Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:23 

Hardtraxxer

Ja echt serieus raar dat jij niet mee hoefde xD Terwijl ik met hem mee liep was ik nog bezig die capsule door te slikken haha. Volgende keer maar beter oppassen, want anders kom ik er niet meer in en dat zou toch wel erg jammer zijn. Sans souci is me goed bevallen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:27 

Hardtraxx Veteran

Episch idd, maar kijkt daar continue een mannetje naar een scherm dan? :P

roberttt schreef:
DOI ?

Episch tripmiddeltje. Zit je in een trip die tot 72 uur duurt. Vind jij ook wel leuk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:29 

Hardtraxx Veteran

Nu weten we dus gelijk het middeltje waar je aan kunt komen, en wat volgens jou NOG beter is dan Meph :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Nu weten we dus gelijk het middeltje waar je aan kunt komen, en wat volgens jou NOG beter is dan Meph :lol: :lol: :lol: :lol:

Ow, ik kan al eeuwen aan DOI komen, dus dat is het niet. Overigens moet je voor DOI echt een week vrij nemen of kilo's benzo's in huis hebben, anders kun je nog wel eens voor onplezante verrassingen komen te staan. Is ook iets wat ik pas in de zomer wil doen, bij mooi weer, met de juiste mensjes en in een chille omgeving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:35 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Episch idd, maar kijkt daar continue een mannetje naar een scherm dan? :P

roberttt schreef:
DOI ?

Episch tripmiddeltje. Zit je in een trip die tot 72 uur duurt. Vind jij ook wel leuk. ^^

Haha als je dan fout gaat gek, ga je deaud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:36 

Donateur

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

Ow, ik kan al eeuwen aan DOI komen, dus dat is het niet. Overigens moet je voor DOI echt een week vrij nemen of kilo's benzo's in huis hebben, anders kun je nog wel eens voor onplezante verrassingen komen te staan. Is ook iets wat ik pas in de zomer wil doen, bij mooi weer, met de juiste mensjes en in een chille omgeving.

Hmm tsja, bij mij gaat tegenwoordig alles fout of valt het verkeerd :p Misschien moet ik het maar niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

Pep makes your day Robertoooo :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:39 

Donateur

Nee bedankt :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:40 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

72 uur?! Pfff.. Gekkenwerk :P. Beter ga je ergens in de middle of nowhere zitten zonder enige andere vorm van menselijk contact :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:43 

Donateur

Of 72 uren mediteren en je innerlijke rust vinden..,.. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:44 

Hardtraxx Elite

Ik wil wel mee.. Maar dan als de nuchtere... Videocamera meenemen en alles opnemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:45 

Donateur

Want? 72 uur iemand filmen die in de kleermakerszit aan het mediteren is ? Geen interessant beeld materiaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:47 

Hardtraxx Veteran

Sorry, ik bedoel 32 uur xd

Maar het grenst tegen de waanzin aan, lijkt me een keer tof om mee te maken. Net als mescaline overigens, misschien binnenkort ook eens bestellen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:50 

Ibogaïne is voor de echte baasmannen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ibogaïne is voor de echte baasmannen

Ayahuasca jongen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:41 

Donateur

Wel echt té grappige momenten gehad met Keta. Het moment dat je niet meer normaal kan praten en dus allebei in de taal van Swedish Chef iets aan elkaar duidelijk wil maken, elkaar snapt en vervolgens 10 minuten helemaal in een scheur ligt om vervolgens 10 keer te vervolgen met "ik snap er geen kut meer van" :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:53 

Hardtraxx Elite

Wahhahah! Dat was echt episch idd :lol:.

Of hoe een simpele kabel op de vloer inene een waanzinnig obstakel word... Prachtig gewoon.
Of de trap naar boven... "Heb je gezien hoe hoog die trap is? Jeeeeeezussss! Daar begin ik echt niet aan!" :x

Hoe heb je geslapen trouwens? Ik heb 2 uur geslapen en nog steeds alive and kicking.. Al begin ik wel nu langzaam in te kakken... En je weet het.. INKAKKEN IS BIJPAKKEN! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:56 

Donateur

Puntje Ket gaat er wel in toch? :P

Ik heb 3 uurtjes geslapen, kon niet langer want ik moest nog werken (wat een bizarre ellende was dat trouwens xD)
Nu net 1 mg Etizolam erin gegooid, denk dat ik voor de komende 12 uur wel zoet ben om te slapen. Wss ben ik morgen wel weer redelijk op peil, ik hoop dat de MDMA-dip meevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:58 

Hardtraxx Elite

Puntje ket gaat er in principe altijd wel in :P. Maar denk dat ik voorlopig weer even van de drugs afblijf. Heb mn lichaam genoeg aangedaan voor nu. Hahah! Wees blij dat je in elk geval etizolam hebt...

Ik heb volgens mij nog echt een dikke afterglow van die 2cb. Best grappig.. Af en toe nog hele kleine lichte visuals... Al kan dat natuurlijk ook de vermoeidheid zijn na ruim 48 uur wakker, 2 uur slaap en daarna weer wakker tot nu :P. Net ook.. Best uitgebreid aan t gapen.. Dacht ik dat er iemand voor me stond met zn vuisten omhoog... Gekkenhuis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:02 

Donateur

Toen ik thuis kwam na 50 uur slapeloosheid begonnen ook ineens kleuren te veranderen en kwam overal een waas overheen hangen. Na een nachtje doorhalen heb ik dat ook wel eens iets minder, maar kan me best voorstellen dat het na 2 nachtjes nog sterker is haha. Nadat ik ff had geslapen was dat ook weer afgelopen eigenlijk.

Heb je je lichaam genoeg aangedaan ja :P Je vond het allemaal heel de tijd "nog wel meevallen" :lol: Ik ging het nog bijna geloven ook hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:05 

Hardtraxx Elite

Hahahh! Ja.. Die mooie waas enzo heb ik dus ook. En kleuren veranderen ook lichtjes. Ik vind t wel grappig.
Alleen beetje vermoeiende manier om het effect te krijgen. Al vraag ik me dan wel weer stiekum af wat er gebeurd als ik NOG langer wakker blijf. Maar daar ga ik me niet aan wagen. Ben kapot.

Ach... Het viel in principe wel mee.. Ik kon zelfs nog wel de trap op komen... Alleen nadat ik geslapen had ben ik eigenlijk maar 1x naar beneden geweest. En dat was om eten/drinken voor de gehele dag te pakken om mee naar boven te nemen. Die trap wou ik niet nog een keer bestormen. Dat is zo'n beetje de grootste hindernis geweest vandaag :P. Na het slapen voelde ik me eigenlijk beroerder dan voor het slapen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:16 

Hardtraxx Veteran

Na een nachtje doorhalen heb ik ook vage hallucinaties :P ik hoor dan stemmen in de afzuiger van de wc en ik zie in flitsen mensen op de bank zitten bijvoorbeeld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

Jullie zijn met zijn allen wel goed fucked up he.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:21 

Hardtraxx Elite

We hebben goed ons best gedaan ja. Ach... 1x in de zoveel tijd een zieke after moet kunnen :). Was alweer een tijdje terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Jullie zijn met zijn allen wel goed fucked up he.. :cool:

Jij ook, dat je zo bent veranderd in vergelijking met een jaar geleden :cry:
Vorige  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic