Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Vroeger kon ik dat wel, maar tegenwoordig draai ik veel te vaak plafonddiensten. Hartslag voelt erg onaangenaam aan en als ik mn ogen sluit krijg ik hele vervelende close-eyed-visuals waardoor ik totaal niet kan slapen. Gelukkig hebben we nog etizolam, heerlijk diep geslapen een paar uurtjes...

Dat heb ik ook altijd die CEVs. Eerst leuk maar begint vervelend te worden >.< gedachten 100 kmpu
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:32 

Donateur

dawasiknie schreef:
Vroeger kon ik dat wel, maar tegenwoordig draai ik veel te vaak plafonddiensten. Hartslag voelt erg onaangenaam aan en als ik mn ogen sluit krijg ik hele vervelende close-eyed-visuals waardoor ik totaal niet kan slapen. Gelukkig hebben we nog etizolam, heerlijk diep geslapen een paar uurtjes...

heb je afters voor he! gewoon doorsnoepem tot zondag avond dan paar slaappillen erin en maandag weer topfit :+)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:38 

Donateur

Tuurlijk en als dat niet werkt gewoon een lijntje pep erin op maandagochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:39 

Donateur

Tsja? Drugs het beste medicijn op aarde! Oplossing voor elk probleem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:32 

Hardtraxx Elite

Pff, 0,75 speaker voor mij op een avond is echt meer dan zat! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:48 

Donateur

jRn schreef:
Pff, 0,75 speaker voor mij op een avond is echt meer dan zat! :bomb:

Goed bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:42 

Hardtraxx Addict

4 fmp deed zijn werk goed. Net als de rode eekhoorns :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:13 

Donateur

Pommer schreef:
Nou dat was dus m'n eerste keer 4FMP, het in handen krijgen was wat lastiger dan verwacht (totaal geen bereik daar) maar uiteindelijk was het toch gelukt, nogmaals bedankt Julian ^^

het was zeker wat lastig, maar blij dat ik je van dienst kon zijn. Maakt mij dan weer vrolijk dat jij het helemaal top hebt gehad :D

Ik zelf had een halfje genomen, maar die sloeg pas 3,5 uur later in en ik was meteen helemaal vaag. Toen kwamen er ook nog andere negatieve omstandigheden bij en heb ik het maar bij dat halfje gehouden. Jammer van de avond, had echt een heel mooi feest kunnen worden voor mij.
Wel een voordeel is dat ik gewoon kon pissen, eten, 7 uur geslapen, niet brak en geen droge mond. Dus daar ben ik wel erg blij om op dit moment. Schrale troost, dat wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:30 

Donateur

@black.. Anders kom je msn ofzo :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:34 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Ben ik dan serieus de enigste die na zo'n feestje goed in slaap kan komen >.< ..

Ik val altijd direct in slaap, Bij Q-base had ik om 6 uur nog een halfje gepakt. Om kwart over 7 sliep ik in de bus hoor :P Heb daar nooit zon last van gelukkig, Ook al voel ik me op het feest nog fucking energiek en kan ik de hele wereld nog aan. Als de muziek eenmaal uit is, gaat het licht bij mij ook uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:19 

Hardtraxx Addict

Haha dat is wel heel extreem, zo erg heb ik het dan weer niet. De keren dat ik heb gebruikt stopte ik op het goede moment en was ik het laatste uurtje al nuchter en kon ik nog gewoon vol hard knallen, als ik dan in de trein zit komen me voeten en de koppijn opzetten >.<

Veder ook nooit echt last van de veel voorkomende verschijnselen zoals niet kunnen slapen, pijn aan me kaken, hele bek kapot hebben oid. Valt allemaal wel mee gelukkig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:23 

Donateur

Slapen na gebruik is echt no-go... :p Helaas :thumbdown: Vind het op de 1 of andere manier altijd zonder om te gaan slapen, heb altijd wel wat beters te doen xd Zoals niksen op internet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:23 

Jurheinen schreef:
Ritsurt schreef:
Ben ik dan serieus de enigste die na zo'n feestje goed in slaap kan komen >.< ..

Ik val altijd direct in slaap, Bij Q-base had ik om 6 uur nog een halfje gepakt. Om kwart over 7 sliep ik in de bus hoor :P Heb daar nooit zon last van gelukkig, Ook al voel ik me op het feest nog fucking energiek en kan ik de hele wereld nog aan. Als de muziek eenmaal uit is, gaat het licht bij mij ook uit :P

:worship:

Heb echt Precies dit! Zodra er geen muziek is wordt ik een beetje down ofzo en heb echt geen zin meer(behalve soms een beetje onzin praten :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:24 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Slapen na gebruik is echt no-go... :p Helaas :thumbdown: Vind het op de 1 of andere manier altijd zonder om te gaan slapen, heb altijd wel wat beters te doen xd Zoals niksen op internet xd

Ja, dat ken ik, vaak ga ik eerst nog een uur op me iphone kutten oid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:34 

Donateur

roberttt schreef:

Ben nu nog bij papsie maar ga nu richting huis. Ben rond half 10 wel online :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:43 

Donateur

Black Sunrise schreef:
roberttt schreef:

Ben nu nog bij papsie maar ga nu richting huis. Ben rond half 10 wel online :D

Okeey :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

Niet om lullig te doen, maar de VDK-meetings van Partyflock zijn echt gruwelijk geniaal. Kan menig Hardtraxx-meeting niet aan tippen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:56 

Hardtraxxer

Haha daar ben ik ook even langs geweest.

Gisteren voor het eerst gehallucineerd van de xtc. :P De tribunes liepen gewoon door tot aan het veld, staantafels, dranghekken en kleine mensen die op een blok of zo leken te zitten xd prachtig :P

Ik had van te voren 140 mg 4FMP in een capsule genomen, maar dat was denk ik wat te weinig. Kreeg wel de energie, maar geen tintelingen en euforie gevoel.Om half 3 een halve speaker genomen, maar daar had ik het idee van dat ik ook alleen maar energie van kreeg. Om 4 uur nog een kwartje genomen en een kwartier later was ik super vaag. Die hallucinaties en ik herkende heel even mijn vrienden niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:18 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Haha daar ben ik ook even langs geweest.

Gisteren voor het eerst gehallucineerd van de xtc. :P De tribunes liepen gewoon door tot aan het veld, staantafels, dranghekken en kleine mensen die op een blok of zo leken te zitten xd prachtig :P

Ik had van te voren 140 mg 4FMP in een capsule genomen, maar dat was denk ik wat te weinig. Kreeg wel de energie, maar geen tintelingen en euforie gevoel.Om half 3 een halve speaker genomen, maar daar had ik het idee van dat ik ook alleen maar energie van kreeg. Om 4 uur nog een kwartje genomen en een kwartier later was ik super vaag. Die hallucinaties en ik herkende heel even mijn vrienden niet meer :P

Hoezo was jij op de kaart op die meeting? :nono:

Maar gehallucineerd heb ik gisteren ook weer. Vanaf 1 uur aan één stuk door. Waar ik het normaal altijd geweldig vind, omdat de hallucinaties verergeren en versterken naarmate de avond vorderde, bleef het dit keer op hetzelfde niveau. Niet dat het begon te vervelen, maar ik had wel zin om nieuwe mindfucks en hersenkrakers te krijgen in plaats van 50x dezelfde dingen zien die je naar verloop van tijd wel begrijpt.

Maar goed, het was ook niet echt 'slim' om zonder ook maar enig energie-versterkend middel naar Hard Bass te gaan, terwijl je in de 36 uur voor Hard Bass maar 1 uur geslapen hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:53 

Donateur

Huh jij zat toch gewoon volop aan de uppers of niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:55 

Bierkoning

Oja ik heb ook nog heeeeeel af en toe gehallucineerd, maar dat was maar heel kort steeds. Dacht ik even een dranghek te zien maar dan was het gelijk weer voorbij.

Ik denk trouwens dat ik ook maar eens een paar honderd kilo van dat 4FMP ga inslaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:56 

Hardtraxx Addict

Ik weet niet meer hoe laat ik jou tegen kwam Chukkels maar je leek een beetje afwezig inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Oja ik heb ook nog heeeeeel af en toe gehallucineerd, maar dat was maar heel kort steeds. Dacht ik even een dranghek te zien maar dan was het gelijk weer voorbij.

Ik denk trouwens dat ik ook maar eens een paar honderd kilo van dat 4FMP ga inslaan. xd

Op XQlusive zag ik een 4pack red bull zweven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Huh jij zat toch gewoon volop aan de uppers of niet? :P

Ik was echt niet vooruit te branden. Had me doodgeërgerd het eerste uur, dat was echt verschrikkelijk. Ik was moe, ik kon nauwelijks de benen van de grond krijgen en ik was het zat. Had het ook al aan zien komen, maar had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Hadden wel gerekend op pep van tevoren, maar dat is (nog steeds) niet binnen gekomen. Dus nuchter volhouden zou helemaal een doelloze avond teweeg brengen. Dus lekker om kwart voor 11 een speaker gedropt, kwam heel geleidelijk op, absoluut niet heftig wat ik ervan gewend ben, maar wel met de minuut wordt je vager en vager. Ik snapte nergens meer een fuck van en toen was het pas 1 uur.

Dus om op je vraag terug te kommen Kettingzaag:

Kettingzaag schreef:
Ik weet niet meer hoe laat ik jou tegen kwam Chukkels maar je leek een beetje afwezig inderdaad :P

Tussen 1 en 7 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:54 

Donateur

Chukkels schreef:
Ik was echt niet vooruit te branden. Had me doodgeërgerd het eerste uur, dat was echt verschrikkelijk. Ik was moe, ik kon nauwelijks de benen van de grond krijgen en ik was het zat. Had het ook al aan zien komen, maar had niet verwacht dat het zo erg zou zijn. Hadden wel gerekend op pep van tevoren, maar dat is (nog steeds) niet binnen gekomen.

Sorry dropje dat ik je daar niet in kon voorzien :( Dat kwam dus omdat ik die vriendin de hele nacht niet meer gezien heb na half 12 vanwege dat telefoonprobleem. Zij had het bij zich. Ik wilde eerst wat pep nemen en daarna speaker nemen. Maar ik nam eerst een halfje en 2 uur later werkte die nog niet. Toen maar nakkie pep en dat was dus geen goede volgorde helaas :(
En ik ben met je eens dat die nieuwe lading speakers een beetje vaag zijn, hoor ik wel van meer mensen. Maar misschien lag dat aan de setting :P
Vorige  1 ... 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic