Berenburg schreef:
Haha daar ben ik ook even langs geweest.
Gisteren voor het eerst gehallucineerd van de xtc.

De tribunes liepen gewoon door tot aan het veld, staantafels, dranghekken en kleine mensen die op een blok of zo leken te zitten

prachtig

Ik had van te voren 140 mg 4FMP in een capsule genomen, maar dat was denk ik wat te weinig. Kreeg wel de energie, maar geen tintelingen en euforie gevoel.Om half 3 een halve speaker genomen, maar daar had ik het idee van dat ik ook alleen maar energie van kreeg. Om 4 uur nog een kwartje genomen en een kwartier later was ik super vaag. Die hallucinaties en ik herkende heel even mijn vrienden niet meer

Hoezo was jij op de kaart op die meeting?
Maar gehallucineerd heb ik gisteren ook weer. Vanaf 1 uur aan één stuk door. Waar ik het normaal altijd geweldig vind, omdat de hallucinaties verergeren en versterken naarmate de avond vorderde, bleef het dit keer op hetzelfde niveau. Niet dat het begon te vervelen, maar ik had wel zin om nieuwe mindfucks en hersenkrakers te krijgen in plaats van 50x dezelfde dingen zien die je naar verloop van tijd wel begrijpt.
Maar goed, het was ook niet echt 'slim' om zonder ook maar enig energie-versterkend middel naar Hard Bass te gaan, terwijl je in de 36 uur voor Hard Bass maar 1 uur geslapen hebt.