Olijfboompje schreef:
Verrassingen zijn altijd mooi

Hmm, daar kan ik wel wat leuks mee
Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Mephedrone
Hogere euforiepiek dan MDMA
Ik weet niet hoeveel ik er nog van moet wegsnuiven om dat te ervaren, maar ik vind het allemaal maar reuze meevallen. De euforie van Mephedrone vergeleken met een echte MDMA-euforie is niks.
Komt gewoon omdat je fucked up ben man.
Je kan beter stoppen met die shit.
I know, mephedrone gaat ook alleen nog maar sporadisch gebruikt worden door mij. De tijden van minimaal 2x per maand zijn voorbij, vind het toch wat te griezelig worden op lange termijn. Stop er dus maar mee, voordat ik er wel wat van ga merken.
dawasiknie schreef:
Ow nou ja volgens mij was mijn record een lijn van 150 mg ofzo

Vond t alsnog niet overweldigend. Met MDMA kan je een enorme euforie-boost krijgen zonder extreem veel te nemen, afhankelijk van tienduizend factoren. Die vaagheid komt pas als je 200+ achter de kiezen hebt (hoeft niet in één keer) in mijn beleving. En dat duurt nog een stuk langer ook. Mephedrone is gewoon helemaal klaar na een uur.
Nee, 150 is echt niet genoeg om in zo'n euforische staat te komen. Op Thrillogy zat ik ook al op de 300-400mg voordat ik pas het ultieme gevoel kreeg. Op Hard Bass had ik het meest epische gevoel van de meph ooit, maar dat ging ook veel en veel te hard, waardoor ik meteen afgekickt was van bijpakken voor de rest van de avond. Misschien had het te maken met het feit dat ik al 2 speakers op had en na 2 bommetjes van 280mg ook nog eens doodleuk zonder het te weten 500mg+ meph snoof

Mephedrone houdt overigens langer aan naarmate je meer in je lichaam hebt zitten. Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om 3 uur lang op precies dezelfde piek te blijven zitten zonder bij te pakken. Moet wel zeggen dat ik toen al op anderhalve gram zat.
Met mephedrone is het bijpakschema een beetje als volgt:
1e lijn > 2e lijn: 45 min.
2e lijn > 3e lijn: 60 min.
3e lijn > 4e lijn: 90 min.
4e lijn > 5e lijn: 120 min
en dan beetje rond dat tijdstip blijven, met dezelfde dosissen, om in continue dezelfde flow te blijven. Meph wordt snel afgebroken, maar naarmate je meer in je lichaam hebt zitten, kost het meer tijd om af te breken dan de tijd dat je bijpakt. Eigenlijk het tegenovergestelde van MDMA, waar ik naarmate ik meer in m'n lichaam heb zitten het sneller uitwerkt. Met meph krijg je geen tolerantie TIJDENS gebruik. Ik denk zelfs dat je wel 2 dagen non-stop aan de meph kan blijven zitten, zonder dat het gevoel minder wordt als de dosissen elke keer hetzelfde blijven. Echter durf ik dit niet met zekerheid te zeggen, aangezien m'n langste meph-space rond de 18 uur zit.