Ook ik op hardbass voor t eerst 4fmp geprobeerd en ik heb wisselend succes gehad

Rond half 1 een capsule genomen, maat 3 tot de helft gevuld geen idee hoeveel erin zat iemand? Deze kwam heel langzaam opzetten totdat ik op een gegeven moment dacht, jeetje wat een energie.
Maar helaas bleef het alleen bij de energie en kraak helder in me hoofd, enige euforie heb ik niet gehad van de 4fmp, wellicht teveel genomen of te weinig?
Daarna om half 3 toen de euforie er nog steeds niet was een halve speaker gedropt en wat ik toen meemaakte, abnormaal!!
Zoveel energie, zoveel euforie en niet normaal hoe helder en scherp ik in me hoofd was! Nou heb ik toen daarna nog 2x een halfje bijgepakt en het gevoel werd alleen maar versterkt, niet normaal. Waar je toch meestal alleen maar vager en vager wordt van mdma bijpakken werd ik nu alleen maar scherper.
Dus al met al denk ik zelfs dat dit misschien wel 1 van me beste droekz ervaringen ooit is geweest, want zo'n gigantisch lekkere inslag van de mdma had ik nooit verwacht.