Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:13 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
Taxi schreef:
Afgelopen zaterdag weer gesnoept, merkte dat ik er echt niks meer aan vond. Alle leuke aspecten van de keren daarvoor waren weg en ik moest een hele (Q-dance) droppen om ook maar iets te voelen. Daarna een half uurtje / uurtje een beetje gewaust, ging niet eens lekker ofzo, en dat was het. Echt heel apart. Mijn benen werden een beetje zwaar, mijn ogen begonen hevig te trillen. En ik kreeg helemaal een down toen we bij de hardcore stonden (niet qua energie, maar qua gevoel en waar ik over na dacht enzo). Denk dat ik voorlopig geen xtc meer doe, ik ben er ook wel resistent voor geloof ik. Moet altijd meer nemen dan (veel grotere en zwaardere) vrienden. (slik ADHD medicijnen, weet niet of het verband heeft). XTC zorgt er sowieso voor dat m'n ogen gaan hangen aslof ik 10 joints op heb, dus het werkt volgens mij al anders dan bij de meeste. Maar ik voelde me er eerst wel super goed bij, nu dus niet meer zo. Heb het trouwens pas 5 keer gedaan ofzo, verspreid over 3 of 4 maanden.

Dus... heeft er iemand een alternatief??? Haha Ik wil met Free wel wat doen, maar dan dus geen E. Speed wil ik wel proberen, maar ik hoorde dat je er eigenlijk alleen energiek van wordt. En dat gevoel ken ik na 19 jaar ADHD inmiddels wel.

[edit] Wazig, heb gezocht op internet en kwam dit tegen;
Citaat:
Mijn eerste pilletje (speed/mdma) was voor mij de eyeopener.
Iedereen om mij heen begon te stuiteren. Ik dacht...doe eens normaal joh! Maar toen kwam het tot mij. Ik ben rustig, zo rustig heb ik mij nog nooit gevoeld. Ik ben toen gaan googlen en kwam tot deze conclussie:
In de natuur:
- x - = +
Maar in het geval van adhers:
+ x + = -

Als Adhdér ben je een plus. De speed is een plus dus maakt het mij rustig.

Ik had afgelopen zaterdag ook mijn ADHD medicijnen gehad en een FFW rond 5 uur.
Ik weet niet welke medicijnen jij slikt?
Maar mijn FFW 'lifte' mee op het verlengende effect van mijn medicijnen.
Stond om 2 uur 'snachts nog te gaan.

Neem aan dat je dan ook Concerta slikt ofzo, als het nog zo lang aan hield? Ik slik(te) iig Concerta, maar nu al even niet meer. Wordt helemaal gaar van die dingen, en voel me er niet goed bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:13 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Iris93 schreef:
Rawbin schreef:

Jij moet toch wel weten wat dat is lijkt me :lol:

Haha nee, ik ben een man-vriendelijke vrouw :lol:

Je spreekt wel de waarheid nu ja :P

Zei ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:16 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Iris93 schreef:

Neem aan dat je dan ook Concerta slikt ofzo, als het nog zo lang aan hield? Ik slik(te) iig Concerta, maar nu al even niet meer. Wordt helemaal gaar van die dingen, en voel me er niet goed bij.

Concerta geeft 12 uur af en werkt via dezelfde stof als ritalin. Mijn lichaam reageert niet op die stof dus ik heb Strattera, werkzaam via een andere stof en afgifte van 24 uur. Vandaar dat de FFW er zolang op mee lifte.

Ik neem ze liever ook niet. Maar ik schijn nogal veel te hyperactief te zijn als ik ze niet neem dus m'n ouders controleren erop >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:26 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
Taxi schreef:
Iris93 schreef:

Concerta geeft 12 uur af en werkt via dezelfde stof als ritalin. Mijn lichaam reageert niet op die stof dus ik heb Strattera, werkzaam via een andere stof en afgifte van 24 uur. Vandaar dat de FFW er zolang op mee lifte.

Ik neem ze liever ook niet. Maar ik schijn nogal veel te hyperactief te zijn als ik ze niet neem dus m'n ouders controleren erop >.<

Haha, ja ik weet hoe de medicijnen in elkaar zitten. Wist alleen niet dat Strattera een gereguleerde afgifte van 24 uur had. :oh: Dat is wel echt zwaar lang. Haha ja ik was toen ik kleiner was ook hyperactief. Ben toen een tijd lang gewoon gestopt zonder het iemand te melden, en iedereen merkte het direct. Ben ze weer gaan slikken toen en heb het een jaar geleden weer geprobeerd om gewoon te stoppen zonder 't tegen iemand te vertellen. Niemand merkte er wat van, behalve ik zelf dat ik me echt 100x beter voelde. Ik geloof dat je naarmate je ouder wordt, je van jezelf ook wat rustiger wordt enzo. Ben natuurlijk nog wel druk zo af en toe, maar goed dat zie ik dan maar als deel van mij karakter en daar moeten mensen maar vrede mee hebben haha.

Maaar dat was off-topic. (Of niet, Ritalin, Concerta zijn ook amfetamine toch? Of 't zijn Methylfenidaten?) Heb wel eens gehoord dat je het kan snuiven en dat het dan een zelfde werking heeft als speed. Nooit geprobeerd trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:28 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:

Haha, ja ik weet hoe de medicijnen in elkaar zitten. Wist alleen niet dat Strattera een gereguleerde afgifte van 24 uur had. :oh: Dat is wel echt zwaar lang. Haha ja ik was toen ik kleiner was ook hyperactief. Ben toen een tijd lang gewoon gestopt zonder het iemand te melden, en iedereen merkte het direct. Ben ze weer gaan slikken toen en heb het een jaar geleden weer geprobeerd om gewoon te stoppen zonder 't tegen iemand te vertellen. Niemand merkte er wat van, behalve ik zelf dat ik me echt 100x beter voelde. Ik geloof dat je naarmate je ouder wordt, je van jezelf ook wat rustiger wordt enzo. Ben natuurlijk nog wel druk zo af en toe, maar goed dat zie ik dan maar als deel van mij karakter en daar moeten mensen maar vrede mee hebben haha.

Maaar dat was off-topic. (Of niet, Ritalin, Concerta en Ritalin zijn ook amfetamine toch? Of 't zijn Methylfenidaten?) Heb wel eens gehoord dat je het kan snuiven en dat het dan een zelfde werking heeft als speed. Nooit geprobeerd trouwens.

Methylfenidaten zijn dat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:30 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

En weet je wat die doen als ze nasaal worden ingenomen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Olijfboompje schreef:

En weet je wat die doen als ze nasaal worden ingenomen? :P

Heul veul schade en soortgelijke werking als speed behalve dat het veel schadelijker is.
Zeker voor niet ADHD'ers (Alle Dagen Hoog Drugsgebruik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:32 

Donateur

ik heb ook add
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ik heb ook add

Alle dagen drugs?

ADD is trouwens een concentratiestoornis, dat is weer wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:09 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Ik weet niet of sommige van jullie het ook hebben, maar ben er zelf achter gekomen op Defqon.
Dat als ik uit me koekepan ben, en iemand gaat tegen mij praten. Dat ik soms best egoistisch kan overkomen, omdat me gedachten zo snel zijn afgeleid, dat et net lijkt alsof ik kortaf doe en zowat niet luister.
Terwijl als ik zelf Met iemand ga praten dat het dan niet is...

Kreeg het te horen van een maat, en achteraf nadenken had ie best wel gelijk.

Hebben meedere dit? :/

Had het zelf ook wel enigzins op Defqon merkte ik. Duurde zo'n twee uurtjes dat ik niet echt de behoefte had aan praten met mensen/vrienden, dat ik niet de energie had in mijn benen had om te stampen en dat ik niet veel terug zei tegen iemand als hij/zij wat vroeg. Ik was een beetje 'down' en op mezelf gericht, vond ik zelf achteraf ook. Vind ik ook zo lullig tegenover anderen, terwijl ik me wel relaxt voelde die twee uur haha. Na die twee uurtjes kreeg ik weer veel energie en 's avonds heb ik lopen lullen als een gek. Dat was ook veel leuker vond ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:12 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Wist alleen niet dat Strattera een gereguleerde afgifte van 24 uur had. :oh: Dat is wel echt zwaar lang.

Ja inderdaad. Daarom lifte ik zaterdag ook zolang mee. Ik vroeg om uurtje of 9 aan Chukkels, hoelang werken die dingen?
O uurtje of 3 a 4. En toen was het al 4 uur geleden.
En om 2 uur stond ik dus nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:22 

Donateur

Chill heb nog steeds geen dip trouwens

Me gusta 5htp :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:24 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
Taxi schreef:
Wist alleen niet dat Strattera een gereguleerde afgifte van 24 uur had. :oh: Dat is wel echt zwaar lang.

Ja inderdaad. Daarom lifte ik zaterdag ook zolang mee. Ik vroeg om uurtje of 9 aan Chukkels, hoelang werken die dingen?

Haha volgende keer dan maar concerta nemen voor het snoepen, klinkt wel goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:25 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Iris93 schreef:
Taxi schreef:

Haha volgende keer dan maar concerta nemen voor het snoepen, klinkt wel goed :P

Weet niet of concerta hetzelfde effect heeft. Strattera werkt niet op methylfenidaat..
Maar het was wel ontzettend chill :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Ik ook niet :yay:

ohja ik gebruik niet meer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:56 

:lol:

Hardtraxx Veteran

Dat laatste doet me denken aan de nacht van Defqon.1 xd Toen ik in bed lag en mijn ogen dicht deed zag ik dat soort dingen die heel snel veranderden, letters patronen windows schermpjes dieren alles :lol:

Donateur

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:

Afbeelding

Hahaha bedankt, lig al 5 minuten op de grond van t lachen. Held :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:58 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Dat laatste doet me denken aan de nacht van Defqon.1 xd Toen ik in bed lag en mijn ogen dicht deed zag ik dat soort dingen die heel snel veranderden, letters patronen windows schermpjes dieren alles :lol:

Dat heb ik dus ook altijd. Als je je ogen dicht doet zie je altijd allemaal vage dingen aan je voorbij komen. Ik probeer dan altijd te onthouden wat ik allemaal zie... kansloze missie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hoofdcoach schreef:

Dat heb ik dus ook altijd. Als je je ogen dicht doet zie je altijd allemaal vage dingen aan je voorbij komen. Ik probeer dan altijd te onthouden wat ik allemaal zie... kansloze missie :x

Ja heel bizar. Slapen lukt ook gewoon niet omdat je gedachten dan als een malle gaan :lol: ik onthoud sommige dingen wel, ik zag bijvoorbeeld allemaal treinstations waar ik keihard heen en weer naartoe ging :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

Voortaan plaats ik hier ook alle memes die met drugs te maken hebben :cool:
Beetje droog vermaak om zooi kan wel :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:03 

dawasiknie schreef:
Hoofdcoach schreef:

De laatste keer dat ik truffels deed zag ik dit soort shit toen ik na afloop ging proberen te slapen:
http://www.myspace.com/sophiacreativeso ... be/3203153
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 15:04 

Donateur

Ik heb altijd wel zoiets, dat uit het ene altijd het andere voortvloeit

Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic