Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 01:29 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat er een Reünie moet komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 01:32 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:

Ik ook! Ik heb een eigen auto, waar 6 vermagerde junks in passen die op gewicht moeten komen bij de McDonalds, waarna we door de McDrive rijden en van de motorkap van snuiveng! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 09:52 

Donateur

Ja ik dacht laat ik eens verstandig zijn en beginnen met 60mg. Achteraf gezien te lage dosis, maar de 2e lijn knalde er ongelooflijk hard in. Man man ik wist niet meer wat voor en achter was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:16 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

Ik ook! Ik heb een eigen auto, waar 6 vermagerde junks in passen die op gewicht moeten komen bij de McDonalds, waarna we door de McDrive rijden en van de motorkap van snuiveng! :love:

:lol: :lol: , Binnen was is leuker!

Black Sunrise schreef:
Ja ik dacht laat ik eens verstandig zijn en beginnen met 60mg. Achteraf gezien te lage dosis, maar de 2e lijn knalde er ongelooflijk hard in. Man man ik wist niet meer wat voor en achter was :P

2e dosis heb ik geregeld voor je eh! Gelijk een goede dus :whistle: . Wel epic, dat stukje van binnen naar buiten toe, waar ik dus helemaal niks meer vanaf weet, alleen dat het hele huis omviel, en ik muren overeind probeerde te houden ofzo xd , en dat het gruwelijk lang duurde :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:16 

Maar wie kan mij het gebruik van M uitleggen? hoe en wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:23 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:

Is lastig doseren, zoiets doe je volgens mij meer op gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:26 

Donateur

Ruubiie schreef:
Chris Two schreef:

Is lastig doseren, zoiets doe je volgens mij meer op gevoel.

Ja en daar gaat het dus fout, omdat het altijd een kwartiertje (soms langer) duurt voordat je iets gaat voelen. Pak je te weinig voel je niks, pak je teveel (en dat gebeurt makkelijk de eerste keer als je nog niks voelt) dan ben je verschrikkelijk uit je dak.

Zoals ik het van hem hoor gaat hij het thuis doen. Regel een weegschaaltje, reken uit wat je behoefte is (aantal mg MDMA = aantal kg gewicht x 1,25 lijkt me een mooie startdosis), weeg dat af, lik dat op en je hebt een topavond. De eerste keer op gevoel pakken is dom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:29 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ik vond 46 mg in een keer al heftig genoeg met MXE. xd

Daar kan ik mij ook wel in vinden xd Ik zal de dosis voor in een m-hole te geraken eens achterhalen voor je :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:30 

Hardtraxx Veteran

Klopt, maar voor de ervaren junk is een weegschaal een overbodige luxe eigenlijk, qua mdma gebruik :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:43 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik vond 46 mg in een keer al heftig genoeg met MXE. xd

Daar kan ik mij ook wel in vinden xd Ik zal de dosis voor in een m-hole te geraken eens achterhalen voor je :whistle:

Haha, jij achterhaalt hem sowieso meer voor jezelf dan voor mij. xd

MXE was wel echt vet bazig, alleen daar moet je echt een dagje voor uit trekken, want je voelt je zo space. xd
Ruubiie schreef:
Klopt, maar voor de ervaren junk is een weegschaal een overbodige luxe eigenlijk, qua mdma gebruik :P .

Mensen met ervaring gebruiken juist een weegschaal, omdat ze dan precies kunnen afwegen. De mensen met ervaring weten meestal wat voor hun voldoet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:22 

Ruubiie schreef:

en wat ben ik, dat juist niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:23 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:

en wat ben ik, dat juist niet

Hij wilde gewoon even tof doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:26 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Mensen met ervaring gebruiken juist een weegschaal, omdat ze dan precies kunnen afwegen. De mensen met ervaring weten meestal wat voor hun voldoet. :)

Correctie: mensen met ervaring EN verstand :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 12:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Verstand is relatief :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:19 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
MXE was wel echt vet bazig, alleen daar moet je echt een dagje voor uit trekken, want je voelt je zo space. xd

Daarom vind ik MXE vet, het is zoooooveel meer SPACE als keta :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Daarom vind ik MXE vet, het is zoooooveel meer SPACE als keta :love:

Ja, dat is wel zo, alleen ik vind de duur jammer. Ik waardeerde keta juist zo, omdat het zo kortstondig is. Het maken van MXE in kortdurende vorm lijkt mij echter een behoorlijk proces :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:36 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Mijn verstand heb ik al weggesnoven helaasch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:36 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ja, dat is wel zo, alleen ik vind de duur jammer. Ik waardeerde keta juist zo, omdat het zo kortstondig is. Het maken van MXE in kortdurende vorm lijkt mij echter een behoorlijk proces :P

Hoe langer de space hoe beter mijn jongen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 13:38 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Hoe langer de space hoe beter mijn jongen xd

Nou, nou, daar durf ik tegen in te gaan :P

Ik zat er voorheen aan te denken om eens bromo dragonfly te proberen, maar nu denk ik daar toch nog iets meer over na. xd

Als je het mij zou vragen als ik wappie ben, zeg ik waarschijnlijk wel ja zonder nadenken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:12 

Hardtraxxer

Kan iemand mij vertellen wat ''miauw miauw'' is? Hoorde laatst van iemand die het gebruikt had en zei dat het best bekend was, maar had er nog nooit van gehoord.. Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
Kan iemand mij vertellen wat ''miauw miauw'' is? Hoorde laatst van iemand die het gebruikt had en zei dat het best bekend was, maar had er nog nooit van gehoord.. Alvast bedankt :)

Mephedrone oftewel 4mmc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:

Dat is Mephedrone :loving:
Het meest goddelijke middeltje op aarde. Hogere euforiepiek dan MDMA, nuchterheid en lengte van coke. Ultiem middeltje om een perfecte avond/nacht te beleven, voor zowel thuis al op feesten! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Q-Dominic schreef:

Het meest goddelijke middeltje op aarde. Hogere euforiepiek dan MDMA, nuchterheid en lengte van coke. Ultiem middeltje om een perfecte avond/nacht te beleven, voor zowel thuis al op feesten! :love:

Ik hoop voor je dat je dat ons weekendje mee neemt, want ik wil dat eigenlijk wel nuttigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Q-Dominic schreef:

Ik hoop voor je dat je dat ons weekendje mee neemt, want ik wil dat eigenlijk wel nuttigen.

Sowieso, we moeten ons 1-jarig jubileum eigenlijk nog vieren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 14:45 

Hardtraxx Veteran

Ja, precies, ik wil doorgaan tot ik hoofdpijn ervan krijg door het snuiven.

Maken we de vrijdag weer de upper avond die eindigt met een downer in de vorm van een overdosis benzo's waarbij de zaterdag de tripdag wordt waarbij wij veel lekkers in huis halen voor smaaksensaties en waarbij de zondag chilldag wordt met mogelijkheden tot nuttigen van middelen en waarbij ik tot nog misschien mee ga naar Beat the Bridge?
Vorige  1 ... 527, 528, 529, 530, 531, 532, 533 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic