Zaterdag waren robert en ik ook lekker handig bezig. 4FMP ruilen tegen een speaker recht onder een camera

Toen kwam er een bewaker aangelopen en ik zag niet dat robert bedoelde dat hij er aan kwam. Ik was dus nog mooi rustig bezig om die speaker in mijn broekzak te doen, terwijl die gast om de hoek kwam. Gelukkig had ik de 4fmp al binnen, want de speaker moest ik inleveren
Overigens wat was dat me toch een bazenspul. Half 11 of zo (?) ingenomen en ging echt lekker tot een uur of 3. Toen een kort dipje gehad van een half uurtje en daarna had ik het gevoel alsof ik strak stond. Aan de ene kant wel blij dat de speaker afgepakt is, want anders had ik tijdens het dipje vast een halve speaker genomen. Nu heb ik straks mooi een langere pauze tussen mijn keren xtc gebruik in. Vrienden van me die hadden twee weken geleden ook aan de pillen gezeten en waren zaterdag niet vooruit te branden. Voelden zich moe en de pil scheen niet te werken.
Overigens de verhalen dat je er nuchter uit ziet met 4FMP zijn bij mij in ieder geval niet waar. Je ziet er niet zo lijp uit als met pillen, maar ik had me toch wel een paar mooie oogjes.