Afgelopen zaterdag weer gesnoept, merkte dat ik er echt niks meer aan vond. Alle leuke aspecten van de keren daarvoor waren weg en ik moest een hele (Q-dance) droppen om ook maar iets te voelen. Daarna een half uurtje / uurtje een beetje gewaust, ging niet eens lekker ofzo, en dat was het. Echt heel apart. Mijn benen werden een beetje zwaar, mijn ogen begonen hevig te trillen. En ik kreeg helemaal een down toen we bij de hardcore stonden (niet qua energie, maar qua gevoel en waar ik over na dacht enzo). Denk dat ik voorlopig geen xtc meer doe, ik ben er ook wel resistent voor geloof ik. Moet altijd meer nemen dan (veel grotere en zwaardere) vrienden. (slik ADHD medicijnen, weet niet of het verband heeft). XTC zorgt er sowieso voor dat m'n ogen gaan hangen aslof ik 10 joints op heb, dus het werkt volgens mij al anders dan bij de meeste. Maar ik voelde me er eerst wel super goed bij, nu dus niet meer zo. Heb het trouwens pas 5 keer gedaan ofzo, verspreid over 3 of 4 maanden.
Dus... heeft er iemand een alternatief??? Haha Ik wil met Free wel wat doen, maar dan dus geen E. Speed wil ik wel proberen, maar ik hoorde dat je er eigenlijk alleen energiek van wordt. En dat gevoel ken ik na 19 jaar ADHD inmiddels wel.
[edit] Wazig, heb gezocht op internet en kwam dit tegen;
Citaat:
Mijn eerste pilletje (speed/mdma) was voor mij de eyeopener.
Iedereen om mij heen begon te stuiteren. Ik dacht...doe eens normaal joh! Maar toen kwam het tot mij. Ik ben rustig, zo rustig heb ik mij nog nooit gevoeld. Ik ben toen gaan googlen en kwam tot deze conclussie:
In de natuur:
- x - = +
Maar in het geval van adhers:
+ x + = -
Als Adhdér ben je een plus. De speed is een plus dus maakt het mij rustig.
Ik had afgelopen zaterdag ook mijn ADHD medicijnen gehad en een FFW rond 5 uur.
Maar mijn FFW 'lifte' mee op het verlengende effect van mijn medicijnen.
Stond om 2 uur 'snachts nog te gaan.