Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Zonder jou is het gewoon een ongeorganiseerd zootje xd

Is het met Daniël erbij wél georganiseerd dan? :P

Ja, want ik zorg altijd voor de drankjes en hapjes wanneer iedereen wappie is. Daarnaast verschaf ik instant bed on demand en dergelijke andere high tech services.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 16:51 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Zonder jou is het gewoon een ongeorganiseerd zootje xd

Is het met Daniël erbij wél georganiseerd dan? :P

Georganiseerde chaos haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:03 

Donateur

Een paar nieuwe drugs en een bijna KO-ervaring rijker. Dat laatste was overigens niet zo heel erg grappig maar misschien had het er toch mee te maken dat op een gegeven moment 4 dingen tegelijk aan het werken waren nadat ik al 24 uur lang bezig was met onder invloed zijn van van alles en nog wat. Dan vraag je er zelf om, maar toen was ik veel te vaag om dat te beseffen. Ben blij dat het iig nog redelijk goed is afgelopen.

Was hoe dan ook een onvergetelijk weekend ondanks dat ik van de 24 uur op zondag minstens 22 uur lang geen idee meer heb wat er allemaal is gebeurd... Nu weet ik ook wel een beetje waar mijn grenzen liggen bij bepaalde middeltjes en wat ik wel en niet moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:13 

Donateur

dawasiknie schreef:
Een paar nieuwe drugs en een bijna KO-ervaring rijker.

Wil je met ons delen wat je allemaal genomen had of dat niet??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Een paar nieuwe drugs en een bijna KO-ervaring rijker. Dat laatste was overigens niet zo heel erg grappig maar misschien had het er toch mee te maken dat op een gegeven moment 4 dingen tegelijk aan het werken waren nadat ik al 24 uur lang bezig was met onder invloed zijn van van alles en nog wat. Dan vraag je er zelf om, maar toen was ik veel te vaag om dat te beseffen. Ben blij dat het iig nog redelijk goed is afgelopen.

Was hoe dan ook een onvergetelijk weekend ondanks dat ik van de 24 uur op zondag minstens 22 uur lang geen idee meer heb wat er allemaal is gebeurd... Nu weet ik ook wel een beetje waar mijn grenzen liggen bij bepaalde middeltjes en wat ik wel en niet moet doen.

Of je moet gewoon niet alleen met Jeffrey afteren, terwijl je hem laat beslissen wat je allemaal neemt. :P

Ow jah, vloeibare Croma is NIET om op te drinken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:20 

Donateur

Maar bijna out gaan? Van welk middel? G ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:21 

Hardtraxx Elite

Ho ho ho! Ik zal niet zeggen van je moet nemen. Ik heb m gezegd dat de mogelijkheid er is. En dat ie een bescheiden dosering krijgt. Uiteindelijk is het een eigen keuze om iets te nuttigen of niet.

Ja.. Daan wou mij vloeibare croma laten drinken.... Maffie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:31 

Donateur

Ben niet de beroerdste om het met jullie te delen.

Over een hele zondag: Op het feest zelf 5 puntjes pep en 2 halve speakers. Daarna op de after een paar lijnen mephedrone (in totaal iets meer dan een halve gram), lachgas, ketamine en 2-CB.

Rond 11 uur 's avonds gingen we alles maar combineren na al bijna 24 uur non-stop te hebben gebruikt. Dit werd echter toch vrij heftig voor mij en de lachgasballon was uiteindelijk de boosdoener voor het feit dat ik waarschijnlijk bijna buiten bewustzijn raakte. Het kwam zo ver door dat ik voor mijn gevoel in een hele diepe, surrealistische droomwereld terecht kwam die weliswaar leek op de echte wereld maar die zich meer in mijn hoofd afspeelde. Vervolgens werd ik met een schrikreactie wakker, totaal geen besef van hoe of wat en waarom ik op die bank zat, wat ik deed en hoe. De 2 uur daarvoor was ik sowieso in zn geheel kwijt en het heeft me echt een half uur geduurd voordat ik alles op een rijtje kon zetten van de afgelopen 24 uur en de werkelijkheid weer voor ogen had. Helaas zat ik toen het heftigste voorbij was ineens in een 2C-B trip, maar gelukkig was die erg mild (itt tot die van Jeffrey die echt bizar veel mindfucks en visuals had haha).

Ketamine was iig wel erg leuk, al heb ik het achterafg gezien echt te erg overdreven met het doseren en de effecten, zeker voor de eerste keer. Sommige dingen waren toch vrij heftig, vooral omdat ik zo goed als 0 ervaring had met tripmiddelen. Was echt meerdere malen op de dag totaal de weg kwijt.

Uiteindelijk ben ik gewoon voor mezelf verantwoordelijk. Nadat ik ook in dat halve coma van die ballon heb gelegen ben ik ook gewoon gestopt met doorgaan. Toen vond ik wel dat mijn grens officieel bereikt was, of eigenlijk was ik er al lang overheen gegaan. Jeff is wel nog doorgegaan met de Ketamine maar daar was ik echt ff helemaal klaar mee haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:34 

Donateur

dawasiknie schreef:
de lachgasballon was uiteindelijk de boosdoener voor het feit dat ik waarschijnlijk bijna buiten bewustzijn raakte.

Ja dat heb ik ook een keer gehad en is geen pretje. Ik was toen ik daaruit kwam er ook helemaal klaar mee en hoefde niets meer. Wilde naar huis enzo. Had je ook het gevoel alsof je in een coma terecht kwam tijdens je trip? Ik namelijk wel. Dacht dat ik in een coma was gekomen en dat ik vanaf een afstandje toekeek hoe alles verderging...

Het blijft alsnog natuurlijk hel erg kut om te ervaren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:36 

Donateur

Maar dat je zo van de wereld raakt met lachgas, is toch ook de bedoeling van het effect? Vooral als je het combineert met tripmiddelen.

Maarja altijd kut als je drugs als niet 'prettig' ervaart.. Volgende keer moet je misschien toch maar wat rustiger aan doen daantjuh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:42 

Donateur

roberttt schreef:
Maar dat je zo van de wereld raakt met lachgas, is toch ook de bedoeling van het effect? Vooral als je het combineert met tripmiddelen.

Maar je hebt prettig van de wereld raken (het LEUKE effect) maar ook het NIET prettig. Denk dat je dat zelf ook wel ervaren hebt een x robbie? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Wacht maar tot jullie LSD met lachgas combineren. Dan wordt je pas gek. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:48 

Hardtraxx Elite

LSD blijf ik mooi vanaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:49 

Donateur

Black Sunrise schreef:
Had je ook het gevoel alsof je in een coma terecht kwam tijdens je trip? Ik namelijk wel. Dacht dat ik in een coma was gekomen en dat ik vanaf een afstandje toekeek hoe alles verderging...(

Zoiets was het idd. Misschien is dat de hele bedoeling van het effect (had het daarvoor ook al iets van 10 keer gedaan maar toen was het maar een paar seconden een heerlijk verdovend dromerig effect), maar ik vond het echt te heftig. Mja tegelijkertijd waren de Meph en Keta ook op volle toeren in vrij hoge doseringen, dus alles wat daarna gebeurde had ik nul controle over. Mijn geheugen liet me ook om de 2 seconden in de steek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

Mooi man xd

Typisch teveel 2c-x op :P
Ik had precies hetzelfde, alleen dan nog wat tandjes extremer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Mooi man xd

60mg door de neus halen is helemaal niet extreem joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 17:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Mooi man xd

60mg door de neus halen is helemaal niet extreem joh!

Oke, oke, dat is light.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:00 

Donateur

Jeff3rd schreef:

+1, net zoals GHB & Heroïne. Die 3 hoef ik nooit van me leven in m'n lichaam :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:

Goed dat jullie je grenzen kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:16 

Donateur

Heroïne geeft anders wel een super vet effect volgens de verhalen, dus tjsa..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:43 

Donateur

roberttt schreef:
Heroïne geeft anders wel een super vet effect volgens de verhalen, dus tjsa..

Dat geeft lachgas ook :P
Nee echt niet, komt er bij mij nooit in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:

Goed dat jullie je grenzen kennen.

I feel your sarcasm! :lol:

BTW, wanneer gaan wij ons DOI-weekje inplannen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:10 

Donateur

DOI ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:15 

Hardtraxxer

Zaterdag waren robert en ik ook lekker handig bezig. 4FMP ruilen tegen een speaker recht onder een camera xd Toen kwam er een bewaker aangelopen en ik zag niet dat robert bedoelde dat hij er aan kwam. Ik was dus nog mooi rustig bezig om die speaker in mijn broekzak te doen, terwijl die gast om de hoek kwam. Gelukkig had ik de 4fmp al binnen, want de speaker moest ik inleveren :cry:

Overigens wat was dat me toch een bazenspul. Half 11 of zo (?) ingenomen en ging echt lekker tot een uur of 3. Toen een kort dipje gehad van een half uurtje en daarna had ik het gevoel alsof ik strak stond. Aan de ene kant wel blij dat de speaker afgepakt is, want anders had ik tijdens het dipje vast een halve speaker genomen. Nu heb ik straks mooi een langere pauze tussen mijn keren xtc gebruik in. Vrienden van me die hadden twee weken geleden ook aan de pillen gezeten en waren zaterdag niet vooruit te branden. Voelden zich moe en de pil scheen niet te werken.

Overigens de verhalen dat je er nuchter uit ziet met 4FMP zijn bij mij in ieder geval niet waar. Je ziet er niet zo lijp uit als met pillen, maar ik had me toch wel een paar mooie oogjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 19:20 

Donateur

Afbeelding

Het is dat die lui daar zo aardig zijn, anders waren we wel de lul :lol: Ik had een pil in me rechter hand en capsule in me mond op het moment dat ie er aan kwam xd
Vorige  1 ... 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic