Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Black Sunrise wrote:
Chukkels wrote:Moet je pep crushen? xd
Naja in kleine korreltjes maken, of je dat nou versnijdt of crusht, het gaat toch maar op 1 juiste manier naar binnen :innocent:
Je gebruikt nu wel 2 heel verkeerde woorden, nja 1 heel ernstig zelfs!!

Versnijden doen we niet aan, houd je cafeïne bij je :cool:

En crushen is weer net iets anders..

Maaaaaaaar, ik snap het verder wel hoor :D Gewoon lekkere poederig maken met behulp van een mesje :cool:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
4-fa is binnen :D Genoeg voor het komende jaar iig haha! Maar ik ga het voorlopig nog even bewaren voor een andere gelegenheid, wss MoH.

Plan voor zaterdag wordt definitief 2 capsules Methylone van 200/210 mg en één speaker, hoewel ik denk dat een halve voldoende zal zijn omdat ik wss niet eerder ga starten dan 1 uur. Heb er wel zin in na 8 weken MDMA en andere serotonine-middeltjes-pauze (die kleine Mephedrone-aanslag van 2 weken terug even buiten beschouwing gelaten) ;)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Squirrie wrote: Maaaaaaaar, ik snap het verder wel hoor :D Gewoon lekkere poederig maken met behulp van een mesje :cool:
Ach ik zit er inderdaad ook weer niet zo diep in dat ik de precieze termen ken, maar jullie snappen wat ik ermee bedoel:
Van een plakkaat een mooi zakje poeder maken.
Die ik nu heb ik echt goeie trouwens, nog nooit zo goed gehad. En die geur die eraf komt, niet normaal sterk :P
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Aiiighhht. Net ff testcentrum gebeld. 66% en 69% amfetamine (L) (De eerste is btw wel dex ;) )
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Crashee wrote:Aiiighhht. Net ff testcentrum gebeld. 66% en 69% amfetamine (L) (De eerste is btw wel dex ;) )
WHUT?! De hoge percentages vallen weer als rijpe appeltjes uit de bodem! Me gusta! :love: :love: :love:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Crashee wrote:Aiiighhht. Net ff testcentrum gebeld. 66% en 69% amfetamine (L) (De eerste is btw wel dex ;) )
Gief bag! :love: :love: :love:

Ik wil ook een grote zak met +60% zonder caffeine erdoor in mijn collectie :cry:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Speakers zijn ook goedgekeurd door m'n hond!

Ik hield hem voor de grap voor z'n neus (in seal), en hij hapte er naar alsof het een lekker plakje worst was! :P En hij weet het onderscheid wel tussen niet-eetbaar en eetbaar..

Voortaan ga ik hem als TC gebruiken, als die hapt voorzie ik een lekker snoepje tegemoet :cool:
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Je houdt een speaker voor de bek van je hond? Echt? Wil je hem dood hebben?

Edit: Oh wacht, in de seal, laatmaar >.<
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Haha!

Nee joh dat zou ik nooit doen ;) Heb er wel leuk filmpje aan overgehouden xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Firetrap wrote:Je houdt een speaker voor de bek van je hond? Echt? Wil je hem dood hebben?

Edit: Oh wacht, in de seal, laatmaar >.<
Ik ken iemand die z'n hond wel eens een XTC-pil heeft gegeven. Waarom? Gewoon, omdat het kon! >.<
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
En dat zei diegene of heb je ook foto's of filmpjes? Lijkt me zeer stug
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
M-arijn wrote:En dat zei diegene of heb je ook foto's of filmpjes? Lijkt me zeer stug
Dat zei die persoon toen ;)

En ik ken hem toevallig ook, naja kennen.. Weet wie het is ;) En als ik de verhalen over hem hoor stel ik hem ook in staat zoiets te doen.. Beetje jammer :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Squirrie is inmiddels ook uit z'n winterslaap gekropen :P . Hoe is het Maikie?
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Ruubiie wrote:Squirrie is inmiddels ook uit z'n winterslaap gekropen :P . Hoe is het Maikie?
Haha!

Joaa ben druk genoeg met andere zaken dus weinig te vinden hier ;) Maar gaat gewoon goed hoor, morgen alweer 6 weken lang nuchter van alles (oke, 1 x GHB).. :cool:

Komt met name omdat ik druk ben met studie, anders waren dat geen 6 weken geworden :D

Dus we gaan morgen weer vol gas vlammen :D !
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Of in jouw geval stilstaan met je handen in je zaken en vooruit kijken? xd Vind dat altijd zo gruwelijk geniaal bij jou!
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Ruubiie wrote:Of in jouw geval stilstaan met je handen in je zaken en vooruit kijken? xd Vind dat altijd zo gruwelijk geniaal bij jou!
Joaa dat ja! :D

Haha, tja.. De mening van de rest kan me geen fuck schelen, zolang ik het maar naar m'n zin heb :D Maar ik durf daarover geen discussie te voeren hier op HT.. 99,99% denkt er anders over dan ik :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
:D Dat ben ik dus roerend met je eens, ben de discussie ook al meer dan eens aangegaan :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Jaa dat is gevaarlijk, lopen alle emoties weer hoog op...

En op het eind hebben mensen ineens meningen over je (door discussie etc) terwijl ze je nog niet eens van gezicht kennen :') Laat staan dat ze je verder dan dat kennen :P

Wel vaker meegemaakt hier :x
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Daarom, maar daar trek ik me ook vrij weinig meer van aan moet ik eerlijk zeggen!
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
lievvvvvvvvvvvv doen is veel leukerder :D
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Hooli wrote:lievvvvvvvvvvvv doen is veel leukerder :D
Dan moet je bij blijven pakken!
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Vanavond zo van de kaart gaan zodat ik niemand van hier meer herken.

I likey :cool:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Olijfboompje wrote:Vanavond zo van de kaart gaan zodat ik niemand van hier meer herken.

Ben benieuwd of je vorig jaar gaat overtreffen. :P Jammer dat ik er niet bij ben. :(
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Olijfboompje wrote:Vanavond zo van de kaart gaan zodat ik niemand van hier meer herken.

:thumbsup:
Wij herkennen je wel
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Nando wrote:

Ben benieuwd of je vorig jaar gaat overtreffen. :P Jammer dat ik er niet bij ben. :(
Dat ging te furrrr.

Nu op een andere manier met andere helden.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators