMA met gemak overtreft. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:18 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Haar kennende soms xd

Die doet wel mee. Die vond het prachtig de laatste keer toen jij liep te snurken :woot:

Maikulz doet sowieso wel mee. Zolang het maar geen herhaling wordt van Loudness pre-party April 2011, vind ik alles best xd En ja, misschien komt er nog wel een onverwacht gebruik dan. Met jou weet je het maar nooit :whistle:

Haha xd

Ja, hee, jonguh, ik lag gewoon fucking op haar schoot te slapen hier xd
Ik was kapoet xd

Haha, Loudness april ging wel ekt te furrrr ja xd
Haha, met mij weet je het inderdaad nooit xd

Verrassingen zijn altijd mooi :P

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Mephedrone

Komt gewoon omdat je fucked up ben man.

Je kan beter stoppen met die shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:25 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Mephedrone

Je verwart het heldere van de Meph met de vaagheid van MDMA. Nuchter kan ik ook heerlijk wegdromen bij bepaalde dingen, maar ik besef voor mezelf wel dat als ik puur afga op de euforie er nog niks op mijn pad is gekomen wat ook maar enigszins in de buurt kan komen bij mephedrone. Verder valt het in het begin op feesten inderdaad wel mee, maar als je meer dan 500mg in je neus hebt zitten of gewoon één goede lijn van 200+mg neemt, dan ga je als een trein. Ik weet dat je met die dosis aan MDMA ook wel in een compleet overdonderende euforieboost zit, maar dat kan men gewoon niet handelen vanwege de vaagheid en de motorieke stoornis die je er gratis bij krijgt met MDMA. Vandaar dat ik durf te stellen dat mephedrone (mits juist gedoseerd) MDMA met gemak overtreft. ;)

Ow nou ja volgens mij was mijn record een lijn van 150 mg ofzo :P Vond t alsnog niet overweldigend. Met MDMA kan je een enorme euforie-boost krijgen zonder extreem veel te nemen, afhankelijk van tienduizend factoren. Die vaagheid komt pas als je 200+ achter de kiezen hebt (hoeft niet in één keer) in mijn beleving. En dat duurt nog een stuk langer ook. Mephedrone is gewoon helemaal klaar na een uur.

Citaat:

Als ik nu al fucked up ben van de mep, wat zijn jullie dan wel niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:27 

Donateur

dawasiknie schreef:
Als ik nu al fucked up ben van de mep, wat zijn jullie dan wel niet xd

Niet meer te redden :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:34 

Hardtraxx Veteran

Ik ben niet fucked up. :cool:
Wel geweest, dat wel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:36 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Verrassingen zijn altijd mooi :P

Hmm, daar kan ik wel wat leuks mee :corn:

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Mephedrone

I know, mephedrone gaat ook alleen nog maar sporadisch gebruikt worden door mij. De tijden van minimaal 2x per maand zijn voorbij, vind het toch wat te griezelig worden op lange termijn. Stop er dus maar mee, voordat ik er wel wat van ga merken.

dawasiknie schreef:
Ow nou ja volgens mij was mijn record een lijn van 150 mg ofzo :P Vond t alsnog niet overweldigend. Met MDMA kan je een enorme euforie-boost krijgen zonder extreem veel te nemen, afhankelijk van tienduizend factoren. Die vaagheid komt pas als je 200+ achter de kiezen hebt (hoeft niet in één keer) in mijn beleving. En dat duurt nog een stuk langer ook. Mephedrone is gewoon helemaal klaar na een uur.

Nee, 150 is echt niet genoeg om in zo'n euforische staat te komen. Op Thrillogy zat ik ook al op de 300-400mg voordat ik pas het ultieme gevoel kreeg. Op Hard Bass had ik het meest epische gevoel van de meph ooit, maar dat ging ook veel en veel te hard, waardoor ik meteen afgekickt was van bijpakken voor de rest van de avond. Misschien had het te maken met het feit dat ik al 2 speakers op had en na 2 bommetjes van 280mg ook nog eens doodleuk zonder het te weten 500mg+ meph snoof xd

Mephedrone houdt overigens langer aan naarmate je meer in je lichaam hebt zitten. Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om 3 uur lang op precies dezelfde piek te blijven zitten zonder bij te pakken. Moet wel zeggen dat ik toen al op anderhalve gram zat.

Met mephedrone is het bijpakschema een beetje als volgt:

1e lijn > 2e lijn: 45 min.
2e lijn > 3e lijn: 60 min.
3e lijn > 4e lijn: 90 min.
4e lijn > 5e lijn: 120 min
en dan beetje rond dat tijdstip blijven, met dezelfde dosissen, om in continue dezelfde flow te blijven. Meph wordt snel afgebroken, maar naarmate je meer in je lichaam hebt zitten, kost het meer tijd om af te breken dan de tijd dat je bijpakt. Eigenlijk het tegenovergestelde van MDMA, waar ik naarmate ik meer in m'n lichaam heb zitten het sneller uitwerkt. Met meph krijg je geen tolerantie TIJDENS gebruik. Ik denk zelfs dat je wel 2 dagen non-stop aan de meph kan blijven zitten, zonder dat het gevoel minder wordt als de dosissen elke keer hetzelfde blijven. Echter durf ik dit niet met zekerheid te zeggen, aangezien m'n langste meph-space rond de 18 uur zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:38 

Hardtraxx Veteran

Kijk, dat is wel een voorbeeld van fucked up de breedste zin des woords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:41 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Ik zag mezelf als experimenteel potentieel object in de wondere wereld van mephedrone. Het experiment is echter voltooid en nu kan ik de uitkomsten delen met anderen, zodat ze weten wat te doen en vooral wat niet te doen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:43 

Donateur

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik zag mezelf als experimenteel potentieel object in de wondere wereld van mephedrone. Het experiment is echter voltooid en nu kan ik de uitkomsten delen met anderen, zodat ze weten wat te doen en vooral wat niet te doen. ^^

Uitkomst: je weet grote delen van de avond niet meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Hij weet, net als mij, niet meer in absolute uitspraken te beschrijven wat er in 2011 elk weekend is gebeurd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Met meph weet ik me bijna altijd alles nog te herinneren. Enige uitzondering is Hard Bass ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:07 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
maar als je meer dan 500mg in je neus hebt zitten of gewoon één goede lijn van 200+mg neemt, dan ga je als een trein. Ik weet dat je met die dosis aan MDMA ook wel in een compleet overdonderende euforieboost zit, maar dat kan men gewoon niet handelen vanwege de vaagheid en de motorieke stoornis die je er gratis bij krijgt met MDMA. Vandaar dat ik durf te stellen dat mephedrone (mits juist gedoseerd) MDMA met gemak overtreft. ;)

Ik heb zelfs totaal nog geen euforie ervaren met 4mmc. De doseringen waar jij het over hebt zijn trouwens veel hoger als gebruikelijke doseringen: http://www.erowid.org/chemicals/4_methy ... dose.shtml
Strong: 75 - 125 mg (en jij hebt het over het dubbel in 1x weg te snuiven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:09 

Hardtraxx Veteran

misschien ben ik een beetje dom maar wtf is 5-HTP ofso.. en waar is het te verkrijgen? :P wil ook weleens met dat op een droom beleven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
maar als je meer dan 500mg in je neus hebt zitten of gewoon één goede lijn van 200+mg neemt, dan ga je als een trein. Ik weet dat je met die dosis aan MDMA ook wel in een compleet overdonderende euforieboost zit, maar dat kan men gewoon niet handelen vanwege de vaagheid en de motorieke stoornis die je er gratis bij krijgt met MDMA. Vandaar dat ik durf te stellen dat mephedrone (mits juist gedoseerd) MDMA met gemak overtreft. ;)

Ik heb zelfs totaal nog geen euforie ervaren met 4mmc. De doseringen waar jij het over hebt zijn trouwens veel hoger als gebruikelijke doseringen: http://www.erowid.org/chemicals/4_methy ... dose.shtml

Klopt. Maar het verschil met dit spul en met bijvoorbeeld andere stoffen is dat je hiermee wél veel hogere dosissen ineens kan nemen dan de aanbevolen dosering, zonder dat je daarbij kats van de kaart raakt. Dat vind ik ook zo heldig aan mephedrone. 50mg meer of minder maakt niet zo heel veel uit voor het té hard gaan. Met de normale dosissen kom je inderdaad niet aan de euforie van MDMA. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 16:45 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Hij weet, net als mij, niet meer in absolute uitspraken te beschrijven wat er in 2011 elk weekend is gebeurd. xd

Hahaha zolang je het maar naar je zin hebt gehad, daar gaat het om :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
misschien ben ik een beetje dom maar wtf is 5-HTP ofso.. en waar is het te verkrijgen? :P wil ook weleens met dat op een droom beleven xd

Bij de plaatselijke kruidenier jonguh
DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Ik begin ook vaker boven de 125 mg met mephedrone. Reden is dat ik het gevoel wat daar onder zit niet boeiend genoeg vind.

Dan kan ik het beter niet doen. Beginners moeten gewoon lekker Erowid aan houden en kijken wat voor hun interessant is.
Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

Hahaha zolang je het maar naar je zin hebt gehad, daar gaat het om :cool:

Die fase hanteer ik nu al langere tijd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Kun je eigenlijk hard gaan op pep? :P Zo ja, in wat voor hoeveelheid moet men zich dan versnuiveng?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:16 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Kun je eigenlijk hard gaan op pep? :P Zo ja, in wat voor hoeveelheid moet men zich dan versnuiveng?

Nog nooit hard gegaan op pep?

Shame on you.
Ik ken je niet meer.
Vorige  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic