Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:02 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Huh jij zat toch gewoon volop aan de uppers of niet? :P

Ik was echt niet vooruit te branden. Had me doodgeërgerd het eerste uur, dat was echt verschrikkelijk. Ik was moe, ik kon nauwelijks de benen van de grond krijgen en ik was het zat. Had het ook al aan zien komen, maar had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Hadden wel gerekend op pep van tevoren, maar dat is (nog steeds) niet binnen gekomen. Dus nuchter volhouden zou helemaal een doelloze avond teweeg brengen. Dus lekker om kwart voor 11 een speaker gedropt, kwam heel geleidelijk op, absoluut niet heftig wat ik ervan gewend ben, maar wel met de minuut wordt je vager en vager. Ik snapte nergens meer een fuck van en toen was het pas 1 uur.

Dus om op je vraag terug te kommen Kettingzaag:

Kettingzaag schreef:
Ik weet niet meer hoe laat ik jou tegen kwam Chukkels maar je leek een beetje afwezig inderdaad :P

Tussen 1 en 7 :P

Toch had je wel een mooie smile op je gezicht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:03 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Ik was echt niet vooruit te branden. Had me doodgeërgerd het eerste uur, dat was echt verschrikkelijk. Ik was moe, ik kon nauwelijks de benen van de grond krijgen en ik was het zat. Had het ook al aan zien komen, maar had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Hadden wel gerekend op pep van tevoren, maar dat is (nog steeds) niet binnen gekomen.

Sorry dropje dat ik je daar niet in kon voorzien :( Dat kwam dus omdat ik die vriendin de hele nacht niet meer gezien heb na half 12 vanwege dat telefoonprobleem. Zij had het bij zich. Ik wilde eerst wat pep nemen en daarna speaker nemen. Maar ik nam eerst een halfje en 2 uur later werkte die nog niet. Toen maar nakkie pep en dat was dus geen goede volgorde helaas :(
En ik ben met je eens dat die nieuwe lading speakers een beetje vaag zijn, hoor ik wel van meer mensen. Maar misschien lag dat aan de setting :P

Het waren nog 1e batch speakers. :P Maar nee, maakt ook totaal niet uit hoor want ik had al redelijk snel besloten om het wss toch niet te nemen, omdat ik ook al beetje meph erbij nam, wat uiteindelijk verwaarloosbaar was maar waardoor het wel complete chaos werd. Dat was ook het toppunt van mijn vaagheid die avond, tussen 3 en 6 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 02:23 

Hardtraxxer

Gister op Hard Bass in totaal 1 rode eekhoorn gehad. Eerst een halve, was een beetje balen want ik ging wel oké maar niet echt super of zo. Later een kwartje erbij en toen ging ik pas lekker. Na het tweede kwartje ging ik heerlijk en een energierush gehad en heerlijk los gegaan. Meestal sta ik altijd stil met xtc op ;) gisteren ben ik voor mij doen vrij veel los gegaan, had mooi enkele periodes van energie :)

Had trouwens wel vrij veel last van mijn onderrug gaandeweg het feest. Zou dit te maken hebben met het feit dat ik zaterdag de hele dag heb gewerkt (10 uur gestaan & gelopen). Maat van me had hetzelfde, ook hij had de hele dag gewerkt en zat ook aan de X. Gewoon vermoeidheid? Heb het namelijk wel vaker op feesten met X én na een dag werken. Of kan dit te maken hebben met xtc gebruik? Nieren die afvalstoffen verwerken? Urine die het lichaam niet uit kan? (ik noem/gok maar iets..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 07:20 

Hardtraxx Addict

Ligt niet aan werken hoor. Vooraf Qountdown en XQ had ik ook niet gewerkt en had ik ook moeilijk veel pijn aan mijn onderrug. Gewoon van de X.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:26 

Donateur

Ik heb daar meestal ook last van. Maar hoe dat komt, geen idee. Hangt iig samen met het uitwerken van de XTC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:48 

Hardtraxx Addict

Ook ik op hardbass voor t eerst 4fmp geprobeerd en ik heb wisselend succes gehad :P
Rond half 1 een capsule genomen, maat 3 tot de helft gevuld geen idee hoeveel erin zat iemand? Deze kwam heel langzaam opzetten totdat ik op een gegeven moment dacht, jeetje wat een energie.
Maar helaas bleef het alleen bij de energie en kraak helder in me hoofd, enige euforie heb ik niet gehad van de 4fmp, wellicht teveel genomen of te weinig?

Daarna om half 3 toen de euforie er nog steeds niet was een halve speaker gedropt en wat ik toen meemaakte, abnormaal!!
Zoveel energie, zoveel euforie en niet normaal hoe helder en scherp ik in me hoofd was! Nou heb ik toen daarna nog 2x een halfje bijgepakt en het gevoel werd alleen maar versterkt, niet normaal. Waar je toch meestal alleen maar vager en vager wordt van mdma bijpakken werd ik nu alleen maar scherper.

Dus al met al denk ik zelfs dat dit misschien wel 1 van me beste droekz ervaringen ooit is geweest, want zo'n gigantisch lekkere inslag van de mdma had ik nooit verwacht. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 14:14 

Hardtraxx Veteran

Ik was zo naar de klote he xd

Totdat ik monsieur pep tegenkwam :cool:
Godzijdank. Deze man gaf mij weer mezelf terug xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 14:33 

Donateur

Olijfboompje schreef:

JAAAA waar was jij de hele avond :(
Ik had behoefte aan een knuffel, jij was nergens te vinden :oh: :whistle: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:

JAAAA waar was jij de hele avond :(
Ik had behoefte aan een knuffel, jij was nergens te vinden :oh: :whistle: :loving:

Vraag het de mensen die met mij waren. Xd

Mijn avond is een enorm groot zwart gat. Ik kan mij alleen de mensen herinerren die ik gezien heb en voor de rest geen ene fuck xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:31 

Bierkoning

Die wilde plannen zijn dus wel uitgekomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:33 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Mijn avond is een enorm groot zwart gat. Ik kan mij alleen de mensen herinerren die ik gezien heb en voor de rest geen ene fuck xd

Haha dat is al IETS beter dan vorig jaar. Goed bezig Daniël. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:13 

Hardtraxx Elite

Wie gaat er mee vliegtuigspotten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Wie gaat er mee vliegtuigspotten?

You were calling me? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:19 

Hardtraxx Elite

Het word tijd dat ik weer eens keihard ouderwets ga vliegtuigspotten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:32 

Donateur

Op hardbass voor het eerst 4-fmp genomen, vond het een beetje tegenvallen. Misschien toch de verwachtingen die te hoog lagen. Daarna 2x een halve speaker gedropt. Toen ging ik wel als een raket. De avond makkelijk volgehouden, en slapen was no problemo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:34 

Hardtraxxer

hoe geraak ik aan longvloei? (behalve coffee/smart- shop)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:37 

Hardtraxx Veteran

Jarno schreef:
hoe geraak ik aan longvloei? (behalve coffee/smart- shop)

Internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:37 

Hardtraxxer

en behalve internet, is het niet gewoon in de supermarkt te verkrijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

Jarno schreef:
en behalve internet, is het niet gewoon in de supermarkt te verkrijgen?

xd :lol: serious?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:57 

Hardtraxxer

Toch maar wat genomen bij hardbass! :whistle:

2 kwartjes en die kwamen heel geleidelijk op en ging prima, niet te hard gewoon prima! lekker relax
heb lekker met veel bekende en ook wat onbekende een praatje gemaakt! :P
en heeerlijk losgegaan! ^^
en weet bijna alles nog! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

Ketamine is denk toch het meest verslavende dat ik gebruikt heb, van dat kleine beetje echt flink van het patje af :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Ketamine is denk toch het meest verslavende dat ik gebruikt heb, van dat kleine beetje echt flink van het patje af :oh:

(L) (L) (L) :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:20 

Bierkoning

Intervention schreef:

Rlly?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:38 

Hardtraxx Veteran

Pfff Nando, tging harder dan vorig jaar xd
Ik heb meer dan de helft van de tijd op de tribune doorgebracht xd

Fucking hell man xd
Ik wist niet eens ofk recht of naar voren moest gaan zitten. Was te leip om mijn ogen open te houden en mijn bek open te trekken xd

En jazeker, Pommer xd
De wilde plannen kwamen er toch echt aan xd
Achja, Hard Bass wordt voor mij het grote naar de klote gaan festijn xd
Nu ff verzinnen wat ik volgend jaar ga doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:39 

Donateur

Pommer schreef:
Intervention schreef:

Rlly?

:corn: :corn:

Olijfboompje schreef:
Nu ff verzinnen wat ik volgend jaar ga doen xd

Op naar de K-Hole en daar voorbij :whistle:
Vorige  1 ... 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic