Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:04 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
T is dan ineens weg idd maar na een paar dagen kan het net zo hard weer terug komen xd

Maar dan heb je wel een leuk feestje gehad :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:23 

Hardtraxx Elite

Ach, nog 2 hersteldagen dus wie weet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:24 

jRn schreef:
Ik ben zwaaaaaaaar verkouden, en ook keelpijN. Dat XTC niet gezond is weten we allemaal.. Maar imeand ervaring met het droppen van een snoepje onder verkoudheid/grieperig iets?

Ik wil en moet zaterdag naar Hardbass!

Ook gehad bij Black.... Voelde me stuk beter(tijdens de rush vooral xd ) Maar daarna niet meer ziek dus gewoon doen :P Alleen als je Gelredome uitgaat niet meteen want dan gaat van heel warm naar heel koud
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:37 

Kou heeft geen direct verband met verkoudheid. Het is alleen zo dat je in de winter vaker verkouden bent omdat mensen dichter met elkaar in contact staan waardoor het virus zich beter kan verspreiden. Maar altijd wordt het aangeraden om je eigen warm te houden. Ook al voel je geen kou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:41 

stefaneke schreef:
Kou heeft geen direct verband met verkoudheid. Het is alleen zo dat je in de winter vaker verkouden bent omdat mensen dichter met elkaar in contact staan waardoor het virus zich beter kan verspreiden. Maar altijd wordt het aangeraden om je eigen warm te houden. Ook al voel je geen kou!

Ja ok maar als je van kokende hitte in een keer naar vrieze gaat is het niet helemaal goed hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 19:16 

Hardtraxxer

jRn schreef:
Ik ben zwaaaaaaaar verkouden, en ook keelpijN. Dat XTC niet gezond is weten we allemaal.. Maar imeand ervaring met het droppen van een snoepje onder verkoudheid/grieperig iets?

Dat verschilt heel erg persoon en geval denk ik. Ik heb het zelf gedaan tijdens XQ Holland en dat ging prima. Na een uurtje had ik alles er uit gezweet en heb ik vervolgens de avond van mijn leven gehad. Je zult dus zelf in moeten schatten hoe je je voelt en kent je eigen lichaam het beste.

Enneh, zoals hierboven ook al aangegeven, je kunt natuurlijk ook nuchter gaan! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:

Ik zou aanraden om vanavond eens even flink de neusholten schoon te maken. Dat kan bijvoorbeeld door middel van een dikke lijn *poeder naar keuze* te snuiven. Dan is je neus schoon, je neusbotje minder geïrriteerd, en heb je tenminste 1 van je huidige kutverschijnselen overwonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

Jullie zijn echt domme kamelen.

Bij drugs raakt je lichaam uitgeput en is je lichaam stevig verzwakt ook al merk je het niet. Je reserves zijn aangetast en je weerstand automatisch ook. Hierdoor ben je dus automatisch vatbaarder voor bacterien en virussen.

Dat je het niet meteen merkt, betekent niet dat er niks aan de hand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:06 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Jullie zijn echt domme kamelen.

You call on tha beast?!?!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:17 

Bierkoning

Zaterdag dus voor het eerst 4-FMP proberen :P Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:24 

Hardtraxx Veteran

Ik had met Q-Base een ontstoken keel, best veel pijn bij slikken en praten. Ergste was al wel voorbij. Paar snuifjes pep erin en ik voelde me weer helemaal top ^^ Heeft denk ik wel het herstel met een dag of 2 vertraagd, maar op Q-Base zelf kon ik probleemloos praten, eten, feesten, etc. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 21:41 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Wat drugs wel niet met je doen. :nono:

Ik dacht dat het de omgekeerde wereld was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:05 

Donateur

jRn schreef:

Ik heb het ook wellis gedaan terwijl ik ontstoken keel had en ontzettende koppijn! :x

Het verdwijnt als sneeuw voor de zon... :D Nergens last van tijdens het feest.

Maar de dagen erna kwam het 10x zo hard terug :P , maarja het was het waard :clap:

Pommer schreef:

Ik ook! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 00:37 

Donateur

Pommer schreef:

:innocent: :whistle:

edit:
pff 2 gram pep versnijden duurt lang :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:26 

Hardtraxx Veteran

Mijn meph is in ieder geval al redelijk gecrushed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:27 

Donateur

Chukkels schreef:
Mijn pep is nu volledig gecrushed :loving:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:29 

Hardtraxx Veteran

Moet je pep crushen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:29 

Gewoon snuiven! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:57 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Gewoon snuiven! :yay:

Deze man snapt het! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 10:19 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:

Ik zit met hetzelfde joh, gisteren hele dag met koorts in mijn bed gelegen.. Voel me nu al een stuk beter maar de dag is maar net begonnen. Ik ging zelf zowiezo niet aan de x (maar wou gaan 'trippen' - 4-FA+2C-I, dat plan is zowiezo van de baan, ik ga niet aan de psychedelics terwijl ik ziek ben). Wat al eerder is gezegd onder invloed van drugs ga je weinig merken van je ziekte, alleen tast je je immuun systeem dergelijk aan dat je een stevige relapse meestal wel kunt verwachten achteraf.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 12:26 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
jRn schreef:

Ik zit met hetzelfde joh, gisteren hele dag met koorts in mijn bed gelegen.. Voel me nu al een stuk beter maar de dag is maar net begonnen. Ik ging zelf zowiezo niet aan de x (maar wou gaan 'trippen' - 4-FA+2C-I, dat plan is zowiezo van de baan, ik ga niet aan de psychedelics terwijl ik ziek ben). Wat al eerder is gezegd onder invloed van drugs ga je weinig merken van je ziekte, alleen tast je je immuun systeem dergelijk aan dat je een stevige relapse meestal wel kunt verwachten achteraf.. :/

Frustrerend hé.. Kijk je zo lang uit naar een feest, wordt je precies op dat moment ziek! Hatelijk is het. Maar goed, ik ben een stuk meer opgeknapt. Ik heb geen keelpijn meer, alleen nog verkouden en heb goed lang uitgeslapen. (12 uurtjes gemaakt :P)

Jij kijkt het ook nog maar even aan tot morgen dus? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 13:07 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:

Voel me nu ook al wat beter dus ik denk wel dat ik zowiezo ga, en ik ga dan ook niet nuchter blijven.. Ik hou er gewoon rekening mee dat me dat zuur kan opbreken de dagen nadien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 13:17 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
jRn schreef:

Voel me nu ook al wat beter dus ik denk wel dat ik zowiezo ga, en ik ga dan ook niet nuchter blijven.. Ik hou er gewoon rekening mee dat me dat zuur kan opbreken de dagen nadien :P

Ja, dat doe ik ook maar. We kijken er zo lang naar uit hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 13:58 

Hardtraxx Addict

Ajohh gewoon vlammen! :D

Die kater is een zorg voor later :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:07 

Donateur

Chukkels schreef:
Moet je pep crushen? xd

Naja in kleine korreltjes maken, of je dat nou versnijdt of crusht, het gaat toch maar op 1 juiste manier naar binnen :innocent:
Vorige  1 ... 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic